Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jul 09, 2008 1:22 pm

Če je kaj treba prznati koncernu BMW so pa to motorji.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jul 09, 2008 1:54 pm

Koda: Izberi vse
Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj

Verjetno najboljši na svetu. Glede na vse prejete nagrade, inovacije, celo okoljska dovršenost. ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jul 09, 2008 4:07 pm

SpeedyRS je napisal/-a:Nekdo je omenu da imajo BMW-eve motorje. To ni res. Vti motorje imajo ki so razviti v sodelovanju PSA in BMW. Hvala bogu da nima BMW motorje, to pa res ne paše v taki lepi francoski avtek :P

Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj :roll:


Če bi vedel kaj pomeni kratica BMW, potem mogoče ne bi tega rekel :D
Slika
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr jul 09, 2008 4:23 pm

Bavarian motoren wagen kolk js vem?

Sicer se pa nebi strinjau glede motorjev.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Sr jul 09, 2008 6:21 pm

SpeedyRS je napisal/-a:Bavarian motoren wagen kolk js vem?

Sicer se pa nebi strinjau glede motorjev.


BMW = Bayerische Motoren Werke

ni se treba strinjat za motorje, sam imaš malo argumentov za svoje prepričanje. je pač res, da so motorji v sami motorni špici
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jul 18, 2008 2:32 pm

Lignage je napisal/-a:Kitajski mi je skorajda bolj všeč, ker gre za manjšo prenovo aktualnega. C-Quatre ima namreč nespremenjen obraz.



eeee... ne te štekam tule... razen kromovanih lajštric po odbijačih, ki so pri naši verziji veliko bolj decentno in diskretno narejene, ker kitajci najbrž padajo na take šajni&prevelike stvari za sosede, nisem opazil bistvenih razlik v zunanjosti med našim poliftanim C4 in njihovim C-Quatrom...

bolj me čudi to, da ni nobeden opazil, da je z volana zginu ekranček obratomer in da ma hvala bogu nov dizajn radia oziroma malo popeglnao centralno konzolo... tisto ekonomiziranje z enakim (grdim in kvadratastim) radijem v vseh modelih je blo že res too much. sej ne da je ta kakšen vele lepotec... ampak, vsej ne zgleda več enako kot v mojem C2!
žal pa zgleda ni dobil boljše plastike iz C5 ali iz Puga 307. oziroma, vsaj na slikah ne zgleda da je. upam pa, da jo je in da samo zarad enakega dizajna površine zgleda, kot da je ni dobil...
a je kaka slika na kateri se vidi, če so na volanu ostali indikatorji za luči i ostale lampice al je tudi to romalo ob centralni displej?

in škoda, da vsaj top verzije niso dobile barvnih ekrančkov po konzoli.... bi blo res lepo videt vse ekrane z belo podlago, namesto belega centralca ina te živo oranžne napasti...

SpeedyRS je napisal/-a:Nekdo je omenu da imajo BMW-eve motorje. To ni res. Vti motorje imajo ki so razviti v sodelovanju PSA in BMW. Hvala bogu da nima BMW motorje, to pa res ne paše v taki lepi francoski avtek :P

Sicer pa kot da so BMW motorji nevem kaj :roll:


BMWjevi motorji so zakon že sami po sebi! še sploh pa so zakon, če z njimi končno menjajo metuzaleme, ki so svoje življenje začenjali v BX-sih in AX-sih tam nekje v prvi polovici osemdesetih let prejšnjega stoletja! ... al pa še prej v kakem Pežoju!

sicer se ne spomnem več najbolj, ker sem o tej španoviji bral tam nekje med leti 2000 in 2002 ampak.... mislim, da je za razvoj bil zadolžen BMW za proizvodnjo pa PSA. rezultat so tile atmosferski-turbo-twinturbo biserčki, ki jih Citroen res krvavo potrebuje! torej tehnično so BMW-jevi motorji...

žal pa so edini izdelek tega sodelovanja, ker mislim, da so se vmes že skregali in šli vsak svojo pot....
škoda... ker 1.4l bencinarja je čas res do konca povozil, še vsak korejec ma boljši močnejši in sodobnejši motor da o evropski T-Jet/TCi/TFSI konkurenci niti ne govorimo....
pa tudi kak orenk dvolitrski motor te vrste in BMWjeve pameti, s katerim bi zamenjali zdaj že rahlo anemične trilitrske V6 motorje (ki tudi štejejo leta v dekadah) bi blo res lepo videt!
bi se zelo podal novemu C5! pa tudi VTS C4-ki bi kakih 200-240 konjev sedlo ko budali šamar!!!..... da o bodočem C5 Coupeju niti ne govorimo!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe jul 18, 2008 8:45 pm

drugmirko je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:Kitajski mi je skorajda bolj všeč, ker gre za manjšo prenovo aktualnega. C-Quatre ima namreč nespremenjen obraz.



eeee... ne te štekam tule... razen kromovanih lajštric po odbijačih, ki so pri naši verziji veliko bolj decentno in diskretno narejene, ker kitajci najbrž padajo na take šajni&prevelike stvari za sosede, nisem opazil bistvenih razlik v zunanjosti med našim poliftanim C4 in njihovim C-Quatrom...


Kitajski C-Quatre je spredaj manj spremenjen in je tako bolj podoben našemu aktualnemu C4:

Slika
Slika

Prenovljeni C4 in spodaj še Focus :)

Slika
Slika

U glavnem, nisem kaj preveč zadovoljen s to prenovo zunanjosti!

drugmirko je napisal/-a:bolj me čudi to, da ni nobeden opazil, da je z volana zginu ekranček obratomer in da ma hvala bogu nov dizajn radia oziroma malo popeglnao centralno konzolo... tisto ekonomiziranje z enakim (grdim in kvadratastim) radijem v vseh modelih je blo že res too much. sej ne da je ta kakšen vele lepotec... ampak, vsej ne zgleda več enako kot v mojem C2!
žal pa zgleda ni dobil boljše plastike iz C5 ali iz Puga 307. oziroma, vsaj na slikah ne zgleda da je. upam pa, da jo je in da samo zarad enakega dizajna površine zgleda, kot da je ni dobil...
a je kaka slika na kateri se vidi, če so na volanu ostali indikatorji za luči i ostale lampice al je tudi to romalo ob centralni displej?

in škoda, da vsaj top verzije niso dobile barvnih ekrančkov po konzoli.... bi blo res lepo videt vse ekrane z belo podlago, namesto belega centralca ina te živo oranžne napasti...


Notranjost je boljša, ja; čeprav tist obratomer bi lahko že takoj tja vtaknil in ne šele zdaj. Indikatorji za luči so še vedno za volanom:

Slika

lp
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jul 18, 2008 10:20 pm

Lignage je napisal/-a:Kitajski C-Quatre je spredaj manj spremenjen in je tako bolj podoben našemu aktualnemu C4:


Slika
Slika


U glavnem, nisem kaj preveč zadovoljen s to prenovo zunanjosti!

lp


eee... jaz gledam... in gledam....in.. res ne vidim bistvene razlike oziroma večje podobnosti kitajca s zdajšnjim C4.

razen rahlo višje postavljene maske in manj izraženih letvic na odbijaču, ki pri kitajcu zgledajo, da so na odbijač z vtiskanjem samo "narisane". poleg tega -in odsotnosti tanke kromirane linije- med njima ne vidim nobenih razlik.... pregibi na haubi zgledajo tudi na kitajcu povečani in bolj povdarjeni, odprtina za zajem zraka je enaka, tudi meglenke in njihova ležišča so oblikovana enako... edino... na tej konkretni sliki kitajskega C4 zgledajo linije maske enako ravne in vsporedne kot na tastarem C4. na slikici evropskega restajla pa se mi zdi linija, ki gre čez zgornji chevron loga speljana pod drugačnim kotom kot spodnja... kot da bi bla zgornja rahlo ukrivljena navzgor...
kar je pa itak dobro in kar bi C4 po moje moral imeti že od začetka! seveda, če je res in vseskup ni samo optička varka konkretne fotografije....

v glavnem... meni je ta blagi restajl kr fajn! decentno in diskretno je osvežil že itak izstopajoč dizajn v prenatrpanem kompaktnem razredu!
avto je po moje še dobil na šarmu in karakterju, niso ga pa naredili prav nič bolj kičastega ali pretirano vpadljivega, kar se je po moje z zadnjim redizajnom zgodilo prav Focusu! upam pa, da so mu tudi v notranjosti dali nove materiale. recimo plastika Pug 307 armature oziroma taka kot je v novem C5 bi mu tudi zelo prav prišla v boju z mlajšimi tekmeci... nekaj sem tudi bral, mislim da v Delu, da so mu zamenjali tudi notranje obloge... ampak po teksturi armature in sedežnih prevlekah ni videt, da je kej drugače. mogoče so pa zamenjali mateial in ohranili dizajn teksture...

podobnost s sprednjim koncem Focusa seveda obstaja ampak... če mene vprašate, je ravno novi sprednji konc Focusa z rahlo pretiranostjo maske in tistimi gomilami kroma prav kmečko kičast. sicer mu, zaradi kota slikanja, tista tvoja slika ni glih najbolj prijazna ampak tudi v živo mi zadevščina ne zgleda nič bolj okusno... C4 pa s tem sprednjim koncem vsaj na slikah zgleda ok!

... ma zgleda super... kakšen Golf bo teško kdaj zgledal tak šmekersko in elegantno kot tole:

Slika

tu je pa še link na gromozansko veliko verzijo zgornje slikice... zanimivo je pogledat par novih detajlov... dodaten rahel pregib na haubi nad sredino sprednje lampe, ene črne linije na steklu luči ki zgledajo kot grelne nitke (v kar res globko dvomim.. gr najbrž za igro svetlobe na rastru stekla :P), ožje in natančnejše karoserijske spoje....škoda, da niso naredili še kej s tisto mat linijo na zgornjem robu luči... da bi recimo svetla v celi dolžini, kot je zdej to hiper moderno... 8) :

http://news-images.caradisiac.com/IMG/jpg/0/8/0/9/0/08090013.jpg
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe jul 18, 2008 11:10 pm

drugmirko je napisal/-a:... edino... na tej konkretni sliki kitajskega C4 zgledajo linije maske enako ravne in vsporedne kot na tastarem C4. na slikici evropskega restajla pa se mi zdi linija, ki gre čez zgornji chevron loga speljana pod drugačnim kotom kot spodnja... kot da bi bla zgornja rahlo ukrivljena navzgor...
kar je pa itak dobro in kar bi C4 po moje moral imeti že od začetka! seveda, če je res in vseskup ni samo optička varka konkretne fotografije....


Sicer sem nerad dlakocepski, ampak mene je prav to zmotil!

Odbijač je sila poudarjen, prav tako kot Focus-ov, tiste reže oz. kromirani črti, ki podaljšujeta logotip, sta pa nevzporedni in pa potlačeni bolj skupaj. Avto res sicer na splošno izgleda bolj šarmanten, samo so mu pa nekaj karakterja odvzel, vsaj po moje. Sedanji mi pač izgleda bolj preprost in prav tak mi je všeč. Poleg tega bo pa verjetno izgubil še ta platišča :?

Slika
Res da nova izgledajo bolj dragocena, ampak te stare so veliko bolj zanimive in niso podobne ostalim na drugih avtih.

lp
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 02, 2008 7:08 am

C-Quatre detajlno:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe avg 22, 2008 11:01 pm

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg So avg 23, 2008 2:27 pm

kot kaze so novi 1.6 bencinarji za en drek oz. izjemno slaba roba saj dosti crkujejo in so izredno slampasto sestavljeni. rezervni deli so seveda precej drazji od starih masin. ne najdem zdaj linka.


:roll:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne jan 11, 2009 5:43 pm

Zanimivo, ker sem jaz slišal pa ravno nasprotno, da delajo kot urca. Ne vem no. :o

Drgač pa, prenova je za moje pojme uspela.

drugmirko: v avtofotomarket pišejo, da so v notranjosti novi in boljši materiali.

Drugače pa me jezi, ker ima novi VTS (ok 1.6 thp - 150 KM), stari VTS pa 2.0 177KM, zakaj ne dajo še 1.6 THP 175 KM s novim 6 stopenjskim menjalnikom iz 308 oznaka novega menjalnika je MCM (Mechanical Compact Manual), o slednjem si lahko več preberete na:
http://www.peugeot.com/en/news/2008/12/15/changes-to-the-308-range.aspx?count=118&filterBy=1&page=1

Lahko bi oz. bi morali notri dat za VTS-ko še 1.6 THP 218 KM (zaenkrat je le za 308 RCZ in Peugeot HYbryde4 prototipa, serijsko pa še ni v PSA modelih :nae ).
Očitno je dream on babby. :evil:
Pa pri VTS pogrešam tudi tisti črni spojler, men je bil fenomenalen. Kje je? :sadd

Mnenja?
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 11, 2009 6:07 pm

ggg je napisal/-a:kot kaze so novi 1.6 bencinarji za en drek oz. izjemno slaba roba saj dosti crkujejo in so izredno slampasto sestavljeni. rezervni deli so seveda precej drazji od starih masin. ne najdem zdaj linka.
:roll:


CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Zanimivo, ker sem jaz slišal pa ravno nasprotno, da delajo kot urca. Ne vem no. :o


ja, jaz sem tudi slišal, da so rahlo šrotasti. ampak atmosferci ne turbaki... torej 120 konjski 1.6VTi . je pa nažalost to motor, ki je v glavnem namenjen Citroenom. kot si sam opazu so jim prvoščli sam prvega turbaka. drugega in eventuelnegatretjega bodo zgleda čakakli še nadaljnih sedem laških let...:evil:

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:drugmirko: v avtofotomarket pišejo, da so v notranjosti novi in boljši materiali.


ja, vem... sem šel v salon štefnat po enem. razlika ni glih drastična, pa vseeno... sem pa upal, da mu bodo prvoščli tako, kot je v C5... zakaj pa ne, če so v C6 lahko dali plastiko iz C4, zakaj ofrišan C4 nebi mogel dobit tiste iz C5 :P . bi se tudi stroški zmanjšali. če jih na ta način manjšajo z obvolanskimi ročkami, radio/CDjem, ključi in ostalim, bi lahko tudi s plastiko armature 8) ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Ne jan 11, 2009 6:40 pm

Meni pa na tem avtu manjka le običen volan , in pa obična armaturna plošča, s števci tamkjer spadajo. Res, da ga ta postavitev naredi "posebnega". Mene osebno bi to odvrnilo od nakupa (pa smo imeli citroene pri hiši od kar se spomnim). Verjamem, pa da je za nekoga ravno obratno.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne jan 11, 2009 10:10 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:drugmirko: v avtofotomarket pišejo, da so v notranjosti novi in boljši materiali.


ja, vem... sem šel v salon štefnat po enem. razlika ni glih drastična, pa vseeno... sem pa upal, da mu bodo prvoščli tako, kot je v C5... zakaj pa ne, če so v C6 lahko dali plastiko iz C4, zakaj ofrišan C4 nebi mogel dobit tiste iz C5 :P . bi se tudi stroški zmanjšali. Če jih na ta način manjšajo z obvolanskimi ročkami, radio/CDjem, ključi in ostalim, bi lahko tudi s plastiko armature 8) ;)[/quote]
V C4 so v prenovi dali boljše notranje materiale, to je dejstvo.
Vprašanje se mi poraja: kako veš, da to niso tako kvalitetni materiali kot v C5?

Če niso, je temu tako (mišlenje), ker verjetno stanejo manj kot tisti materiali v C5 in jih zato nebi dali noter, je pa res, da če bi jih dali, bi bila proizvodnja vsaj v tem pogledu poenotena. ;)
A glej si ga zlomka, je tu še lokacija tovarne kjer proizvajajo C4 in C5, prvega v Španiji (natančno lokacijo sem pozabil), C5 pa v Franciji (mestecu Velizy pri Parizu) in ta racionalizacija stroškov izpuhti.

C6 ima pa take materiale (slabše kot novi C5 II in pribljižno take kot C4) zaradi dejstva (moje mnenje), ker so ga začeli razvijati konec 90-ih in bi moral priti v prodaje že leta prej kot je in so ga testirali v nulo, da je zadostil strogim kriterijem kakovosti, zato zamuda. Zato ima še vedno navaden volan in ne tak kot v C4 in C5 II,...

Da se vrnemo k prenovljenemu C4: vprašal bi če kdo ve (mogo če ti drugmirko? :P )
če ima prenovljeni C4 popolnoma nov 6 stopenjski menjalnik (MCM, o katerem sem prej pisal pri motorjih 1.6 THP (150KM) in 1.6 Hdi (110 KM), namreč 308 ima pri teh 3 motorjih na voljo ta nov menjalnik.
Ali ga ima tudi C4? ;)

Upam, da ni preveč zakomplicirano napisano. :noro :pray:
Hvala za odgovore in lp.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 12, 2009 1:39 pm

C4 delajo v Mulhousu, v Španiji (Vigo) delajo C4 Pikaslne, tak da ti pada teorija pretirane logistike :D .... za plastiko samo pa seveda ne morem bit ziher, da ni ista kot v C5. mejkejša od prejšnje je že ampak, ker ma še zmeraj enako teksturo kot jo je mel C4 pred liftom in ker je veliko tanjša kot je v C5 pač deluje drugače. oziroma boj cheap. sicer je proti švabskemu premiumu tudi tista v C5 bolj crap ampak, ker je je za svetlobna leta boljša kot je bla v starem C5, jim zanjo prav od srca čestimo in pozdravljamo :P

novo MCM getribo je dobil tudi C4 ampak mislim, da sam v THP 150 verziji. pa še tam so ga mogli kej pošuštrat, ker se v testih nove C4ke čez šaltanje še zmerej nekej zmrdujejo (sicer res manj kot so se znali), pri 308ci pa hvalijo natančnost prestavljanja. kam je zginla "kufr ročka" s strehe VTSov pa res ne vem. mogoče se ji opcijsko lahko izogneš, če hočeš. sicer bi pa -ob njihovi prislovični prilagodljivosti željam kupca- prej vrjel, da so jo preprosto vzeli iz ponudbe!


no.. sam tudi s to njihovo že anekdotično neprilagodljivostjo naj bi blo s pojavo C3 Pikaselna konec... tega naj bi se baje dalo "personalizirat" po mili volji. verjetno jim je -če že zdrava pamet ali kej drugega ne- novi Fičko dal mislit.

mimogrede... Nizizemci so kak teden nazaj objavli cene za C3 Pikaso... osnovne opreme naj bi ble tri, motorji štirje, cene pa v odvosnosti od kombinacije od 16.995 evrov do 25.295 evrov. tisto kar je bistveno je to, da se njihova država obnaša rahlo "Jugoslovansko" in so avti pri njih za ene 20-30% dražji kot pa pri nas... kar ob upoštevanju kakega "gospodarska kriza " popusta počasi riše nasmešek na moj, kupovno zainteresiran, obraz. računejte si pa sami 8) , oziroma No1, ti si še forumsko frišno nadobuden, poguglej, preračunaj in postni v tapravi thread... meni se ne da :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 2:26 pm

drugmirko je napisal/-a:
mimogrede... Nizizemci so kak teden nazaj objavli cene za C3 Pikaso... osnovne opreme naj bi ble tri, motorji štirje, cene pa v odvosnosti od kombinacije od 16.995 evrov do 25.295 evrov. tisto kar je bistveno je to, da se njihova država obnaša rahlo "Jugoslovansko" in so avti pri njih za ene 20-30% dražji kot pa pri nas... kar ob upoštevanju kakega "gospodarska kriza " popusta počasi riše nasmešek na moj, kupovno zainteresiran, obraz. računejte si pa sami 8) , oziroma No1, ti si še forumsko frišno nadobuden, poguglej, preračunaj in postni v tapravi thread... meni se ne da :P ;)

sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo
škoda
za punco bi bil idealen tale malček z renojevo mašino 1.2 TCE s 100 km in 5,9 porabe (v modusu)
dizli bodo verjetno izven njenga budgeta ;)
lp
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 12, 2009 3:15 pm

kljukec je napisal/-a:sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo


kar se 1.4l bencinca tiče živa istina! motorino vleče korenine mislim da od tam nekje polovice osemdesetih (če ne še od prej), ko so ga vtaknli v AX-a. sicer je bil za svoje cajte zversko dober motor, ker so iz njega z rahlimi predelavami nardili tudi Axov famozni 1.4 dizel :P , pa tudi praktično neuničljiv je bil (bencinar, dizel je znal zvit kakšno glavo, če se prav spomnem...). nekje v začetku devedesetih so mu webrov frgazer zamenjali z direktnim vbrizgom in došraufali še osem ventilov, kar je pomenlo kr orenk pomladitev in dodatek 20 konjev! za danes pa tole nekak ni več...
mislim, da ga bodo v bližnji prihodnosti zamenjali z 100+ konjskim tricilndričnim 1.0 motorjem... to bi tudi sovpadalo s tvojimi željami po renolčkovem TCEju, meni pa vseeno ostane rahel zadržek.... šmekersko prasence bo po moje melo tam ene 1200-1300 kil! in blago mam občutek, da majo taki 1.0-1.2l mlinčki za premikat take pujse malček premalo navora...
glede na to, da mam zdej v 1000 kilskem C2 8 ventilsko verzijo tega 1.4l motorčka s 75 konji s 118Nm navora ti lahko iz prve roke povem kak požrešen pain in the ass je taka rabota :(

sva pa zdej že malček zajadrala s teme... mene tak off topic niti najmanj ne moti, bi pa mogoče znalo žulit koga z bolj "higieničnimi" pogledi na vsebino threadov :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 3:23 pm

drugmirko je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo


kar se 1.4l bencinca tiče živa istina! motorino vleče korenine mislim da od tam nekje polovice osemdesetih (če ne še od prej), ko so ga vtaknli v AX-a. sicer je bil za svoje cajte zversko dober motor, ker so iz njega z rahlimi predelavami nardili tudi Axov famozni 1.4 dizel :P , pa tudi praktično neuničljiv je bil (bencinar, dizel je znal zvit kakšno glavo, če se prav spomnem...). nekje v začetku devedesetih so mu webrov frgazer zamenjali z direktnim vbrizgom in došraufali še osem ventilov, kar je pomenlo kr orenk pomladitev in dodatek 20 konjev! za danes pa tole nekak ni več...
mislim, da ga bodo v bližnji prihodnosti zamenjali z 100+ konjskim tricilndričnim 1.0 motorjem... to bi tudi sovpadalo s tvojimi željami po renolčkovem TCEju, meni pa vseeno ostane rahel zadržek.... šmekersko prasence bo po moje melo tam ene 1200-1300 kil! in blago mam občutek, da majo taki 1.0-1.2l mlinčki za premikat take pujse malček premalo navora...
glede na to, da mam zdej v 1000 kilskem C2 8 ventilsko verzijo tega 1.4l motorčka s 75 konji s 118Nm navora ti lahko iz prve roke povem kak požrešen pain in the ass je taka rabota :(

sva pa zdej že malček zajadrala s teme... mene tak off topic niti najmanj ne moti, bi pa mogoče znalo žulit koga z bolj "higieničnimi" pogledi na vsebino threadov :P ;)

ja avto bo mel slabih 1300 kg
pol je v tem avto ''edina'' opcija dizel??
lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov