Lignage je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Sicer pa je glede na zgodovino FIAT-ov (razen STILO-ta) glede oblike kratko malo razočaranje - z drugimi besedami bleda senca tega, kar sta bila v času lansiranja recimo BRAVO/BRAVA
Novi Bravo nikakor ni razočaranje. Da je pa bleda senca proti nekdanjima Bravo/Brava je pa logično. Takega skoka naprej kot je bil takrat iz tipota na Bravo si je danes res težko zamislit. Moram pa priznati, da je bila desetletje nazaj Fiatova Brava (5-vrat) zame noro lep in privlačen avto, pravi užitek za oči. In tako odlično kot mi je nekoč delovala Brava, mi danes novi Bravo ne deluje več, čeprav je zelo lep.
Tudi petvratnega Stilota niso, po nekaterih začetnih idejah sodeč, načrtovali z enoprostorsko zasnovo, vendar so se očitno premislili. S takrat novim Stilotom je bilo pač potrebno nadomestiti Bravo in Multiplo hkrati, slednjo je pač trg zaradi njene posebne oblike slabo sprejel, zato se je taka odločitev zdela logična. Jasno pa je, da bi bil petvratni stilo z običajno zasnovo veliko lepši avto.
lp, mm
Zame je "bleda senca" in "razočaranje" pojem, ki pomeni praktično isto - lahko bi rekel tudi variacije na temo
FIAT-i tega razreda zadnjih nekaj desetletji so bili "vauuuu", ko si jih videl - posebno v času lansiranja oz dokler so bili še sveži. Nekateri so še danes prijetni za oko. Recimo RITMO, REGATA, TEMPRA, MAREA WEEKEND ... , poleg dobrega dizajna so imeli vedno "konjenico" živahne sorte - na žalost so imeli tudi vedno slabo, površno izdelavo, pa tudi materiali v notranjosti so razmeroma hitro pokazali znake "utrujenosti". Upajmo, da bodo z novincem to "rakavo bolezen" odpravili.
STILO je napovedal čase, da FIAT niti sam ne ve točno kaj bi rad oz kam bi določen model uvrstil, da bi bil kupcem privlačnejši, kar so nadaljevali s CROMO. Ustvaril je neke vrste posebneže, ki pa jih kupci ne cenijo. Mislim, da bi se morali pri znamki FIAT bolj osredotočit na to, da nudijo bolj recimo temu klasične modele posameznih, uveljavljenih razredov, ekstravaganco oz posebneže pa prepustit znamki LANCIA.
MULTIPLA, je zame tak primer izgubljene priložnosti - kjer so zgolj "zgrešili" znamko - njena ekstravaganca oz oblikovna posebnost bi prej sodila pod blagovno znamko LANCIA, s seveda znamki primerno (beri: boljšo oz prestižnejšo) notranjostjo, za znamko FIAT pa bi morali narediti bolj klasično obliko - nekaj takega kot je sedaj v prenovljeni izdaji
LP