
Lp
Ceed je napisal/-a:Po spykah bo po mojem mnenju nekaj res prelepega (kot vsaka alfa), imela pa bo eno napako, zaradi katere ne bo imela uspeha, ki bi ga sicer lahko-CENA. Kljub temu, da bo imela večino delov identičnih kot Bravo, bo cena brez nikakršnega razuma Bravo x2. Škoda, da Italijani ne razumejo, da imena znamke ne morejo dvigniti z navijanjem cen. Če bi bila cenovno sorodna Golfu, bi nedvomno imela velik uspeh in bi si Alfa na hitro opomogla.
lizard je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Po spykah bo po mojem mnenju nekaj res prelepega (kot vsaka alfa), imela pa bo eno napako, zaradi katere ne bo imela uspeha, ki bi ga sicer lahko-CENA. Kljub temu, da bo imela večino delov identičnih kot Bravo, bo cena brez nikakršnega razuma Bravo x2. Škoda, da Italijani ne razumejo, da imena znamke ne morejo dvigniti z navijanjem cen. Če bi bila cenovno sorodna Golfu, bi nedvomno imela velik uspeh in bi si Alfa na hitro opomogla.
Ti se malo hecaš a ne? Že sam razvoj oz. obsežna nadgradnja platforme je stala 100 mil. € in v praksi z Bravom ne bo imela veze (drugo podvozje, manjši previsi, opcija pogona na vse 4,...). Sicer pa princip preoblačenja uporablja najbolj od vseh ravno VW, A3 ni nič drugega kot bolj kvaliteten Golf, stane pa precej več. In Alfa niti slučajno ne sodi s ceno med ljudskega Golfa.
lizard je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Po spykah bo po mojem mnenju nekaj res prelepega (kot vsaka alfa), imela pa bo eno napako, zaradi katere ne bo imela uspeha, ki bi ga sicer lahko-CENA. Kljub temu, da bo imela večino delov identičnih kot Bravo, bo cena brez nikakršnega razuma Bravo x2. Škoda, da Italijani ne razumejo, da imena znamke ne morejo dvigniti z navijanjem cen. Če bi bila cenovno sorodna Golfu, bi nedvomno imela velik uspeh in bi si Alfa na hitro opomogla.
Ti se malo hecaš a ne? Že sam razvoj oz. obsežna nadgradnja platforme je stala 100 mil. € in v praksi z Bravom ne bo imela veze (drugo podvozje, manjši previsi, opcija pogona na vse 4,...). Sicer pa princip preoblačenja uporablja najbolj od vseh ravno VW, A3 ni nič drugega kot bolj kvaliteten Golf, stane pa precej več. In Alfa niti slučajno ne sodi s ceno med ljudskega Golfa.
lizard je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Po spykah bo po mojem mnenju nekaj res prelepega (kot vsaka alfa), imela pa bo eno napako, zaradi katere ne bo imela uspeha, ki bi ga sicer lahko-CENA. Kljub temu, da bo imela večino delov identičnih kot Bravo, bo cena brez nikakršnega razuma Bravo x2. Škoda, da Italijani ne razumejo, da imena znamke ne morejo dvigniti z navijanjem cen. Če bi bila cenovno sorodna Golfu, bi nedvomno imela velik uspeh in bi si Alfa na hitro opomogla.
Ti se malo hecaš a ne? Že sam razvoj oz. obsežna nadgradnja platforme je stala 100 mil. € in v praksi z Bravom ne bo imela veze (drugo podvozje, manjši previsi, opcija pogona na vse 4,...). Sicer pa princip preoblačenja uporablja najbolj od vseh ravno VW, A3 ni nič drugega kot bolj kvaliteten Golf, stane pa precej več. In Alfa niti slučajno ne sodi s ceno med ljudskega Golfa.
simply je napisal/-a:Vsekakor to, da so prenavite cene opazimo pri cenah rabljenih, ki pri Alfah zelo padajo!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov