Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 07, 2007 10:45 pm

coffa06 je napisal/-a:boljši motor od VW-jevega. Pa ne reci, da citroena

Do tukaj si optimist v zmoti.

coffa06 je napisal/-a:ker marsikaj bi zastopo, tega pa ne.

To pa pojasnjuje da nisi optimist, niti v zmoti, ampak da pač nekatere stvari ne razumeš najbolje.

šalo na stran...
glej...
preglej tvoje objave...
v 20% žališ direktno znamko citroen, v 10% pa komplet francoske avtomobile..
nebom reku da je seat karkol, niti citroen karkol...
ampak...
mah brezveze....
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne jan 07, 2007 11:30 pm

Lignage je napisal/-a:Za njegov okus je verjetno Ibiza podobna, če ne povsem enaka, Alfi 147. Ker med avtoma ne loči si je rajši izbral Ibizo in zdaj misli, da ima kvaliteten italjanski dizajn in nemško kakovost (VW motor pa to... :P ) združeno v enem avtu :EE


Tokrat se čutim dolžnega, da repliciram samega sebe...

Ta omemba VW motorja ni letela na kakovost VW motorja, ampak na tiste posameznike, ki jih je med nami še kar precej, ki nekako razmišljajo takole... Seat (Škoda) je dober zato, ker ima nemški motor, Opel je za nekatere odličen avto že zgolj zato ker je Nemški, Renault ali pa nasplošno francoz je pa zanič, ker ima mehko pločevino... Potem se pa najdejo tudi taki primerki vmes, ki jih recimo Lancia asociira edino na rjo...

Te stereotipi se zelo močno držijo predvsem starejših, nekateri med njimi jih uspešno prenašajo na mlajše rodove :?

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 08, 2007 6:48 am

Da pojasnim:

Martina Navratilova ima zelo dolgo kartoteko prostaštva, veliko se mu je oprostilo, z njim sva govorila tudi po zasebnih sporočilih. Po vseh naporih še vedno ni nič bolje, še vedno je pravi fašist in do tega ne bom toleranten, ne zaradi mene osebno, temveč zaradi foruma. Odklenil ga bom na vašo željo, da vidimo če lahko normalno komunicira ter reagira in provocira na malce bolj prefinjen način kot to počne sedaj.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 08, 2007 6:43 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Da pojasnim:

Martina Navratilova ima zelo dolgo kartoteko prostaštva, veliko se mu je oprostilo, z njim sva govorila tudi po zasebnih sporočilih. Po vseh naporih še vedno ni nič bolje, še vedno je pravi fašist in do tega ne bom toleranten, ne zaradi mene osebno, temveč zaradi foruma. Odklenil ga bom na vašo željo, da vidimo če lahko normalno komunicira ter reagira in provocira na malce bolj prefinjen način kot to počne sedaj.

LP,
Martin


HajdukS ima pač rad, da se z njim na veliko ukvarjamo. Da repliciramo v nedogled njegove prispevke, zaradi tega jih tudi vedno napiše začinjeno. Vedno trmasto in v velikih primerih nerazumno vztraja pri svojem. Edina rešitev je da ga tisti, ki se z njim ne razumemo popolnoma nič, preprosto ignoriramo.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 08, 2007 9:38 pm

Jaz pa predlagam, da se spustimo na njegov nivo, bo še bolj zanimivo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 13, 2007 12:17 am

Gospa dična Martina Navratilova res kdaj žali (kar se za gospodično sicer ne spodobi), ni pa vedno začetnica le-tega, večkrat so njene besede le enakovredna reakcija na izrečene neumnosti ali žalitve. Ni pa primerno "fašist" označevanje (morda ima JdV preko ZS drugačne izkušnje), saj romanofob še ni fašist (bi ga pa po nekaterih pripombah iz neavtomobilističnih tem skoraj označil za antifašista). Tu konkretno je bolj banzaist. So pa reakcije nanj večkrat dobesedno fašistične (tu ne mislim tu prisotnih), bolj primitivne (žalitve a la lesbača ipd - verjetno nekje na začetku teme o Alfah kot dobrih/slabih avtih in še kje) in čisto mimo avtomobilističnega konteksta. Določeni osebki si nasploh (gotovo opogumljeni zaradi nekaterih sicer upravičenih očitkov Martini) jemljejo pravico, da vsako njeno oglašanje takoj sprejmejo na nož ter jo kot osebo popljuvajo, o njenih pripombah oz o temi kot taki pa niti enega argumenta. Kot psi, ki sledijo gospodarju/velikemu vodji?

Spomnite se, kakšne je kvasil bivši uporabnik BMW Motorsport (npr zagovarjanje dirkanja 150+ po ovinkih v Lj-centru in posledično povzročitve nesreče itd), pa ni nihče zlival gnojnice po njem (zame je on bil malo? bolan, morda je to razlog za tako prijazno držo do njega?). Ali pa to, da nekomu, ki reče, da "avto kompaktnega ali srednjega razreda povsem zadostuje in da ti avta ne sme biti škoda za uporabljat, ker si sicer on lasti tebe, ne ti njega" (tema Nekaj za lastnike BMW-jev), odgovarjajo, da je d**** in naj zgine s foruma, češ da ni avtomobilistični privrženec, ker mu je vseeno, če se mu avto razleti v kandelaber (približno po spominu). WTF? Zame je to v navednicah ena redkih vsebinskih (netehničnih) izjav na forumu, ki povsem stojijo, odgovori pa taki kot jih je zmožno le krdelo d(b)ingotov! To so abnormalni odgovori, ki s svojim lepo vidnim zanikanjem zmožnosti vsakršnega razmišljanja o še drugih resnicah dolgoročno ustvarjajo na forumu neko antiintelektualno vzdušje in kot taki najbolj škodijo in nižajo kvaliteto foruma. Neumni, netolerantni, neargumentirani, otročji in sovražni posti so pravi strup za forum, ne pa kakšna kdaj celo nerazumljena (ali predobro razumljena - hehe) provokacija a la MN....

Tisto prej (v okrepljenem tisku) bi bilo pa nujno sankcionirat in tudi brisat. Obstajajo celo zakoni o tem, kaj se (o) človeku (na splošno, tu se ne gre za MN) še lahko reče, kaj pa je razpihovanje ne vem česa. Tako je sicer sedaj splošno stanje v "sproščeni" družbi, ni pa nujno, da ponavljamo vsak debilizem velikih vodij iz politike, a i šire. Ima pa Martina kdaj tudi kaj soli v odgovorih, to velja tudi ko zahteva natančnost pri argumentih, kar tu nasploh pogrešam. Ravno tako rabimo tudi take, ki kalijo vodo (in naš lažni mir?), da vidimo, koliko blata in mulja je skritega v resnici nekje spodaj. Tudi kakšna dobro argumentirana polemika se je že zgodila zaradi Navratilinih "provokacij". Malo bomo pa že potrpeli, kljub kakšnemu komarju, ki ga prinese "Božji veter"....


Da se vrnem nazaj na C4 Picasso-ja. Bo res razlika v ceni samo 500 funtov?

Top Gear je napisal/-a:
January 5, 2007
And then there were five...
Following the C4 Picasso's critical success - from us, mainly, and we're tough to please - Citroen has continued its assault on the MPV market with this: the five-seat C4 Picasso.

No, they haven't just removed a row of seats and claimed it as a fresh model. Although it sits on the same platform as its seven-seat brother, the five-seater has a brand new body shape. And we reckon it looks pretty tasty... for an MPV, at least.

The front end has been completely reworked, with chunky air intakes swathed in black mesh. The quarterlights have been revised, too, while keeping the wraparound glass styling.

And that new beltline is as daftly Gallic as anything Citroen has produced since the DS - all wavy curves and angled lines. Combined with the saloon-style rear end, it gives the five-seater a more determined, purposeful stance than the larger Picasso.

The five-seater will initially be offered with a choice of two petrol and two diesel engines. The 1.8-litre petrol block will be mated to a manual five-speed 'box, while the more powerful 2.0-litre model has the option of a six-speed electronic box or a four-speed auto.

Diesel lovers can choose either a 100bhp 1.6-litre HDi with that five-speed manual, or a 138bhp HDi with a six-speed auto' or electronic 'box. We've tested the seven-seater with the less powerful diesel engine and it wasn't short on puff, so there should be plenty of torquey pull on this baby version.

If you're wondering how the five-seater fits alongside the Xsara Picasso in Citroen's line-up, a spokesman says the new model is a more luxurious, spacious MPV, while the Xsara caters to the budget market.

With the same attention to detail as the impressive seven-seater, and the option of a full-length glass roof and seat-back video screens, we can't argue with that assessment.

The five-seater C4 Picasso should reach UK shores in April this year. There's no firm word on prices yet, but we reckon it'll weigh in about £500 cheaper than its seven-seat equivalent.
Zadnjič spremenil esem, dne So jan 13, 2007 4:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo So jan 13, 2007 9:32 am

Nova 4-ka picaso- kratki je čist cool, mislm da bo folk navalu nanje, čeprov je (mende) ene par kil € dražji.
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 13, 2007 4:53 pm

esem je napisal/-a:Gospa dična Martina Navratilova res kdaj žali (kar se za gospodično sicer ne spodobi), ni pa vedno začetnica le-tega, večkrat so njene besede le enakovredna reakcija na izrečene neumnosti ali žalitve. Ni pa primerno "fašist" označevanje (morda ima JdV preko ZS drugačne izkušnje), saj romanofob še ni fašist (bi ga pa po nekaterih pripombah iz neavtomobilističnih tem skoraj označil za antifašista). Tu konkretno je bolj banzaist. So pa reakcije nanj večkrat dobesedno fašistične (tu ne mislim tu prisotnih), bolj primitivne (žalitve a la lesbača ipd - verjetno nekje na začetku teme o Alfah kot dobrih/slabih avtih in še kje) in čisto mimo avtomobilističnega konteksta. Določeni osebki si nasploh (gotovo opogumljeni zaradi nekaterih sicer upravičenih očitkov Martini) jemljejo pravico, da vsako njeno oglašanje takoj sprejmejo na nož ter jo kot osebo popljuvajo, o njenih pripombah oz o temi kot taki pa niti enega argumenta. Kot psi, ki sledijo gospodarju/velikemu vodji?

Spomnite se, kakšne je kvasil bivši uporabnik BMW Motorsport (npr zagovarjanje dirkanja 150+ po ovinkih v Lj-centru in posledično povzročitve nesreče itd), pa ni nihče zlival gnojnice po njem (zame je on bil malo? bolan, morda je to razlog za tako prijazno držo do njega?). Ali pa to, da nekomu, ki reče, da "avto kompaktnega ali srednjega razreda povsem zadostuje in da ti avta ne sme biti škoda za uporabljat, ker si sicer on lasti tebe, ne ti njega" (tema Nekaj za lastnike BMW-jev), odgovarjajo, da je d**** in naj zgine s foruma, češ da ni avtomobilistični privrženec, ker mu je vseeno, če se mu avto razleti v kandelaber (približno po spominu). WTF? Zame je to v navednicah ena redkih vsebinskih (netehničnih) izjav na forumu, ki povsem stojijo, odgovori pa taki kot jih je zmožno le krdelo d(b)ingotov! To so abnormalni odgovori, ki s svojim lepo vidnim zanikanjem zmožnosti vsakršnega razmišljanja o še drugih resnicah dolgoročno ustvarjajo na forumu neko antiintelektualno vzdušje in kot taki najbolj škodijo in nižajo kvaliteto foruma. Neumni, netolerantni, neargumentirani, otročji in sovražni posti so pravi strup za forum, ne pa kakšna kdaj celo nerazumljena (ali predobro razumljena - hehe) provokacija a la MN....

Tisto prej (v okrepljenem tisku) bi bilo pa nujno sankcionirat in tudi brisat. Obstajajo celo zakoni o tem, kaj se (o) človeku (na splošno, tu se ne gre za MN) še lahko reče, kaj pa je razpihovanje ne vem česa. Tako je sicer sedaj splošno stanje v "sproščeni" družbi, ni pa nujno, da ponavljamo vsak debilizem velikih vodij iz politike, a i šire. Ima pa Martina kdaj tudi kaj soli v odgovorih, to velja tudi ko zahteva natančnost pri argumentih, kar tu nasploh pogrešam. Ravno tako rabimo tudi take, ki kalijo vodo (in naš lažni mir?), da vidimo, koliko blata in mulja je skritega v resnici nekje spodaj. Tudi kakšna dobro argumentirana polemika se je že zgodila zaradi Navratilinih "provokacij". Malo bomo pa že potrpeli, kljub kakšnemu komarju, ki ga prinese "Božji veter"....


V praktično vsem se strinjam s tabo. To je mnenje odraslega človeka.

Moram pa obelodaniti še svojo plat zgodbe. Sam poznam le majhen kos tega foruma, saj preberem in soustvarjam mogoče 10% foruma, zato ostalih zateženih primerkov res ne poznam. Za BMW Motorsporta sem zgolj nekaj slišal. HajdukS/MN je bil moj prvi primer v službi moderatorja in jaz sem ga prvi označil za nippofašista. Moja oznaka se mi še vedno zdi povsem utemeljena. Vsaka najmanjša kritika (oz. še to ne) čez katerikoli azijski avto je naletela na brutalno protiofenzivo. Zadosten razlog, da smo ga poslali v Banovce. O tem sva debatirala po ZS-jih in tam sem ugotovil, da je hajdukS/MN povsem u redu fant, logično, a ker je njegov spletni alter ego še vedno rovaril, sem ga še enkrat poslal v terme Banovci. Nato sem prejel graje češ zakaj. Meni je povsem jasno zakaj, a nekaterim se zdijo tovrstni ukrepi pretirani. Delo moderatorja je pač nehvaležno, moraš lizati bule in scati kri.

Moram priznati, da se mi MN v primerjavi z debili, kot jih citira Esem, zdi prava pesmica.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 13, 2007 4:53 pm

esem je napisal/-a:Gospa dična Martina Navratilova res kdaj žali (kar se za gospodično sicer ne spodobi), ni pa vedno začetnica le-tega, večkrat so njene besede le enakovredna reakcija na izrečene neumnosti ali žalitve. Ni pa primerno "fašist" označevanje (morda ima JdV preko ZS drugačne izkušnje), saj romanofob še ni fašist (bi ga pa po nekaterih pripombah iz neavtomobilističnih tem skoraj označil za antifašista). Tu konkretno je bolj banzaist. So pa reakcije nanj večkrat dobesedno fašistične (tu ne mislim tu prisotnih), bolj primitivne (žalitve a la lesbača ipd - verjetno nekje na začetku teme o Alfah kot dobrih/slabih avtih in še kje) in čisto mimo avtomobilističnega konteksta. Določeni osebki si nasploh (gotovo opogumljeni zaradi nekaterih sicer upravičenih očitkov Martini) jemljejo pravico, da vsako njeno oglašanje takoj sprejmejo na nož ter jo kot osebo popljuvajo, o njenih pripombah oz o temi kot taki pa niti enega argumenta. Kot psi, ki sledijo gospodarju/velikemu vodji?

Spomnite se, kakšne je kvasil bivši uporabnik BMW Motorsport (npr zagovarjanje dirkanja 150+ po ovinkih v Lj-centru in posledično povzročitve nesreče itd), pa ni nihče zlival gnojnice po njem (zame je on bil malo? bolan, morda je to razlog za tako prijazno držo do njega?). Ali pa to, da nekomu, ki reče, da "avto kompaktnega ali srednjega razreda povsem zadostuje in da ti avta ne sme biti škoda za uporabljat, ker si sicer on lasti tebe, ne ti njega" (tema Nekaj za lastnike BMW-jev), odgovarjajo, da je d**** in naj zgine s foruma, češ da ni avtomobilistični privrženec, ker mu je vseeno, če se mu avto razleti v kandelaber (približno po spominu). WTF? Zame je to v navednicah ena redkih vsebinskih (netehničnih) izjav na forumu, ki povsem stojijo, odgovori pa taki kot jih je zmožno le krdelo d(b)ingotov! To so abnormalni odgovori, ki s svojim lepo vidnim zanikanjem zmožnosti vsakršnega razmišljanja o še drugih resnicah dolgoročno ustvarjajo na forumu neko antiintelektualno vzdušje in kot taki najbolj škodijo in nižajo kvaliteto foruma. Neumni, netolerantni, neargumentirani, otročji in sovražni posti so pravi strup za forum, ne pa kakšna kdaj celo nerazumljena (ali predobro razumljena - hehe) provokacija a la MN....

Tisto prej (v okrepljenem tisku) bi bilo pa nujno sankcionirat in tudi brisat. Obstajajo celo zakoni o tem, kaj se (o) človeku (na splošno, tu se ne gre za MN) še lahko reče, kaj pa je razpihovanje ne vem česa. Tako je sicer sedaj splošno stanje v "sproščeni" družbi, ni pa nujno, da ponavljamo vsak debilizem velikih vodij iz politike, a i šire. Ima pa Martina kdaj tudi kaj soli v odgovorih, to velja tudi ko zahteva natančnost pri argumentih, kar tu nasploh pogrešam. Ravno tako rabimo tudi take, ki kalijo vodo (in naš lažni mir?), da vidimo, koliko blata in mulja je skritega v resnici nekje spodaj. Tudi kakšna dobro argumentirana polemika se je že zgodila zaradi Navratilinih "provokacij". Malo bomo pa že potrpeli, kljub kakšnemu komarju, ki ga prinese "Božji veter"....


V praktično vsem se strinjam s tabo. To je mnenje odraslega človeka.

Moram pa obelodaniti še svojo plat zgodbe. Sam poznam le majhen kos tega foruma, saj preberem in soustvarjam mogoče 10% foruma, zato ostalih zateženih primerkov res ne poznam. Za BMW Motorsporta sem zgolj nekaj slišal. HajdukS/MN je bil moj prvi primer v službi moderatorja in jaz sem ga prvi označil za nippofašista. Moja oznaka se mi še vedno zdi povsem utemeljena. Vsaka najmanjša kritika (oz. še to ne) čez katerikoli azijski avto je naletela na brutalno protiofenzivo. Zadosten razlog, da smo ga poslali v Banovce. O tem sva debatirala po ZS-jih in tam sem ugotovil, da je hajdukS/MN povsem u redu fant, logično, a ker je njegov spletni alter ego še vedno rovaril, sem ga še enkrat poslal v terme Banovci. Nato sem prejel graje češ zakaj. Meni je povsem jasno zakaj, a nekaterim se zdijo tovrstni ukrepi pretirani. Delo moderatorja je pač nehvaležno, moraš lizati bule in scati kri.

Moram priznati, da se mi MN v primerjavi z debili, kot jih citira Esem, zdi prava pesmica. :lol:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 16, 2007 11:46 pm

Veliko jih bo, ki si ga bojo zaželeli na prvi pogled.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jan 17, 2007 12:22 pm

Lignage je napisal/-a:Veliko jih bo, ki si ga bojo zaželeli na prvi pogled.

lp, mm


tut jst...
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 20, 2007 4:13 am

Zdi se, da gre novincu v redu. Zdi se tudi, da malo mešajo bodočega hibridnega C4 s C4 Picasso. Če bo pa res toliko manj goriva porabil, naj kar vse zmešajo v hibride. :D

Peugeot Citroën sales dip slightly, but the C4 debut goes well

Posted Jan 9th 2007 8:10PM by Sebastian Blanco
Peugeot Citroën's overall sales were down seven-tenths of a percent last year, but the Citroën C4 Picasso was launched successfully last October. That's good to hear, as I've been paying special attention to news about the C4. The reason I'm excited about C4 news is that potential of the C4 prototype that we learned about last year. The prototype features something called Stop & Start technology, which shuts the diesel-hybrid engine down when the car stops moving and automatically starts up again when you push down on the gas pedal. PSA says the production version should be on dealer lots in 2010. The C4's current 45 mpg rating (on diesel) should be boosted to around 84 mpg with Stop & Start. PSA says that the C4 Picasso sold over 24,000 units in the last quarter of 2006. Sales of the marque's compact line-up (which includes the C1, C2, C3 and C3 Pluriel) also grew, with unit sales gaining 3.9 percent.

Related:
* Citroën C4 Picasso wins MPV of the Year, and it's not even out yet
[Source: PSA Peugeot Citroën]
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr jan 24, 2007 3:44 pm

esem je napisal/-a:Auto Express je primerjal na testu C4 P, S-Max-a, Zafiro in Mazdo 5. Zmaga gre Citroenu!


Očitno so imeli več sreče kot naši SLO novinarski kolegi (AM 1/07) - avto jim je sredi testa odpovedal oz po domače povedano "crknil" :jao:


Sicer pa so na testu:

pohvalili :tomidelej: : obliko zunanjosti, prilagodljvost in uporabnost, ogromno predalov za drobnarije, opremljenost in vgrajeno baterijo

grajali :/:o:/ : kakovost izdelave, delovanje menjalnika (6-st. robotiziran menjalnik), nedostopnost vzvoda za gretje sedežev, preveč založen volanski obroč


LP
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Po jan 29, 2007 8:47 pm

Zelo lep, pa kera modra :o
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 29, 2007 8:52 pm

Lep, čeprou v tej modri in pod nekaterimi koti zelo spominja na C3
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 29, 2007 11:57 pm

Tomcatter je napisal/-a:Lep, čeprou v tej modri in pod nekaterimi koti zelo spominja na C3


...kar pa seveda ni nič narobe ;) :D

To barvo pogrešam na petvratnem C4. Me prav zanima kako bi zgledal v njej.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 30, 2007 3:06 am

cene 5-s Picassoja v Španiji.
Ker nimajo enotnih označb, imajo tudi različne menjalnike in morda opremo pri istih imenih paketov, je primerjava s 7-s Picassojem skoraj nemogoča. Se pa vseeno zdi, da bo (na srečo) razlika v ceni bistveno večja od prvotno napovedane.

5-s Picasso

BENCIN
* 1.8i 16v LX Plus 19.150 €
* 1.8i 16v SX 20.150 €
* 2.0i 16v CMP SX 21.750 €
* 2.0i 16v CMP Exclusive 23.850 €
* 2.0i 16v CAS SX 22.250 €
* 2.0i 16v CAS Exclusive 24.350 €

DIÉSEL
* 1.6 HDI LX Plus 20.450 €.
* 1.6 HDI SX 21.450 €
* 1.6 HDI Exclusive 23.550 €
* 1.6 HDI CMP SX 22.200 €
* 1.6 HDI CMP Exclusive 24.300 €
* 2.0 HDI CMP LX Plus 22.650 €
* 2.0 HDI CMP SX 23.650 €
* 2.0 HDI CMP Exclusive 25.750 €
* 2.0 HDI CAS Exclusive 26.550 €

za primerjavo še cene Grand Picassoja v Španiji

C4 Picasso 7-s:

BENCIN
1.8i 16v de base : 21 000€
1.8i 16v Pack BV5 : 22 100€
1.8i 16v Pack Ambiance BV5 : 23 500€
2.0i 16v Pack Ambiance BMP6 : 25 200€
2.0i 16v Exclusive BMP6 : 27 850€

HDi :
Hdi 110 "Base" BV5 : 23 050€
Hdi 110 "Base" BMP6 : 23 750€
Hdi 110 Pack BV5 : 24 150€
Hdi 110 Pack BMP6 : 24 850€
Hdi 110 Pack Ambiance BV5 : 25 550€
Hdi 110 Pack Ambiance BMP6 : 26 250€
Hdi 138 Pack Ambiance BMP6 : 27 700€
Hdi 110 Exclusive BV5 : 28 200€
Hdi 110 Exclusive BMP6 : 28 900€
Hdi 138 Exclusive BMP6 : 30 350€

Slika
Slika
Slika


Xsara Picasso bo ostala do 2010! Verjetno je upravičena domneva, da bo tudi evropska XP kmalu dobila posodobljeno masko, kakršno že ima kitajska XP, ki jo je ujel Martin Krpan na krajšem izletu po kitajskem (spletnem) svetu.


Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 30, 2007 7:53 am

Vidim, da so le osnovnejše verzije Picassa na voljo s standardnim menjalnikom, potemtakem bo Picasso avto z največjim deležem avtomatike pri nas, kmalu za mercedezi in BMW-ji?

Če ne drugega, se je končno začel uresničevati sen starega Andréja ;)
 
DaciaLogan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe jan 26, 2007 6:24 pm

Napisal/-a DaciaLogan To jan 30, 2007 2:01 pm

Zgleda so obupali nad proizvodnjo svojih rocnih menjalnikov. Aplavz.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov