Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 12, 2009 3:34 pm

no ja... tudi 120 konjski VTi bi lahko bil čisto ok. vsaj sodeč po prebiranju testov približno enako težkega C4 s tem motorjem sodeč. velika večina novinarjev je bla z njim kr zadovoljna, sam kakšen bolj "šporcko nastrojeni" je pojamral o rahli podhranjenosti, "ki pa ni bila preveč moteča"...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jan 12, 2009 4:16 pm

kljukec je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
mimogrede... Nizizemci so kak teden nazaj objavli cene za C3 Pikaso... osnovne opreme naj bi ble tri, motorji štirje, cene pa v odvosnosti od kombinacije od 16.995 evrov do 25.295 evrov. tisto kar je bistveno je to, da se njihova država obnaša rahlo "Jugoslovansko" in so avti pri njih za ene 20-30% dražji kot pa pri nas... kar ob upoštevanju kakega "gospodarska kriza " popusta počasi riše nasmešek na moj, kupovno zainteresiran, obraz. računejte si pa sami 8) , oziroma No1, ti si še forumsko frišno nadobuden, poguglej, preračunaj in postni v tapravi thread... meni se ne da :P ;)

sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo
škoda
za punco bi bil idealen tale malček z renojevo mašino 1.2 TCE s 100 km in 5,9 porabe (v modusu)
dizli bodo verjetno izven njenga budgeta ;)
lp


Pa ne, da verjameš tem podatkom o porabi? :shock:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 4:27 pm

metallic je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
mimogrede... Nizizemci so kak teden nazaj objavli cene za C3 Pikaso... osnovne opreme naj bi ble tri, motorji štirje, cene pa v odvosnosti od kombinacije od 16.995 evrov do 25.295 evrov. tisto kar je bistveno je to, da se njihova država obnaša rahlo "Jugoslovansko" in so avti pri njih za ene 20-30% dražji kot pa pri nas... kar ob upoštevanju kakega "gospodarska kriza " popusta počasi riše nasmešek na moj, kupovno zainteresiran, obraz. računejte si pa sami 8) , oziroma No1, ti si še forumsko frišno nadobuden, poguglej, preračunaj in postni v tapravi thread... meni se ne da :P ;)

sm tudi sam gledal motorizacijo, ki pa mi je vsaj kar se tiče slaba
1.4 motor ima kar 6,8 porabe in le 95km
tudi 1.6 ima isto porabo in če se nemotim 120 km
če primerjamo kiin (ceed SW) 1.4 motor s 109 km in 6,1 porabe je kot kaže to za PSA tehnološko čudo
škoda
za punco bi bil idealen tale malček z renojevo mašino 1.2 TCE s 100 km in 5,9 porabe (v modusu)
dizli bodo verjetno izven njenga budgeta ;)
lp


Pa ne, da verjameš tem podatkom o porabi? :shock:

ne
so pa dober pokazatelj
jst ponavadi dodam 1-1.5l litera k kombinirani porabi in dobim neko svoje povprečje - do sedaj je to kar držalo
in če je že napisana poraba praktično 7 litrov smatram, da je za svojih 8litrov porabe pričakujem več moči- oz. avta z 8 litri porabe v tem segmentu tudi pogledam ne ;)
lp
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jan 16, 2009 3:29 am

Vem da to ni ravno v kontekstu (ali pač ;) ), ampak, kakšnega C4 bi jaz imel:
http://www.youtube.com/watch?v=ibVmY18GUgM
:wink: :vrum
S 1.6 THP (218 KM) bencinskim motorjem, pa še elektromotor, pač 4 kolesni pogon po vzoru C-Hypnos koncepta, pa ene par detajlov bi spremenil/dodal pa bi bil skoraj popoln!
Ko bi vsaj VTS ponujali v takšni barvi,...... še lepše od C4 By Loeb, just imagine........ :pray:
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Pe jan 16, 2009 9:24 am

jz bi pa mel recimo kj tazgale

Slika

no ajde, nebi mel teh nalepk. sam so mi tele musketier predelave res dobre za vidt.
sam k še vedno ostane notranjost ...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jan 16, 2009 4:42 pm

Ja tudi tega belega se niti slučajno nebi branil! :twisted:
Notranjost, ok, bi lahko bila še boljša, sam nič tako kritično bistvenega, se mi ne da sedaj pisati, pa še mudi se mi tko da,...
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po feb 09, 2009 10:44 pm

Vir?
Kaj znanega o motorizaciji,...?

Ko bi bil vsaj s 1.6 THp (218 KM) bencinarjem, če ne še kaj močnejšega, da bi si res zaslužil oznako by Loeb! :pray:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po feb 09, 2009 11:21 pm

Motorja naj bi bila dva, in sicer:

- Vti, 120 konj
- Hdi, 110 konj

Vir vseh slik je Worldscoop.forumpro.fr.

Bo v redu, CITROENAR ŠT 1 :?: :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po feb 09, 2009 11:29 pm

Če bosta res dva - enega v prtljažnik, pa imamo već kot 218 KM in C4 HT 4WD by Loeb.
To bo moralo biti dovolj :P :roll: :evil:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To feb 10, 2009 2:44 am

Lignage je napisal/-a:Motorja naj bi bila dva, in sicer:

- Vti, 120 konj
- Hdi, 110 konj

Vir vseh slik je Worldscoop.forumpro.fr.

Bo v redu, CITROENAR ŠT 1 :?: :)


Zadovoljen in najlepša hvala. :clapclap :tomidelej:
To sem napisal zato, da ne bi bilo kakšnih problemov ala avtomanija par mesecev nazaj (avtorske pravice,.....) ;) pa tudi zato, da si lahko človek še sam pogleda link, morebitne dodatne fotografije,.... tudi preglednosti.
Nisem oseba, ki bi težil ali kaj podobnega oz. vsaj upam da ne. Pa brez zamere. ;)

Drugače bi pa ta C4 poimenoval vrnitev izgubljenega/pogrešanega spojlerja. :mrgreen:

esem: taka motorizacija bi bila za pokušino (bolj vstopni model), samo poglej npr. Michubishi Lancherja EVO okoli 300 konjev isto Impreza VRX al kaj je že, novi Focus RS (300 KM, resda zgolj s prednim pogonom ampak vseeno),.... tudi preostala konkurenca iz VW ne spi,.....
Need I go on :?: ;)
Menim, da bi morali dati vsaj če jim je tako težko dati nekaj denarja v razvoj motorja in podvozja,... pa naj dajo limited series npr. 500 primerkov ali kaj podobnega sam mislim, da bi morali iti v korak s časom, sploh pa če oznaka nosi ime zdaj zaenkrat 5x setovnega prvaka, ki je podrl skoraj vse rekorde v Rallyu WRC, ki jih je bilo možno podreti.
In v počastitev njegovega imena (ne pozabit, da se tako ime trži bolje kot vroče žemljice) če ne zaradi drugega bi morali iti v to smer po mojem skromnem mnenju, gre pa se tudi za večanje ugleda znamke po svetu :arrow: hello marketing,....

Toliko za pokušino z moje strani. ;) :P
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To feb 10, 2009 2:57 am

To isto je bilo večinsko mnenje že v debatah o starih C2, C3 in C4 by Loeb modelih. Žal - glede na motorje - gre spet samo za šminko in marketing (pomanjkljiv). Če bi resno mislili, bi že na začetku ponudili vsaj en turbobencinar. Spet bomo kleli... :evil: :roll: :evil:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To feb 10, 2009 4:50 pm

Lignage je napisal/-a:Motorja naj bi bila dva, in sicer:

- Vti, 120 konj
- Hdi, 110 konj

Vir vseh slik je Worldscoop.forumpro.fr.

Bo v redu, CITROENAR ŠT 1 :?: :)


da mu nebo preveč :x !
je*al jih nalepka tuning :evil:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe feb 20, 2009 10:25 pm

esem je napisal/-a:To isto je bilo večinsko mnenje že v debatah o starih C2, C3 in C4 by Loeb modelih. Žal - glede na motorje - gre spet samo za šminko in marketing (pomanjkljiv). Če bi resno mislili, bi že na začetku ponudili vsaj en turbobencinar. Spet bomo kleli... :evil: :roll: :evil:


Prav zato nisem dal v tisto staro debato, da mi kdo slučajno ne bi spet omenjal kakšnih imprez in lancerjev. Ampak nimam sreče :P

------------------------------------------------------------------------------

Prenovljeni C-Triomphe oz. C4 Pallas:

http://i62.servimg.com/u/f62/12/52/93/28/1138.jpg
http://i42.servimg.com/u/f42/12/52/93/28/222.jpg
http://i43.tinypic.com/2d1uww8.png
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr mar 25, 2009 5:35 am

Opazno boljše zgleda od aktualnega, pa to spogledovanje s C5 II.... :lol:
Zdaj je celo sprejemljiv, dopade pa se mi tudi, da so tiste letvice spodaj (vrata) v barvi karoserije kot pri VTS-ki, kar bi moralo biti vsaj serijsko pri vseh izvedenkah na vseh kontinentih, za doplačilo pa krom! :twisted:
Lep napredek. :clapclap
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 25, 2009 5:59 am

Se mi samo zdi, da ima streho malce nižjo? Ali morda malo višji prtljažnik, spremenjeno pozicijo kljuk (višje in bolj nazaj), morda je celo malo krajši (ali celo 5-vraten), zadnje trikotno okence? Precej sprememb v produkciji, na zunaj pa skoraj neopaznih?
 
 
Uporabniški avatar
Northary
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So mar 14, 2009 5:26 pm

Napisal/-a Northary To apr 07, 2009 8:53 pm

prijetna za oko, zadji konec me spominja na staro c5-ko
Slika
Every day for us something new
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 20 gostov