Ojla,
pravkar sem sedel v čisto novi Octaviji III; 2,0 TDI 150KM, limuzina, danes so dobili 2 primerka v Porsche MB in moji prvi vtisi:
Na otip slabši materiali, manj mehke pene na vratih, zadaj pa sama plastika, brez obdelave. Ne na levih in ne na desnih prednjih vratih ni več odlagalne površine za 1,5 L plastenko; Oblika in končna obdelava tapet na vratih en korak nazaj, bolj primerljivo z Rapidom, kot Octavio II (Octavijo II poznam odlično, v 4ih letih vozim že drugo in že ta ima 143K km na števcu po dveh letih in treh mesecih); Skratka, ni odlagalnih mest, oprema je bila Elegance, predal na sopotnikovi strani je praktično neuporaben zaradi vgrajenega CD izmenjevalnika, ima pa velik drsni gumb za odpiranje-zapiranje hlajenja predala. Spet en velik minus: Elegance nima hlajenega sredinskega predala pod naslonom, tako kot je to v Octaviji II; Na stropu ima večji predalček za očala in spet minus-->nima lučke nad ogledali v senčnikih (glede na to, da je Elegance oprema? Stara v tej opremi to ima);
16colske gume izgledajo res podhranjeno, ful preveč praznega prostora med blatnikom in gumo (izgleda kot poceni terenc)-->skratka pripravljen na 19col

;
Še en minus: Zadnji naslon roke ima dve luknji (zelo trda neobdelana temno siva plastika) za plastenke, nima več lepega uporabnega predala za recimo avtokarte ali iPad, glaxy Tab ipd; Kr nekaj. Manjši tank goriva (50L in 2.0 TDI ????) Moj nekdanji A4 je imel 72 litrski "kesl" in 1,9 Tdi 96KW je porabil povprečno 6,3 pri moji zmerni vožnji, 50L je pa kr nekaj...
Plusi: Fuuul več prostora na zadnji klopi za noge (po mojih izkušnjah primerljivo s passatom prejšnje generacije, kar je preeeecej), precej manj utesnjen občutek spredaj, Lepa Lepa Lepa oblika, spominja na prejšnjo generacijo meni najlepšega Auduja A6; Ogromen prtljažnik, 5 vrat (brisalec zadaj); Ima priklop za USB in Aux na čelni ploskvi nad "pepelnikom", na CD "vexlerju" v predalu je še SD Card reža.
Skratka veliko razočaranje: posoda za gorivo, plastika na zadnjih vratih, zadnji naslon za roko, pomanjkanje mest za pijačo na sprednjih vratih, resnično bedne tapete, brez oblike (stara ima ene najlepših, kar sem jih videl kjer koli do sedaj - po mojem mnenju, kritiki), nehlajen centralni naslon za roko in s tem tudi ni rež na sredini za zadaj sedeče (??? korak nazaj, nižje, Superb je zdaj edini s to opcijo, žal);
Veliko navdušenje: Oblika, Oblika, Oblika, prejšnja limuzina je pravo skropucalo proti karavanu, zdaj pa je limuzina pravi lepotec (IMO); Prostornost, prostor za noge spredaj, zadaj, kjerkoli (večja medosna razdalja in prečno postavljen motor); Boljša zvočna izolacija motorja (ostalo je že prej bilo na dokaj visokem nivoju, razen kolotekov-v primerjavi z audijem in passatom seveda, francozi so še pet razredov nižje-pred tednom v novem meganu zapeljem na mokro cesto in mežena vpraša, če imam slučajno kje zadaj kakšno okno samo priprto (ne do konca zaprto), pa sem ji razložil, da je to francoz srednjega razreda, da je to normalno; ni razumela, ampak se je strinjala, da ga ne vzameva, ker njen Polo 2008 1,4 tdi manj ropoče in ne bi menjala za slabši avto, ker volan je pa čisto mino v tem meganu); Ampak to ne spada sem, sem spada nova Octavia III;
PS: glede na to, da povprečno na mesec prevozim med 5,5 in 6,5 K km, je 50L tank popolnoma nesprejemljiv! Kakšna beda
