Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Silverblitz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne avg 05, 2007 1:42 pm

Napisal/-a Silverblitz Če nov 01, 2007 10:29 pm

novi audi A4...je pa res ... super...zakon...elita...čakam prvega ponosnega lastnika na forumu... ;)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe nov 02, 2007 3:17 pm

Ja prednji del je res precej lep (čeprav me ledice motijo, ker mi delujejo tunnersko in mi na serijski model ne sodijo najbolj); ampak na zadkih mi pa imata tako limuzina kot avant luči prenizko; je pa ta avto pri meni takoj na drugem mestu v tem segmentu ;)
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe nov 02, 2007 4:44 pm

eden najlepših avtomobilov kar sem jih videl... zunanjost in notranjost
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe nov 09, 2007 9:45 pm

S4
Ne vem, ali bi o S4 pisali tu, v temi o RS4 ali pa naj celo odpiramo temo za vsako dodatno črko? Naj bo tu!

Pravijo, da ga že testirajo na N/Ringu in da bo dobil nazaj twinturbo s 6 cilindri. Več teksta tudi o drugih tehniških poslasticah in nekaj renderjev tu http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 3563.shtml

Don’t be surprised either to see the new forced-induction 3.0 V6 used in other applications. It likely won’t do time in the A5, though fitment in the A6 or even Audi’s upcoming Q5 SUV are expected.

At this time, we don’t have any indication of when the S4 will be launched, other than expecting it at an auto show in the next twelve months since it’s been spotted testing already. That the B8 A4 Avant hasn’t yet been introduced and isn't even expected before the Geneva show next spring, our best guess would put the S4 at Paris in September. If that’s the case, Audi could have the S4 sedan and Avant on the market almost immediately in Europe and still as an ’09 model next fall in the USA.


Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Elantrinho
Novinec
 
Prispevkov: 165
Pridružen: Ne mar 12, 2006 3:15 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Elantrinho So nov 10, 2007 8:49 am

Prava zverina ni kaj.Spredaj me pa spominja na Mazdo 6 :lol:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So nov 17, 2007 11:28 am

Se pripravlja A4 Allroad?

An interesting Audi A4 prototype has turned up in Germany, showing all the signs of a new addition to Audi's Allroad lineup. This 2008 A4 is fitted with matte-black wheel arches and an increased ride-height, both of which are key components of Audi's Allroad concept.


Despite this prototype's sedan origins, the A4 Allroad will remain a wagon-only offering. Since the new A4 wagon has not yet been revealed, it appears Audi engineers decided to take a covert approach to testing by using this sedan. After the new A4 wagon makes its public debut, we expect to see A4 Allroad prototypes using the appropriate wagon body style.

The wheel arch extensions appear to be integrated into the surrounding design elements, showing an intentional flow from the front and rear bumpers into the newly applied flares. Similarly, a new side sill completes the design to give this test car quite a finished look.

Since its inception, the Audi Allroad has only existed as a spin-off to the A6 wagon. From the looks of this new prototype, it appears that an A4-based Allroad will join the lineup.


Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jan 04, 2008 6:13 pm

Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 06, 2008 3:56 pm

Silverblitz je napisal/-a:novi audi A4...je pa res ... super...zakon...elita...čakam prvega ponosnega lastnika na forumu... ;)


hja.... sem ored par tedni že nekej pisal na enem tujem forumu pisal o svoji izkušnji z novo štirico, pa lahko še tukej napišem kak je blo.... še posebej zarad tomcaterjevega entuziastčnega navdušenja nad njim, par postov višje... :P


v glavnem..... moja nezakonita ma prejšno štirico (predzadnjo, nepofejsliftano) avtek je star pet let in že pred dvema letoma bi jo po službenih propisih morala zamenjat, pa je ni, ker je mislila, da bo nova prišla prej. oziroma, da bo fejslift radikalnejši/lepši kot je pa na koncu bil. kakorkoli že, avto se v kratkem menja in seveda je nova štirica prva na popisu!

prvič sem novo štirico na cesti videl pred par tedni, ko sem zjutraj peljal dete v vrtec. stala je prva v vrsti na rdeči v križišču, proti kteremu sem se peljal.... šlo je tako:
ko sem jo bližajoč se križišču zagledal, sem pomislil: "o, A4..... fajn farba..."
ko sem se peljal čez križišče in opazil tistie kičaste LED štrafte po sprednjih lučeh sem pomislil: "...ne, ni A4, A5 je...."
ko sem se pejal iz križišča pa mi je potegnlo: "... čakej... ni petka, PREVEČ VRAT MA!!!"
zgodbica lepo opisuje temeljni problem za nov avto: na cesti ga ne ločiš od ostalih Audijev, pa da se jebeš! :(

no, pol smo si pa dan kasneje, zaradi zgoraj omenjenih dejstev, šli mrcino ogledat v salon! ......in doživeli blago razočaranje! :(
avto z boka zgleda praktično enako kot zdejšnji! stavim, da ga vsaj 90% ljudi, ki jih avti ne zanimajo toliko, da bi zarad njih viseli po forumih :P), ne bo ločlo od dozdajšnjih štiric! zadnji del z novimi lučni zgleda občutno elegantnejše, najbolj pa je spremenjen sprednji del. in NE, NI TAK KOT PRI A5! tisti, ki to trdi je slep al pa nima pojma kaj gleda! avtomobila sta si na prvi pogled sicer izjemno podobna, vendar je čisto vse na njih drugače.... od dimenzijskih razmerij karoserije (kar je sicer logično), do togosti linij, karoserijskih potez in posameznih detajlov. problem pa je, da si je vseskup vseeno tako podobno, da ju na 25 metrov ne ločiš več! pa še en problem je..... ker sta bila v salonu, nos do nosa, parkirana A5 in novi A4, je bilo zelo lepo videt, kako lep avto je v bistvu A5..... oziroma, kakšna dosadna švabska klobasa je A4 :P !
notranjost je v redu. armaturna plošča je lepa, materiali odlični, izdelava tudi..... ampak..... volan je čudno tanek, standardnim sedežem bi težko rekli sedeži. sedalna površina je kratka, za napovrh pa se na sprednjm selu še konusno zoži. lepo za pogledat ampak slabo za sedet.... bočne opore praktično ni. in to ne na sedalu, ne na naslonjalu.... v glavnem, kljub popolnoma elektrificirani in v usnje oblečeni verziji zicev, je melo sedenje za volanom bolj klopca filing! mogoče sem okrog tega rahlo razvajen, ker ma moja zdej v alcantaro oblečeno špotrno verzijo sedežev, ki je res odlična..... ampak jebemuboga, če moj C2 VTR nima boljših sprednjih zicev kot pa je blo tisto :x :( . in čeprav je notranjost prostornejša, je občutek prostornosti opazen predvsem v širino. sicer je na zadnjih zicih opazit nekaj malega dodatka tudi v dolžino ampak, človek se vseeno vpraša kam za boga milega je zginlo tistih 15cm prirastka pri dolžine avta....

kot ste do zdaj najbrž že dojeli, drugmirko se ob novi štirici ni glih vlegu.... ne od "vorsprunga" niti ne od "technicke". in tisto kar je pomembnejše.... ni se vlegla niti nezakonita!
glavna zamera in občutek abolutnega natega pa človek dobi ko povpraša po opremi! serijska oprema zgleda približno tak:

-zrak v potniški kabini
-zrak v pnevmatikah
-dva airbaga
-dvižni pokrov prtljažnika
-volan vrtljiv v dve smeri
-dvoja bočna vrata zadaj


vse ostalo je za doplačat! ŽIDOVI zasrani! pa ne zato, ker so se odločli prodajat olupljeno verzijo in služit s slovensko nečimrnostjo! dvakratno.... prvič, ker lahko opcije zaračunavajo po mili volji in drugič zato, ker bodo gol avto za drag denar prodali marsikomu, ki o njem nebi resno razmišljal, če bi bil normalno oremljen in dražji za recimo par jurjev! v tem primeru pa bo kupu A4 oprema "zrak v potniški kabini", zato, da bodo sosedi rekli "Audija ma...."... temu se preprosto reče oportunizem!
tisto, kar mi gre v nos je način na katerega to počnejo! da so standardni koncernski deli pri Audiju dvakrat dražji kot pri Volkswagnu! recimo navigacijska naprava& LCD ali blotooth inštalacija.... to so standardizirane kerefeke znotraj koncernov. ali pa recimo razlike pri glupostih kot je light paket (osvetljeni špegelčki v senčnikih, bralne lučke&co..... pri Audiju 250 evrov, pri VWju 55 evrov :shock: (dobro, A4 ma v tem paktu kako funkcijo več, ne pa za 4x razliko v ceni :x )
predvsem pa to, da če želiš kupit za današnje razmere normalno opremljen avto, cena naraste za več kot 20%! pa pri taki opremi ni zbranih nekih fensi biksenonov, navigacij z 16:9 barvnimi LCD zasloni, usnja vsepovsod ali Bang&olufsen ozvočenj.... gre za pošten zic, airbage zadaj, parkirne senzorje, alarmne naprave, radio s komandami na volanu, board kompjuter in podobno.... se ti vseskupej preprosto zazdi zamalo!

gospa se zaradi vsega skupej trenutno bolj nagibajo k nesramno dobro opremljenem VW Tiguanu z enako mašino in isto količino dnarja! pa še pogon na vse štiri dobi v paketu, kar ji po par zimskih iskušnjah na zadnjih službenih poteh trenutno itak jako imponira. bo pa probala obadva vozit in se pol odločla.....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 06, 2008 4:09 pm

Drugmirko :D :D , vse čestitke za opis tega novega stvora zavitega v folijo ne vem česa :roll:

Mogoče se bo nekaterim tule zdelo bogokletno ampak meni je avto enostavno obupno nikakav, dolgočas premešan z dodatki kiča, uglavnem bruh od avta, sploda zadaj in od strani...stari a4 je bil IMO neprimerljivo bolj eleganten, čeprav še vedno dolgčas od dolgčasa.
Edino kar se ne strinjam z Mirkotom je mnenje o a5, meni osebno je tudi a5 obupen, še posebno v wanabee moderni beli barvi s 16 col feljugami...tu ga bmw 3 coupe nese na celi črti, da o kakem drugem avtu niti ne govorimo.

Skratka..razočaran sem nad novim audijevim designom.

še en off...tiguana sploh ne komentiram raje, ker začnem zehat ko ga vidim :D
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Ne jan 06, 2008 4:16 pm

Duhovito napisano :)

Zadeva je res kar draga, a vseeno še vedno konkurenčna BMW-ju in MB-ju.
Let there be rock!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne jan 06, 2008 4:20 pm

Cena dodatne opreme v štirici je nadvse ogabna. Predvidevam da malce zato ker je šele začetek prodaje modela. Kasneje se lahko nadejamo kakšen soliden paket opreme po konkurenčni ceni.
Audi je z novo štirico s ceno dodatne opreme popolnoma na ravni Mercedes-Benz Cja. BMW 3er je opremsko malenkost cenejši.

Slabo opremljen Audi pač ni Audi. V tem primeru se kupi kaj drugega. Čar teh premium znamk je ravno v tem da si praktično avto urediš po svojem okusu.

Za solidno opremljeno A4 prištejte k osnovni ceni še MINIMALNO 5k EUR.

ps: sam se vedno bolj nagibam v smer ki jo ponuja Lexus: za slabih 36k EUR dobiš motor s 177km (torej idealno) + opremo, ki ji res lahko rečeš oprema (xenon adaptivni žarometi, odličen audio sistem, usnje, vsa elektrifikacija, ogrevani in prezračevani sedeži ... me zanim koliko pride A4 s vsaj podobno opremo :P )
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 06, 2008 4:31 pm

Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne jan 06, 2008 4:37 pm

Tisto prvo je star model :P

Ja tista A4 na drugem linku je skoraj z vso opremo :P Avto se nenormalno podraži - za 50%. Nemci malce pretiravajo. Serijska oprema je pa kilava.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jan 06, 2008 4:41 pm

Dr.M3 je napisal/-a:ps: sam se vedno bolj nagibam v smer ki jo ponuja Lexus: za slabih 36k EUR dobiš motor s 177km (torej idealno) + opremo, ki ji res lahko rečeš oprema (xenon adaptivni žarometi, odličen audio sistem, usnje, vsa elektrifikacija, ogrevani in prezračevani sedeži ... me zanim koliko pride A4 s vsaj podobno opremo :P )

Problem pri tem pristopu Lexusu (in na splošno pri vseh Japonskih znamkah) je, da ne moreš avta opremiti po svojih individualnih željah...na razpolago imaš samo par motorjev in par različic opreme potem se pa j***! In kot je že Dr.M3 lepo povedal...čar premium znamk je ravno v tem, da si avto specificiraš po lastnih individualnih željah (pač na račun višje cene dodatne opreme)!

Dejstvo pa je, da moraš na osnovno ceno Audija / MB / BMW-ja dodati vsaj še 5k € da imaš v garaži koliko toliko spodobno opremljen voz! Če je denarja samo za osnovno različico, potem je boljše, da takoj pozabiš na premium razred in pogledaš po cenovno bolj ugodnih alternativah...ne reče se za brezveze temu segmentu premium! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne jan 06, 2008 4:48 pm

na razpolago imaš samo par motorjev in par različic opreme potem se pa j***

je pa nekaj res.
Nekako voham da se bo pri novi A4 v 90% primerih prodajal ravno 2.0TDI s 143 konji. Je pa seveda možnost kostumizacije.

ps: kar mi je pri Lexusu zdi interesantno je ravno dejstvo da za manj kot 40k EUR za is220d dobiš praktično all inclusive. Mislim da se bodo morali tudi Nemci podrediti kmalu zahtevam trga. Če ne drugega z malce bogatejšo serijsko opremo (multifunkcijski usnjen volan, solidno ozvočenje, električno preklopna in ogrevana vzvratna ogledala, sredinski naslov za roko bi moralo biti del stadnardne opreme ... ostala ekskluzivna oprema pa seveda po doplačilu)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 06, 2008 4:53 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Tisto prvo je star model :P

Ja tista A4 na drugem linku je skoraj z vso opremo :P Avto se nenormalno podraži - za 50%. Nemci malce pretiravajo. Serijska oprema je pa kilava.


Vem, da je star model ampak sem hotel pokazati razliko v ceni med generacijama, oba pa sta RABLJENA oziroma skoraj nova,

NIkoli in nikdar ne dam toliko denarja za ta avto, hvala bogu za alternative, ker to kar te t.i. nemške premium znamke delajo predvsem s ceno dodatne opreme je groza in odiranje strank, oziroma opurtinizem, ker stranke to še vedno plačajo samo da majo " nemški" voz pred bajto :roll:

EVo konkurenca za 15k evrov manj

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1485109
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne jan 06, 2008 4:58 pm

Dr.M3 je napisal/-a: Mislim da se bodo morali tudi Nemci podrediti kmalu zahtevam trga.

Ne misliš da ostali ravno zato dajejo notri toliko opreme?? ...da dobijo kupce na ta račun..
Slika
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi Ne jan 06, 2008 5:05 pm

za isti denar bi veliko raje kupiu novo c-klasso, pa bi verjetno še prišparal nekaj...
lp,
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jan 06, 2008 5:05 pm

speedfreak je napisal/-a:Vem, da je star model ampak sem hotel pokazati razliko v ceni med generacijama, oba pa sta RABLJENA oziroma skoraj nova


Kaj tebi tukaj ni jasno...prvi (star) Audi je z izjemo motorja praktično osnoven (nima ne navigacije, ne usnja, ne multifunkcije, ne parkirnih senzorjev,...). Poleg tega je pa še star model in ima 6000 km!

Drugi (nov) Audi pa ima praktično alles opremo (navigacija, usnje, multifunkcija, parkirni senzorji,...). Poleg tega pa je nov model s praktično nič kilometri! Res realna primerjava! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 06, 2008 5:11 pm

Tattoo- je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Vem, da je star model ampak sem hotel pokazati razliko v ceni med generacijama, oba pa sta RABLJENA oziroma skoraj nova


Kaj tebi tukaj ni jasno...prvi (star) Audi je z izjemo motorja praktično osnoven (nima ne navigacije, ne usnja, ne multifunkcije, ne parkirnih senzorjev,...). Poleg tega je pa še star model in ima 6000 km!

Drugi (nov) Audi pa ima praktično alles opremo (navigacija, usnje, multifunkcija, parkirni senzorji,...). Poleg tega pa je nov model s praktično nič kilometri! Res realna primerjava! :roll:


Ja, avto s 6000 km je pa že za na odpad ( čeprav je tdi, bo še zmer neki zdržal a ne :D ), pa vseeno sem hotel pokazati raliko v ceni , ki je skoraj 20k evrov, kar je en soliden avto ( sicer ne audi ), pa nehajte enkrat tok v nebesa pisat te nemške traktorje, ker je veliko drugih, vsaj konkurečnih avtomobilov, kot npr tista alfa iz mojega linka, ki je NOVA, dobro opremljena in poceni ( relativno )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov