W|zz je napisal/-a:Če bi ti mel mal spoštovanja in bi upošteval pravilnik in ne bi žalil, bi blo tut kul. Pismo ste eni prizadeti takoj, ker en neki reče čez en kos pleha in je treba it potem uporabnika osebno žalit al kaj? Sej js se ne počutim nič užaljenga, sam tko no, takle vodi sam do kreganja in brisanja postov ali zaklepa..
Anyway.. Ja, tukaj žal ni logike, da se zaradi zunanje temperature avti užigajo.. Mora bit pač tako narejeno. Danes morajo vsi izdelki (ne samo avti) zadostovat določenim standardom in morajo bit narejeni tako, da se ne vžgejo.. od raznih tehničnih komponent, do kuhinjskih pripomočkov, do ne vem česa vse. V skrajnem primeru se lahko stopijo, nikakor pa ne sme priti do požara. Pa to so stvari, kjer niso sploh predvidene visoke temperature. Potem pa avto za več tistoč evrov, ki je narejen za visoke temperature in za segrevanje in kjer 10 letn mulc ve, da se 50ccm frčo z enim konjem segreje tolk, da se lah v trenutku opečeš, kaj šele 570 konjki ferrari, simbol avtomobilizma in dirkalnikov. Zunanja temperatura je vsekakor lahko povod, sam je zelo smešen razlog..
Ne bom rekel nič, denaido ni ravno sposoben nekega nivoja komuniacije, ampak tudi ti ga biksaš tokrat. Vžigalo se je že precej supešprtnikov, pa kaj? Je kvaliteta tvojega življenja kaj slabša sedaj? Vžigali so se tako nemški kot italjanski, pa so zadevo porpravili in živeli smo naprej, tako lastniki kot tudi mi. Pač lepilo ni zdržalo določene temperature, pri Audiu R8 pa je zajebaval menjalnik, pa bomo zdaj en teden razpravljali o teh napakah?