Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Ne okt 30, 2011 10:14 pm

Ja sem slišal da je od marca baje drugačna dajatev, mam stare info. Torej se splača pogledat v sosednje države, mogoče celo Slovaško?

Sem uspel testirat tudi 2.0 185KM in sem se kar odločil za ta motor. Tudi ob priganjanju poraba ne gre skyhigh in ostane na ca 8.5 l/100. Kar je odlično.
Problem je ravno (spet) pri KMAGu, kajti nimajo niti enega Limited (največja oprema) s takim motorjem in ročnim menjalnikom. Avtomatski je pa baje len, da ne omenjam 1700+ doda k znesku... tko da bom moral čakat vsaj 1-3 mesece na prihod novih vozil. Ali pa vzeti Style opremo, kar mi pa ni kul (ni panoramske strehe, le delno usnje na sedežih, brez navigacije in le crappy siemens radio k ga vržeš v smeti takoj k dobiš avto, brez suba in ojačevalca, gretje le prednjih sedežev).
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Pe nov 04, 2011 12:44 am

Update: po testu Limited in Style opreme kot se v Slo. imenujeta najvišji stopnji, sem se odločil kar za Style. Edina zadeva k se jo ne da poštimat je manjko panoramskega stekla, ki pa niti ni tako kul - je namreč dvodelno in se ne razteza v enem kosu čez celotno streho kot npr. pri Peugeotu 3008 ali Quasqaiju. Tako da jo kamot pogrešim ;)

Vse ostalo se da uredit kasneje: navigacijo in radio ter napeljavo vzvratne kamere, prav tako seveda boljšo avtoakustiko - tudi max oprema Limited namreč ni ravno nek presežek v tem. Delno-usnje ali full-usnje mi tudi ne igra nobene vloge, mi se celo bolj dopade delno. Vse ostalo pa je enako (18" felge, led dnevne, button start, vzvratna kamera, zadnji park senzorji itd). Z motorjem 2.0 135kw/185KM pa se da na kljuki vlečt po tovarniških podatkih do 2000kg.

Kia it is. :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a chan Pe nov 04, 2011 8:26 am

ice je napisal/-a:Update: po testu Limited in Style opreme kot se v Slo. imenujeta najvišji stopnji, sem se odločil kar za Style. Edina zadeva k se jo ne da poštimat je manjko panoramskega stekla, ki pa niti ni tako kul - je namreč dvodelno in se ne razteza v enem kosu čez celotno streho kot npr. pri Peugeotu 3008 ali Quasqaiju. Tako da jo kamot pogrešim ;)


Pri Sportagovem panoramskem steklu (povsem zaprtem!) me je zmotil dokajšen slišni piš vetra pri avtocestnih hitrostih in ni vlival dolgotrajnega občutka zanesljivosti.

ice je napisal/-a: Vse ostalo se da uredit kasneje: navigacijo in radio ter napeljavo vzvratne kamere, prav tako seveda boljšo avtoakustiko - tudi max oprema Limited namreč ni ravno nek presežek v tem.


Poševni položaj zaslona navigacijske naprave pa ima pomanjkljivost v tem, da je zaradi odseva dnevne svetlobe (še posebej v kakšni kombinaciji z odprtim strešnim oknom) skorajda nemogoče odčitati podatke na njemu. Mar nima Style paket že zadenjsko kamero ter integriran zaslon v retrovizor (kar sicer povsem zadostuje)?

ice je napisal/-a:Update: po testu Limited in Style opreme kot se v Slo. imenujeta najvišji stopnji, sem se odločil kar za Style ... Kia it is. :)


Sportage je bil tudi pri meni v ožjem izboru. Če bi prevagal, bi se tudi sam racionalneje tedaj odločal za Style. Je sicer opazno drastična razlika med 136 in 185 KM (gledam, da je razlika v ceni sicer res minorna)?
Čestitke za izbor!
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Pe nov 04, 2011 1:20 pm

Tako je, kamera je že vgrajena in se vklopi v vzvratnem ogledalu k pretakneš v R.
Za male pare se da dobit precej boljšo navigacijo. Da avtoakustike niti ne omenjam :)

Razlika pri kilovatih je res 700 eur, vendar moraš upoštevat še sekundarne stroške pri katerih te opili država ;)

Hvala Chan, napišem več v prihodnjih dneh, ko vozilo prejmem.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
miny73
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr nov 09, 2011 7:43 pm

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a miny73 Sr nov 09, 2011 7:52 pm

Pozdravljeni, imam čisto novega sportagea z opremo style in high power. Zanima me prikaz porabe na avto-računalniku - ali kaže dejansko stanje,ali prihaja do odstopanj? Pa koliko časa rabi avto, da se poraba normalizira (pri novih avtih je ponavadi nekoliko višja)? Pa še nekaj-tisti ECO gumb levo spodaj samo uravnava ekološko vožnjo in ni namenjen temu, da avto npr.pri semaforju ugasne, ali ima tudi to funkcijo? Če ima kdo več prakse z avtomobilom, naj da kakšen namig ;) .

LP
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Če nov 10, 2011 12:50 am

Hej mini73!
Kok ti pa trenutno kuri? Ker normalno ti more kazat tam od 7-8,5 s tem motorjem. Glede na to da imaš Eco tipko, sklepam da si vzel avtomatika? V tem primeru "optimalno" izrablja šaltanje pri obratih in kao varčuje... glede na to da si kupil High power varianto, ne vidim ravno smisla uporabe ;)
Stop&Go (ISG) pa imajo pri sportagu mislim da samo tisti, ki so kupl 1.6 GDI bencinarja in 1.7 dizla? Itak brezveze, se mi je že zgodilo da ravno ko sem želel pohodit gas se je ugasnil ;)

Sam sem vzel prav tako 135kw + style, ker bi tudi pri Limited pometal vse ven... pa veliko srečnih kilometrov ter užitkov!

p.s. kaj boš naredil z zimskimi gumami? Sam bom obdržal te 18" felge in dal gor zimske Kumho KC15, spomladi pa vzamem 18/19" platišča nova + nove gume. Te tovarniške Hankook bom pa prodal naprej. Bi drugače vzel sedaj 16" ali 17" platišča pa je kriza z zalogo gum 215/70 R16 ali 225/60 R17 (praktično skor enaka cena kot za 18").
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice So nov 12, 2011 10:51 pm

Fotka od včeraj ob prvem tankanju ;)
Slika

Danes jih ima 270 :) zaenkrat vse kul, nameščene tudi že 18" zimske Kumho KC15 gume, tko da smo ready :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a Gosic Ne nov 13, 2011 12:05 pm

Lep ;). Upam da ti bo fajn služil. Koliko € pa si dal, če ni skrivnost? :)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a Marek_ Ne nov 13, 2011 12:48 pm

Uau, lep. Kako gre ta mlinček? Tega 184KM nisem še vozil, pa srečno!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a drugmirko Ne nov 13, 2011 2:03 pm

ja... ker sem tudi sam nekaj lazil po kiinem salonu in spraševal za sportagea (in hyundajejevih za ix345), me zgornji "hp" zapisi rahlo begajo... v salonu (in na ceniku) ni nihče omenjal tega 185 konjskega dizla!?! pa tudi bencinca ne, če sem kaj pomešal...
edini vsaj približno "tak" motor sem zasledil na ceniku novega i40, kjer majo v ponudbi "hight power" verzijo 1.7l CDRI motorja in 2.0l GDI motor z 177konji... ampak nobeden od njiju očitno ni tapravi.

poleg tega, a ma kdo kakšno izkušnjo s 116 konjskim 1.7 CDRI Sportageom... meni se zdi motorček rahlo švoh za tak avto, vendar po drugi strani avto že po defaultu ni namenjen za polaganja ovinkov... primarni namen bi mu (poleg vožnje v službo in nazaj) bil vožnje na srednje do daljše relacije.... recimo 150-450km v eno smer, avtocesta... (uh, kakšen oksimoron sem zdaj zapisal ampak pustimo zdej to... =P)

v buđet bi prišla 2WD Kia Sportage Style ali enakovreden Hyundai ix35 Style od dizlov in ix35 Premium, če se vzame bencinca (tu me osebno moti star 2.0 motor s petstopenjskim menjalnikom ali papirnato švohotni 1.6I GAS/GDI).

ker se nekaj razmišlja tudi o manj opremljeni verziji s 4WD pogonom, me zanima tudi, če ma kdo kakšno iskušnjo s tem... torej, 2WD/4WD pro et contra. osebno mislim, da 4WD bolj ali manj pomeni vsak dan vlačit s sabo "pol tone" dodatnega železja v upanju, da bo vseskupaj morda "prišlo prav" 2-3x letno, vendar sem vseeno odprt za drugačna mnenja in izkušnje... =P

torej, če rekapituliram.... zanima me ali majo v tem tipu vozila ponujani bencinci SPLOH kakšen smisel, koliko je "vreden" švohnejši dizel, kak je avto kot tak v razmerju vozne lastnosti/udobje na srednjih in daljših relacijah, kakšn so 2WD vs 4WD plusi in minusi ter ali je pragmatičnejše namesto 4WD vzet gomilo več opreme... 8)


ps.: ice, čestitke na novem prometalu... zgleda odlično :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a simply Ne nov 13, 2011 7:16 pm

Sam bi se odločil predvsem za šibkejšega dizla z 2 WD če je mogoče. Nekje najbolj uglajena varianta za običajno vožnjo.

Pri 4 WD bo poraba vsaj 1l višja, po snegu pa - na običajnih cestah! boš preživel tudi z prednjim pogonom. Namreč ob dobrih gumah boš vozil tudi z prednjim pogonom bolje od ostalih udeležencev v prometu.

Če posplošim - Kie in Hyundaja ne poznam dovolj dobro. Bi pa kakšen kaškaj z 1.5 dCijem oziroma Juke 2 WD z enako motorizacijo dobro del.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Ne nov 13, 2011 10:09 pm

Hvala fantje, avto se pelje sanjsko in sem po 350km noro zadovoljen, predvsem z motorjem in udobnostjo. K feelingu pa pripomore to, da mam lahko ključe vedno v žepu, avto jih prepozna in tudi štartam kar tako. Preglednost zadaj pa fino dopolnuje kamera s katero lahko parkiram na 1-2cm od ovire.

Sem stestiral vsaj 7 vozil (nekatera so mi odstopili tudi za več dni - najbolj so šli na roke pri Peugeotu in Nissanu).

Tkole nekako če strnem kako sem se odločil za Sportaga:
- prvič sem ga šel testirat mesece nazaj ko sva z mojo iskala nov "family" car. Nisva izbirala glede cene, edini pogoj je bil SUV oz. crossover vozilo. Karavanov ne marava (bi po vsej verjetnosti vzel Škodo Superb 3.6 FSI 4x4 DSG) prav tako ne raznoraznih limuzin. Vozila sva testnega 2.0 136KM Motion, ki je imel polno opremo (razen navigacije) in deljeno panoramsko streho. Peljal se je odlično, predvsem sva bila zadovoljna s podvozjem. Najbolj pa avto preseneti ko zapelješ iz asfalta na urejen makadam in ne občutiš neke hude razlike.

Izbirala sva še: Peugeot 3008 150km, Quashqai 5+2 največja oprema+najmočnejši motor, Ford Kuga 163km 4x4, VW Touarega pri Vrtaču - ki pa bi ga kupila le rabljenega, tudi testni so bili še vedno predragi za tisto kar ponuja... prav tako sva gledala še Mercedes ML 320, ki pa je imel to nesrečo da dajejo v začetku 2012 ven novega z močnejšimi motorji in mnogo manjšo porabo od testnih "12 litrov". In da stane ca 30k nekaj let rabljen in da ne veš kaj gre lahko narobe vse z njim in v kakšen stanju bi bil iz Nemčije...
Aja Hyundai ix35, ki si deli platformo s Sportagom: katastrofalen odnos do stranke (praktično kupca z denarjem v žepu!) v njihovem salonu v Lescah - 2x ignoriranje po 20minut(!), pogovor kot z nekim mulcem, Santa Feja sva si z mojo morala ogledovat v temnem salonu brez prižganih luči, testno vozilo so mi z ogleda odpeljali stran za trenutek ko sem stopil stran... bil sem šokiran kaj se v času "krize" počne s stranko. No, v tistih nekaj minutah sem ugotovil da Hyundai začuda zaostaja za Kio tako v notranjosti kot zunanjosti (oblika je res smešna, čudne linije), da manjka tehnologije ne omenjam. S salona sem šel brez "adijo" in dvomim da me še vidijo kdaj tam. Toliko o opevanem Hyundaiju.
4007 in tistega Citroenovega bratca nisva testirala ker pride naslednje leto nov model in so se v salonih ga kar otepali prodat :)

Tako da je bila ostala izbira:
2. mesto: Ford Kuga
Prišel bi me toliko kot Sportage (~29-32k po ceniku s popusti) - mene so kot stranko izgubili s tem da niso imeli na zalogi 4x4 (sem pogruntal da vsi stari prdci kupujejo le 2x4 pogon, !?!? wtf) z najmočnejšim motorjem 163KM... čakat bi ga moral do tega meseca ali decembra, s tem da so mi v 2ih salonih rekl da bi plačal 29 ali 32k eur - pač odvisno kdaj pride ker 1. decembra gredo popusti dol za 2500 eur... sej niso resni, če avto kupim želim jasno določeno ceno! Ampak krivec niso saloni temveč očitno principal, ki se tako "tržno" obnaša. No, naslednje leto itak pride nov model - čisto novega avta pa ne kupim več po fiascu z renaultom ko sem bil praktično njihov beta tester :)
Vozi se drugače fenomenalno - avto je udoben, praktičen in stabilen, motor bi načeloma zadostoval že dizel s 140km. S tem ko vrnejo cene osnovnih modelov nad 30k bodi izgubili kar nekaj kupcev... na žalost. Penzionisti pa bodo še naprej kupovali 2-kolesni pogon pri crossover vozilu.

3. mesto: Quashqai
Tretja izbira je bil Quasqai 5+2, vendar ponovno problem dokaj majhnega prtljažnika, notranjost je bila odlična - super panoramska streha, ampak ga nisem izbral zaradi "preveč Renfaultovega feelinga".... ko sem gledal tist display sem imel feeling da vozim ravno francoza v katerega pa nekateri na tem forumu veste, da nimam nikakor več zaupanja vanj po prigodah med leti 2002-2005. Da 2.2DCI espacov in 1.5dci meganov ne omenjam ... brrr. Nissan je dobro vozilo, ampak v španoviji z Renaultom - ne, ne upam več - kako gre že tista, osel gre samo 1x na led :) Pathfinderja nisva testirala (cene 34k+, poraba ca 12 litrov z mojo nogo) ker ima kolega Navaro ki je notri praktično enaka, motor 172km pa tudi. Nope, naja ne zanima, povrhu nama je bil prevelik. Pa v mojem mestu že nekdo vozi belega ;)
p.s. Juke = Puke, moje osebno mnenje. Vsaj kar se tiče uporabnosti za družino. Bi ga pa vzel kot 2. vozilo, seveda napedenano različico k pride v kratkem ;)

4. mesto: Peugeot 3008
Uredili so nama testnega z dizel 150km in precej opreme, na žalost ne polno. Prodajajo ga kot nek crossover, vendar to ni to. Ima odlične vozne lastnosti in eno boljših notranjosti v tem segmentu, res udoben in praktičen... ampak premajhen prtljažnik in za moj okus grozno obliko sprednje masko - enostavno ne morem kupit takšnega avta, ostal je na 4. mestu na testu). Razlog: neprivlačna zunanjost. Aja in ata k je pripeljal že parkrat nazaj 508SWja ko sem bil tam in mu še vedno niso rešili neke težave ;) klasika.

Ostala vozila bi kupila rabljena nekaj let, no na test Honde C-RV nisva šla, ker sem jo imel priložnost preverit pri kolegu in se mi ni zdela gut notranjost, manjkala pa je tudi nova tehnologija (vžig na gumb ipd.).

Če se vrnem k Sportagu. Sprva sem želel kupit 2.0 SX GDI turbo varianto z 265KM, vendar jo bučki od Kie ne prodajajo v Evropi. Časa zajebavat se z uvozom iz Kanade ali ZDA pa nimam... tako da je padel kar ta 135kw/184km.
Preizkusil sem tri motorje, 2.0 dizel 136KM, 1.7 dizel 116KM (baje prodajo največ teh, ker folk ni ravno zahteven in gledajo povrhu še na porabo - motor se mi zdi mal prešvoh za 1500kg vozilo, kaj šele če je polno naložen in greš čez kak Vršič) in 135kw/184km (hvala Črešniku za test in izjemno uslugo, na žalost na koncu nekako nismo prišli skupaj in sem ga vzel drugje).
Slednji motor je zame svetlobna leta od ostale ponudbe, da ne omenjam da se ga da spravit na 480nm navora in vse do 230-238km! No, to vozilo služi kot family car in za službo - tako da se bom za 200+ konjičke odločil raje pri "sekundarnem" vozilu ;) Motor 135kw je na voljo le v AWD / 4x4 različici, kar je tudi prav. 2WD sportage se mi ne zdi smiselen nakup, razen še si nek tipičen mestni pozer, ki nikoli ne zaide na brezpotje in se ne gre raziskovanja po daljnih krajih ;) ali če pustiš avto doma ko zapadeta 2 cm snega :)

Oprema:
- xenon in led dnevne luci s senzorjem za temo
- vzvratna kamera z displayem
- parkirni senzorji
- nastavljiv senzor za dež
- stabilizacijska kontrola, ABS, ESC, VSM...
- traction control in tipka za izklop ki ni omejena na hitrost
- sistem za samodejno vožnjo s hriba do hitrosti 18km, držiš le volan naravnost
- "steyrjev" dynamax 4x4 pogon
- pomoč pri speljevanju v klancu (ne rabim, je pa fino)
- 6 airbagov (zavesa se sproži tudi ob detekciji prevračanja)
- ***** ncap varnost
- samodejni vklop 4 žmigovcev ob hudem bremzanju
- vžig na gumb, ko je ključ lahko v žepu - prav tako odklepanje vrat
- prižiganje luči ob detekciji in tudi po zaklepu vozila
- 2-področna avtomatska klima,
- ionizator zraka
- usnje in gretje (2stopnji) tako spredaj kot zadaj
- alarmna naprava ob neavtoriziranem vstopu
- potovalni računalnik
- prepoznava govora za bluetooth napravo, svoj imenik in prepoznava imen in cifer
- ipod, usb,
- indikator primerne prestave
- progresivna trdota volana glede na hitrost
- 500l prtljaznika po defaultu, lahko tudi več če daš ven predalnike skrite spodaj
- prevoz tovora dolgega do 140+cm če podreš zadnje sedeže v tla
- luči "follow me home"
- dve električni vtičnici
- serijsko 18" feltne
- pospravljiva ogledala na gumb (kadarkoli, tudi med vožnjo - ne kot pri peugeotu samo k ga ugasneš)
- tempomat in pospeševanje do nastavljene hitrosti
- pregledne kontrole na volanu
- cornering dodatne luči ob zavijanju
- hladilni predal pri sopotniku
- s tem motorjem vleka prikolice do 2000kg (pride prav za kakšno jahto ali nosoroga, hehe)
- odmrzovalnik tudi sprednjih stekel, itd. lol kr precej je tega glede na to da gre za Kio ;)

Dva filma o zmogljivostih Dynamax pogona v tej Kii:
http://www.youtube.com/watch?v=XkJ8PnB72NM
http://www.youtube.com/watch?v=7qT2TvKJ ... re=related
Kul, ne? :)

Podvozje Sportaga je odlično in se obnese bolje od Touarega ki bi me prišel ravno še enkrat več (62k) in ki je slabše opremljen kar se tiče tehnologije ;) to da plačujem $$$ za znamko se pri meni ne obnese, s tega razloga ne uporabljam niti Appla ;) aja, testnega z 2000km bi dobil za ~50k, koliko bi že izgubil po letu dni uporabe pa raje ne razmišljam ;)

Skratka, Sportage naja je oba prepričal - kar sem raziskoval so bile težave le z:
- štekanje Siemens / LG radia, so opravili z updati firmwarea že v letu 2010 ali začetku 2011 - itak pa se tak crappy radio menja
- glasen veter pri varianti z deljeno panoramsko streho (midva je na koncu nisva vzela ker bi na tako vozilo čakala vsaj 2-4 mesece)
- nek tujec je v ZDA ali Kanadi uničil pragove in spodnji stranici vozila po vožnji 40km peska, vendar vprašanje kaj je delal... je pa res da ma sportage na zadnjem delu nalepko k preprečuje udarce na lak, verjetno ne zastonj. Čudi naja tudi da sva z opremo Style dobila zastonj mudflapse (plastične zavese)... mogoče pa je kaj na tem ;) rešitev poškodb po trditvi tistega tujca je zamenjava plastičnih pragov z drugimi širšimi. Kamenje naj bi namreč po defaultu letelo na lak, naj bi šlo za "design" težavo vozila, ampak bomo videli... do sedaj se še nihče ni pritožil pri nas.

Glede 4x4 in teže: moj ima 1600kg, torej ne gre za "pol tone" težje vozilo? Sklepam da je ~100kg razlike.
Gosic: MPC cena tega vozila je ~30k. Z novim letom pa je predraga država poskrbela da bo še kaka 2 jurčka dražji (nov davek na motorna vozila).

Vam bom pa sproti poročal kako in kaj, sedaj me čaka utekanje motorja do 1000km - 3k limit obratov, redno spreminjanje hitrosti... , ... lahko pa prvič rečem to: na žalost imam službo le 700m stran ;)

p.s. a kdo ve a Kia ima urejeno vleko okvarjenega vozila? Ker trenutno nisem vzel asistence pri zavarovalnici, če bi slučajno rabil kje v tujini.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a adis Ne nov 13, 2011 11:12 pm

@ice: kje je pa toureg? :DDD
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Ne nov 13, 2011 11:12 pm

Preberi zgoraj? :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a adis Ne nov 13, 2011 11:15 pm

ice je napisal/-a:Preberi zgoraj? :)


ah dj dj...zasluži si vsaj 5 mesto :-P
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a esem Ne nov 13, 2011 11:51 pm

Saj je bil na četrtem mestu, a ker je dvakrat dražji, je to na koncu osmo mesto :lol:

Ice - čestitke, užitke in varno vožnjo! :D
 
miny73
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr nov 09, 2011 7:43 pm

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a miny73 Po nov 14, 2011 7:58 am

ice je napisal/-a:Hej mini73!
Kok ti pa trenutno kuri? Ker normalno ti more kazat tam od 7-8,5 s tem motorjem. Glede na to da imaš Eco tipko, sklepam da si vzel avtomatika? V tem primeru "optimalno" izrablja šaltanje pri obratih in kao varčuje... glede na to da si kupil High power varianto, ne vidim ravno smisla uporabe ;)
Stop&Go (ISG) pa imajo pri sportagu mislim da samo tisti, ki so kupl 1.6 GDI bencinarja in 1.7 dizla? Itak brezveze, se mi je že zgodilo da ravno ko sem želel pohodit gas se je ugasnil ;)

Sam sem vzel prav tako 135kw + style, ker bi tudi pri Limited pometal vse ven... pa veliko srečnih kilometrov ter užitkov!

p.s. kaj boš naredil z zimskimi gumami? Sam bom obdržal te 18" felge in dal gor zimske Kumho KC15, spomladi pa vzamem 18/19" platišča nova + nove gume. Te tovarniške Hankook bom pa prodal naprej. Bi drugače vzel sedaj 16" ali 17" platišča pa je kriza z zalogo gum 215/70 R16 ali 225/60 R17 (praktično skor enaka cena kot za 18").



..Pozdravljen, zaenkrat mi na potovalnem računalniku kaže porabo cca. 8,8 l/100 km, kar je najbrž kar realno, saj ga preizkušamo in zaenkrat nismo najbolj gledali na eko vožnjo :D - ko se bomo naužili prvih kilometrov, pa mislim, da bi morala poraba vsaj na 8l iti (vzeli pa smo res avtomatika). Sicer pa mislim, da tudi zimske gume pridajo malo v višji porabi. Pri nakupu smo kar v trgovini vzeli zimske 16" bridgestone na feltnah-serijsko pa so seveda letne 18". Po 380 km nimam niti ene pripombe, konec tedna pa gremo na test preko Vršiča in verjamem, da nas ne bo razoračala. :)

Tudi za eko tipko smo ugotovili, da ima res funkcijo eko uravnavanja vožnje in hkrati porabe, ter da se ugaša pri šibkejših motorjih. Naštudirali smo tudi radio, zdaj nas čaka samo še aktiviranje gsm-ja in uporaba bluetootha-tega še pa nismo uporabljali.

Srečno vožnjo tudi vam, LP :)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a Gosic Po nov 14, 2011 8:36 am

Superca! Važno je, da si z vozilom zadovoljen Ice !

Osebno sem ga stestiral, 2.0 Crdi 136hp. Avto se pelje odlično, res je vrhunski, ampak mene nekako ni prepričal. V njem sem bil nekako utesnjen. Rahlo se mi zdi tudi nepregleden. Zgornji del sprednjega stekla kaj hitro zmanjka. Me je pa zagotovo prepričal večji brat Sorento. Tisto pa bi bilo zame. :-P

Luči se ti tudi prižgejo, ko vozilo odkleneš?
Kaj pa tempomat? Je aktivni ali ..?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a chan Po nov 14, 2011 8:46 am

Ice, čestitke za nakup in izjemno lepo kombinacijo (tudi 18" platišča - če me spomin ne vara, so bila včasih le v paketu Limited?). Plastičnost notranjosti IX35 pa dejansko zaostaja za Sportagovo.

Škoda Yeti ni bila v ožjem izboru?

p.s.: Touareg, ML et Co. zapadejo že v višji rang, posledično tudi v precejšnje stroške vzdrževanja. Tudi ob potencialnem pogledovanju po testnem Touaregu, je moč dobiti za isto ceno povsem novega Grand Cherokeeja 4. generacije ( http://www.avtomobilizem.com/predstavit ... 9-10-2011/) ...

drugmirko je napisal/-a:poleg tega, a ma kdo kakšno izkušnjo s 116 konjskim 1.7 CDRI Sportageom... meni se zdi motorček rahlo švoh za tak avto, vendar po drugi strani avto že po defaultu ni namenjen za polaganja ovinkov... primarni namen bi mu (poleg vožnje v službo in nazaj) bil vožnje na srednje do daljše relacije.... recimo 150-450km v eno smer, avtocesta... (uh, kakšen oksimoron sem zdaj zapisal ampak pustimo zdej to... =P)

v buđet bi prišla 2WD Kia Sportage Style ali enakovreden Hyundai ix35 Style od dizlov in ix35 Premium, če se vzame bencinca (tu me osebno moti star 2.0 motor s petstopenjskim menjalnikom ali papirnato švohotni 1.6I GAS/GDI).

ker se nekaj razmišlja tudi o manj opremljeni verziji s 4WD pogonom, me zanima tudi, če ma kdo kakšno iskušnjo s tem... torej, 2WD/4WD pro et contra. osebno mislim, da 4WD bolj ali manj pomeni vsak dan vlačit s sabo "pol tone" dodatnega železja v upanju, da bo vseskupaj morda "prišlo prav" 2-3x letno, vendar sem vseeno odprt za drugačna mnenja in izkušnje... =P

torej, če rekapituliram.... zanima me ali majo v tem tipu vozila ponujani bencinci SPLOH kakšen smisel, koliko je "vreden" švohnejši dizel, kak je avto kot tak v razmerju vozne lastnosti/udobje na srednjih in daljših relacijah, kakšn so 2WD vs 4WD plusi in minusi ter ali je pragmatičnejše namesto 4WD vzet gomilo več opreme... 8)


Načeloma je pogledovanje k dvokolesno gnanim SUV nekaj podobnega, kot repenčenje po cesti z Minijem One ter 75 konjiči pod motornim pokrovom =P .
Če pa gledam povsem motorno, pa je 1.7 CRDi motor povsem zadosten in zadovoljivo poskočen - že zaradi zadostne zaloge navora. Pomanjkanje moči ter večja čelna površina avtomobila se občuti le kasneje pri večjih avtocestnih hitrostih. Če pa se glede racionalno, je bil npr. še nedavno v 2. generaciji Toyote RAV 116 konjičev povsem dovoljšnjih za tovrstno vozilo (tudi ob štirikolesnem pogonu) ;)

Gosic je napisal/-a:Kaj pa tempomat? Je aktivni ali ..?


Tempomat je pri Sportagu le klasični.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Re: 2010 Kia Sportage

Napisal/-a ice Po nov 14, 2011 10:47 am

Ja ob odklenitvi se prižgejo LEDice (ponoči tudi luči) in luč v notranjosti vozila.
Tempomat maš varianto da nastaviš hitrost 50 npr. in ti jo drži v vseh pogojih. Obstaja tudi varianta da nastaviš npr. 150 in ko en zapelje na prehitevalnega bremzaš, nato le pritisneš tipko in ti avto pospeši sam nazaj na potovalnih 150.
Quashqai je imel sicer speed limiter, torej da lahko gas tišiš v poden v mestu pa gre avto le 50. Načeloma k se enkrat navadiš na tempomat v sportagu ni težav pri tem. Je pa jeba pri tem motorju k pri 4 brzini in 50km/h hitr se zaklepetaš s kom zravn in imaš notri 80 za "tren oka" ;)

btw 136KM se ti ne splača kupit, razlika do 135kw je samo 700 eur!

p.s.: upam da teh ne prodajo naprej kot nove ;)
Slika
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov