Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard Ne dec 05, 2010 5:05 am

Če kaj drži je to to kar pravi sašo5. Osnovni sedeži so definitivno eni slabših v razredu, bočna opora gor ali dol. Sicer se v novem, oprostite prenoveljenem Passatu še nisem peljal, ampak sedeži (tile osnovni iz slike) ne morejo biti kaj dosti drugačni. Pač to je VW, pa verjetno še od katere firme klasika, da so osnovni sedeži klopce, na katerih imaš občutek, kot da imajo zasnovo, kjer niso kaj dosti upoštevali obliko človeškega telesa oz. sedež te ne objame kot treba.

Sem pa danes videl ravno tega srebrnega Passata, kateri je na avto.net-u z MS tablicami, pa je v živo celotna pojava avta precej klavrna. Bočna linija, ki je enaka stari ni skladna z novo masko in ritjo. Na splošno gre najvelčji minus maski, ki mogoče paše VW Polu, Passati pa ne, predvem vodoravne krom lajsne, ki so gor na malce izbočeni maski in nazaj potegnjene luči ne pašejo k ostalemu delu avta, predvsem ne k boku avta. Sicer pa itak nisem in nikoli ne bom interenest tega avta, tako da me zaenkrat to ne skrbi.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Ne dec 05, 2010 5:13 am

lizard je napisal/-a:Če kaj drži je to to kar pravi sašo5. Osnovni sedeži so definitivno eni najslabših, bočna opora gor ali dol. Sicer se v novem, oprostite prenoveljenem Passatu še nisem peljal, ampak sedeži (tile osnovni iz slike) ne morejo biti kaj dosti drugačni. Pač to je VW, pa verjetno še od katere firme klasika, da so osnovni sedeži klopce.

Sem pa danes videl ravno tega srebrnega Passata, kateri je na avto.net-u z MS tablicami, pa je v živo celotna pojava avta precej klavrna. Bočna linija, ki je enaka stari ni skladna z novo masko in ritjo. Na splošno gre najvelčji minus maski, ki mogoče paše VW Polu, Passati pa ne, predvem vodoravne krom lajsne in nazaj potegnjene luči ne pašejo k ostalemu delu avta, predvsem ne k boku avta. Sicer pa itak nisem in nikoli ne bom interenest tega avta, tako da me zaenkrat to ne skrbi.


Kar se maske tiče, se strinjam, so pošteno zafušali, med drugim tudi, ker je preveč raztegnjena v višino, za podrobnejše mnenje potrebujem še več vtisov iz ceste. Osnovni sedeži pa pri višini 190cm hitro prekašajo večino "italijanov" in "francozov", ker tam se na osnovnih (in večinoma tudi boljših) višji človek enostavno polomi, med drugim na račun kratkosti sedalnega dela. Udobje pa tudi pri osnovnih novejših VW(iz izkušenj Polo, Golf, Passat, Tiguan) ni vprašljivo, čeprav ima recimo kakšna Ibiza po mojih izkušnjah naravnost obupne, po pol ure vožnje me je trgalo v hrbtenici.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard Ne dec 05, 2010 5:32 am

Kaj pa vem. Mene so precej razočarali. Sicer pa konkurenca ponavadi nima toliko različnih sedežev v ponudbi in je ponavadi že osnoven sedež boljši (ker mora biti), Passat pa ima 3 ali 4 po kvaliteti ali namembnosti različne tipe sedežev, tako da morajo osnovi biti dovolj "slabi", če hočeš da je kvaliteta sedežev razdeljena med 3 stopnje, ker potem vse skupaj ne bi imelo smisla. Osnove sedeže v tem passatu (5.5) ki ga imaš v linku pa ne poznam kaj dosti, če so enaki kot jih je imel bratranec (passat 5.0) potem so še slabši kot osnovni v Passatu B6, sem pa 6 cm manjši kot ti :), ker tisti sedeži ob tem da so bili res ornk trdi niso niti malo objeli telesi. O kaki Opel Zafiri pa tisti trdoti sploh ne bom pisal. Pa recimo tudi osnovni sedeži v A6 C6 niso ne vem kako dobri. Pač treba je priznati kar je priznal tudi sašo5.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Ne dec 05, 2010 5:52 am

V 5.5 so predvsem prekratki sedeži, čeprav ob ledveni opori obvezno nabiti do konca zame presenetljivo(glede na prvi vtis) udobni na dolge ture. Pri moji višini igra veliko vlogo še št. noge 49, kar pomeni v praksi višji položaj kolen(v armaturi) in bolj neprijeten kot samih nog, poleg tega, da pri "romanskih" avtih večinoma pritisneš dva pedala hkrati. :D V Golfu imam pa osnovne sedeže in so, razen pomanjkanja bočne opore pri konkretnem priganjanju, izredno udobni. 5, 6 ur vožnje s krajšimi premori(kar nekajkrat) za mojo sicer izredno občutljivo hrbtenico ni noben problem, tudi če pol poti preživim zadaj(cca. dvakrat preizkušeno). Še vedno sem iz avta stopil spočit, kar mi res veliko pomeni.

Dokler bom tako udobno sedel v VW-jih in v precej ostalih avtih trpel za drgnjenjem ob armaturo ipd., bom pač to znamko hvalil. Upam, da je razvidno, da je takšno mnenje v mojem položaju predvsem objektivno! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Tattoo- Ne dec 05, 2010 11:01 am

sašo5 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:Od kdaj se pa sedeži ocenjuje na podlagi slik...zapelji se s konkretnim avtom in potem ocenjuj kvaliteto sedežev in bočne opore?! :roll: Kar se pa oblike tiče pa avto v živo izgleda veliko boljše, kot pa na fotografijah...in tudi pri sami vožnji je kar nekaj izboljšav (predvsem je v kabini bistveno tišji, kot predhodnik)! ;)

ko je prejšnja serija (3C) prišla ven, sem se zgrozil ob slikah "comforlinejovih" sedežev, ko sem se prvič vsedel v takrat novega Passata, je bilo prav zaradi sedežev razočaranje veliko(na petici golfu, Comforline odličen, celo osnoven Trendline ni tako zanič)..........Highline ali Sportline je pa druga zgodba, ampaj vseeno bi bili lahko "podaljšljivi" (sedalni del) kot pri Audiju, ali pa pri konkurenci......zato ne napeljuj vode na svoj mlin, ali si zatiskaj oči pred dejstvi in pograjaj tisto kar ne velja oz. bi moralo biti boljše.... vsaj pri doplačljivi opremi

Za razliko od velike večine sem se z novim Passatom že kar nekaj prevozil (in to ne nekaj 10m po luki, ampak konkretnih nekaj 100 km v enem kosu) tako da precej dobro vem, kaj pišem! In moj komentar se je nanašal samo na to, da če kaj, potem ne moreš sedežev ocenjevati preko slik ampak se moraš dejansko vsesti in zapeljati z avtom (po možnosti na daljšo pot). Lep primer je ravno slika Peugeota 206, kjer sedeži z izrazitimi stranicami po slikah izgledajo odlično...dejansko pa se sedi totalno v k***u (ga je imela punca in v slabših sedežih še nisem sedel! :x ), saj je sedalni del občutno prekratek, hrbtišče sedeža pa izbočeno, tako da te prisili v nenaravne položaj - pa izrazite bočne stranice gor ali dol!

In čisto nič si ne zatiskam oči in brez problema pograjam tisto, kar me moti...npr. pri Passatu me še veliko bolj, kot pomankanje opcijskih podaljšljivih sedalnih delov sprednjih sedežev moti to, da se voznikovega sedeža ne da spustiti še za cca. 3 - 5 cm in je posledično za moj okus položaj za volanom previsok.

Ampak še veliko bolj pa me moti, da ljudje kar po slikah delajo neke zaključke, dejanskega avta pa v živo sploh še niso videli...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sašo5 Ne dec 05, 2010 11:06 pm

No, primerjava dva segmenta nižje rangiranega povrhu pa še več kot desetletje starega avta, ni na mestu.............nisi zastopil(vsaj mojega posta ne) pravim, da bi Comforline, ki je doplačljiv paket, moral imeti boljše sedeže; pa čeprav samo na pogled.....

P.S in sedaj mi še povej o Comforlinejovih sedežih v 3C :?: Ničem podobno, ne na "uč" ne za sedet.....
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a cordo Po dec 06, 2010 10:00 pm

sašo5 je napisal/-a:No, primerjava dva segmenta nižje rangiranega povrhu pa še več kot desetletje starega avta, ni na mestu.............nisi zastopil(vsaj mojega posta ne) pravim, da bi Comforline, ki je doplačljiv paket, moral imeti boljše sedeže; pa čeprav samo na pogled.....

P.S in sedaj mi še povej o Comforlinejovih sedežih v 3C :?: Ničem podobno, ne na "uč" ne za sedet.....


Tile sedeži (comfort 3C) so zlozlo dobri sedeži. po 6urah intenzivne vožnje vstanem in normalno hodim brez kozmodrisk problemov.... tko da prosim ne ocenjevat krneki na počez.... in če je slučajno to Wagen še ne pomeni avtomatsko da je vse slabo... sori nimajo vgraviranih metulčkov in rožic na bokih :8 :8 ... banda švabska kako upajo... :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Tattoo- To dec 07, 2010 6:15 pm

sašo5 je napisal/-a:No, primerjava dva segmenta nižje rangiranega povrhu pa še več kot desetletje starega avta, ni na mestu.............nisi zastopil(vsaj mojega posta ne) pravim, da bi Comforline, ki je doplačljiv paket, moral imeti boljše sedeže; pa čeprav samo na pogled.....

Najbrž tudi ti mene nisi najbolj zastopil, kaj sem želel povedati! ;) Po mojem mnenju je pri sedežih vse drugo veliko bolj pomembno, kot pa to kako sedeži izgledajo na sliki...in lep primer je bil ravno sedež iz Peugeot 206 (pa naj bo avto desetletja star in iz dveh segmentov nižje), kjer je situacija ravno obratna...na sliki sedeži izgledajo vrhunsko, za sedeti so pa za en k***c!

sašo5 je napisal/-a:P.S in sedaj mi še povej o Comforlinejovih sedežih v 3C :?: Ničem podobno, ne na "uč" ne za sedet.....

Ne boš verjel ampak kar nekaj ljudi je spraševalo, če se da dobiti opremo Highline s sedeži iz Comfortline, ker so jim bili sedeži v Highline s poudarjenimi stranicami preveč športni...now go figure out?! :roll:

Če te pa že zanima so mi bili pa pri Passatu 3C najboljši sedeži pri Sportline! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Renault VG To dec 07, 2010 6:40 pm

Tattoo kakšna bi bila pa kaj cena Passata 1.8 tsi comfortline 6 st.ročni menjalnik z dodatno opremo:
-lita platišča Fontana
-priključek za USB
-rezervno kolo z aluminjastim platiščem
-usnjen večfunkcijski volan
-zunanji ogledali električno nastavljivi,poklopljivi
Cena po konfiguratorju naj bi bila 25,724 €. Ali je na to ceno že kaj popusta.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Če dec 09, 2010 8:15 pm

Nekaj za tiste, ki jim ni pregrd ali predolgočasen... :D

http://www.youtube.com/watch?v=r48eoU0H ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=rOnb-EQc ... re=related

Moram reč, da so se tehnično kar potrudili pri tej prenovi. Če na kratko povzamem...

-vsi dizli so opremljeni s sistemom Start&Stop ter regeneracijo zavorne energije
-sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika
-Lane Assist lahko samodejno sledi voznemu pasu
-tempomat z samodejnim uravnavanjem razdalje
-parkirni sistemi sposobni samodejno parkirat oz. upravljati z volanom pri parkiranju bočno in v boks
-samodejno zaviranje v sili pri mestni vožnji
-vlečna kljuka popolnoma neopazno skrita, ko ni v uporabi
-klimatizirani masažni sedeži
-odpiranje prtljažnika z gibom noge pod zadnjim odbijačem
-no pa pač stari sladkorčki kot so 4motion, DSG in DCC


Ni slabo za "starčka" =P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
matia
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: To maj 29, 2007 4:37 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a matia Če dec 09, 2010 8:47 pm

tudi jaz lahko samo potrdim da so sedeži v comfortline odlični! zgled,a da vas res veliko ocenjuje sedeže glede na izgled... vem tudi za primer ko se je ravno zaradi sedežev namesto highline kupil comfortline passat!

Lp
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a chan Pe dec 10, 2010 10:30 am

Ker se bliža svetovni dan cinizma, si bom dovolil nekaj tehnoloških pomislekov glede tehnoloških poslastic - konstruktivna kritika pa je itak zaželena. Zamislite si, da sem pač še ena tečna stranka v salonu :) .

~toMmy~ je napisal/-a:Moram reč, da so se tehnično kar potrudili pri tej prenovi. Če na kratko povzamem...

-vsi dizli so opremljeni s sistemom Start&Stop ter regeneracijo zavorne energije
Sistem, primeren velemestom, bo v podkaravanški vasici prišel bolj težko do izraza. Omenjeni sistem bo ob optimalnih pogojih v največjem "rush hour" med Celovško in Dunajsko privarčeval 0,02l. Omenjeni varčevalni sistem pa demantira že vsako bolj aktivno pospeševanje ob zeleni semaforski luči.
-sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika
Sistem je manj sofisticiran od Volvovega ( http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=7&id=51 ), ter funkcionira samo ob premikih volana, ipd ter posledično predvidi utrujenost voznika. Glede na serijskost sistema že od opremskega paketa Comfortline dalje se pač porajajo dvomi o sistemu, ki ga ponuja samo premijski razred.
-Lane Assist lahko samodejno sledi voznemu pasu
Najbrž zelo spodoben sistem, ki pa ne prepoznava specifičnega grafičnega talenta slikarjev slovenskih cestišč, s konkretnim manjkom oziroma pogosto obledelostjo črt na cestiščih.
-tempomat z samodejnim uravnavanjem razdalje
Že navaden tempomat je v delovnih dneh nemogoče uporabljati na poligonih, namenjenih slonjim dirkam madžarsko romunske tovorne konjenice. Glede na zgoščenost, npr. ljubljanske obvoznice, ter posledično nemogočo prakso držanja kolikor toliko spodobne varnostne razdalje med vozili, je najbrž nemogoče razmišljati o smiselnosti uporabe radarskega tempomata. Praksa neuporabe se kaže že tudi v čedalje frekventnejših evropskih avtocestnih mravljiščih.
-parkirni sistemi sposobni samodejno parkirat oz. upravljati z volanom pri parkiranju bočno in v boks
Prvič: Rad bi videl junaka, ki bo ob 4-ih popoldne v centru Ljubljane (npr. kakšna Resljeva) ustavil kompletno kolono ter čakal in čakal na sistem, da preveri vse možne parametre, da bo uspel bočno parkirati. Drugič: Nekako imam občutek, da bo prej popustil ego moškega voznika pred ostalimi soudeleženci (sopotniki, mimobežno naključni), češ da ne zna bočno parkirati. Ženskemu spolu bo oproščeno...
-samodejno zaviranje v sili pri mestni vožnji
Glede na zadnje teste ( http://www.avto.info/Novosti/ADAC_test- ... optimalno/ ), sistema pred kakšnim vrtcem ravno ne bi rad preizkušal!!! Hkrati bo potrebno paziti, če bo slučajno deževalo, snežilo ali pač avto ne bo opran že nekaj tednov, pa sistem ne bo deloval optimalno
-vlečna kljuka popolnoma neopazno skrita, ko ni v uporabi
Saj za vraga se lahko že vsaka aftermarket kljuka "odšraufa" ter skrije v najgloblje dele prtljažnika. Nekako pa ne verjamem, da bo Passat postal vsakodnevno delovno živinče, namenjeno prikoličarstvu. Za te namene imajo v hlevu druga kljuseta (beri: Amarok).
-klimatizirani masažni sedeži
Priznam, zelo fajn se sliši - poleti vam bo "premoženje" hvaležno, celulitna rit pa bolj napeta.
-odpiranje prtljažnika z gibom noge pod zadnjim odbijačem
Na to čaka vesoljno občestvo družinskih očetov že od pamtiveka! Vendar omenjeno družinsko občestvo VEČINOMA kupuje karavane...
-no pa pač stari sladkorčki kot so 4motion, DSG in DCC
4motion imeti je fino, racionalnež pa se vpraša, kolikokrat na leto pa se sploh rabi 4x4 pogon? Za vse ostale uporabnike pa so na voljo povišane terenske/SUV opcije. DSG....ok...nič mi ne pade na pamet. DCC pa je roko na srce predraga opcija glede na ponujeno - ne rečem za zračno vzmetenje luksuznih limuzin ali SUV, kjer RES pride do izraza.


Ni slabo za "starčka" =P
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a MBtouran Pe dec 10, 2010 11:08 am

Nekaj zgoraj napisanih trditev je zmotnih. Vzamimo samo sistem park pilota, ki meri parkirno "luknjo" do 30 km/h (preverite v praksi to hitrost). Parkira pa že v majhne luknje in to do 8 km/h (tudi to preverite v praksi). Tako, da tisti stavki o egu ipd. so gola natolcevanja
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Pe dec 10, 2010 2:02 pm

@CHAN
Si si pa dal duška! :D Pozabil si povedat, da itak večina slovenskih ne bo imela te opreme! =P Vse te stvari sem napisal, ker so me pozitivno presenetile, ne zdijo se mi življenskega pomena in definitivno to še ne pomeni, da bo avto vozil namesto voznika, tu pa tam pa verjamem, da se ne bi nihče branil "pomoči". Bistvo je, da spodobno sledijo (premium) toku in se očitno zavedajo, da ni dovolj le nataknit nove odbijače in luči.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Renault VG Pe dec 10, 2010 2:19 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Nekaj za tiste, ki jim ni pregrd ali predolgočasen... :D

http://www.youtube.com/watch?v=r48eoU0H ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=rOnb-EQc ... re=related

Moram reč, da so se tehnično kar potrudili pri tej prenovi. Če na kratko povzamem...

-vsi dizli so opremljeni s sistemom Start&Stop ter regeneracijo zavorne energije
-sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika
-Lane Assist lahko samodejno sledi voznemu pasu
-tempomat z samodejnim uravnavanjem razdalje
-parkirni sistemi sposobni samodejno parkirat oz. upravljati z volanom pri parkiranju bočno in v boks
-samodejno zaviranje v sili pri mestni vožnji
-vlečna kljuka popolnoma neopazno skrita, ko ni v uporabi
-klimatizirani masažni sedeži
-odpiranje prtljažnika z gibom noge pod zadnjim odbijačem
-no pa pač stari sladkorčki kot so 4motion, DSG in DCC


Ni slabo za "starčka" =P
Se strinjam pri tehniki je pač passat pred vso ne premium konkurenco v razredu.S tistim odpiranjem prtljažnika pa so pri pametnem ključu prehiteli celo renaulta,to bi moral imeti vsak avto tega razreda.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Pe dec 10, 2010 3:59 pm

Renault VG je napisal/-a:S tistim odpiranjem prtljažnika pa so pri pametnem ključu prehiteli celo renaulta,to bi moral imeti vsak avto tega razreda.


V enem od testov pove, da so to že kopirali pri BMW 5 Touring, tako da bi se znalo hitro prijet.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz So dec 11, 2010 1:08 pm

Chan:
-kje si dobil 0,02l? Se mi zdi da je to zgolj izmišljen podatek, da nekako kontrira temu sistemu, čeprav nima neke tehnične podlage. V optimalnih pogojih za ta sistem je razlika sigurno večja. Tudi pospeševanje na semaforjih smo že ugotovili da ni problem, ker nič na zavlačuješ in je še vedno najšibkejši člen sam človek, ki vse skp počas dela..
-ok, je recimo slabši od volvovega, kar pa ne pomeni da je pač slab..
-to je lahko problem, ampak še vedno.. Včasih pa vseeno pride prav, seveda pa ne vsako sekundo na vseh cestah.
-vse to je pač odvisno od posameznika kako se vozi. Jaz pri sebi, ga na ljubljanski obvoznici in tle okol res nikoli ne pogrešam, ampak ko se pa vozim z očetovim avtom, ga pa zelo veliko uporabljam, tako da se vseeno da. Seveda pa ni namenjen za v gnečo.
-ne vem če si že kdaj sprobal ta sistem... Zadeva ni sploh počasna, pa sem jo takrat prvič sprobaval (v golfu). Ko se malo zverziraš, sploh ni problema. Če pa brez tega sistema kdo parkira, pa da mu ne rata pa da mora še enkrat ven pa od začetka (sploh pri bočnem), zgubiš pa tolko časa, da ima ta sistem še za v prihodnje dosti "fore".. :)
-pač ena od zadev, ki je še v razvoju. Tudi čez to stopnico moramo it. Ne deluje v vseh razmerah, deluje pa v optimalnih okoliščinah in lahko pomaga rešit kakšno življenje, kar je pa tukaj najbolj pomembno.
-odšraufa ja. Meni kul, tebi kul, eni pa pač niso navajeni teh zadev oz. jim ni do šraufanja al pa so nekje na poti v obleki in jim te zadeve pač prav pridejo. Pa še delo ti prihrani in itak gre na vseh področjih (tudi izven avtomobilizma) razvoj v tej smeri, tako da je tole čist kul.
-ena najboljših zadev, po mojem mnenju, ker ko je avto razgret in se usedeš notri, ti nobena klima ne pomaga, če se potiš v hrbet in potem prideš na cilj premočen :) (Za masažo mi je vseeno)
-a ker ostali pa ne uporabljajo prtljažnika al kaj? Vsem to pride prav, ne vem zakaj si se samo na en krog ljudi omejil..
-zadnja stvar je pa pač spet izbira posameznika in enim neki paše enim ne. Jaz tukaj ne vem kako bi sploh lahko dajal kakšne minuse ali pluse nekaj na splošno, ker eni želijo 4x4 in ga lahko dobijo, drugi ga ne rabijo in ga ne vzamejo, tretji želijo avtomatika z dvojno sklopko in jim je super, četrti so spet goreči zagovorniki ročnih menjalnikov. Zadeva je vrhunska in vsak si avto prilagodi svojim željam.

Povzetek.. V tvojem besedilu ne najdem nobene konkretne kritike, razen glede tistih sistemov, ki so pač zelo novi in so na začetku razvoja.
Se mi zdi, da na tak način, kot si ti pisal, lahko vsakdo za vsak avto našteje 100 minusov in napiše zadevo tako, da jo prikaže v slabi luči oz. kot nepotrebno, čeprav dejansko stanje ni nujno takšno. In v svojem besedilu izpostavljaš nekaj situacij, kjer neka stvar ne pride optimalno do izraza, čeprav je več situacij, ko jih lahko pa super izkoristiš, tako da ne moremo naredit potem negativnih zaključkov ane. Tudi prtljažnika pa zadnjih sedežev pa brisalcev ne uporabljamo vsak dan, pa zato niso slabi.
Ampak ok, če vzamemo kot da predstavljaš tečno stranko v salonu, potem ni panike :)

lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a simply So dec 11, 2010 8:22 pm

Meni se mi zdi vozilo zanimivo :
- novi xenonski žarometi
- nova analogna ura - priznajte da malček doda k prestižu ( MB... )
- prenos ročne zavore na sredino armaturne plošče
- nova platišča
- veliko tehničnih poslastic

Res je avtomobil ni nov. Je oblikovno polepšan, noter malček popeglan... In kaj sedaj? Sedaj imamo vsi kupci možnost izbire med vso konkurenco ( Laguna, Mondeo... ). Katerega bi pa vi izbrali - če bi kupovali v tem razredu. Laguno, mogoče Insignio ?

Ali mogoče rabljeno A6 3.0 TDI Q. za podoben denar.

Res pa je tudi, da so ga pocenili, čakamo pa še na 2.0 TDI z cca. 190KM, kar mu trenutno manjka.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a chan So dec 11, 2010 8:52 pm

Hehe, malce sem se res poigral z vlogo "tečneža" v salonu :)
Tehnološke opcije seveda pozdravljam, da prihajajo tudi v nižje razrede! Že s "prejšnjo", 6. generacijo (zadnjo žal še vedno gledam, kot na facelift), je bila ob lansiranju na našem trgu označena za najboljši price performance v svojem razredu. Brat je tedaj kupoval avto tega ranga in dejansko obstal pri izbira Passata, katerega je potem naročil (še posebej dober nakup je obveljal s highline opremo) - sicer ni v vseh segmentih ravno BP (menjava elektronske ročne, nekaj senzorjev, čiščenje turbine, cufajoča alcantara,...). Ob sedanjem lansiranju slovenskih cen me je pozitivno presenetila dokaj konkurenčna in smiselna cena, tako da v tem razredu ŠE VEDNO ostaja ena izmed najboljših opcij. Hvalevredna in mamljiva postaja tudi daljša 4 letna garanciija.
Je pa res, da bi sam ob potencialnem nakupu hkrati zelo pogledoval k sosednjemu Superbovem Combiju Elegance :D
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Polo78 Po dec 13, 2010 10:23 am

simply je napisal/-a:Meni se mi zdi vozilo zanimivo :
- novi xenonski žarometi
- nova analogna ura - priznajte da malček doda k prestižu ( MB... )
- prenos ročne zavore na sredino armaturne plošče
- nova platišča
- veliko tehničnih poslastic


Ah kak prestiž neki. :roll: Take in podobne "fancy" analogne ure smo srečevali že marsikje davno nazaj. Na misel mi pride Ford Escort izpred 15+ let in še marsikateri avto jo je imel. Zato taka ura ni prestižna nič bolj in nič manj kot tista retro digitalna iz Lexusa, katera je bila deležna kritik v neki drugi temi...

Slika

simply je napisal/-a:Res je avtomobil ni nov. Je oblikovno polepšan, noter malček popeglan... In kaj sedaj? Sedaj imamo vsi kupci možnost izbire med vso konkurenco ( Laguna, Mondeo... ). Katerega bi pa vi izbrali - če bi kupovali v tem razredu. Laguno, mogoče Insignio ?


Jaz osebno bi imel še vedno raje kaj od japonske konkurence, predvsem Mazdo 6 ali pa Hondo Accord. Bi vsaj vedel kaj imam. :D
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov