Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To dec 04, 2007 12:22 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
Punisher je napisal/-a:nop...34 je imel le podatke o trenutnem navoru...oz. podatkih kaj se dogaja z masino...


Ni res...tud 34-ka že ima vse pospeške, tud zaviralne in bočne...G - meter, ampak samo GT-R model, GT-T pa ne. Je pa itak tole the car, kar se serijske tehnologije tiče. 35-ka bo tud prvi skyline, ki bo na voljo z levim volanom.

Kar ste uravnavanja moči tiče, ima en port, prek katerga s pomočjo lap-topa spreminjaš vitalne nastvavitve delovanja. Podobn kokr Autronic. Tud to je imel že R34 GT-R.


tako je :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 04, 2007 10:22 am

No, potem sem imel prav.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 04, 2007 12:47 pm

Če se komu že cedijo sline, saj se mu zdi, da bo to dostopen superšportnik, samo en namig - v ZDA bodo dali v prodajo samo 1500 komadov na leto. Verjetno bo v Eu še slabše. Upajmo, da ne bo večno tako, že zato, ker bo s svojo konkurenčnostjo tudi ostale prisilil v izboljšave ali v nižanje cen (plačevanje "praznega" imidža ob slabših zmogljivostih)

http://www.autoblog.com/2007/11/19/niss ... ar-in-u-s/
http://www.autoblog.com/2007/11/26/get- ... begin-jan/

Nastopal bo v jap. prvenstvu in morda tudi v Grand Am-u
http://www.gtchannel.com/content.php?cid=11515
http://www.autoblog.com/2007/12/01/ente ... am-series/

Slika Slika
 
wolly
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Po okt 01, 2007 10:02 pm

Napisal/-a wolly To dec 04, 2007 1:59 pm

ooo dober je ja! :P
;)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To dec 04, 2007 2:04 pm

V Evropi naj bi bla cena 90.ooo E + DDV, avto je odprt na 480 HP.

A kdo ve, če ne velja več omejitev na 207 kW za avzomobile, kar je vzhodnega porekla?

Čudno mejhne so mi te cifre za prodajo, sploh zato ker je to prvi Skyline, ki bo mel volan lahko tud na levi, ravn zarad tega ker ga hočejo približat še ostalim trgom.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To dec 04, 2007 2:22 pm

it’s a price-to-performance dream.

:vc
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 04, 2007 3:03 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Čudno mejhne so mi te cifre za prodajo...


Morda - poleg ekskluzivnosti - tudi zaradi brezkompromisnih postopkov izdelave in preverjanja kakovosti.

InsideLine je napisal/-a:Building the Most Expensive Nissan

As the company's flagship, Nissan is intent on ensuring that the GT-R makes a strong impression on its buyers. A portion of Nissan's Yokohama assembly plant was set aside as an engine assembly "clean room," where 12 assemblers are dedicated to building each GT-R's twin-turbo 3.8-liter V6. This clean room follows the practices of race engine shops, where a single technician is responsible for an entire engine's assembly. Both the engine and six-speed sequential manual gearbox are hand-built.

Deviating from the inline-6 layout of previous GT-Rs, the all-aluminum DOHC V6 is known as VR38 and shares its 60-degree vee angle and bore spacing with Nissan's acclaimed VQ-Series, which is used in everything from the 350Z to several Infiniti SUVs. Few parts are shared between the two engine series.

Each body shell is placed on a vibration rig to verify that its natural frequency, a direct indicator of stiffness, is within specified bounds. Once fully assembled, all GT-Rs are exercised by a factory driver on Nissan's 18-mile Tochigi test track prior to delivery.

A three-year service program is included with the purchase of each 2009 Nissan GT-R. This program consists of wheel alignments and engine and transmission checkups every year. Only those dealerships willing to invest in this equipment and training required by the factory have a shot at having GT-Rs grace their showrooms. In Japan, 10 percent of Nissan's sales outlets will offer GT-Rs and we expect a similar ratio Stateside.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To dec 04, 2007 3:23 pm

esem je napisal/-a:Če se komu že cedijo sline, saj se mu zdi, da bo to dostopen superšportnik, samo en namig - v ZDA bodo dali v prodajo samo 1500 komadov na leto. Verjetno bo v Eu še slabše. Upajmo, da ne bo večno tako, že zato, ker bo s svojo konkurenčnostjo tudi ostale prisilil v izboljšave ali v nižanje cen (plačevanje "praznega" imidža ob slabših zmogljivostih)

Samo za informacijo, to je pri Nissanu kar navada za super performance avte. ;) Obstaja namreč nekaj kar bi mi rekli Almera GTi (tam je to Pulsar VZR) ki je imel 1.6 motor in 175 konjev. Nissan se je odločil, da bodo naredili še nekaj hujšega. In kaj so naredili? 200 konjski 1.6 motor (NA tuning s pomočjo VVLa) ki je peljal scat vso konkurenco. Teh avtov pa je bilo okoli 1000 in to samo za to da bi bil bolj ekskluziven, kljub temu, da so še pri Best motoring izjavili, da je škoda da Nissan ne ponudi najboljše avte široki publiki. :cry: Skratka znajo narediti marsikaj.
http://www.youtube.com/watch?v=YnYqupXMSr0 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To dec 04, 2007 3:27 pm

Mislil predvsem 1500 kom. za ameriški trg...
RiDe hArD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr dec 05, 2007 5:06 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:A kdo ve, če ne velja več omejitev na 207 kW za avzomobile, kar je vzhodnega porekla?

Kolikor vem ni bilo nikoli striktno prepovedano ampak je bil togentelmenski dogovor med Japonskimi proizvajalci. Končna hitrost 180 km/h pa je bila zakonsko omejena.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr dec 05, 2007 6:37 pm

Se pravi da pri nas najverjetneje ne bo trgovca pooblaščenega za GT-R. Le kdo bo kupil to opremo in šolal ljudi za par komadov - če sploh bo par komadov uradno prodanih. Kvečjemu bodo uvoženi iz Nemčije itd.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr dec 05, 2007 7:55 pm

90k + DDV vrže okoli 108k €. Posrche GT3 stane v nemčiji 112k €.

Res da ima GT-R več elektronike in več ''gadgetov'', plus več konjev, ampak se mi zdi da če bo cena čez 100k, bi znalo biti to malo pretirano.

Priznam pa, da je oblika res pornič.
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 06, 2007 2:11 am

Mick Jerry je napisal/-a:90k + DDV vrže okoli 108k €. Posrche GT3 stane v nemčiji 112k €.

Res da ima GT-R več elektronike in več ''gadgetov'', plus več konjev, ampak se mi zdi da če bo cena čez 100k, bi znalo biti to malo pretirano.

Priznam pa, da je oblika res pornič.


Brez zamere, ampak zate kar naj ostane pri obliki....

zame v tem primeru šteje le mehanika...oblika je bla prejšnja bolj pornografska;)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 10:58 am

GT-R je res tehnološki dosežek in svojevrsten kultni pojav. Porsche je svoj sloves gradil na 60-letnem garanju, tale GT-R pa nastopi v parih videoigricah in hoče biti glavni frajer na sceni.

Ravno zato sem za Porsche.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če dec 06, 2007 11:07 am

pomoje je servis za gtr cnej k za tole masinko... ma ne vem no, od low-cost dirkalnika je ratal high-cost dirkalnik... j*** ga...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 06, 2007 12:43 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:GT-R je res tehnološki dosežek in svojevrsten kultni pojav. Porsche je svoj sloves gradil na 60-letnem garanju, tale GT-R pa nastopi v parih videoigricah in hoče biti glavni frajer na sceni.

Ravno zato sem za Porsche.


Se ne strinjam ravno - GT-R kot model ima ravno tako slavno in dolgo zgodovino. Zakaj pri nas ni bil nikoli prej uveljavljen je ravno stvar tega da je bil vse do te zadnje generacije proizvajan le z volanom na desni strani. Torej razen parih sivih uvozov v GB in Avstraliji, nismo vedeli ničesar o temu avtomobilu.
Prvi GT-R je mlel konkurenco že 1969 - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R

Drugače je pa tko; primerjava med njim in Porsche se mi zdi kot primerjava hrušk in jabolk. To sta dva avtomobila, ki na popolnoma drugačen način in po drugačni poti zadovoljujeta potrebe po super-športni vožnji. Če je kdo za Porsche mu gotovo ne bo všeč GT-R in obratno. Tudi demografijsko ciljata na popolnoma drugačno publiko.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 12:58 pm

INFINITI je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:GT-R je res tehnološki dosežek in svojevrsten kultni pojav. Porsche je svoj sloves gradil na 60-letnem garanju, tale GT-R pa nastopi v parih videoigricah in hoče biti glavni frajer na sceni.

Ravno zato sem za Porsche.


Se ne strinjam ravno - GT-R kot model ima ravno tako slavno in dolgo zgodovino. Zakaj pri nas ni bil nikoli prej uveljavljen je ravno stvar tega da je bil vse do te zadnje generacije proizvajan le z volanom na desni strani. Torej razen parih sivih uvozov v GB in Avstraliji, nismo vedeli ničesar o temu avtomobilu.
Prvi GT-R je mlel konkurenco že 1969 - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R

Drugače je pa tko; primerjava med njim in Porsche se mi zdi kot primerjava hrušk in jabolk. To sta dva avtomobila, ki na popolnoma drugačen način in po drugačni poti zadovoljujeta potrebe po super-športni vožnji. Če je kdo za Porsche mu gotovo ne bo všeč GT-R in obratno. Tudi demografijsko ciljata na popolnoma drugačno publiko.


Mislil sem ravno na to, GT-r je bil 40 let lokalna zadeva, po zaslugi rač. igric je postal globalen fenomen.

Hruške in jabolka? Porsche je bil očitno vseeno dober za primerjavo, saj so jih pogosto testirali skupaj, bok ob boku, rit za ritjo. Precej zaslug za nastanek GT-R-ja je torej treba pripisati tudi inženirjem v Zuffenhausnu.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 06, 2007 1:44 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:GT-R je res tehnološki dosežek in svojevrsten kultni pojav. Porsche je svoj sloves gradil na 60-letnem garanju, tale GT-R pa nastopi v parih videoigricah in hoče biti glavni frajer na sceni.

Ravno zato sem za Porsche.


Se ne strinjam ravno - GT-R kot model ima ravno tako slavno in dolgo zgodovino. Zakaj pri nas ni bil nikoli prej uveljavljen je ravno stvar tega da je bil vse do te zadnje generacije proizvajan le z volanom na desni strani. Torej razen parih sivih uvozov v GB in Avstraliji, nismo vedeli ničesar o temu avtomobilu.
Prvi GT-R je mlel konkurenco že 1969 - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R

Drugače je pa tko; primerjava med njim in Porsche se mi zdi kot primerjava hrušk in jabolk. To sta dva avtomobila, ki na popolnoma drugačen način in po drugačni poti zadovoljujeta potrebe po super-športni vožnji. Če je kdo za Porsche mu gotovo ne bo všeč GT-R in obratno. Tudi demografijsko ciljata na popolnoma drugačno publiko.


Mislil sem ravno na to, GT-r je bil 40 let lokalna zadeva, po zaslugi rač. igric je postal globalen fenomen.

Hruške in jabolka? Porsche je bil očitno vseeno dober za primerjavo, saj so jih pogosto testirali skupaj, bok ob boku, rit za ritjo. Precej zaslug za nastanek GT-R-ja je torej treba pripisati tudi inženirjem v Zuffenhausnu.


Ne piši bedarij, če premalo poznaš bolj oddaljene države, njihove kulture. Način dela in pristop k le-temu se v Nemčiji in na Japonskem bistveno tazlikujejo. Si že slišal za learning by doing? Tud kakšen japonček ima košček tradicije, res je skyline doživel splošno prepoznavnost v 2F&2F, bodi pa prepričan da je že kdo vedel zanj preden se je pojavu v filmih. Skyline je bil in bo ostal 3 vratna limuzina, v kateri se lahko vedno peljejo 4 odrasli potniki, pa še prtljago majo kam dat? Kopiranje po Porscheju?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 1:50 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:GT-R je res tehnološki dosežek in svojevrsten kultni pojav. Porsche je svoj sloves gradil na 60-letnem garanju, tale GT-R pa nastopi v parih videoigricah in hoče biti glavni frajer na sceni.

Ravno zato sem za Porsche.


Se ne strinjam ravno - GT-R kot model ima ravno tako slavno in dolgo zgodovino. Zakaj pri nas ni bil nikoli prej uveljavljen je ravno stvar tega da je bil vse do te zadnje generacije proizvajan le z volanom na desni strani. Torej razen parih sivih uvozov v GB in Avstraliji, nismo vedeli ničesar o temu avtomobilu.
Prvi GT-R je mlel konkurenco že 1969 - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R

Drugače je pa tko; primerjava med njim in Porsche se mi zdi kot primerjava hrušk in jabolk. To sta dva avtomobila, ki na popolnoma drugačen način in po drugačni poti zadovoljujeta potrebe po super-športni vožnji. Če je kdo za Porsche mu gotovo ne bo všeč GT-R in obratno. Tudi demografijsko ciljata na popolnoma drugačno publiko.


Mislil sem ravno na to, GT-r je bil 40 let lokalna zadeva, po zaslugi rač. igric je postal globalen fenomen.

Hruške in jabolka? Porsche je bil očitno vseeno dober za primerjavo, saj so jih pogosto testirali skupaj, bok ob boku, rit za ritjo. Precej zaslug za nastanek GT-R-ja je torej treba pripisati tudi inženirjem v Zuffenhausnu.


Ne piši bedarij, če premalo poznaš bolj oddaljene države, njihove kulture. Način dela in pristop k le-temu se v Nemčiji in na Japonskem bistveno tazlikujejo. Si že slišal za learning by doing? Tud kakšen japonček ima košček tradicije, res je skyline doživel splošno prepoznavnost v 2F&2F, bodi pa prepričan da je že kdo vedel zanj preden se je pojavu v filmih. Skyline je bil in bo ostal limuzina v kateri se lahko vedno peljejo 4 odrasli potniki, pa še prtljago majo kam dat? Kopiranje po Porscheju?


Nisem tega rekel in tudi priznam, da je novi GT-R fantastičen avto s tradicijo. Vseeno pa moramo priznati, da je bil merilo Porsche, saj so ju ves cajt testirali skupaj. Če ne bi bilo Porscheja, bi bil GT-R drugačen, mislite da ne?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 06, 2007 1:58 pm

Misliš še boljši?;) Oba 2 izpolnjujeta večje zahteve kot prehod iz točke A v točko B. Mene definitivno pritegne bolj kot Porsche. Stvar okusa.
RiDe hArD
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov