esem je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Nič posebno pretresljivega - gre za evolucijo oblike predhodnika. Silhueta boka, posebno pa steklenih površin je podobna predhodniku, ostalo je zgolj "popravek" v slogu ostalih aktualnih hišnih modelov.
In podobno kot predodnik, bo kot kaže nudil zanimivo, samosvojo, izvirno ... obliko, na račun katere sicer trpi velikost in uporabnost prtljažnika
Verjetno je prav slednje dejstvo krivo, da se predhodnik v začetku tržne poti ni prodajal najbolje, ampak je postal prodajni hit ob koncu tržne poti. Sicer roko na srce - predvsem zaradi ugodne cene.
Sicer bolje kot nikoli - ampak, dokler bo predhodnik v prodajnih salonih, bo novincu delal kot rečemo medvedjo uslugo - kar pa v času lansiranja oz takrat, ko trgovci lahko "poberejo" največ, ni ravno razveseljujoče dejstvo
Sicer pa : pustimo času čas
LP
Če so razlike v dizajnu zate le "evolucija", povej prosim, kaj bi bila revolucija - morda kaj Lotusu podobnega? Kako naj ima MPV sploh drugačno silhueto, če hoče ostati MPV? Vsekakor "kombijevske" rešitve a la Touran niso nek dosežek, C4 Picasso pa po mnenju večine je.
Xsara Picasso se je že od začetka prodajal dobro oz nad pričakovanji. Vsekakor je k temu poleg zanimivega dizajna pripomogla tudi funkcionalnost in velikost prtljažnika, ki je bil med največjimi v segmentu (Seat je npr moral narediti podaljšano Alteo XL, da je šele izravnal prednost oz ne-MPV-jevsko zasnovo osnovne Altee). Tudi na primerjalnih in navadnih testih so prtljažnik (velikost 550 l) povdarjali kot prednost - iz nekega testa: "Prednje sjedalo se također preklapa, a stražnja se mogu pojedinačno izvaditi što znači povećanje obujma prtljažnog prostora s osnovnih 550 na ogromnih 2128 litara. U prtljažnik stanu predmeti dugački i do 2,35 m.".
To glede medvedje usluge bo pa verjetno res. Čeprav sta si avta zelo različna in si ne konkurirata direktno. Npr počutje v obeh se zelo razlikuje - je enostavno neprimerljivo.
Bomo videli
lp
Si upaš trdit, da ni podobna predhodniku - v osnovah katere sm navedel in so mu dodani zgolj "hišni dodatki" ("nos", ki je nezgrešljivo "hišni" ipd.)
Revolucija je npr. Chrysler PT Cruiser, Renault Avantime, konec koncev je bil Renault na Evropskih tleh revolucionar že zaradi lansiranja enoprostorcev (čeprav so jih prek luže poznali že prej) pa naj si gre za model Espace ali Scenic, na nek način tudi Twingo
Če prezremo obliko je bila revolucionarna ZAFIRA, s 7 sedeži oz na račun katerih je je SCENIC-u v razmeroma kratkem času "pojedla" lep tržni delež - PICASSO se menda ni nikoli tako dobro prodajal, kot omenjena SCENIC in ZAFIRA, če govorimo o tržnem uspehu.
Med aktualnimi je revolucionar FORD S-MAX - predvsem z idejo, izvedbo in pripadajočimi lastnostmi - nenazadnje tudi dobrim razmerjem dobljeno-cena, ki bo konkurentom "požrl" veliko kupcev.
Prostornost - volumen pri PICASSU ni bil problem, problem je bila uporabnost, na račun oblike, točneje zaključka strehe, ki je nižji kot v sredini - kar zahteva pri nalaganju večjih kosov prtljate - recimo bicikov - kr nekaj hladnih živcev, manevriranja in potrpljenja. Tudi na račun dodatkov kot je zložjiv voziček se je ukradlo kr nekaj prostora - v Break različico XSARE si v primeru, da si koristil 5 sedežev postavil več škatel ali kovčkov tako, da ti je ostala preglednost skozi zadnje steklo - oblika oz lep design je na žalost običajno ali po tradiciji "skregan" z uporabnostjo in praktičnostjo
LP