Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj
SpeedyRS je napisal/-a:Nekdo je omenu da imajo BMW-eve motorje. To ni res. Vti motorje imajo ki so razviti v sodelovanju PSA in BMW. Hvala bogu da nima BMW motorje, to pa res ne paše v taki lepi francoski avtek :P
Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj
Lignage je napisal/-a:Kitajski mi je skorajda bolj všeč, ker gre za manjšo prenovo aktualnega. C-Quatre ima namreč nespremenjen obraz.
SpeedyRS je napisal/-a:Nekdo je omenu da imajo BMW-eve motorje. To ni res. Vti motorje imajo ki so razviti v sodelovanju PSA in BMW. Hvala bogu da nima BMW motorje, to pa res ne paše v taki lepi francoski avtek :P
Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj
drugmirko je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Kitajski mi je skorajda bolj všeč, ker gre za manjšo prenovo aktualnega. C-Quatre ima namreč nespremenjen obraz.
eeee... ne te štekam tule... razen kromovanih lajštric po odbijačih, ki so pri naši verziji veliko bolj decentno in diskretno narejene, ker kitajci najbrž padajo na take šajni&prevelike stvari za sosede, nisem opazil bistvenih razlik v zunanjosti med našim poliftanim C4 in njihovim C-Quatrom...
drugmirko je napisal/-a:bolj me čudi to, da ni nobeden opazil, da je z volana zginu ekranček obratomer in da ma hvala bogu nov dizajn radia oziroma malo popeglnao centralno konzolo... tisto ekonomiziranje z enakim (grdim in kvadratastim) radijem v vseh modelih je blo že res too much. sej ne da je ta kakšen vele lepotec... ampak, vsej ne zgleda več enako kot v mojem C2!
žal pa zgleda ni dobil boljše plastike iz C5 ali iz Puga 307. oziroma, vsaj na slikah ne zgleda da je. upam pa, da jo je in da samo zarad enakega dizajna površine zgleda, kot da je ni dobil...
a je kaka slika na kateri se vidi, če so na volanu ostali indikatorji za luči i ostale lampice al je tudi to romalo ob centralni displej?
in škoda, da vsaj top verzije niso dobile barvnih ekrančkov po konzoli.... bi blo res lepo videt vse ekrane z belo podlago, namesto belega centralca ina te živo oranžne napasti...
Lignage je napisal/-a:Kitajski C-Quatre je spredaj manj spremenjen in je tako bolj podoben našemu aktualnemu C4:
U glavnem, nisem kaj preveč zadovoljen s to prenovo zunanjosti!
lp
drugmirko je napisal/-a:... edino... na tej konkretni sliki kitajskega C4 zgledajo linije maske enako ravne in vsporedne kot na tastarem C4. na slikici evropskega restajla pa se mi zdi linija, ki gre čez zgornji chevron loga speljana pod drugačnim kotom kot spodnja... kot da bi bla zgornja rahlo ukrivljena navzgor...
kar je pa itak dobro in kar bi C4 po moje moral imeti že od začetka! seveda, če je res in vseskup ni samo optička varka konkretne fotografije....
ggg je napisal/-a:kot kaze so novi 1.6 bencinarji za en drek oz. izjemno slaba roba saj dosti crkujejo in so izredno slampasto sestavljeni. rezervni deli so seveda precej drazji od starih masin. ne najdem zdaj linka.
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Zanimivo, ker sem jaz slišal pa ravno nasprotno, da delajo kot urca. Ne vem no.![]()
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:drugmirko: v avtofotomarket pišejo, da so v notranjosti novi in boljši materiali.
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:drugmirko: v avtofotomarket pišejo, da so v notranjosti novi in boljši materiali.
drugmirko je napisal/-a:
mimogrede... Nizizemci so kak teden nazaj objavli cene za C3 Pikaso... osnovne opreme naj bi ble tri, motorji štirje, cene pa v odvosnosti od kombinacije od 16.995 evrov do 25.295 evrov. tisto kar je bistveno je to, da se njihova država obnaša rahlo "Jugoslovansko" in so avti pri njih za ene 20-30% dražji kot pa pri nas... kar ob upoštevanju kakega "gospodarska kriza " popusta počasi riše nasmešek na moj, kupovno zainteresiran, obraz. računejte si pa sami, oziroma No1, ti si še forumsko frišno nadobuden, poguglej, preračunaj in postni v tapravi thread... meni se ne da :P
kljukec je napisal/-a:sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo
drugmirko je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo
kar se 1.4l bencinca tiče živa istina! motorino vleče korenine mislim da od tam nekje polovice osemdesetih (če ne še od prej), ko so ga vtaknli v AX-a. sicer je bil za svoje cajte zversko dober motor, ker so iz njega z rahlimi predelavami nardili tudi Axov famozni 1.4 dizel :P , pa tudi praktično neuničljiv je bil (bencinar, dizel je znal zvit kakšno glavo, če se prav spomnem...). nekje v začetku devedesetih so mu webrov frgazer zamenjali z direktnim vbrizgom in došraufali še osem ventilov, kar je pomenlo kr orenk pomladitev in dodatek 20 konjev! za danes pa tole nekak ni več...
mislim, da ga bodo v bližnji prihodnosti zamenjali z 100+ konjskim tricilndričnim 1.0 motorjem... to bi tudi sovpadalo s tvojimi željami po renolčkovem TCEju, meni pa vseeno ostane rahel zadržek.... šmekersko prasence bo po moje melo tam ene 1200-1300 kil! in blago mam občutek, da majo taki 1.0-1.2l mlinčki za premikat take pujse malček premalo navora...
glede na to, da mam zdej v 1000 kilskem C2 8 ventilsko verzijo tega 1.4l motorčka s 75 konji s 118Nm navora ti lahko iz prve roke povem kak požrešen pain in the ass je taka rabota![]()
sva pa zdej že malček zajadrala s teme... mene tak off topic niti najmanj ne moti, bi pa mogoče znalo žulit koga z bolj "higieničnimi" pogledi na vsebino threadov :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov