Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 20, 2007 7:51 am

Peugeot je pomoje tipičen primer, kako lahko v osnovi zelo lep dizajn zajeb*š. Tolk grdih avtov izpod njihovih rok kot zadnje čase že dolgo ne (1007, 407, zdej tale SW).
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 20, 2007 8:29 am

esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.


Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.

1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207.

Lep - grd : osebno mislim, da je oblika "dodatka" (osnovna - da ne zaidemo oz zgubljamo čas s podrobnostmi) oz odločitev o njegovi končni podobi povsem logična - oz bistveno drugačna ne bi mogla biti.

LP
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To mar 20, 2007 11:52 am

Ja odvisno na kaj gledas... 1007 je polomija, ker se jih zalo malo proda... ne zato, ker je slab.. ampak ker je DRAG...

Tale 207SW... bo pomoje kr uspesen, kot je bil 206sw ;)
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 20, 2007 12:02 pm

Doc_ je napisal/-a:Ja odvisno na kaj gledas... 1007 je polomija, ker se jih zalo malo proda... ne zato, ker je slab.. ampak ker je DRAG...

Tale 207SW... bo pomoje kr uspesen, kot je bil 206sw ;)


Tudi ti ne razumeš prodajne politike oz po domače povedano trženja 1007

V pomoč : poizkušaj odgovorit - zakaj so mu postavili takšno ceno ?


LP
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To mar 20, 2007 12:26 pm

Ja res ne razumem, ker ce bi jaz prodajal 1007-ke... bi jih rajsi prodal dosti po manjsi ceni, kot malo z nabito ceno...

Verjetno so to naredili da jih kupavajo samo tisi ki so bol "in"... kot razne Mini-je...
Meni je 1007 full vsec avto, sam ko smo ga gledali je bil predrag za tak mestni avtomobilcek...
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To mar 20, 2007 1:14 pm

Malo ga res serjejo z oblikovanjem zadnje cajte. Najlepši pižo je še vedno 406 coupe pa še to ni bilo njihovo delo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 20, 2007 1:15 pm

Nixxon je napisal/-a:Peugeot je pomoje tipičen primer, kako lahko v osnovi zelo lep dizajn zajeb*š. Tolk grdih avtov izpod njihovih rok kot zadnje čase že dolgo ne (1007, 407, zdej tale SW).


sicer sem mnenja, da je 407 prekrasen avto, agresivnega, dinamičnega in elegantnega dizajna. in to v obeh verzijah! tudi tista odprtina za zajem zraka, preko ktere se je melo tolko za povedat, me nigdar ni motla! še več, proti žnablom na 207 in 307 je prav spodobno majhna in avtomobilu paše....
se pa vseeno strinjam, da je tole kar pri Peugeotu počnejo od 407ke naprej blaga slepa ulica! vseskupej me spominja na reciklažo in pretiravanje! točno to sta tudi prva in druga asociacija, ki sem ju dobil ob pogledu na te slikice SWja! avto se bo pa prodajal predvsem, če bo praktičen.... in če ne bo preveč zajebaval....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 20, 2007 3:26 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.


Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.

1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207.

Lep - grd : osebno mislim, da je oblika "dodatka" (osnovna - da ne zaidemo oz zgubljamo čas s podrobnostmi) oz odločitev o njegovi končni podobi povsem logična - oz bistveno drugačna ne bi mogla biti.

LP

Pozdravljen, mojster Vseved
Zanima me, če se zavedaš, da se precej (če ne kar večina) tvojih postov začenja z napadom na človeka. Npr. -jaz govorim izključno o nekaterih napakah dizajna, ti pa na moj post najprej odgovarjaš, da ne razumem dobro (in to celo enih tretjih stvari), da sem torej vsaj malo omejen (o dizajnu seveda niti besedice - na začetku). Pobijaj argumente, zakaj moraš vedno najprej diskvalificirat ljudi! Mislim, da zmoreš kaj več od večnega ponavljanja napadov "ad hominem" na vsakega, s katerim se vsaj malo ne strinjaš, pa naj bo to še taka malenkost. Ne samo, da si s temi napadi utrujajoč, dolgočasen ter izgubljaš kredibilnost, tudi debato izkrivljaš in preusmerjaš v nekonstruktivne vode. Tak način tvojega komuniciranja ustvarja tudi do tebe negativno nastrojeno mnenje, ki ga ima marsikdo na forumu. Povsem dobronamerno ti predlagam, da poskušaš popraviti tvoj odnos do souporabnikov - to ti bo (verjetno) koristilo tudi drugje.

Sedaj pa k argumentom o 207 SW. Praviš, da ciljni kupci P 1007 in 207 SW (ne 2007 !) niso široke množice? To za 1007 nedvomno drži, za 207 SW pa gotovo ne. Ob tem, da se Peugeotu prodaja zmanjšuje in da se vsak naslednik prodaja slabše od predhodnega modela, jim tudi vztrajno pada dobiček. Domnevam, da se šefi tega zavedajo, kot tudi tega, da živimo v kapitalističnem svetu, kjer šteje edino dobiček (ki ga seveda omogoča le masovna prodaja - vsaj pri P). In ob tem ti trdiš, da naj bi karavanska verzija najbolj masovno prodajanega Peugeotovega modela P 207 ne bila namenjena "masovni prodaji"? Vidiš, tu pa ni mesta le za smešenje sočloveka in napad nanj, je tudi resna nevarnost za zadušitev zaradi nekontroliranega smeha. A tako povečini reagiraš predvsem ti, zakaj bi ti ostali morali biti podobni?

207 SW deluje dokaj neskladno, o tem (tudi na podlagi mnenj ostalih) pač ne more biti dvoma. Kot tudi ni dvoma, da je meni sprednji del lep in bi tudi kot celota z manjšimi retušami v PS in malo večjimi v proizvodnji deloval lepo. A to je še vedno stvar okusa - beri - ni tako kritično. Najhujša napaka so zadnje luči in njih postavitev (kar se lepo vidi pri konceptu, kjer sive luči skoraj niso vidne in so zato nemoteče, spremeni se pa tudi vtis skladnosti in elegance celotnega avta - dokaz za luči kot izvor težav pri estetski percepciji), zaradi katerih bo avto ob vsaj 30- 40 % potencialnih kupcev (pridobil bo pa kakšen procent dodatnih kupcev - zagovornikov takega dizajna). Ta napaka je očitna in to, da je bil tak avto požegnan pri šefih, pomeni zame, da se P slabo piše (navsezadnje so zadaj skoraj milijardne vsote). Predvsem to je bila moja začetna teza.

A kaj bi ti argumenti proti tvojemu, da je tako logično in ne more biti bistveno drugače (ker nisi tega nič utemeljil, domnevam, da zato, ker je to tvoj "tako" in torej tako pač je - mora biti in ne more biti niti malo drugače). Preden planeš nazaj, bi te prosil, da se vsaj malo zamisliš. Morda imajo kdaj malenkost prav tudi drugi? Morda lahko kakšno napakico celo priznamo? Da bo volk sit in koza cela? In da se ne bodo souporabniki foruma vsakič počutili kozli, ko jih v prvih besedah odgovorov prevečkrat naslavljaš z mr. d**** (običajno so res bolj mile variacije, a napad "ad hominem" je vseeno), oz. kar je še teh izgovorov za pomanjkanje čuta do soljudi in pomanjkanje argumentov. Saj bi sicer lahko govorili samo o argumentih, mar ne?

Jemlji to osebno, kot pomoč. Je tudi odgovor/napad na tvoje stalno (in skoraj vedno neprimerno in nepotrebno) etiketiranje vseh, a če te je kaj nad in za predolgim jezikom, boš obrnil to v svoj prid - v lastno pozitivnost.
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 20, 2007 5:01 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
esem je napisal/-a:To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). Ne razumem dobro šefov pri Peugeotu, kljub polomiji s 1007 nadaljujejo in celo radikalizirajo osnoven koncept dizajna. Zadnje luči in njih postavitev uničijo vsako eleganco in skladnost. Nisem še videl avta, ki bi imel toliko zanimivih in inovativnih elementov in bil hkrati (zaradi totalne neskladnosti umestitve/postavitve le-teh) tako neeleganten oz grd, da ne rečem nepežojevski. Če bodo tako nadaljevali, se jim slabo piše.


Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.

1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207.

Lep - grd : osebno mislim, da je oblika "dodatka" (osnovna - da ne zaidemo oz zgubljamo čas s podrobnostmi) oz odločitev o njegovi končni podobi povsem logična - oz bistveno drugačna ne bi mogla biti.

LP

Pozdravljen, mojster Vseved
Zanima me, če se zavedaš, da se precej (če ne kar večina) tvojih postov začenja z napadom na človeka. Npr. -jaz govorim izključno o nekaterih napakah dizajna, ti pa na moj post najprej odgovarjaš, da ne razumem dobro (in to celo enih tretjih stvari), da sem torej vsaj malo omejen (o dizajnu seveda niti besedice - na začetku). Pobijaj argumente, zakaj moraš vedno najprej diskvalificirat ljudi! Mislim, da zmoreš kaj več od večnega ponavljanja napadov "ad hominem" na vsakega, s katerim se vsaj malo ne strinjaš, pa naj bo to še taka malenkost. Ne samo, da si s temi napadi utrujajoč, dolgočasen ter izgubljaš kredibilnost, tudi debato izkrivljaš in preusmerjaš v nekonstruktivne vode. Tak način tvojega komuniciranja ustvarja tudi do tebe negativno nastrojeno mnenje, ki ga ima marsikdo na forumu. Povsem dobronamerno ti predlagam, da poskušaš popraviti tvoj odnos do souporabnikov - to ti bo (verjetno) koristilo tudi drugje.

Sedaj pa k argumentom o 207 SW. Praviš, da ciljni kupci P 1007 in 207 SW (ne 2007 !) niso široke množice? To za 1007 nedvomno drži, za 207 SW pa gotovo ne. Ob tem, da se Peugeotu prodaja zmanjšuje in da se vsak naslednik prodaja slabše od predhodnega modela, jim tudi vztrajno pada dobiček. Domnevam, da se šefi tega zavedajo, kot tudi tega, da živimo v kapitalističnem svetu, kjer šteje edino dobiček (ki ga seveda omogoča le masovna prodaja - vsaj pri P). In ob tem ti trdiš, da naj bi karavanska verzija najbolj masovno prodajanega Peugeotovega modela P 207 ne bila namenjena "masovni prodaji"? Vidiš, tu pa ni mesta le za smešenje sočloveka in napad nanj, je tudi resna nevarnost za zadušitev zaradi nekontroliranega smeha. A tako povečini reagiraš predvsem ti, zakaj bi ti ostali morali biti podobni?

207 SW deluje dokaj neskladno, o tem (tudi na podlagi mnenj ostalih) pač ne more biti dvoma. Kot tudi ni dvoma, da je meni sprednji del lep in bi tudi kot celota z manjšimi retušami v PS in malo večjimi v proizvodnji deloval lepo. A to je še vedno stvar okusa - beri - ni tako kritično. Najhujša napaka so zadnje luči in njih postavitev (kar se lepo vidi pri konceptu, kjer sive luči skoraj niso vidne in so zato nemoteče, spremeni se pa tudi vtis skladnosti in elegance celotnega avta - dokaz za luči kot izvor težav pri estetski percepciji), zaradi katerih bo avto ob vsaj 30- 40 % potencialnih kupcev (pridobil bo pa kakšen procent dodatnih kupcev - zagovornikov takega dizajna). Ta napaka je očitna in to, da je bil tak avto požegnan pri šefih, pomeni zame, da se P slabo piše (navsezadnje so zadaj skoraj milijardne vsote). Predvsem to je bila moja začetna teza.

A kaj bi ti argumenti proti tvojemu, da je tako logično in ne more biti bistveno drugače (ker nisi tega nič utemeljil, domnevam, da zato, ker je to tvoj "tako" in torej tako pač je - mora biti in ne more biti niti malo drugače). Preden planeš nazaj, bi te prosil, da se vsaj malo zamisliš. Morda imajo kdaj malenkost prav tudi drugi? Morda lahko kakšno napakico celo priznamo? Da bo volk sit in koza cela? In da se ne bodo souporabniki foruma vsakič počutili kozli, ko jih v prvih besedah odgovorov prevečkrat naslavljaš z mr. d**** (običajno so res bolj mile variacije, a napad "ad hominem" je vseeno), oz. kar je še teh izgovorov za pomanjkanje čuta do soljudi in pomanjkanje argumentov. Saj bi sicer lahko govorili samo o argumentih, mar ne?

Jemlji to osebno, kot pomoč. Je tudi odgovor/napad na tvoje stalno (in skoraj vedno neprimerno in nepotrebno) etiketiranje vseh, a če te je kaj nad in za predolgim jezikom, boš obrnil to v svoj prid - v lastno pozitivnost.
lp


Zgleda, da bi se rad zgolj posul s pepelom ko "ustreliš kozla" - in če ga že "ustreliš" - ne počuti se, da si napaden, da je uničena tvoja kredibilnost pa ne vem še kaj - grešimo vsi - tu ni izjem.

Prvi tvoj stavek si preberi - citiram " To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). "

Zdej pa si preberi še moj odgovor - citiram " Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.

1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja. Ta namen oz cilj dosegajo z modelom 207. "

Kje vidiš ti kakšen napad ? ...al karkoli že vidiš ?
Pa ne trudi se z dolgim, dogločasnim, filozofiranjem in nakldanjem, ker predvsem to utruja in izkrivlja resnico - kratko jedernato, preprosto - ok ?


Ko si boš to razjasnil ti bom pa še argumentiral - zakaj 1007 oz 207 SW ne bosta prodajni polomiji


LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 20, 2007 7:16 pm

Vidim, da sem imel prav in se res ne zavedaš, da tvoji odgovori so napad na človeka! Pa tu ne govorim toliko o sebi, bolj o mnogo drugih primerih. Zdi se, da sploh ne opaziš, kolikokrat pljuvaš po človeku. Če hočeš primere, reci, ti jih bom (kasneje) poiskal.

Poglejva še 1X - morda bo zdaj bolj razvidno (prej sem pač domneval, da so stvari tudi tebi razumljive). Praviš takole:
Prvi tvoj stavek si preberi - citiram " To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). "

Zdej pa si preberi še moj odgovor - citiram " Zgleda, da ti ne razumeš dobro pojmov kot so trženje, prodaja, ciljni kupci ... ipd.

1007, 207 SW ... nista in ne bosta prodajni polomiji, ker namen oz cilj tovarne z vidika trženja ni masovna prodaja


Torej - jaz govorim o dizajnu kot vzroku, da bo 207 SW prodajna polomija, kot je bil p.p. tudi 1007. Zadnji ne toliko zaradi dizajna, bolj zaradi nesorazmerja med ceno in funkcionalnostjo/prostornostjo in morda tudi neustreznega marketinga - rahlo podobno usodi Modusa. To, da je 1007 "nišni" avto in s tem že v osnovi načrtovan za nizke prodajne številke, ne spremeni dejstva, da so realne prodajne številke precej nižje od vnaprej skromno načrtovanih.
Jaz: Dizajn kot verjeten vzrok prodajne polomije.
Ti: Nič o moji tezi, ampak: Najprej mi rečeš, da jaz ne razumem trženja, prodaje itd (zanimivo - o tem sploh nisem govoril). Kaj je to, če ne napad? Me morda s tem, da "ne razumem", hvališ? Če bi "napad" kvalitetno argumentiral, zame ne bi bilo problema (vse za dobre argumente), to zame ne bi bil napad, kvečjemu novo znanje. A ti kot "argument" poveš, da 207 SW ni namenjen masovni prodaji!!! (Tu ostane samo še smeh, ki pa ni v moji navadi. Raje poskušam razložiti, zakaj se gre, pa naj je to Sizifovo delo ali ne.)

Kaj pa je potem namenjeno masovni prodaji, človek božji?? In potem si ob takem razumevanju še upaš na samem začetku reči, da jaz ne razumem trženja in prodaje, čeprav sem govoril samo o dizajnu - za razliko od tebe!!
Miha, 207 SW ni nišni avto, je namenjen masovni prodaji!
Na kratko, meni praviš, da ne razumem, ko govorim itak o nečem tretjem, hkrati pa izvališ glupost na kvadrat. Zakaj je potem potrebno meni predavati, da ne razumem - morda samo za podkrepitev tvojih argumentov? Ali celo samo zaradi lastnega ega? In zakaj veje toliko pokroviteljske vzvišenosti iz tvojih angelskih ust, ko me tolažiš: "Zgleda, da bi se rad zgolj posul s pepelom ko "ustreliš kozla" - in če ga že "ustreliš" - ne počuti se, da si napaden, da je uničena tvoja kredibilnost pa ne vem še kaj - grešimo vsi - tu ni izjem." Ob takih "207 SW ni namenjen masovni prodaji" vsi moji kozli v trenutku zbledijo. Hvala ti! A vseeno, zakaj tak način komuniciranja ob lastni napaki ("Zgleda, da bi se rad zgolj posul s pepelom ko "ustreliš kozla")? Je res potrebno toliko vzvišenosti, da lastnih napak več ne opaziš? Se tu skriva bistvo - z nepriznavanjem lastnih napak in opozarjanjem na tuje napake (tudi, če jih sploh ni) dosegaš kaj že?

In ti podobne blamaže ponavljaš skoraj iz tedna v teden, ob tem, da zraven pljuvaš na nestrinjajoče. Tudi tvoje zagotavljanje, da to niso napadi, se zdi po podobnih "pokroviteljskih" diskvalifikacijah tipa "Ko si boš to razjasnil ti bom pa še argumentiral" najmanj nerazumevanje pomena lastnih izrečenih stavkov (kdaj se boš začel zavedat, da ima to, kar izrečeš, lahko več pomenov, ne samo tebi zamišljenega?), če ne celo namernih dodatnih pljuvanj.


PS Dodajam en tipičen primer, kako poteka komunikacija z MM (povdarki so moji)

Mojster Miha je napisal/-a:....
- C6 & Lancia Thesis - oba ne dosegata tega kar so njuni predhodniki dosegali v svojem času, kupci pa kot rečeno niso ravno brezbrižni do tega dejstva

Miholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?

Normalno, povsem legitimno vprašanje, saj ni čisto jasno, kaj MM misli z "doseganjem" oz pri tej primerjavi s predhodniki - so to prodajni uspehi, dvig ugleda, tehnična naprednost itd... Povdarjam, da se je Miholl šele s tem vprašanjem vključil v debato, torej ni bilo nobene prejšnje podlage, jeze itd. za napad.

In odgovor?
Mojster Miha je napisal/-a:Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.

Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje .... ;)
LP


Torej je na eno smiselno konkretno vprašanje (o dejanski nejasnosti iz MM citata - na MM žalost pač ni napisano nedvoumno, kljub njegovemu drugačnemu prepričanju) Miholl dobil odgovor, da je morda nepismen oz. da ima težave z neznanjem, implicitno z lenobo ("zgolj malce") itd. Seveda vse v vzvišenem pokroviteljskem slogu, ki že a priori marsikoga zrevoltira.

Žal je to precej tipičen primer.
Zaradi takih odgovorov oz. načina/vzorca komuniciranja ima MM težave tudi, kadar ima povsem prav (kar ni tako malokrat). Če ne bi skoraj vedno (pri nestrinjanju) najprej "lop po človeku", ampak samo naštel (proti)argumente, bi dobila tudi vsebina postov večjo veljavo. Tu nam je lahko za zgled PureTNT (ki nas je očitno žal zapustil), ki ni nikoli rekel žal besede o človeku, vedno je samo mirno naštel svoje argumente. In bil tudi zato dejansko spoštovan. Slava mu!


Namen tega posta je predvsem pokazati na komunikacijske vzorce, ki sami po sebi vsako debato skoraj vedno zapeljejo na brezplodno bojišče (in kasneje v zaklep), namesto, da bi vsi poskusili več sodelovati in bili veseli tujih izkušenj in novega znanja. In tu lahko prispeva prav vsak.

V upanju na boljše komuniciranje
esem
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 21, 2007 8:06 am

Nakladanje, filozofiranje, dolgovezenje ... ne vem, imam občutek, da bi rad zgolj prikril, zameglil .... svojo izjavo, ki kaže na tvoj nivo znanja oz vedenja o trženju. Z mojim komuniciranjem se ni treba ukvarjat - ker sm se z komuniciranjem ukvarjal dovolj dolgo - tako da : ne hvala !
O nivoju komuniciranja na tem fourmu - pa res ne bi zgubljal besed in časa.

Polemiziramo namreč o tvoji izjavi " To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007). " - ti pa začneš na dolgo in široko razlagat o komunikaciji pa ne vem, skratka o vsem drugem razen o bistvu

Raje razloži kaj je zate masovna prodaja - ker praviš, da bo 207 SW namenjen masovni prodaji

Pa prosim : kratko, jedrnato - da se napisat v nekaj stavkih - spise prihrani za koga drugega


LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 21, 2007 8:39 am

esem je napisal/-a:PS Dodajam en tipičen primer, kako poteka komunikacija z MM (povdarki so moji)

Mojster Miha je napisal/-a:....
- C6 & Lancia Thesis - oba ne dosegata tega kar so njuni predhodniki dosegali v svojem času, kupci pa kot rečeno niso ravno brezbrižni do tega dejstva

Miholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?

Normalno, povsem legitimno vprašanje, saj ni čisto jasno, kaj MM misli z "doseganjem" oz pri tej primerjavi s predhodniki - so to prodajni uspehi, dvig ugleda, tehnična naprednost itd... Povdarjam, da se je Miholl šele s tem vprašanjem vključil v debato, torej ni bilo nobene prejšnje podlage, jeze itd. za napad.

In odgovor?
Mojster Miha je napisal/-a:Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.

Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje .... ;)
LP



esem
lp


Da rešim še to tvojo "težavo" - izpustil sm tisto tvoje tipično dolgovezenje, nakladanje ..

Če človek vprašuje kaj sem hotel povedat z izjavo da C6 & Lancia Thesis ne dosegata tega kar so njuni predhodniki v svojem času .... in mu odgovorim :

" Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.

Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje .... "

Zelo enostavno : če človek ne ve, zgodovino znamk CITROEN in LANCA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti ... jo ne zna ovrednotit z vidika tehnike in ostalih vidikov ... potem naj se malo poduči, "nabere" znanje ipd.

Zame je to otroško lahko, ker stvari poznam, zato je zame dovolj en stavek, da povem bistvo - če on tega ne dojame, ker ne ve, ne pozna ... to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti, da ga bom tu učil in mu "polagal" znanje.

Tako kot (nemalokrat) tebi.

Zato : tu ni problem v komuniciranju ampak v neznanju - če kdo stvari ne pozna, naj se jih preprosto povedano nauči - ne pa čakat, da jih bom jst razlagal kot učiteljica v prvem razredu.


LP
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr mar 21, 2007 8:39 am

drugmirko je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Peugeot je pomoje tipičen primer, kako lahko v osnovi zelo lep dizajn zajeb*š. Tolk grdih avtov izpod njihovih rok kot zadnje čase že dolgo ne (1007, 407, zdej tale SW).


sicer sem mnenja, da je 407 prekrasen avto, agresivnega, dinamičnega in elegantnega dizajna. in to v obeh verzijah! tudi tista odprtina za zajem zraka, preko ktere se je melo tolko za povedat, me nigdar ni motla! še več, proti žnablom na 207 in 307 je prav spodobno majhna in avtomobilu paše....


Mene pri dotičnem avtu predvsem moti da izgleda, kot da se bo prevrnil na nos.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 21, 2007 9:28 am

Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 21, 2007 10:18 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.


V smeh me spravljaš

Normalno, da sm samozavesten - na podlagi svojega znanja, izkušenj ... na kratko veliko vem o avtomobilizmu. Kar ne pomeni, da vem čisto vse - zgolj (veliko) več od povprečja. Tista o vsevedu je zgolj tvoja pogruntavščina.
Kot ta zadnja : da sm zaljubljen vase - na podlagi česa sklepaš - da nisi ti, pa to drugim pripisuješ ;)

Jst zgolj : imam sebe rad, ker če ne boš imel sebe rad ... saj veš pregovor.

Imam pa zate - moderatorja - predlog : poskrbi, da bodo tu tisti z malo oz pomanjkljivim znanjem napedovali v "učenosti" o avtomobilizmu. To bo (oz bi) pomembno prispevalo k dvigu nivoja (beri:strokovnosti) debat


LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr mar 21, 2007 10:24 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.

podpis
p.s. kokr koli obračamo 207SW je namenjen masovni prodaji in tako ustvarjanju dobička ;)
zakaj pa nebi bil- SW, in podobni so namenjeni predvsem širjenu ponudbe- pa niti ne na nišne trge- kot pri recimo CCju- ampak ti ponudijo večji, bolj uporaben avto za podobno ceno
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 21, 2007 10:38 am

kljukec je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.

podpis
p.s. kokr koli obračamo 207SW je namenjen masovni prodaji in tako ustvarjanju dobička ;)
zakaj pa nebi bil- SW, in podobni so namenjeni predvsem širjenu ponudbe- pa niti ne na nišne trge- kot pri recimo CCju- ampak ti ponudijo večji, bolj uporaben avto za podobno ceno
lp


Masovna prodaja - "problem" je v razumevanju pojma oz v tem, kaj je za koga masovna prodaja. Predvsem glede prodajnih številk - razlike so velike in zato ne more izraz masovna prodaja veljat ravno vsak model oz različico - 207 SW bo po mojem prepričanju prodan v bistveno manjših količinah kot "navadna" različica 207

In če je (oz bolje rečeno bo) potemtakem SW masovno prodajan - kako potem označiš (bistveno boljšo oz večjo) prodajo "navadne" različice ?

Sicer pa: o prodaji 207 SW lahko zgolj trenutno zgolj ugibamo - kar je oprijemljivega so trendi - današnji in tisti iz preteklosti - od različic 206 - 206 SW dalje - če ti je znano je bil 206 v dveh letih najbolje prodan avto v EU - temu jst rečem "masovna prodaja" - različic SW je bilo peščica oz bistveno manj - zame to ni "masovna prodaja" - predvsem glede na prodajo "navadne" 206




LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 21, 2007 1:34 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, občudujem tvojo samozavest, ampak včasih si že preveč zaljubljen vase, se ti ne zdi? Nihče ni vseved, niti Bog.


V smeh me spravljaš

Normalno, da sm samozavesten - na podlagi svojega znanja, izkušenj ... na kratko veliko vem o avtomobilizmu. Kar ne pomeni, da vem čisto vse - zgolj (veliko) več od povprečja. Tista o vsevedu je zgolj tvoja pogruntavščina.
Kot ta zadnja : da sm zaljubljen vase - na podlagi česa sklepaš - da nisi ti, pa to drugim pripisuješ ;)

Jst zgolj : imam sebe rad, ker če ne boš imel sebe rad ... saj veš pregovor.

Imam pa zate - moderatorja - predlog : poskrbi, da bodo tu tisti z malo oz pomanjkljivim znanjem napedovali v "učenosti" o avtomobilizmu. To bo (oz bi) pomembno prispevalo k dvigu nivoja (beri:strokovnosti) debat


LP


Pa kdo misliš da si ti?

Sicer imaš ogromno kreposti, tudi strokovnost in izkušnje, ampak še pred omenjenima stoji bolestna PREVZETNOST.

Forum je in bo odprt za vse, za stručkote in bučkote.

207 SW je zgolj karoserijska varianta 207, ki prihaja z istega traku kot 207, tako da teh dveh modelov nima smisla ločevati. Tudi če 207 SW doseže zgolj 10% delež vseh 207, je to še vedno masovni izdelek.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 21, 2007 2:59 pm

Mojster Miha je napisal/-a:...
Zelo enostavno : če človek ne ve, zgodovino znamk CITROEN in LANCA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti ... jo ne zna ovrednotit z vidika tehnike in ostalih vidikov ... potem naj se malo poduči, "nabere" znanje ipd.

Zame je to otroško lahko, ker stvari poznam, zato je zame dovolj en stavek, da povem bistvo - če on tega ne dojame, ker ne ve, ne pozna ... to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti, da ga bom tu učil in mu "polagal" znanje.

Tako kot (nemalokrat) tebi.

Zato : tu ni problem v komuniciranju ampak v neznanju - če kdo stvari ne pozna, naj se jih preprosto povedano nauči - ne pa čakat, da jih bom jst razlagal kot učiteljica v prvem razredu.
LP


Očitno sploh ne razumeš, o ćem je tekla beseda....
Jaz nisem govoril o neznamju Miholl-a (ker tu ni bistveno - sicer pa ga iz njegovega vprašanja ni videti), pač pa o tvojem vzorcu odgovarjanja, torej o nepotrebnem pljuvanju po ljudeh. Je več možnih vidikov/razlag za "ne dosegata" in če bi ti odgovoril samo to, da v tvojem citatu gre za "zgodovino znamk CITROEN in LANCIA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti", bi bilo vse v najlepšem redu, podal bi zadosten odgovor. A zanimivo, samo tega nisi povedal, povedal pa si, da je morda nepismen, len, neveden itd..., čeprav hkrati (sedaj) praviš za njegovo "neznanje": "to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti". Zakaj pa se potem sploh ukvarjaš z njim in to na tak bolan/beden način? Zakaj moraš vsakemu dopovedovat, da nima znanja, da je len itd. Zakaj vedno tak poniževalen pristop v odgovarjanju, s tem samo (v tujih ušesih) razvrednotiš lastne argumente in ustvarjaš nezdravo klimo kreganja ter odganjaš sodelujoče (npr. Miholla).

Verjemi, ti zaradi takega pristopa nisi nič večji stručko, postajaš pa v očeh nekaterih bučko. Kar postajaš tudi s takimi, da 207 SW ni namenjen masovni prodaji. Ker sam veš, da je ta malo bosa, kar naenkrat hočeš definicije, govoriš, da "o prodaji 207 SW lahko trenutno zgolj ugibamo" (zakaj to povdarjati - kot da bi tu kdo govoril o pretekli statistiki, ne pa o možni prihodnjosti) itd. Tu tako izmikanje žal ne pomaga - vsi vemo, koliko pomeni soliden SW v tem "nizkocenovnem" razredu malih, funkcionalnih avtomobilov. Pomagalo pa bi priznanje napake (kar spet tako rad ponujaš drugim v obliki "posipanja s pepelom zaradi ustreljenih kozlov" itd) -- ne samo sami strokovnosti debate!
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 21, 2007 6:34 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:...
Zelo enostavno : če človek ne ve, zgodovino znamk CITROEN in LANCA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti ... jo ne zna ovrednotit z vidika tehnike in ostalih vidikov ... potem naj se malo poduči, "nabere" znanje ipd.

Zame je to otroško lahko, ker stvari poznam, zato je zame dovolj en stavek, da povem bistvo - če on tega ne dojame, ker ne ve, ne pozna ... to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti, da ga bom tu učil in mu "polagal" znanje.

Tako kot (nemalokrat) tebi.

Zato : tu ni problem v komuniciranju ampak v neznanju - če kdo stvari ne pozna, naj se jih preprosto povedano nauči - ne pa čakat, da jih bom jst razlagal kot učiteljica v prvem razredu.
LP


Očitno sploh ne razumeš, o ćem je tekla beseda....
Jaz nisem govoril o neznamju Miholl-a (ker tu ni bistveno - sicer pa ga iz njegovega vprašanja ni videti), pač pa o tvojem vzorcu odgovarjanja, torej o nepotrebnem pljuvanju po ljudeh. Je več možnih vidikov/razlag za "ne dosegata" in če bi ti odgovoril samo to, da v tvojem citatu gre za "zgodovino znamk CITROEN in LANCIA od nastanka do danes - v primerjavi z ostalimi konkurenti", bi bilo vse v najlepšem redu, podal bi zadosten odgovor. A zanimivo, samo tega nisi povedal, povedal pa si, da je morda nepismen, len, neveden itd..., čeprav hkrati (sedaj) praviš za njegovo "neznanje": "to več ni moja stvar in nism jst tu poklican oz nimam nobene dolžnosti". Zakaj pa se potem sploh ukvarjaš z njim in to na tak bolan/beden način? Zakaj moraš vsakemu dopovedovat, da nima znanja, da je len itd. Zakaj vedno tak poniževalen pristop v odgovarjanju, s tem samo (v tujih ušesih) razvrednotiš lastne argumente in ustvarjaš nezdravo klimo kreganja ter odganjaš sodelujoče (npr. Miholla).

Verjemi, ti zaradi takega pristopa nisi nič večji stručko, postajaš pa v očeh nekaterih bučko. Kar postajaš tudi s takimi, da 207 SW ni namenjen masovni prodaji. Ker sam veš, da je ta malo bosa, kar naenkrat hočeš definicije, govoriš, da "o prodaji 207 SW lahko trenutno zgolj ugibamo" (zakaj to povdarjati - kot da bi tu kdo govoril o pretekli statistiki, ne pa o možni prihodnjosti) itd. Tu tako izmikanje žal ne pomaga - vsi vemo, koliko pomeni soliden SW v tem "nizkocenovnem" razredu malih, funkcionalnih avtomobilov. Pomagalo pa bi priznanje napake (kar spet tako rad ponujaš drugim v obliki "posipanja s pepelom zaradi ustreljenih kozlov" itd) -- ne samo sami strokovnosti debate!
lp


Ali na kratko (ti tega očitno ne zmoreš ) ustrelil si "kozla" - rekel si " To bo gotovo še ena prodajna polomija (kot s 1007) " -in zdej zaradi tega tebe moti moj način komuniciranja, pa ne vem še kaj. Nakladaš, nakladaš ... ker bistva pač ne moreš povedat.

Jst vse to tvoje izmikanje razumem kot neznanje - ti si pa lahko razlagaš po svoje oz kot te je volja.

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov