Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To avg 12, 2008 8:02 am

Lignage je napisal/-a:Sem ugotovil, kaj na tej sedmici ni v redu. Oblika sprednjih luči! Morale bi biti tanjše in po obliki spominjati na tiste, ki jih je imela stara petica! Pa bi avto veliko boljše izgledal.
Slika


Hm, meni pa sedaj še bolj včleče na Lexus. Luči se mi zdijo ravno prav velike.

bass je napisal/-a:Avto naj bo univerzalno lep, ne pa orodje za regulacijo prodajnih številk...


Avto je veliko bolj univerzalno lep kot pa je bil njegov predhodnik, ko je prišel na trg. Drugače pa misliti da tovarne delajo avte še za kaj drugega kot pa za to da na njih služijo, je utopično.

Original sedaj kopira kopijo tega originala? Please. :lol: Navdih za auspuhe bi jaz prej našel v kakšnem Phaetonu, kateri je ena prvih limuzin zadnje čase s tovrstno rešitvijo izpuha.
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 12, 2008 8:37 am

Phaeton je bila taka brca v temo, da si sploh ne zasluži omembe...se ne spomnim kdaj sem kakega videl nazadnje.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To avg 12, 2008 9:51 am

JAz mislim da bi se moral BMW držati tradicije in dat gor normalne ledvičke, pa bi avto dosti lepši izpadu. Ne pa da sledi nekim trendom in daje gor večje maske. Si že predstavljam kako bo zgledalo ko jih bojo začel delat do tal.

Pheaton pa je eden najelegantnejših limuzin na trgu, z ABM znamko bi jih bilo kot dreka, kot VW je pa zato dosti bolj redek in exluziven in bi moral biti zaradi tega glih tebi všeč bass ;)
Slika
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To avg 12, 2008 12:00 pm

bass je napisal/-a:Phaeton je bila taka brca v temo, da si sploh ne zasluži omembe...se ne spomnim kdaj sem kakega videl nazadnje.


Res je. Padec cene ima pa tak, da to ni res. Čez nekej let si bo vsak ga lahko prvošču rabljenega za 15k €. In ta se bo lahko smejau vsakemu, ki je dau 80k € za novega.

Primer:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2117250
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2088956
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2123772
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2211339
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To avg 12, 2008 1:01 pm

bass je napisal/-a:Phaeton je bila taka brca v temo, da si sploh ne zasluži omembe...se ne spomnim kdaj sem kakega videl nazadnje.

Top Gear - Volkswagen Phaeton

P.S.: Tudi Lancia Thesis je na cestah tako redka, kot poletni sneg pa nekateri na tem forumu doživljate mokre sanje že samo ob omembi njenega imena...hkrati pa druge prepričujete, da je to avto za individualiste, ljudi z okusom, za ljudi ki želijo izstopati...dvoličnost.press?!

SpeedyRS je napisal/-a:Res je. Padec cene ima pa tak, da to ni res. Čez nekej let si bo vsak ga lahko prvošču rabljenega za 15k €. In ta se bo lahko smejau vsakemu, ki je dau 80k € za novega.

In odkril si toplo vodo! ;)

Izberi si poljubno A8 / BMW 7 / MB S s podobnimi kriteriji (starost / št. prevoženih kilometrov / ohranjenost / ...) pa boš videl, da cena prav vsem pade (za navadne smrtnike) nenormalno veliko! Nakup luksuzne limuzine še nikoli ni bil racionalen nakup...ampak kupce takih vozil to niti malo ne moti! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To avg 12, 2008 1:49 pm

U nemčiji je faceliftana bmw 7, 50.000 km okol 24k
Skoraj pri vsaki avtohiši imajo bmw1 in 3ke pod streho, vse ostalo 5ke in 7... pa uzunej
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 13, 2008 12:57 pm

Tattoo- je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Phaeton je bila taka brca v temo, da si sploh ne zasluži omembe...se ne spomnim kdaj sem kakega videl nazadnje.

Top Gear - Volkswagen Phaeton

P.S.: Tudi Lancia Thesis je na cestah tako redka, kot poletni sneg pa nekateri na tem forumu doživljate mokre sanje že samo ob omembi njenega imena...hkrati pa druge prepričujete, da je to avto za individualiste, ljudi z okusom, za ljudi ki želijo izstopati...dvoličnost.press?!

SpeedyRS je napisal/-a:Res je. Padec cene ima pa tak, da to ni res. Čez nekej let si bo vsak ga lahko prvošču rabljenega za 15k €. In ta se bo lahko smejau vsakemu, ki je dau 80k € za novega.

In odkril si toplo vodo! ;)

Izberi si poljubno A8 / BMW 7 / MB S s podobnimi kriteriji (starost / št. prevoženih kilometrov / ohranjenost / ...) pa boš videl, da cena prav vsem pade (za navadne smrtnike) nenormalno veliko! Nakup luksuzne limuzine še nikoli ni bil racionalen nakup...ampak kupce takih vozil to niti malo ne moti! ;)


Phaeton je tudi z W12 motorjem dolgočasen, če ne drugo na zunaj.
Pri lancii niti ni pomembno kak motor ima (čeprav niso slabi, daleč od tega), avto ima fineso, ki je tistle napihnjen passat ali pa nova 7 serija nikoli ne bodo imeli.
Ne smemo zanemariti, da je Thesis delo Pininfarine...kar se vidi v očeh mimoidočih, ki so široko odprte in uprte v njihovo stvaritev.

O individualizmu in VW pa sploh nebi razglabljal :lol:
Ta dva pojma nikoli nista bila kompatibilna in se čudno sliši, če jih izgovoriš v enem stavku.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 13, 2008 1:06 pm

Tomcatter je napisal/-a:Pheaton pa je eden najelegantnejših limuzin na trgu, z ABM znamko bi jih bilo kot dreka, kot VW je pa zato dosti bolj redek in exluziven in bi moral biti zaradi tega glih tebi všeč bass ;)


Tale "eleganca" je preveč diskretna in enostavna, bauhaus dizajn.
Meni to ni neka ekskluziva. W12 še pogojno mogoče, samo še vedno mi je avto tako booooring na zunaj, da ga nebi mogel vsak dan gledati v garaži. Pa če gre 400/h.

Dosti OT, nazaj k BMW 7 aka Schwarzeneger.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr avg 13, 2008 2:05 pm

Četudi si ljubitelj Alf, ti potem avtomatsko NE pripada pravica do takšnega opletanja čez določen dizajn s takšnim vzvišenim tonom in zaničlivostjo.


Sedmica mi pa še vedno ne potegne :?
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 13, 2008 2:34 pm

Pravica do oblikovanja in izražanja mnenja mi pripada(tudi, če to komu ne diši).
Prav tako menim, da imam pravico navajati dejstva.
Nisem le ljubitelj alf, sem ljubitelj lepih avtomobilov in lepih stvari na splošno. Cenim dober dizajn, slabega pa brez zadržkov kritiziram, je to tako sporno?
Na tvoje ljubo res ne mislim zavijati svojih besed v celofan, upam da me razumeš.
Pri sedmici se pa strinjava.

Sicer pa, da ne boš zastonj polemiziral, ni bil mišljen bauhaus center, če te je to zmotilo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bauhaus#Ba ... _modernism
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr avg 13, 2008 3:19 pm

Tomcatter je napisal/-a:JAz mislim da bi se moral BMW držati tradicije in dat gor normalne ledvičke, pa bi avto dosti lepši izpadu. Ne pa da sledi nekim trendom in daje gor večje maske. Si že predstavljam kako bo zgledalo ko jih bojo začel delat do tal.

Pheaton pa je eden najelegantnejših limuzin na trgu, z ABM znamko bi jih bilo kot dreka, kot VW je pa zato dosti bolj redek in exluziven in bi moral biti zaradi tega glih tebi všeč bass ;)


Večje ledvičke niso zaradi nekih splošnih trendov, pač pa bo BMW očitno šel v to smer, predvsem pri večjih avtomobilih. Navsezadnje tudi ledvičke E32 z V8 ter V12 motorji niso majhne. Delno ima pa vpliv najbrž tudi hlajenje motorja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr avg 13, 2008 3:51 pm

bass je napisal/-a:Pravica do oblikovanja in izražanja mnenja mi pripada(tudi, če to komu ne diši).
Prav tako menim, da imam pravico navajati dejstva.
Nisem le ljubitelj alf, sem ljubitelj lepih avtomobilov in lepih stvari na splošno. Cenim dober dizajn, slabega pa brez zadržkov kritiziram, je to tako sporno?
Na tvoje ljubo res ne mislim zavijati svojih besed v celofan, upam da me razumeš.
Pri sedmici se pa strinjava.

Sicer pa, da ne boš zastonj polemiziral, ni bil mišljen bauhaus center, če te je to zmotilo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bauhaus#Ba ... _modernism


Eno stvar se moraš naučiti razlikovati. Dober dizajn in kaj je lepo. Ti nisi v nobenem primeru kompatibilen, da boš ocenjeval kaj je to dober dizajn. In tudi slab ne. Razen v primeru, da imaš fax iz dizajna. V kar pa dvomim. Če je tebi osebno določen avto grd, še ne pomeni da je slabo oblikovan.

Zato pa subjektivna lepota posameznega avtomobila nima veze z dobrim oz. slabim dizajnom.



.....no, pa da ne boš sedaj popizdil....
Zadnjič spremenil Shebo, dne Sr avg 13, 2008 3:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr avg 13, 2008 3:52 pm

bass je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Phaeton je bila taka brca v temo, da si sploh ne zasluži omembe...se ne spomnim kdaj sem kakega videl nazadnje.

Top Gear - Volkswagen Phaeton

P.S.: Tudi Lancia Thesis je na cestah tako redka, kot poletni sneg pa nekateri na tem forumu doživljate mokre sanje že samo ob omembi njenega imena...hkrati pa druge prepričujete, da je to avto za individualiste, ljudi z okusom, za ljudi ki želijo izstopati...dvoličnost.press?!

SpeedyRS je napisal/-a:Res je. Padec cene ima pa tak, da to ni res. Čez nekej let si bo vsak ga lahko prvošču rabljenega za 15k €. In ta se bo lahko smejau vsakemu, ki je dau 80k € za novega.

In odkril si toplo vodo! ;)

Izberi si poljubno A8 / BMW 7 / MB S s podobnimi kriteriji (starost / št. prevoženih kilometrov / ohranjenost / ...) pa boš videl, da cena prav vsem pade (za navadne smrtnike) nenormalno veliko! Nakup luksuzne limuzine še nikoli ni bil racionalen nakup...ampak kupce takih vozil to niti malo ne moti! ;)


Phaeton je tudi z W12 motorjem dolgočasen, če ne drugo na zunaj.
Pri lancii niti ni pomembno kak motor ima (čeprav niso slabi, daleč od tega), avto ima fineso, ki je tistle napihnjen passat ali pa nova 7 serija nikoli ne bodo imeli.
Ne smemo zanemariti, da je Thesis delo Pininfarine...kar se vidi v očeh mimoidočih, ki so široko odprte in uprte v njihovo stvaritev.

O individualizmu in VW pa sploh nebi razglabljal :lol:
Ta dva pojma nikoli nista bila kompatibilna in se čudno sliši, če jih izgovoriš v enem stavku.


OFF: Bolj se ne bi moral strinjati glede " ... delo Pininfarine...kar se vidi v očeh mimoidočih, ki so široko odprte in uprte v njihovo stvaritev ."

Kaj si ob tem mislijo ali celo izjavijo pa naj presodi vsak sam.

ON : "sedmica" - počakajmo, da jo vidimo "v živo".




LP
Priponke
PININFARINA.jpg
PININFARINA 2.jpg
PININFARINA 3.jpg
PININFARINA 4.jpg
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr avg 13, 2008 4:24 pm

OFF: Thesis koliko jaz vem je delo Lancia Centro Stila in velja za enega najbolj kvalitetnih združitev retro in futurističnega dizajna. Sta pa tako Thesis kot Pheaton dokaz, da ni prodaja odvisna od tega kako je avto dober, ampak je faktorjev precej več.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr avg 13, 2008 5:59 pm

Problem je v ljudeh, ki so v svojih cliekih, fiatih in alficah preveč fini za kakega phaetona, ne zavedajo pa se, da je v določenih pogledih boljši od audijeve osmice, sedmica pa se pred njim skrije, kdor ve kaj je kvaliteta in ne vidi samo znaka na haubi.

O alfah pa v temi o sedmici in VW-jih ne bi.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr avg 13, 2008 7:10 pm

roko na srce, pri takem avtu je bolj pomembno kako je oblikovana notranjost, zunaj ga gledajo drugi. Želijo pa si ne tak avto zarad zunanje oblike, ampak vse možne tehnologije, ki jo ima pod plehom.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr avg 13, 2008 7:18 pm

RENO911 je napisal/-a:Problem je v ljudeh, ki so v svojih cliekih, fiatih in alficah preveč fini za kakega phaetona, ne zavedajo pa se, da je v določenih pogledih boljši od audijeve osmice, sedmica pa se pred njim skrije, kdor ve kaj je kvaliteta in ne vidi samo znaka na haubi.

O alfah pa v temi o sedmici in VW-jih ne bi.


Pa kje je kdo govoril da Pheaton ni dober avto?

Ljudje naučte se pozorno brat. Če nekomu vizualno nek avto ni všeč, ga smatra za dolgočasnega in nezanimivege ne pomeni, da je ta avto slab!
Torej ni dvoma da je Pheaton ena najboljših limuzin s svojem razredu, ampak je tak avto poplnoma skregan z značko, ki jo nosi na nosu. Druga stvar je pa ta, da vsaj meni osebno dizajnersko zelo zelo pust in nezanimiv.

Pheaton je edini VW pri katerem bi razumel, da lastnik nardi clean look maske in zadka 8)


.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 13, 2008 8:51 pm

Drocky je napisal/-a:roko na srce, pri takem avtu je bolj pomembno kako je oblikovana notranjost, zunaj ga gledajo drugi. Želijo pa si ne tak avto zarad zunanje oblike, ampak vse možne tehnologije, ki jo ima pod plehom.


Prav imaš. Večina ljudi si želi tak avto zaradi igračk in pa primarno zaradi značke (status). Zato je tu phaeton malce kratek.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr avg 13, 2008 9:17 pm

Shebo je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Pravica do oblikovanja in izražanja mnenja mi pripada(tudi, če to komu ne diši).
Prav tako menim, da imam pravico navajati dejstva.
Nisem le ljubitelj alf, sem ljubitelj lepih avtomobilov in lepih stvari na splošno. Cenim dober dizajn, slabega pa brez zadržkov kritiziram, je to tako sporno?
Na tvoje ljubo res ne mislim zavijati svojih besed v celofan, upam da me razumeš.
Pri sedmici se pa strinjava.

Sicer pa, da ne boš zastonj polemiziral, ni bil mišljen bauhaus center, če te je to zmotilo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bauhaus#Ba ... _modernism


Eno stvar se moraš naučiti razlikovati. Dober dizajn in kaj je lepo. Ti nisi v nobenem primeru kompatibilen, da boš ocenjeval kaj je to dober dizajn. In tudi slab ne. Razen v primeru, da imaš fax iz dizajna. V kar pa dvomim. Če je tebi osebno določen avto grd, še ne pomeni da je slabo oblikovan.

Zato pa subjektivna lepota posameznega avtomobila nima veze z dobrim oz. slabim dizajnom.



.....no, pa da ne boš sedaj popizdil....


O moji kompetenci ne bomo debatirali, tako kot ne bomo razglabljali ali si ti kompetenten oceniti mojo kompetenco.

Nihče ni govoril o subjektivnih ocenah. Tudi nikjer nisem napisal, da je phaeton grd (ker to dejansko NI). Je pa nezanimive oblike. Avto, ki ga spregledaš, ko se vozi mimo tebe. V linijah pločevine se ne skriva nič globjega, niso organske, temveč so sintetične ter neizrazite. Avto je pač mlačno, povprečno oblikovan. Za limuzino visokega razreda je preveč diskreten in direktor podjetja ne more pokazati, koliko je stal, ker je phaeton understatement, kljub temu, da je odličen avto.
Pa ne mi zdaj o notranjosti, ker ni nič dramatičnega, sem sedel v avtu in notranjost (oblika) je OK, a nič več kot to. Nemci so še vedno delno v fazi "postbaročnega" temnega lesa in črnega usnja, kar je že vsaj nekih 7 let passe. In tako zaostajajo tudi z obliko interiera, z izjemo bmw-ja, ki se nekam premika vsaj v notranjosti.
Phaetonova notranjost bi morala biti na nivoju continentala GT, nenazadnje je notranjost bentleya osnovana na phaetonovi notranjosti.
Slika

Poglejte si malo francoze "višjega" razreda, to je prihodnost in tudi nemci se bodo morali odmakniti od utrjenih poti...BMW je le prvi v vrsti.
Slika
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če avg 14, 2008 6:08 am

Iz "utrjenih poti" (kolikor so to sploh bila) je šel že s prejšnjo generacijo, ko je notranjost totalno drugačna kot je bila prej. Veliko bolj čista in taka kot bi gledal dnevno sobo. Sledil mu je Mercedes z S klaso.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov