King1 je napisal/-a:Me veseeli, da tako misliš. Me pa že res zanima kakšen bo oz. ali je to res, da bo tako lahek in kje si to prebral? Hvala
lp
drek... sem napisal kar obsežen post o tem zakaj bi tudi "hejterji" (če majo IQ vsaj marginalno večji od številke svojih čevljev) morali rešpektirat prihajajočega Golfa, pa sem po nesreči vse zbrisal

... ne grem še enkrat...
v glavnem... MBQ platforma je odlična in zelo modularna stvar, kakršne v tem trenutku nima noben proizvajalec na kugli zemaljski. prinaša velike poenostavitve in pocenitve v proizvodnji, saj na njo lahko "nataknejo" vse od Pola, do Passata (in ostale primerljive koncernske žlahte)... predvsem bo "blagodejna" za VAG-ov profit, ker bodo z njo proizvodni stroški občutno manjši, na boljšem bodo pa tudi posamezni modeli, saj prinaša opazno znižanje teže, povečano togost karoserije, boljšo pasivno zaščito itd... to ne pomeni, da bodo tudi vozne (in ostale) lastnosti modelov, ki bodo narejeni na njej, avtomatsko najboljše in ZIHER se bodo našli konkurenti, ki bodo v tej in/ali oni stvari še zmeraj boljši od "MBQ" vozil... je pa mižat pred tehnološkim skokom, ki ga predstavlja, prej zank zplankane ignorance in nevednosti, kot pa česa drugega, tudi če ti je Golf (in žlahta) popolnoma brezvezen avto!
ker slika pove več kot tisoč besed, maš tu grafični prikaz tega, kako bodo na isto platformo "nataknili" vse od 3.9m Pola do 5m Passata, z vso raznolikostjo motornega in kabinskega "črevesja"

:

o platformi sem bral "tu in tam" od momenta, ko so jo predstavli, o detaljih novega Golfa pa nazadnje tu:
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/ ... -golfu-viiMBtouran je napisal/-a:Na autobildovi strani pise o prihrankih teze. Lahko nekdo prosim prilima fotko armature meni je ne odpre- pise system fehler
tebi pa evo, sljik... kot sem že "siknil", mi zgleda kot en "star Audi"...

:
http://img1.auto-motor-und-sport.de/Erlkoenig-VW-Golf-VII-19-fotoshowImageNew-85f547ed-622067.jpg