

bsheep je napisal/-a:Megan je tok pust in dovgočasen v notranjosti da to kr poka po šivih nč od nč, ubistvu sama plastika!
martin_krpan je napisal/-a:Drugi problem pa je enak kot pri Astri GTC in Proceed. Avto je (gledano iz boka) predolg, da pač lahko ponuja zadovoljiv komfort na zadnji klopi. In zaradi lažje dostopa tja bodo vrata zelo široka.
Ena tovarna bi morala zbrati pogum, črtati iz programa trivratno različico v C segmentu, namesto tega pa razviti samosvoje poimenovan 2+2 kupe, ki bi bil bolj skladnih dimenzij. Kot je naredil VW s Sciroccom, samo za precej nižjo ceno (enako petvratni verziji, s katero bi si sevedal deli vse elemente, razen karoserije). Kolikokrat ste sploh videli koga sedeti na zadnjih sedežih trivratnih avtomobilov tega razreda?
Aichi je napisal/-a:Pa zakaj bi dobil po p...i, saj tak je postopek, ko ti zaščitiš, gre to v javno objavo... Problem enih znamk je, da ne ločijo med A.2 (ko ni slik) in A.1 (s tem mislim predvsem Japonce), kjer gredo slike takoj... Saj Megana ni blo do pred 14 dnevi, ker je bil v A.2 klasifikaciji, zdaj pač je, jebat ga. Reno je itak usekan, saj zaščiti dizajn vsakega kosa, od žmigavca naprej do ogledala.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov