Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jan 06, 2008 5:26 pm

speedfreak je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Vem, da je star model ampak sem hotel pokazati razliko v ceni med generacijama, oba pa sta RABLJENA oziroma skoraj nova


Kaj tebi tukaj ni jasno...prvi (star) Audi je z izjemo motorja praktično osnoven (nima ne navigacije, ne usnja, ne multifunkcije, ne parkirnih senzorjev,...). Poleg tega je pa še star model in ima 6000 km!

Drugi (nov) Audi pa ima praktično alles opremo (navigacija, usnje, multifunkcija, parkirni senzorji,...). Poleg tega pa je nov model s praktično nič kilometri! Res realna primerjava! :roll:


Ja, avto s 6000 km je pa že za na odpad ( čeprav je tdi, bo še zmer neki zdržal a ne :D ), pa vseeno sem hotel pokazati raliko v ceni , ki je skoraj 20k evrov, kar je en soliden avto ( sicer ne audi ), pa nehajte enkrat tok v nebesa pisat te nemške traktorje, ker je veliko drugih, vsaj konkurečnih avtomobilov, kot npr tista alfa iz mojega linka, ki je NOVA, dobro opremljena in poceni ( relativno )

Nihče ni rekel, da je 6000 km veliko...je pa nerealno primerjati praktično NOV avto (s skoraj vso opremo) z odhajajočim modelom (ki je praktično osnoven in nima nič opreme :roll: ). In če že tako vstrajaš...spodaj imaš primerljivega "osnovnega" Audija:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1782437#

Ni več taka grozna razlika v ceni...ne napram staremu Audiju, ne napram Alfi! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne jan 06, 2008 5:32 pm

S tem da je Alfa opremsko precej spredaj ...

Roko na srce. Mislim da je A4 z malce opreme najdražje vozilo iz trojice ABM!! V Auto Bildu je bil tudi zelo dobro ocenjen in kao najboljši avto iz trojice (če se ne motim ravno Auto Bild malce propagira VAGovce :P ). No, saj verjetno je najboljši voz iz trojice saj je najnovejši. BMW 3er je itak že iz leta 2005, MB C je nov a nima takšnega športnega temperamenta ...

ps: kar me osebno pri A3 še posebej moti je cena S-line opreme (notranje + zunanje). M paket pri BMWju je precej cenejši in tudi avto bolj razpoznaven od tega S-lina :roll:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne jan 06, 2008 7:02 pm

Audi je nedolgo nazaj naznanil da hoče postati prvi proizvajalec avtov v Nemčiji, torej da pride pred MB in BMW, vendar jim pomojem samo z višjo ceno dodatne opreme to ne bo uspelo.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne jan 06, 2008 9:24 pm

Da bi bil Audi zame najbolj zanimiv iz svete trojice ABM bi moral znižati primerljivo motorizirane in primerljivo opremljene modele za recimo 10%, v primerjavi z BMW in MB. Slednji dve znamki sta roko na srce bolj ekskluzivni! V BMWjih ne vidiš motorjev, ki bi poganjali pol cenejše avtomobile (Škoda - nič slabega o tej znamki da ne bo pomote)! To seveda vpliva (vsaj malce) na ekskluzivnosti in prestižu. Ker pa je trenutno cena primerljivih modelov celo višja od BMWjev kot neposrednega konkurenta je zame osebno malce preveč.
Stavim pa da ima ravno Audi na enoto izdelka najvišji dobiček. Praktično skoraj vse pomembne sklope razvijajo z drugimi VAGovci. Kar se zagotovo pozna pri stroških, žal pa ne pri malce nižji ceni, ki bi jo morala botrovati malce manjša ekskluzivnost.
Z novimi A5 in A4 so cenovno politiko naredili precej manj privlačno.
Da ne bo pomote. Audi je super voz (praktično katerikoli model). Ampak priokus ostaja...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 06, 2008 11:29 pm

speedfreak je napisal/-a:Drugmirko :D :D , vse čestitke za opis tega novega stvora zavitega v folijo ne vem česa :roll:

Mogoče se bo nekaterim tule zdelo bogokletno ampak meni je avto enostavno obupno nikakav, dolgočas premešan z dodatki kiča, uglavnem bruh od avta, sploda zadaj in od strani...stari a4 je bil IMO neprimerljivo bolj eleganten, čeprav še vedno dolgčas od dolgčasa.
Edino kar se ne strinjam z Mirkotom je mnenje o a5, meni osebno je tudi a5 obupen, še posebno v wanabee moderni beli barvi s 16 col feljugami...tu ga bmw 3 coupe nese na celi črti, da o kakem drugem avtu niti ne govorimo.

Skratka..razočaran sem nad novim audijevim designom.

še en off...tiguana sploh ne komentiram raje, ker začnem zehat ko ga vidim :D


thnx :P

sicer se o okusih načeloma nima smisla prerekat in mislim, da je čist ok, če maš tak radikalno stališče o izgledu nove štirice. meni tudi ni kej posebnega, grda mi pa ni. in za A5 res milim, da je zelo lep avto, ki v umirjeno a zelo samozavstno eleganco štrli iz nemškega povprečja kot aristokratski gurman med kopico zašpehanih zeljejedov na lokani pruski veselici :P ! sam tiste ledaste neumnosti po lučeh bi ble lhko malo manj češko izvedene....

se tudi strinjam, da je čar premium znamke v tem, da si sam zdefiniraš, kaj bi mel not.... ampak, meni je fajn, če se lahko sprdam okrog vrste okrasnih letev v kabini, možnosti zamenjave sedežev, volana, barv armature in notranjosti, vrste prevlek in takih stvari. ne pa da ti za kr orenk količino dnarja prodajajo skoraj gol avto, vsako stvar iz strahovito dolgega seznama dodatne opreme pa opizdijo ko da je zmijski znoj! recimo, citroen ma samo en "premijski" avto, C6... in na seznamu njegove dodatne opreme je sam ene pet al šest stvari. vse ostalo je že not. in to, da avto ni čisto pravi premium, po mojem ni zato, ker "diskontno" razdajajo gomilo opreme ampak zato, ker so rahlo nefleksiblni ravno pri spreminjanju zgoraj naštetih stvari. majo samo en volan, samo eno vrsto zica, lajštice po aramturi so morda dve in tudi, če majo kej, kar si si zaželel in to recimo v model ki ga kupuješ vgrajujejo za tržišča francije in italije, tega ne moreš dobit, ker to vgrajujejo samo v modele za tržišča francije in italije! zato citroen nebi bil premium tudi, če bi bli njihovi avti najboljši na svetu!

in če že vlečem spet citroena po zobeh.... pri njih mi je še posebej všeč glih to, da so v oblikovanju ubrali ravno obraten princip od audija. audijevi modeli so si izjemno pobni, čeprav je vask detalj na njih drugače izveden. z drugimi besedami..... da bi ugotovil, da niso enaki se je treba igrat igrico "poišči razliko". kot v mikijevem zabavniku al pa cicibanu :P . citroeni pa so na si na prvi pogled popolnoma različni avtomobili! in dolgo jih moraš gledat, da pogruntaš, da je C4 v bistvu razpotegnjen C3 in da je C6 enako, kot je podoben Cx-u, podoben tudi C4-ki.

ps. Tiguana pa tudi jaz ne maram kej preveč... zame je to Passat na debelih fedrih, ki z grdo armaturo iz Golfa Plus glumi da je terenski Golf! ampak, so pa za svoj razred bolj radodarni pri osnovni opremi in veliko manj požrtni pri cenah (včasih celo iste) dodatne opreme, kot so pri premiumski sestrski znamki. 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po jan 07, 2008 10:02 am

Si pa res hecen – poglej si armaturno C6 pa najdi kaj skupnega s CITROEN-i.

Imaš pa tudi zelo strokovne ocene : v salonu si ogledaš + preizkušaš sedež, pa veš o njem vse – sprašujem se ali je zate pomembnejši izgled sedeža ali njegova v praksi preizkušena »vrednost« - kot so možnost nastavitev + brez bolečin prevozit daljšo razdaljo ?

Tudi tvoja ocena opremljenosti A4 je višek modrosti – ne gre za skoparjenje, ampak ravno obratno : nudijo možnost takšne opreme – za tistega, ki si to želi. Od tu dalje pa nudijo neprimerno več možnosti individualne izbire kot preostala (predvsem Francoska, Japonska ipd.)konkurenca. Prodajni uspeh A4 prejšnjih generacij je potrdilo, da takšen koncept oz način ponudbe kupcem ustreza. Če tebi ne ustreza je to predvsem tvoj problem.

Sicer pa: ker tako rad vlečeš CITROEN po zobeh. Konkurenčni C 5 in njihova ponudba, ki obsega vsega 3 agregate. To je zate ponudba ? Max. 100 Kw v tem razredu ? Da ostalega ne naštevam …

Ali ni to, če uporabim tvoje besede » občutek abolutnega natega » ?

In lepo prosim : izrazi kot so ŽID v tvojem slogu ne sodijo na forum - če je v tvojem okolju to "domače" potem obdrži zase.

Da se vrnemo na temo : A4 ALLROAD – možnosti so. Obstajajo tudi dobri razlogi za to : uspešnost modela A6 v takšni različici ter širitev prodajne palete AUDI-jev.

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po jan 07, 2008 5:48 pm

V A4 bo sčasoma sigurno blizu 10 agregatov. Prodajala se bosta dva, ostali bodo zaradi premium občutka. :P

potrdilo, da takšen koncept oz način ponudbe kupcem ustreza

Pri nas sploh. Ko ljudje kupujejo oguljene modele. Samo da je eden od ABM. Individualnost je že, vendar mislim da A4 ni še tisti razres kjer individualnost dovolj šteje. Sploh po opremljenosti A4 slovrnskih kupcev. Bolj je važno, da ima 4 kroge. Sevesa Audi zame ni pravi Audi če nima vsaj še za 20% osnovne cene dodatno opremo.

ne gre za skoparjenje, ampak ravno obratno

Največji problem je cena dodatne opreme. V nekaterih predpostavkah močno zapretiravana... Mimogrede: če v serijski opremi ni sredinskega naslona za roko je to skoparjenje. V tem razredu bi morale biti nekatere predpostavke že v osnovni ceni
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 07, 2008 7:34 pm

Haha zdej te bom glih zbadu za tisto naslonjalo za roke :D ker glih poznam človeka ki ga najbolj v A6ki moti da ne more zagrabit prestavne ročice kot jo je navajen, ampak mu naslonjalo za roke vzame prostor kjer je navajen imeti komolec (to in pa 17" felge :P )

Glede A4 pa sem povedal svoje mnenje že prej, in če bi imel denar za "golega" nebi premišljeval kaj bi kupil, to pa da vas polovico muči da si ljudje kupujejo "gole" A4 samo da imajo Audija, pa meni pove da vam očitno polovici gre v nos da imajo prav vaši sosedje verjetno štiri krogce in ste jim po domače povedano fouš (kar vaših sosedov zelo verjetno sploh ne moti :twisted: )

kdor pa je omenil nekaj glede podobnosti audijev, tu se gre za prepoznavnost in če moraš iskati razlike med modeli ti pregled oči ne bi bil odveč hec :P
Slika
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Po jan 07, 2008 7:37 pm

Ni Audi za vsakogar tko na hitr povedano!
lp
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po jan 07, 2008 7:40 pm

Primer skoparjenja: v Tiguanu za 30000€ moraš doplačati za meglenke :x
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jan 07, 2008 8:22 pm

4-ka prve generacije mi je bila aut. Vse ostale naprej pa so ena lepša od druge in kar je najpomembnejše - šoferja znajo še kako zadovoljiti. Ne vem, kakšno opremo eni iščete. Avto ima že v osnovi vse, kar sodoben avto mora imeti (razni nasloni za roke, tempomati itd. je za nekatere popolnoma nepotrebna šara). Gre se za izdelavo, materiale, udobje in kvaliteto v celoti. Vsi sitemi, ki so tukaj not vgrajeni, se po kvaliteti ne morejo primerjati z raznimi renoji, citroeni, da ne govorim o italijanih (se opravičujem lastnikom), uporabniki to vemo. Poglejte samo nepojmljivo veliko motorno paleto, ki z navorom in KS leti v nebo, žal tudi cena, ampak cena in kvaliteta žal ali pa na srečo gresta skupaj.

Audi je drag, tudi servisi in nadomestni deli so dragi, pač košta, vse pa odtehta vožnja in občutek v kabini. Res je tudi, da je verjetno ni stvari, ki ti je ne bi vgradili v ta avto, seveda spet za primerno ceno. Verjetno konkurence ni za vsakim vogalom. Audi je s tem modelom že v preteklosti dokazal, da gre za najbolje prodajan model med primerljivimi vozili. In to veselje do vožnje dokazujemo tisti kupci ali pa lastniki teh vozil, ki smo še po letih uporabe z njimi še kako zadovoljni.

Seveda ima tudi ta avto, kot vsak svoje manj dobre strani, vendar gledano v celoti zame osebno nima konkurence, že dolgo ne! Audi ni za vsako garažo, še manj je igrača, ki bi jo starši kupili svojim nadebudnim otročičkom, da bi se znjimi pobijali na cestah, ravo zato pa gre nekaterim še kako v nos. Tisti, ki jamrate o ceni in opremljenosti - nihče nikogar ne sili v nakup, končno bero bo postavila statistika o tistih kupcih, ki cenijo ta voz.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Po jan 07, 2008 8:49 pm

A4 je eden redkih avtov v segmentu, ki ponuja individualnost tudi v tej smeri, da se lahko kupi avto z močnim agregatom in osnovno opremo. Torej je opcij zato toliko več. Nekaterim veliko pomeni dobro opremljen avto z izhodiščnim (podhranjenim) motorjem, drugi pa imamo recimo za isti denar raje nevpadljive avtomobile z nič opreme in z top motorno izbiro. Prvi lepijo na svoje avtomobile lažne nalepke ala "3.0 TDI quattro", mi drugi, enak napis lepimo dol z avtomobila.

Skratka A4 dopušča nešteto možnosti glede na kupčeve zmožnosti in prioritete. Hec pa je v tem, da se o opremi večinoma bockajo ravno tisti ljudje, ki nimajo niti za vstopni model A4.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 07, 2008 8:54 pm

dejvi je napisal/-a:4-ka prve generacije mi je bila aut. Vse ostale naprej pa so ena lepša od druge in kar je najpomembnejše - šoferja znajo še kako zadovoljiti. Ne vem, kakšno opremo eni iščete. Avto ima že v osnovi vse, kar sodoben avto mora imeti (razni nasloni za roke, tempomati itd. je za nekatere popolnoma nepotrebna šara). Gre se za izdelavo, materiale, udobje in kvaliteto v celoti. Vsi sitemi, ki so tukaj not vgrajeni, se po kvaliteti ne morejo primerjati z raznimi renoji, citroeni, da ne govorim o italijanih (se opravičujem lastnikom), uporabniki to vemo. Poglejte samo nepojmljivo veliko motorno paleto, ki z navorom in KS leti v nebo, žal tudi cena, ampak cena in kvaliteta žal ali pa na srečo gresta skupaj.

Audi je drag, tudi servisi in nadomestni deli so dragi, pač košta, vse pa odtehta vožnja in občutek v kabini. Res je tudi, da je verjetno ni stvari, ki ti je ne bi vgradili v ta avto, seveda spet za primerno ceno. Verjetno konkurence ni za vsakim vogalom. Audi je s tem modelom že v preteklosti dokazal, da gre za najbolje prodajan model med primerljivimi vozili. In to veselje do vožnje dokazujemo tisti kupci ali pa lastniki teh vozil, ki smo še po letih uporabe z njimi še kako zadovoljni.

Seveda ima tudi ta avto, kot vsak svoje manj dobre strani, vendar gledano v celoti zame osebno nima konkurence, že dolgo ne! Audi ni za vsako garažo, še manj je igrača, ki bi jo starši kupili svojim nadebudnim otročičkom, da bi se znjimi pobijali na cestah, ravo zato pa gre nekaterim še kako v nos. Tisti, ki jamrate o ceni in opremljenosti - nihče nikogar ne sili v nakup, končno bero bo postavila statistika o tistih kupcih, ki cenijo ta voz.


Audi je drag, j**c je pa enak kot vsak Citroën C5 oz. slabši. C5 ima vsaj kaj placa za noge, je mehkejši, nos pa mu v ovinku enako sili naprej... Moj sosed je zaradi A6 skoraj doživel živčni zlom in še zdaleč ni bil osamljen primer. Sedaj vozi Alfo 156 in je očitno zadovoljen.

Komur je pomembno izročilo in luksuz, bo kupil MB, komur dinamika, bo kupil BMW, komur ni pomembno nič od tega, bo kupil Audija.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 07, 2008 8:59 pm

daj Dejvi ne pretiravaj s tem hvalospevom Audiju, ker človeku postaja pošteno slabo ko bere tako "slepe" komentarje raznih Audi loverjev. In ne ga srat z nekimi individualizmi z avti kot Audiji, katerih je vsako križišče polno kot dreka. briga me če si vsak lahko po svoje opremi A4, za mene je le še en avto izgubljen v množici, le kičaste ledice malo rešujejo A4ko in A5ko da se jih ležje opazi.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jan 07, 2008 9:08 pm

Joi, jaz te cenim, ker sem prebral veliko tvojih dobrih komentarjev...

Ne moreš pa tako posploševati, kdo kaj kupuje, ne vem v čem bi bil audi manj dinamičen od BMW, saj ima konec koncev stroj v obliki RS4, če gremo v ekstreme...malo dodelan, pa se lahko primerja tudi s superšpotniki...za precej manj denarja...

Glej, kaj je imel sosed in kaj ni imel, je pač njegova stvar. Ne moreš zdaj to posploševati, da je pa vse za en drek! Ti ljubiš francoze, nekdo nemce, tretji italijane. Jaz pa po svojih izkušnjah govorim, da me je najbolj prepričal audi, sem pa tudi že nekaj časa na svetu! Veliko reči sem zvedel od ljudi, kakšne probleme so tudi imeli za audiji itd. Razumljivo, tudi sam ne bi tiščal v znamko avta, če bi me razočaral. Mene pač (še) ni, zato ostajam mu ostajam zvest in spremljam njegov razvoj naprej. Vem pa, če ne bi imel denarja za enega spodobnega dizla v tem segmentu, takega avta pač ne bi kupoval!

Lej, novi C5 je zelo všečen avto, sam pri meni s citroeni (in z vsemi drugimi znamkami) pač ni kemije! To je isto, kot pri ženskah, ena ti je antipatična, drugo bi pojedel, obe pa sta lepi! :?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po jan 07, 2008 9:15 pm

lizard je napisal/-a:daj Dejvi ne pretiravaj s tem hvalospevom Audiju, ker človeku postaja pošteno slabo ko bere tako "slepe" komentarje raznih Audi loverjev. In ne ga srat z nekimi individualizmi z avti kot Audiji, katerih je vsako križišče polno kot dreka. briga me če si vsak lahko po svoje opremi A4, za mene je le še en avto izgubljen v množici, le kičaste ledice malo rešujejo A4ko in A5ko da se jih ležje opazi.

Važno da je Lancia Thesis pojem individualnosti! :roll:

In ta prav se oglaša glede hvalospevov...ko v vsakem postu, ki ga napišeš o Thesisu navržeš toliko "slepih" hvalospevov, da ima človek občutek da ti bo vsak čas prišlo samo od pisanja o tem presežku avtomobilske industrije! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jan 07, 2008 9:18 pm

@lizard, nekaj se zmenima: jaz bom tvoje komentarje preskočil, ti boš pa moje "slepe", a je prav? Jaz sem pustil tebi, da si povedal svoje, brez da bi te žalil! Kot vidim, si bolj nov na tem forumu zato ti povem, da razprava v tvojem stilu ne vodi nikamor.

Najbrž ti to, da je teh avtov na križiščih "kot listja in dreka" marsikaj pove, gled na to da niso poceni...
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po jan 07, 2008 9:19 pm

danes probal novo a4ko... tako kot imam jaz nastavljen sedež za normalno vožnjo, za mano nemore sedeti noben!!! je pa res da sem malo večji... (198cm)

neuporabno. od zunaj pa je kr lep.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 07, 2008 9:24 pm

Ne narobe razumet, ampak pretiraval si in me je malo razjezilo ;). Ne moreš govorit, da avto nima konkurence itd. Audi A4 je definitivno eden najboljših v klasi, ampak neko mejo splošnega ocenjevanja avta pa je treba imeti. Če nimam dosti postov pa še ne pomeni da sem nov, če te že zanima forum prebiram par let. Hotel sem ti zgolj povedati da avto hvališ pač preveč.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 07, 2008 9:33 pm

V naši vasi imajo vsi obrtniki audije, skoraj brez izjeme. To so pridni ljudje, ki imajo radi dobre avtomobile, neke filozofije pa v njem ne iščejo, ker je tudi ne morejo najti.

Spodoben dizel? Daj daj, taka ropotarnica je sramota za tako drag avto, poleg tega enak, le nekoliko manj navit 1.9 TDi najdeš v Škodi Fabii. To naj bi bila luksuzna znamka?

Moj odgovor je bila samo reakcija na tvoj hvalospev. Vsak ima svojo znamko, imaš prav, tudi jaz jo imam, zaradi povsem iracionalnega razloga, nekaj je pač treba imeti in to je kul. Tako kot je treba imeti ženo in jo ljubiti celo življenje. Vendar nikoli ne bom pisal nekih butastih slavospevov, če si znamka tega ne zasluži. Ko bom imel v garaži Maseratija, potem pa ja.

In da pojasnim enkrat za vselej: nisem nikakršen frankofil, kot vsi mislite. Peugeota denimo ne bi hotel za noben denar, pa čeprav je "moj" koncernski sorodnik. Še manj Renaulta (razen R4). Citroën, Maserati, Mercedes Benz, Volvo, Saab, Zastava, TAM, IMV, to so moje znamke, še sam ne vem zakaj.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov