esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.
Doc_ je napisal/-a:Ja odvisno na kaj gledas... 1007 je polomija, ker se jih zalo malo proda... ne zato, ker je slab.. ampak ker je DRAG...
Tale 207SW... bo pomoje kr uspesen, kot je bil 206sw
Nixxon je napisal/-a:Peugeot je pomoje tipičen primer, kako lahko v osnovi zelo lep dizajn zajeb*š. Tolk grdih avtov izpod njihovih rok kot zadnje čase že dolgo ne (1007, 407, zdej tale SW).
Mojster Miha je napisal/-a:esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.
Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.
1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207.
Lep - grd : osebno mislim, da je oblika "dodatka" (osnovna - da ne zaidemo oz zgubljamo čas s podrobnostmi) oz odločitev o njegovi končni podobi povsem logična - oz bistveno drugačna ne bi mogla biti.
LP
esem je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.
Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.
1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207.
Lep - grd : osebno mislim, da je oblika "dodatka" (osnovna - da ne zaidemo oz zgubljamo čas s podrobnostmi) oz odločitev o njegovi končni podobi povsem logična - oz bistveno drugačna ne bi mogla biti.
LP
Pozdravljen, mojster Vseved
Zanima me, če se zavedaš, da se precej (če ne kar večina) tvojih postov začenja z napadom na človeka. Npr. -jaz govorim izključno o nekaterih napakah dizajna, ti pa na moj post najprej odgovarjaš, da ne razumem dobro (in to celo enih tretjih stvari), da sem torej vsaj malo omejen (o dizajnu seveda niti besedice - na začetku). Pobijaj argumente, zakaj moraš vedno najprej diskvalificirat ljudi! Mislim, da zmoreš kaj več od večnega ponavljanja napadov "ad hominem" na vsakega, s katerim se vsaj malo ne strinjaš, pa naj bo to še taka malenkost. Ne samo, da si s temi napadi utrujajoč, dolgočasen ter izgubljaš kredibilnost, tudi debato izkrivljaš in preusmerjaš v nekonstruktivne vode. Tak način tvojega komuniciranja ustvarja tudi do tebe negativno nastrojeno mnenje, ki ga ima marsikdo na forumu. Povsem dobronamerno ti predlagam, da poskušaš popraviti tvoj odnos do souporabnikov - to ti bo (verjetno) koristilo tudi drugje.
Sedaj pa k argumentom o 207 SW. Praviš, da ciljni kupci P 1007 in 207 SW (ne 2007 !) niso široke množice? To za 1007 nedvomno drži, za 207 SW pa gotovo ne. Ob tem, da se Peugeotu prodaja zmanjšuje in da se vsak naslednik prodaja slabše od predhodnega modela, jim tudi vztrajno pada dobiček. Domnevam, da se šefi tega zavedajo, kot tudi tega, da živimo v kapitalističnem svetu, kjer šteje edino dobiček (ki ga seveda omogoča le masovna prodaja - vsaj pri P). In ob tem ti trdiš, da naj bi karavanska verzija najbolj masovno prodajanega Peugeotovega modela P 207 ne bila namenjena "masovni prodaji"? Vidiš, tu pa ni mesta le za smešenje sočloveka in napad nanj, je tudi resna nevarnost za zadušitev zaradi nekontroliranega smeha. A tako povečini reagiraš predvsem ti, zakaj bi ti ostali morali biti podobni?
207 SW deluje dokaj neskladno, o tem (tudi na podlagi mnenj ostalih) pač ne more biti dvoma. Kot tudi ni dvoma, da je meni sprednji del lep in bi tudi kot celota z manjšimi retušami v PS in malo večjimi v proizvodnji deloval lepo. A to je še vedno stvar okusa - beri - ni tako kritično. Najhujša napaka so zadnje luči in njih postavitev (kar se lepo vidi pri konceptu, kjer sive luči skoraj niso vidne in so zato nemoteče, spremeni se pa tudi vtis skladnosti in elegance celotnega avta - dokaz za luči kot izvor težav pri estetski percepciji), zaradi katerih bo avto ob vsaj 30- 40 % potencialnih kupcev (pridobil bo pa kakšen procent dodatnih kupcev - zagovornikov takega dizajna). Ta napaka je očitna in to, da je bil tak avto požegnan pri šefih, pomeni zame, da se P slabo piše (navsezadnje so zadaj skoraj milijardne vsote). Predvsem to je bila moja začetna teza.
A kaj bi ti argumenti proti tvojemu, da je tako logično in ne more biti bistveno drugače (ker nisi tega nič utemeljil, domnevam, da zato, ker je to tvoj "tako" in torej tako pač je - mora biti in ne more biti niti malo drugače). Preden planeš nazaj, bi te prosil, da se vsaj malo zamisliš. Morda imajo kdaj malenkost prav tudi drugi? Morda lahko kakšno napakico celo priznamo? Da bo volk sit in koza cela? In da se ne bodo souporabniki foruma vsakič počutili kozli, ko jih v prvih besedah odgovorov prevečkrat naslavljaš z mr. d**** (običajno so res bolj mile variacije, a napad "ad hominem" je vseeno), oz. kar je še teh izgovorov za pomanjkanje čuta do soljudi in pomanjkanje argumentov. Saj bi sicer lahko govorili samo o argumentih, mar ne?
Jemlji to osebno, kot pomoč. Je tudi odgovor/napad na tvoje stalno (in skoraj vedno neprimerno in nepotrebno) etiketiranje vseh, a če te je kaj nad in za predolgim jezikom, boš obrnil to v svoj prid - v lastno pozitivnost.
lp
Prvi tvoj stavek si preberi - citiram " To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). "
Zdej pa si preberi še moj odgovor - citiram " Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.
1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja
Mojster Miha je napisal/-a:....
- C6 & Lancia Thesis - oba ne dosegata tega kar so njuni predhodniki dosegali v svojem času, kupci pa kot rečeno niso ravno brezbrižni do tega dejstva
Miholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?
Mojster Miha je napisal/-a:Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.
Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje ....![]()
LP
esem je napisal/-a:PS Dodajam en tipičen primer, kako poteka komunikacija z MM (povdarki so moji)Mojster Miha je napisal/-a:....
- C6 & Lancia Thesis - oba ne dosegata tega kar so njuni predhodniki dosegali v svojem času, kupci pa kot rečeno niso ravno brezbrižni do tega dejstvaMiholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?
Normalno, povsem legitimno vprašanje, saj ni čisto jasno, kaj MM misli z "doseganjem" oz pri tej primerjavi s predhodniki - so to prodajni uspehi, dvig ugleda, tehnična naprednost itd... Povdarjam, da se je Miholl šele s tem vprašanjem vključil v debato, torej ni bilo nobene prejšnje podlage, jeze itd. za napad.
In odgovor?Mojster Miha je napisal/-a:Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.
Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje ....![]()
LP
esem
lp
drugmirko je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Peugeot je pomoje tipičen primer, kako lahko v osnovi zelo lep dizajn zajeb*š. Tolk grdih avtov izpod njihovih rok kot zadnje čase že dolgo ne (1007, 407, zdej tale SW).
sicer sem mnenja, da je 407 prekrasen avto, agresivnega, dinamičnega in elegantnega dizajna. in to v obeh verzijah! tudi tista odprtina za zajem zraka, preko ktere se je melo tolko za povedat, me nigdar ni motla! še več, proti žnablom na 207 in 307 je prav spodobno majhna in avtomobilu paše....
Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.
Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.
kljukec je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.
podpis
p.s. kokr koli obračamo 207SW je namenjen masovni prodaji in tako ustvarjanju dobička![]()
zakaj pa nebi bil- SW, in podobni so namenjeni predvsem širjenu ponudbe- pa niti ne na nišne trge- kot pri recimo CCju- ampak ti ponudijo večji, bolj uporaben avto za podobno ceno
lp
Mojster Miha je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.
V smeh me spravljaš
Normalno, da sm samozavesten - na podlagi svojega znanja, izkušenj ... na kratko veliko vem o avtomobilizmu. Kar ne pomeni, da vem čisto vse - zgolj (veliko) več od povprečja. Tista o vsevedu je zgolj tvoja pogruntavščina.
Kot ta zadnja : da sm zaljubljen vase - na podlagi česa sklepaš - da nisi ti, pa to drugim pripisuješ![]()
Jst zgolj : imam sebe rad, ker če ne boš imel sebe rad ... saj veš pregovor.
Imam pa zate - moderatorja - predlog : poskrbi, da bodo tu tisti z malo oz pomanjkljivim znanjem napedovali v "učenosti" o avtomobilizmu. To bo (oz bi) pomembno prispevalo k dvigu nivoja (beri:strokovnosti) debat
LP
Mojster Miha je napisal/-a:...
Zelo enostavno : če človek ne ve, zgodovino znamk CITROEN in LANCA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti ... jo ne zna ovrednotit z vidika tehnike in ostalih vidikov ... potem naj se malo poduči, "nabere" znanje ipd.
Zame je to otroško lahko, ker stvari poznam, zato je zame dovolj en stavek, da povem bistvo - če on tega ne dojame, ker ne ve, ne pozna ... to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti, da ga bom tu učil in mu "polagal" znanje.
Tako kot (nemalokrat) tebi.
Zato : tu ni problem v komuniciranju ampak v neznanju - če kdo stvari ne pozna, naj se jih preprosto povedano nauči - ne pa čakat, da jih bom jst razlagal kot učiteljica v prvem razredu.
LP
esem je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:...
Zelo enostavno : če človek ne ve, zgodovino znamk CITROEN in LANCA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti ... jo ne zna ovrednotit z vidika tehnike in ostalih vidikov ... potem naj se malo poduči, "nabere" znanje ipd.
Zame je to otroško lahko, ker stvari poznam, zato je zame dovolj en stavek, da povem bistvo - če on tega ne dojame, ker ne ve, ne pozna ... to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti, da ga bom tu učil in mu "polagal" znanje.
Tako kot (nemalokrat) tebi.
Zato : tu ni problem v komuniciranju ampak v neznanju - če kdo stvari ne pozna, naj se jih preprosto povedano nauči - ne pa čakat, da jih bom jst razlagal kot učiteljica v prvem razredu.
LP
Očitno sploh ne razumeš, o ćem je tekla beseda....
Jaz nisem govoril o neznamju Miholl-a (ker tu ni bistveno - sicer pa ga iz njegovega vprašanja ni videti), pač pa o tvojem vzorcu odgovarjanja, torej o nepotrebnem pljuvanju po ljudeh. Je več možnih vidikov/razlag za "ne dosegata" in če bi ti odgovoril samo to, da v tvojem citatu gre za "zgodovino znamk CITROEN in LANCIA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti", bi bilo vse v najlepšem redu, podal bi zadosten odgovor. A zanimivo, samo tega nisi povedal, povedal pa si, da je morda nepismen, len, neveden itd..., čeprav hkrati (sedaj) praviš za njegovo "neznanje": "to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti". Zakaj pa se potem sploh ukvarjaš z njim in to na tak bolan/beden način? Zakaj moraš vsakemu dopovedovat, da nima znanja, da je len itd. Zakaj vedno tak poniževalen pristop v odgovarjanju, s tem samo (v tujih ušesih) razvrednotiš lastne argumente in ustvarjaš nezdravo klimo kreganja ter odganjaš sodelujoče (npr. Miholla).
Verjemi, ti zaradi takega pristopa nisi nič večji stručko, postajaš pa v očeh nekaterih bučko. Kar postajaš tudi s takimi, da 207 SW ni namenjen masovni prodaji. Ker sam veš, da je ta malo bosa, kar naenkrat hočeš definicije, govoriš, da "o prodaji 207 SW lahko trenutno zgolj ugibamo" (zakaj to povdarjati - kot da bi tu kdo govoril o pretekli statistiki, ne pa o možni prihodnjosti) itd. Tu tako izmikanje žal ne pomaga - vsi vemo, koliko pomeni soliden SW v tem "nizkocenovnem" razredu malih, funkcionalnih avtomobilov. Pomagalo pa bi priznanje napake (kar spet tako rad ponujaš drugim v obliki "posipanja s pepelom zaradi ustreljenih kozlov" itd) -- ne samo sami strokovnosti debate!
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov