Avto Foto Market ima Insignio (z nemškimi registrskimi tablicami) na testu že od začetka preteklega tedna...in sicer petvratno različico s praktično full-option opremo. Glede motorja pa ne vem, ker na zadku piše samo Turbo (ima pa dve izpušni cevi in sicer po eno na vsaki strani, tako da sumim da gre za 2.8 Turbo)?!?
Prvi vtisi glede same oblike so pa precej mešani!

Od spredaj in z boka nekako do 2/3 dolžine, avto izgleda izredno lepo...potem pa vse skupaj pokvari prekratek zadek!

Zaradi prekratkega zadka avto izgleda neskladno in dobil sem vtis, da je oblikovalcem za zadnji del enostavno zmanjkalo idej (da o štrlečem brisalcu za zadnje steklo, ki še dodatno razbije vsakršno skladnost niti ne govorim!

). Kar se zunanje oblike tiče je njen največji konkurent (Passat CC) veliko bolj skladen...upam, da bo vsaj štirivratna verzija (zaradi daljšega zadka) delovala lepše in bolj skladno!
KAr se pa notranjosti tiče, mi pa še vedno ni všeč "mali milijon" različnih gumbov posejanih po celi sredinski konzoli, ampak vse skupaj skozi okno izgleda kakovostno!

Res pa je, da bo za dokončno sodbo potrebno počakati na bolj osnove verzije in se tudi vsesti v avto..
Že sedaj pa lahko rečem, da je Opel glede na odhajajočo Vectro naredil gromozanski korak naprej!

There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway