
110 oz 115 vs 128KM. Razlika je res majhna.. Potem raje 110/115 + čip tuning

Polo78: Ta "lag" so imele (po mojih izkušnjah) tudi 1.6 CRDi, vendar tiste na začetku. Nove generacije (U2 mašine) pa imajo precej bolj "odziven" pedal, kot praviš.
ejsim je napisal/-a:No ja..s to opremo bo sigurno nad 20.000 EURTako kot lahko Cliota kupiš za 9.000 EUR ali 15.000 EUR ipd.
110 oz 115 vs 128KM. Razlika je res majhna.. Potem raje 110/115 + čip tuningTako imaš potem nekih 130-135KM in gre preceeeej bolje od 128KM serijske različice.
Polo78: Ta "lag" so imele (po mojih izkušnjah) tudi 1.6 CRDi, vendar tiste na začetku. Nove generacije (U2 mašine) pa imajo precej bolj "odziven" pedal, kot praviš.
Polo78 je napisal/-a:Ne vem, če se v tem primeru splača chip tunning. Prvič zato, ker razlika v ceni med obema 1.6 motorjema verjetno ne bo velika (za dober tunning boš dal verjetno ravno toliko denarja, kot bi doplačal za močnješi motor) in drugič zato, ker zgubiš garancijo. Poleg tega sta oba motorja v istem razredu pri zavarovanju, kar pomeni, da spet nič ne profitiraš s šibkejšim. Skratka, ne splača se.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Dizel iz Optime bi se brez dvoma dobro znašel tudi v novem cee'du. Se strinjam, čeprav se mi zdi podatek o 260 Nm navora v razmeroma širokem območju med 1900 in 2750 vrtljaji zelo dobra vrednost. Je pa res, navora in prožnosti ni nikoli preveč. Bo pa novi cee'd v izvedbi s 128 KM v primerjavi s poslavljajočim se modelom brez dvoma hitrejši in varčnejši - saj bo aerodinamično boljši, pa tudi njegova masa bo (vsaj tako sem nekje prebrala) nižja.
maniaxxx je napisal/-a:260 n/m navora je v današnjem času precej porazen rezultat
Veronika.borghesi je napisal/-a:Dizel iz Optime bi se brez dvoma dobro znašel tudi v novem cee'du. Se strinjam, čeprav se mi zdi podatek o 260 Nm navora v razmeroma širokem območju med 1900 in 2750 vrtljaji zelo dobra vrednost. Je pa res, navora in prožnosti ni nikoli preveč. Bo pa novi cee'd v izvedbi s 128 KM v primerjavi s poslavljajočim se modelom brez dvoma hitrejši in varčnejši - saj bo aerodinamično boljši, pa tudi njegova masa bo (vsaj tako sem nekje prebrala) nižja.
Polo78 je napisal/-a:Ne vem, če se v tem primeru splača chip tunning. Prvič zato, ker razlika v ceni med obema 1.6 motorjema verjetno ne bo velika (za dober tunning boš dal verjetno ravno toliko denarja, kot bi doplačal za močnješi motor) in drugič zato, ker zgubiš garancijo. Poleg tega sta oba motorja v istem razredu pri zavarovanju, kar pomeni, da spet nič ne profitiraš s šibkejšim. Skratka, ne splača se.
@Ejsim, potem sem jaz zgleda vozil že novejše različice 1.6 motorja. Najbolj od vsega sem bil pa presenečen, kakšno razliko lahko pri enakem motorju naredi 6-st. menjalnik napram 5-st.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Mislim, da igra pri prožnosti pomembnejšo vlogo razporeditev navora kot le njegova najvišja vrednost. Ali so pri tem dejansko najbolj merodajni diagrami, ki jih objavljajo proizvajalci v svojih reklamnih katalogih, pa ne vem. Med avtomobili o katerih pišete, sem vozila zgolj fiatov 1,9 mulijet. Tam je turbo luknja dejansko zelo opazna.
Gosic je napisal/-a:Tudi glede na to, da bo avto 100kg lažji, tudi če bo 'samo' za nekatere 260Nm navora, bo to več kot dovolj. Meni je že sedanjih 115KM čisto dovolj.
AutoExpress je napisal/-a:In spite of talk of improvements to the multi-link rear suspension and MacPherson struts at the front, the new Cee’d isn’t a sharp handling car – it’ll lean a bit through corners and feels nose heavy. The steering makes things worse, feeling overly light and needing constant little corrections at the straight ahead on the motorway. It doesn’t offer linear inputs as you turn the wheel, either, while the option of normal, sport or comfort modes for the steering only confuses things.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov