Joie de vivre! je napisal/-a:Ladi želim vse dobro, vendar glede na globalne tržne razmere močno dvomim v kak opazen napredek.
Je tujci nočejo ali ona/država noče njih?
Lada sploh živi od svojih dohodkov ali ji s subvencijami pomaga država, lada man?
LP,
Joie

AvtoVAZ (Lada) je delniška družbna (delnice kvotirajo na Ruski borzi).Večinski lastink je še vedno država.
Lada v zadnjih 4 letih posluje uspešno (z dobičkom od tekočega poslovanja). Problem je v dolgu do države (neplačani davkih v kriznem obdobju 90 let, ko je bil AvtoVAZ na meji propada) , katerega mora sedaj odplačevati.
Interesentov za sodelovanje z Lado je bilo kar nekaj. Trenutno potekajo razgovori z Renaultom. Govori se o skuopni novi tovarni s kapaciteto proizvodnje 450.000 vozil. Vprašanje je ali bodo razgovori uspešni. Menim, da sta viziji podjetij , kar precej različni.
Podoben problem je v skupni družbi GM-AvtoVAZ. Tukaj ne gre za neuspeh zaradi nezanimivih modelov, ampak v različnih interesih obeh straneh (Večino mehanskih sklopov dobavlja (izdeluje) AvtoVAZ za katere pravi, da prinašajo le minimalen (nezadostni) dobiček (uskaljevanje cen). Prav tako je nejasno vprašanje glede blagovne znamke NIVA. Kot je bilo zaslediti konec leta 2005, naj bi znamka NIVA postala last GM-ja. Lada naj bi svoje modele označevala le s kratico 4x4. Vendar to se ni zgodilo. Prav tako še ni zaživela Chevrolet Niva z Oplovim motorjem 1.8 l FAM1. Odprtih vprašanj je še veliko.)
Danes AvtoVAZ - Lada praznuje 40 obletnico ustanovitve.
Glede na trenutno situacijo ni razlogov za pesimizem. Povpraševanje po avtomobilih Lada je v Rusiji še vedno izjemno visoko (vse kar izdelajo tudi prodajo). Tudi v nekaterih drugih državah se Lada dobro prodaja (na prvem mestu je tudi v Ukrajini, kjer je njen tržni delež okoli 35%.
V zadnjih letih je Lada doživela korenite spremebe v načinu prodaje in servisiranja vozil in sami predstavitvi blagovne znamke:
- podaljšana garancija
- strožje zahteve glede izgleda in opreme prodajno servisnih centrov (standardi Lada)
- izboljšana kvaliteta vozil
- lastna dodatna oprema (adio-lada, lada-image, motorna olja lada)
-izjemno aktivna na področju avto športa (lada motorsport)
- izjemno aktivna kot sponzor raznih športnih društev (rokomet,hokej, kolesarjenje, nogomet,...)
- pestra izbira različnih predelanih vozil za različne namene uporabe s tovarniško garancijo (blindirana vozila, pick-upi, Lada premier (podaljšana verzija Lade 110), Lada GTI, Bronto Niva, rešilna vozila,...)
- AvtoVAZ ima lastno televizijo - VAZ TV, testno progo, vetrovik, razvojni center, kjer ne razvijajo in testirajo le avtomobilov,...
In še veliko bi lahko naštevali.
Menim, da ima Lada pravo vizijo!
Lep pozdrav!