Ceed motiš se..
tipični primer stroge cenovne politike je toyota. tam ni popustov, pogajanj glede na mesto nakupa. vse avtohiše imajo enake cene, dogovarjaš se lahko za drobiž ala strešne nosilce, kljuko.. cene so stabilne, nekih strašnih akcij ne ppoznajo.
na drugi strani je opel, ki z raznoraznimi akcijami umetno pospešuje prodajo in diskreditira obstoječe kupce novih avtov. zbija jim vrednost, kar dodatno in neposredno vpliva na ugled znamke.
če bi se cene dvigovale ali zgolj ostale iste, bi to pomenilo, da se je proizvod dobro prijel, da je povpraševanje nad pričakovanji in da prodajalci verjamejo, da jim kupci na dolgi rok zaupajo in jih bodo zadržali brez posebnih akcij.
pred tremi leti je bila cena 17.000, danes 14.000 in če bi "ju3" 12.000 bo to dobro za konkurenco, bodoče nove kupce, splošno blaginjo itd. pa vendar slabo za obstoječe stare kupce in, ko bodo le tej ponovno pred njihovim nakupom "bestbuy" avta bodo dobro premislili. predvsem, če se jim sploh splača prodati. potem pa še, če je smiselno spet kupiti hitro izgubljajočo premičnino..
res je tudi, da luksuzni avti proporcionalno izgubljajo še dosti več, pa vendar se mi zdi, da je ceed vodilni v razredu. živele akcije in popusti
