Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po dec 18, 2006 3:46 pm

ja, so.... sam S-Max je evopski avto leta, kjer je Pikaslna nažgal! in S-Max je res dober avto! še meni je, ko sem šel štefnat po njem, po glavi hodilo "svaka čast Fodu".

sicer je Pikasel mel največ prvih mest pri glasovih, vendar ga je pokopala ta za citroene značilna ambivalentnost.... either you like them or you don't! tisti novinarji, ki ga niso dali na pvo mesto so ga dali ful nizko!
in pri autexpress cajtengu je očitno padla "like them" varianta....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jan 04, 2007 11:48 pm

evo.... zgleda kot prve uradne:

Slika
Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Pe jan 05, 2007 9:22 am

Vsi, ki so nalimani tu gor niso slabi, ampak vsi imajo 17" alu platišča ali še več, panoramsko streho, vse v barvi karoserije, ampak ne veste, da se pri nas kupujejo najbolj spipani modeli z navadnimi kolesi in radkapami, pa črnimi letvami, pa bo pol čisto kaj drugega za pogledat. Ne morem pa rečt, da ta ni lep,je zanimive oblike, zadek mi liči na b klaso.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jan 05, 2007 9:58 am

coffa06 je napisal/-a: zadek mi liči na b klaso.



a, bejž no... pljunuti isti....

Slika
Slika

:P ;) ;)


mislim, da bi večjo podobnost res lahko pripisali zadkoma starega A6 in C6, kot pa temu in B klasi. in zadek od C6ke v živo niti najmanj ne spominja na stari A6. že tista štengica med lučmi in vrati prtlažnika je zadost, da se popolnoma spremeni karakter in šarm osnovne oblike (ki je predvsem zarad lampic ob tablci na obeh tak "velika")!v živo bo zgledalo to popolnoma drugače zarad čist drugih razmerij in dimenzij in drugače potegnenih linij. seveda pa že zaradi monovolumenskega tipa vozila obstaja osnovna podobnost oblike zadka.... 8)

če ne verjamete, počakejte... tale C4P ne bo podoben ničemur, kar se trenutno vozi po cestah! kar se dizajna tiče, svaka jim čast! zadnjih pet-šest modelov jevrednih Citroenovega oblikovalnskega renomeja in je na ceste prineslo veliko svežine! predvsem me pa veseli, da so ubrali glih nasprotno smer od recimo Audija in se potrudijo, da se avtomobili med sabo dovolj razlikujejo! in da so še zmerej nezamenljivo Citroeni! raje vidim tri različne avtomobile iste hiše z drugačno zunanjostjo in identično armaturo, kot pa obratno.... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Pe jan 05, 2007 11:13 am

drugmirko je napisal/-a:če ne verjamete, počakejte... tale C4P ne bo podoben ničemur, kar se trenutno vozi po cestah! kar se dizajna tiče, svaka jim čast! zadnjih pet-šest modelov jevrednih Citroenovega oblikovalnskega renomeja in je na ceste prineslo veliko svežine! predvsem me pa veseli, da so ubrali glih nasprotno smer od recimo Audija in se potrudijo, da se avtomobili med sabo dovolj razlikujejo! in da so še zmerej nezamenljivo Citroeni! raje vidim tri različne avtomobile iste hiše z drugačno zunanjostjo in identično armaturo, kot pa obratno.... :P


Se strinjam! :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 05, 2007 2:31 pm

To je zdaj pravi Pikaselj, 7-sedežni mi ne potegne najbolj.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe jan 05, 2007 4:27 pm

Speedfighter je napisal/-a:Torej...je že kaj znano kdaj se bo dalo tole bubo videti v živo pri nas? :D


Avto bo predstavljen na Ženevskem avtosalonu marca in takrat se začne tudi prodaja (pri nas verjetno kakšen mesec kasneje).

Še nekaj tehniških značilnosti:
motorji
* 1.8i 16v 125 KM 5 prestav
* 2.0i 16v 143 KM avtomatski ali robotiziran menjalnik
* 1.6 HDI 110 KM 5 prestav ali robotiziran menjalnik
* 2.0 HDI 138 KM robotiziran menjalnik (op. - to o menjalnikih je plod mojega ugibanja o pomenu povsem novih španskih kratic in kot tako ni povsem zanesljivo - recimo 87,269 % :? )

dolžina 4,47 m - 12 cm manj kot 7-sedežni,
višina 1,66 m - 2 cm manj,
širina 1,83 m - ista,
prtljažnik 500 litrov (v osnovni postavitvi, zadnji ločeni sedeži premični naprej/nazaj, gor/dol, ven/not - idealno za bodoče otroke) do največ 1734 litrov

Morda bodo 7-sedežnega preimenovali v Grand Picasso (mi pa v jajček in štrukeljček?) :P :idea: :lol:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe jan 05, 2007 11:37 pm

drugmirko je napisal/-a:
coffa06 je napisal/-a: zadek mi liči na b klaso.



a, bejž no... pljunuti isti....


Lepo si mu razložil, vendar se bojim da coffa06 ne bo razumel razlage...

Za njegov okus je verjetno Ibiza podobna, če ne povsem enaka, Alfi 147. Ker med avtoma ne loči si je rajši izbral Ibizo in zdaj misli, da ima kvaliteten italjanski dizajn in nemško kakovost (VW motor pa to... :P ) združeno v enem avtu :EE

lp, mm
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 06, 2007 9:18 am

Nič posebno pretresljivega - gre za evolucijo oblike predhodnika. Silhueta boka, posebno pa steklenih površin je podobna predhodniku, ostalo je zgolj "popravek" v slogu ostalih aktualnih hišnih modelov.


In podobno kot predodnik, bo kot kaže nudil zanimivo, samosvojo, izvirno ... obliko, na račun katere sicer trpi velikost in uporabnost prtljažnika


Verjetno je prav slednje dejstvo krivo, da se predhodnik v začetku tržne poti ni prodajal najbolje, ampak je postal prodajni hit ob koncu tržne poti. Sicer roko na srce - predvsem zaradi ugodne cene.
Sicer bolje kot nikoli - ampak, dokler bo predhodnik v prodajnih salonih, bo novincu delal kot rečemo medvedjo uslugo - kar pa v času lansiranja oz takrat, ko trgovci lahko "poberejo" največ, ni ravno razveseljujoče dejstvo

Sicer pa : pustimo času čas

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 06, 2007 1:41 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Nič posebno pretresljivega - gre za evolucijo oblike predhodnika. Silhueta boka, posebno pa steklenih površin je podobna predhodniku, ostalo je zgolj "popravek" v slogu ostalih aktualnih hišnih modelov.


In podobno kot predodnik, bo kot kaže nudil zanimivo, samosvojo, izvirno ... obliko, na račun katere sicer trpi velikost in uporabnost prtljažnika


Verjetno je prav slednje dejstvo krivo, da se predhodnik v začetku tržne poti ni prodajal najbolje
, ampak je postal prodajni hit ob koncu tržne poti. Sicer roko na srce - predvsem zaradi ugodne cene.
Sicer bolje kot nikoli - ampak, dokler bo predhodnik v prodajnih salonih, bo novincu delal kot rečemo medvedjo uslugo - kar pa v času lansiranja oz takrat, ko trgovci lahko "poberejo" največ, ni ravno razveseljujoče dejstvo

Sicer pa : pustimo času čas

LP


Če so razlike v dizajnu zate le "evolucija", povej prosim, kaj bi bila revolucija - morda kaj Lotusu podobnega? Kako naj ima MPV sploh drugačno silhueto, če hoče ostati MPV? Vsekakor "kombijevske" rešitve a la Touran niso nek dosežek, C4 Picasso pa po mnenju večine je.

Xsara Picasso se je že od začetka prodajal dobro oz nad pričakovanji. Vsekakor je k temu poleg zanimivega dizajna pripomogla tudi funkcionalnost in velikost prtljažnika, ki je bil med največjimi v segmentu (Seat je npr moral narediti podaljšano Alteo XL, da je šele izravnal prednost oz ne-MPV-jevsko zasnovo osnovne Altee). Tudi na primerjalnih in navadnih testih so prtljažnik (velikost 550 l) povdarjali kot prednost - iz nekega testa: "Prednje sjedalo se također preklapa, a stražnja se mogu pojedinačno izvaditi što znači povećanje obujma prtljažnog prostora s osnovnih 550 na ogromnih 2128 litara. U prtljažnik stanu predmeti dugački i do 2,35 m.".

To glede medvedje usluge bo pa verjetno res. Čeprav sta si avta zelo različna in si ne konkurirata direktno. Npr počutje v obeh se zelo razlikuje - je enostavno neprimerljivo.
Bomo videli
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 06, 2007 2:43 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Nič posebno pretresljivega - gre za evolucijo oblike predhodnika. Silhueta boka, posebno pa steklenih površin je podobna predhodniku, ostalo je zgolj "popravek" v slogu ostalih aktualnih hišnih modelov.


In podobno kot predodnik, bo kot kaže nudil zanimivo, samosvojo, izvirno ... obliko, na račun katere sicer trpi velikost in uporabnost prtljažnika


Verjetno je prav slednje dejstvo krivo, da se predhodnik v začetku tržne poti ni prodajal najbolje
, ampak je postal prodajni hit ob koncu tržne poti. Sicer roko na srce - predvsem zaradi ugodne cene.
Sicer bolje kot nikoli - ampak, dokler bo predhodnik v prodajnih salonih, bo novincu delal kot rečemo medvedjo uslugo - kar pa v času lansiranja oz takrat, ko trgovci lahko "poberejo" največ, ni ravno razveseljujoče dejstvo

Sicer pa : pustimo času čas

LP


Če so razlike v dizajnu zate le "evolucija", povej prosim, kaj bi bila revolucija - morda kaj Lotusu podobnega? Kako naj ima MPV sploh drugačno silhueto, če hoče ostati MPV? Vsekakor "kombijevske" rešitve a la Touran niso nek dosežek, C4 Picasso pa po mnenju večine je.

Xsara Picasso se je že od začetka prodajal dobro oz nad pričakovanji. Vsekakor je k temu poleg zanimivega dizajna pripomogla tudi funkcionalnost in velikost prtljažnika, ki je bil med največjimi v segmentu (Seat je npr moral narediti podaljšano Alteo XL, da je šele izravnal prednost oz ne-MPV-jevsko zasnovo osnovne Altee). Tudi na primerjalnih in navadnih testih so prtljažnik (velikost 550 l) povdarjali kot prednost - iz nekega testa: "Prednje sjedalo se također preklapa, a stražnja se mogu pojedinačno izvaditi što znači povećanje obujma prtljažnog prostora s osnovnih 550 na ogromnih 2128 litara. U prtljažnik stanu predmeti dugački i do 2,35 m.".

To glede medvedje usluge bo pa verjetno res. Čeprav sta si avta zelo različna in si ne konkurirata direktno. Npr počutje v obeh se zelo razlikuje - je enostavno neprimerljivo.
Bomo videli
lp


Si upaš trdit, da ni podobna predhodniku - v osnovah katere sm navedel in so mu dodani zgolj "hišni dodatki" ("nos", ki je nezgrešljivo "hišni" ipd.)

Revolucija je npr. Chrysler PT Cruiser, Renault Avantime, konec koncev je bil Renault na Evropskih tleh revolucionar že zaradi lansiranja enoprostorcev (čeprav so jih prek luže poznali že prej) pa naj si gre za model Espace ali Scenic, na nek način tudi Twingo

Če prezremo obliko je bila revolucionarna ZAFIRA, s 7 sedeži oz na račun katerih je je SCENIC-u v razmeroma kratkem času "pojedla" lep tržni delež - PICASSO se menda ni nikoli tako dobro prodajal, kot omenjena SCENIC in ZAFIRA, če govorimo o tržnem uspehu.

Med aktualnimi je revolucionar FORD S-MAX - predvsem z idejo, izvedbo in pripadajočimi lastnostmi - nenazadnje tudi dobrim razmerjem dobljeno-cena, ki bo konkurentom "požrl" veliko kupcev.

Prostornost - volumen pri PICASSU ni bil problem, problem je bila uporabnost, na račun oblike, točneje zaključka strehe, ki je nižji kot v sredini - kar zahteva pri nalaganju večjih kosov prtljate - recimo bicikov - kr nekaj hladnih živcev, manevriranja in potrpljenja. Tudi na račun dodatkov kot je zložjiv voziček se je ukradlo kr nekaj prostora - v Break različico XSARE si v primeru, da si koristil 5 sedežev postavil več škatel ali kovčkov tako, da ti je ostala preglednost skozi zadnje steklo - oblika oz lep design je na žalost običajno ali po tradiciji "skregan" z uporabnostjo in praktičnostjo

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 06, 2007 3:32 pm

Mojster Miha, zate obstajata samo revolucija in evolucija. C4 kratki Picasso je nekje vmes, nikakor ni revolucija, je pa veliko več kot samo evolucija Povzema sicer precej potez uspešnega predhodnika in zaradi njih je nezamenljivo Picasso, ostalo pa je čista novost.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 06, 2007 4:50 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, zate obstajata samo revolucija in evolucija. C4 kratki Picasso je nekje vmes, nikakor ni revolucija, je pa veliko več kot samo evolucija Povzema sicer precej potez uspešnega predhodnika in zaradi njih je nezamenljivo Picasso, ostalo pa je čista novost.


Mislim, da narobe razumeš !

Vsak naslednik določenega modela je v bistvu evolucija - če gre za močnejše odstopanje od predhodnika (oblika, mere, karakteristike .... ) gre za revolucijo

Recimo - če bi C4 PICASSO namesto ( pri "kratki" različici po hišni tradiciji predvidenega) podvozja naravnanega udobju izbral oz izdelal podvozje, kot ga ima S-MAX ali C-MAX - bi bilo to bistveno oz močnejše odstopanje od predhodnika (in nenazadnje hišne tradicije), kar bi lahko označili za revolucijo.


LP
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Ne jan 07, 2007 3:31 pm

Lignage malo se kontroliraj in ne piši gluposti. Ne rabite takoj planit po človeku, ki se mu ne zdi tako kot vam, pa čeprav ne misli kaj slabega, sploh pa ne mešaj mojega avta tu zraven. Rajši mi povej, kateri avto ti bizgec voziš, da ima tolko boljši motor od VW-jevega. Pa ne reci, da citroena, ker marsikaj bi zastopo, tega pa ne.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 07, 2007 3:40 pm

ne se sekirat coffa. Lignage je pac zafrustrirano teslo. Kaj mislis da vozi? :) Sranje od avta, to lahko meni verjames. :D
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne jan 07, 2007 4:37 pm

coffa06 je napisal/-a:Lignage malo se kontroliraj in ne piši gluposti. Ne rabite takoj planit po človeku, ki se mu ne zdi tako kot vam, pa čeprav ne misli kaj slabega, sploh pa ne mešaj mojega avta tu zraven. Rajši mi povej, kateri avto ti bizgec voziš, da ima tolko boljši motor od VW-jevega. Pa ne reci, da citroena, ker marsikaj bi zastopo, tega pa ne.


Moj prispevek je bil odziv na tvoje nerazlikovanje posameznih avtov. Tu preprosto ne gre za to kaj se komu zdi podobno in kaj ne. Verjetno si Mercedes razred B omenil zgolj zato, ker si se ga slučajno spomnil, ker si ga prejšnji dan videl na cesti :D . Če bi ti prišla na misel Mazda5, bi pa napisal, da je podobno Mazdi 5 ali še čemu tretjemu...

Google ponuja kar bogat izbor slik posameznih avtov, tko da bi blo dober, če bi kdo kdaj pa kdaj, preden napiše kaj takega, pregledal ene tri slikce, da bi se prepričal ali je res podobno ali ne, če že ravno predstave nima najboljše ;)

lp, mm
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 07, 2007 5:03 pm

HMmm kaj pa primerjva novih citroenov z likalniki? BO ta dovol dobra zate lignage?

Hmmmm sm si mislu da ljudje hudo obliko avta povezejo z kskno macko, lovskim letalom, puscico ipd.

Nism si mislu da bojo reinkarnacije pegle v avtomobilski obliki tok vsec nekaterim. Meni se zdi res cist nesportna impotentna oblika za gospodinje ( obeh spolov da ne bo pomot ).
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne jan 07, 2007 7:04 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:ne se sekirat coffa. Lignage je pac zafrustrirano teslo. Kaj mislis da vozi? :) Sranje od avta, to lahko meni verjames. :D


Zafrustrirano teslo si predvsem ti. Že tretjič ti podarjamo izlet v BAN-ovce. Čestitke!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 07, 2007 10:29 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Hmmmm sm si mislu da ljudje hudo obliko avta povezejo z kskno macko, lovskim letalom, puscico ipd.



zakaj ne... mene je racimo bemflova trojka zmerej spominjala na dobermana, Xsantija pa na mačko... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 07, 2007 10:40 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Zafrustrirano teslo si predvsem ti. Že tretjič ti podarjamo izlet v BAN-ovce. Čestitke!


ma dejte mu že mir, pa odklente ga.... ljubljeni nam avtomobili res niso svete krave, tudi jaz kdaj kako gorko čez njih rečem. poleg taga, pa ma včasih čist prav, sam malo bolj prijazno bi to lahko povedal!
če pa ne vidi čez japonsko-nemško brezdomišlijsko kutijo si je pa itak sam zadost visok plot postavu! mu ni treba še pručke s pod nog zbijat :P
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 36 gostov