sašo5 je napisal/-a:yashica je napisal/-a:
Rjavenje izpušne cevi je dandanes nekaj normalnega, kogar moti lahko pri novem do neke mere prepreči z nanosom temperaturno
ti poslikam 6 let starega audija, ali pa tri lete starega punta?
Ni potrebe, če ti je želja pa nimam nič proti. Zniževanje stroškov pomeni tudi slabšo pločevino, potem imaš pa še samo izvedbo izpuha, vročino, vodo, zimsko posipanje in začne rjaveti, pri enih bolj pri drugih manj. Vem kaj hočeš povedat, ker tudi pri (mojem štiri leta starem) ne rjavi izpušna cev in sprednji lonec oziroma malenkost okrog zvarov, izjema je zadnji lonec, ki je malo rjast po spodnjem delu, kamor prši vodo izpod koles.
Zadnji lonec je pri mojem enostavno prevelik. Iz tiste pločevine bi se dalo naredit dva normalne velikosti.
že vzmet je na tem pežoju bolj boga....
Na pogled res deluje nekam "mehka", ampak to nič ne pomeni. Zadnja prema ima pri tem modelu zanimovo izvedbo, da se baje ob udarcu v neravnino zadnje kolo za nekaj milimetrov pomakne nazaj in do neke mere absorbira udarec, ki bi se drugače prenesel v notranjost.
tukaj je poltoga prema, na močnejših pa vsako kolo vpeto posebaj oz. prostorsko vodena prema...(kot pri 508)
Mislim, da ta podatk ne drži. Kolikor vem nima nobena izvedba modela 308 zadnje preme večvodilne, pri vseh gre za za poltogo izvedbo.
borut.z je napisal/-a:Seat Leon z 2.0tdi ima tudi poltogo zadnjo premo.
Pri Leonu imajo izvedbe nad 150KM zadnjo premo večvodilno, kar pomeni, da ima 2.0 tdi 150 zadaj multilink.