Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So jun 05, 2010 11:09 am

isto je mene pr lučeh to zmotilo, samo če bi blo tko, kot na teh PS-jih, bi blo pa že zlo podobno kot pri Astri in Audiju (tud edina stvar, za katero bi rekel, da imajo podobnost) :)
Slika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi So jun 05, 2010 12:08 pm

@CITROENAR ŠT 1

Se podpišem pod tvoj post. Zakaj bi se ostali "iskali" mi ni ravno jasno.

Sicer se mi pa vse bolj dopade Citroen. Meni se kar dopadejo zadnji modeli. So malenkosti ki bi jih lahko popravili a skupno gledano kar všečno.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So jun 05, 2010 12:30 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Meni je stari C4 še bolj brezvezen kot je tale. Neka posiljena drugačnost, prodajati pa se je začel šele, ko so ga spustili na 10.500€... Od vseh kompaktnežev mi je daleč najbolj všeč Golf, ker je pač... Golf. Vsi drugi se iščejo, Golf se ne.

Skrbi me, da bom bolj razočaran pri DS4. Stari C4 coupe je neponovljiv:


e... dej ga lomit Joie... stari C4 je bil oziroma je po vseh teh letih ŠE ZMEROM čudovito uravnotežen, zanimiv, simpatičen in svež avto, ki mu je z enostavno a šarmantno linijo uspelo združit moderno z zgodovino (GS/C4 5vr.) in zgodovino z odpuleno sedanjostjo (C4 kupe/SM coupe prototipi)! in to zana povrh še brez, da bi kej posebej posebej principielno odstopali od takratnih modnih trendov... samo raje so sledili svoji zgodovini, kot pa DaSilvini "Leon" modi, zaradi katere se vm zdi, da vsi avti danes zgledajo isto!

stari C4 je bil carski! drugačen in ravno prav čuden, da je iz mase izstopal brez tega, da bi "štrlel"!


Slika

tale novi, izstopat niti ne poskuša... kaj šele, da bi štrlel! :(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 09, 2010 8:02 pm

Še ena fotografija novega C4 ujetega na cesti...

http://i62.servimg.com/u/f62/13/42/79/06/98718510.jpg
(Vir: worldscoop.forumpro.fr)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 09, 2010 8:13 pm

drugmirko je napisal/-a:stari C4 je bil carski! drugačen in ravno prav čuden, da je iz mase izstopal brez tega, da bi "štrlel"!


tale novi, izstopat niti ne poskuša... kaj šele, da bi štrlel! :(


Žal se moram kar strinjati :sadd
______________________________________________________________________________________________________________________________________________



Hitra primerjava novega C4 zadka s tema:
Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/nouveautes-officielles-f4/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-915.htm



Ta je pa malo spremenil C4 II, zgleda malo boljše
Citroën C4 II [B7] – Theophilus Edition

Slika

This is my attempt to make the C4 more exciting. The changes are very subtle:

Swage line that run continuous from front to back
Chrome bits on the side of the doors
Chrome door handles
Revised front grille and bumper
Revised front and rear lamp cluster
Re-shaped D-Pillar
Additional vertical vents on the side of rear bumper
Re-shaped rear hatch and window

Slika



http://www.theophiluschin.com/?p=2333


Še ena v živo slika C4 II, s drugimi litimi platišči, počasi se jo navajam
Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/nouveautes-officielles-f4/2010-citroen-c4-ii-b7-t1607-960.htm



Pa še nekaj glede e- Hdi-ja, katerega ima tudi nov C4, mogoče ne izgleda tako dobro kot je C4 I-ka izgledal in še izgleda, ampak je pa novi C4 vsaj opremsko in tehnološko super stvarca in je v teh 2 pogledih poleg same prostornosti avtomobil boljši od predhodnika, kar pa ni niti tako čudno. ;) 8)
Tehnologija s kar 30 patenti ------- e-Hdi :bere

Press release

9.6. 2010

With e-HDi, PSA Peugeot Citroën Further Improves the Fuel Efficiency and Carbon Footprint of its Diesel Engines


Jean-Marc Gales, Executive Vice President, Brands, and Christian Chapelle, Director of Powertrain and Chassis Engineering, presented the world premiere of e-HDi, a new generation stop & start system that combines a reversible starter-alternator and a diesel engine.


Stop & start technology turns off a car’s engine whenever the car is at rest, for example at a stop light or in a traffic jam, and then restarts it instantaneously when needed.

This latest innovation, which delivers improvements of up to 15% in the HDi engine’s fuel efficiency and CO2 emissions, will be deployed on most of the Peugeot and Citroën ranges from late 2010. The Group’s objective is to sell one million e-HDi-equipped vehicles by 2013.

The e-HDi system’s unrivalled performance reflects the combination of several technologies:
- An HDi engine, one of the industries most efficient powerplants.
- A stop & start system with a second-generation reversible starter-alternator.
- An e-booster system, for instantaneous engine restart.
- An electronic alternator management system, for regenerative braking.
- A gearbox with optimised gear ratios.
In addition, all e-HDi-powered models will be fitted with low rolling resistance tyres.

The first models to be equipped with e-HDi technology will be the Citroën C5 and the new Citroën C4 and C4 Picasso, from the third quarter 2010. The innovation will then be deployed on most of the Peugeot and Citroën models powered by the 1.4-litre and 1.6-litre HDi engines ; the 308 and the 407 replacement will be the first models equipped with theses engines. In 2013, 30% of the Group’s diesels will be e-HDI engines.

During the presentation, Mr. Gales said: “I’m convinced that our e-HDi technology will quickly become the new market standard, just like the HDi engine in its time, and a source of major competitive advantage for the Group. Our e-HDi engines deliver the highest performance, in terms of fuel efficiency and carbon emissions, but also in terms of driving pleasure, with instantaneous engine restart, no vibrations and no noise.”

e-HDi will enable PSA Peugeot Citroën to widen its lead in low-carbon vehicles. Its launch is part of a vast plan to deploy technological innovations designed to offer every customer a low carbon vehicle suited to his or her individual needs. Under this plan, in addition to e-HDi technology, between 2010 and 2012 PSA Peugeot Citroën will also launch:
- Two fully electric vehicles: the Peugeot iOn and the Citroën C-ZERO (2010).
- Two diesel hybrids: the Peugeot 3008 HYbrid4 and the Citroën DS5 HYbrid4 (2011).
- New internal combustion engines, in particular a new family of small 1.0-litre and 1.2-litre, three-cylinder petrol engines (2012).

In 2009, PSA Peugeot Citroën sold nearly one million cars emitting less than 130g of CO2 per km, including more than 757,000 with emissions below 120g. The Group’s objective is to sell one million cars emitting less than 120g of CO2 per km in 2012.

e-HDi Facts and Figures

Objectives:
- 1 million e-HDi vehicles sold by 2013
- 30% of HDi engines e-HDi enabled

Investment: €300 million
Number of patents filed : More than 30
Project duration: 36 months
Number of people involved: 500 engineers and technicians



http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=1114



Komentarji :?: 8)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jun 09, 2010 8:16 pm

Tist zračnik na zadnjem odbijaču paše ;)

Ostalo pa itak lahko sam popraviš: Luči, višino avta, feltne,... :D
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr jun 09, 2010 9:28 pm

Meni ni všeč. Nevem pa zakaj. Že stari mi ni.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jun 11, 2010 5:55 am

Notranjost, luči in feltne so ou yeah bi rekli čez lužo. :lol: 8) Zakaj?

Slika
Slika

15 palčna platišča
Slika

16 palčna platišča
Slika
Slika

17 palčna platišča
Slika

18 palčna platišča
Slika

Slika
Slika


Še malo notranjosti (izdelava, obdelava, materiali in še kaj je super :D 8) )
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Velik prtljažnik (408 l) identično kot v Xsari
Slika
Slika


http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=23&t=221&sid=7899ba3f12e61006a354c953f4b9eaac&start=50



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe jun 11, 2010 7:30 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Notranjost, luči in feltne so ou yeah bi rekli čez lužo

Posamezni detajli so odlični...problem je samo, ker je vse preveč različnih detajlov, ki skupaj ne tvorijo harmonične celote! :?

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Še malo notranjosti (izdelava, obdelava, materiali in še kaj je super :D 8) )

O kvaliteti materialov / izdelave / obdelave bomo lahko sodili šele po ogledu avta v živo...vse prevečkrat slike (še posebej tovarniške, ki so 100x računalniško obdelane / predelane) ne odražajo realnega stanja! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jun 11, 2010 9:26 am

Tattoo- je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Notranjost, luči in feltne so ou yeah bi rekli čez lužo

Posamezni detajli so odlični...problem je samo, ker je vse preveč različnih detajlov, ki skupaj ne tvorijo harmonične celote! :?


ma ni sam količina detajlov problem... predvsem je problem njihovih napačnih in neuravnoteženih razmerij! ...oziroma ne samo pri detaljih... kar cel avto ima -vsaj na slikah- podrta osnovna razmerja višin in širin! zato tudi zgleda tako "težko" in "debelo", kot ena "speštana" Xsara Picasso... :shock: ...evo, hvala "cestni" sliki nad tistimi modrimi rendri... sem končno našu vsej enga Citroena, ki mu je ta nova C4 nesreča podobna! pa čeprav bi mu za to "podobnost" morali "pomgat" s klavirjem iz 3.štuka... =P :mrgreen:

Tattoo- je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Še malo notranjosti (izdelava, obdelava, materiali in še kaj je super :D 8) )

O kvaliteti materialov / izdelave / obdelave bomo lahko sodili šele po ogledu avta v živo...vse prevečkrat slike (še posebej tovarniške, ki so 100x računalniško obdelane / predelane) ne odražajo realnega stanja!

hja... mene pa to od tam nekje od novega C5 ne skrbi več! na prezentacijskih fotkah so zmeraj top verzije... in vse "exclusive" verzije Citroenov C5, novega C3, C3Picassa in DS3, tudi v živo zgledajo tako dobro, kot na fotkah... eni celo veliko bolje!
je pa res, da so "plešaste verzije" vsej pri C3 in deloma tudi pri C3P presenetljivo daleč od skorajda premiumskega feelinga in kvalitete materialov verzij z opremo "exclusive"...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Pe jun 11, 2010 11:44 am

super. koliko sem gledal slike, najbolje izpade rdeč, ker se tiste napake zadka namanja vidijo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jul 22, 2010 7:09 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 22, 2010 7:38 pm

Po teh slikah v realnem okolju mi novi C4 pušča zelo mešane občutke! :? Sprednji del mi je fenomenalen, saj je skladen a hkrati ravno prav agresiven. Potem pa bolj, kot se pomikamo proti zadku, večja žalost je...na spodnjih slikah je to še posebej lepo vidno, saj izgleda, kot bi oblikovalcem, ko so prišli do konca sprednjih vrat zmanjkalo idej kako naprej...oziroma kot bi sprednji in zadnji del oblikovali dve ločeni oblikovalski ekipi! :?

Slika

Slika
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Če jul 22, 2010 7:53 pm

lepa notranjost, sam zunanj mi je pa tak neznačilen za citroena
Slika pugi.si
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Če jul 22, 2010 8:55 pm

spredaj je res lep. tudi zadek je pomoje čisto okej.

najbol zgrešeno avto zgleda od strani. res kr nekaj. :?
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če jul 22, 2010 9:41 pm

Spredaj lep Citroen, zadaj pa nič novega. Upam samo, da prtljažnik ni mrtev prostor, oz. (govorim na pamet), če bi bila zadnja klop pomična, bi v prostornosti posekal konkurenco (še enkrat: govorim o dimenzijah, preden se najde kdo, ki bo o tehniki nabijal), a'la A4, BMW3, Golf, Mazda3, Bravo, Delta itd. Ker vse preveč se zadnje čase dela izključno na zunanjem izgledu in je za 180 cm+ visokem voznikom nemogoče sedet.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 22, 2010 10:03 pm

aaaaa-jaj-jaj-jajaj.... kakšen žalosten in pomilovanja vreden stvor... pa tako lep koncept je bil, zdej pa tale... tale škatla s tem oteklim kitajskim nosom Slika
v bistvu je pustoš od zadka s tisitmi kiflastimi zadnjimi lampami še najboljši del avtomobila... no, vsaj na rdećem, kjer se pol lamp zgubi v barvi pleha.... o, džizs, le kaj jim je blo...:pray:

sram me je...Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe avg 13, 2010 3:00 pm

Ko bo avto v živo potem je treba komentirat na pa na podlagi slikic na internetu... Dajte ga srat.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če avg 26, 2010 9:29 pm

SMACK.... in vseh pet zvezdic! :)


Slika


enako velja tudi za novega Suzukijevega Swifta, Hondin CR-Z in Hyundajev ix35....ampak, Citroen je boljši! :idea:
pa veste zakaj? zato, ker oni po krešu zgledajo občutno slabše kot pred njim...
C4 pa ne! C4 tudi po krešu ne zgleda kej bistveno drugač kot pred njim... =P :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če avg 26, 2010 9:36 pm

drugmirko je napisal/-a:enako velja tudi za novega Suzukijevega Swifta, Hondin CR-Z in Hyundajev ix35....ampak, Citroen je boljši! :idea:
pa veste zakaj? zato, ker oni po krešu zgledajo občutno slabše kot pred njim...
C4 pa ne! C4 tudi po krešu ne zgleda kej bistveno drugač kot pred njim... =P :mrgreen:


Ker je že tako ali tako beden, tudi po krešu ne more izgledat bolj bedno kot že :lol: oops
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov