Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr jun 27, 2007 10:00 pm

 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 28, 2007 2:13 am

Unair je takorekoč bolj napredna zadeva, kot se razni V-TEC, JTS, Velvetronic ;)
Pri blackovem linku imate itak razloženo, sicer par stvari v članku ne drži več (napovedi modelov in nekaterih motorjev).
Kdaj pa dejansko Fiat to namerava spravit na tržišče je pa že druga zgodba.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če jun 28, 2007 5:51 am

Vendar v osnovi je to sistem ki ima isti cilj kot ostali VTEC, Valvetronic,... Torej variabilno odpiranje ventilov?
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 28, 2007 3:31 pm

Nixxon preberi link od Blacka ;), skratka glih finta je v tem, da bi naj ponujal boljšo rešitev. Sam nisem tak specijalec za motorje, da bi ti v slovenščino to vse znal prevest in razložit. Tehnologija pa se bolj kot v GTA 159 pričakuje v Alfi Junior in 149 ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jun 28, 2007 5:45 pm

Fora je v tem da na sesalnem delu nima več lopute za zrak, katero mi upravljamo z nogo in s tem količno mešanice.

Tu se to določa samo z globino in časom odpiranja sesalnih ventilov, posledično se temu prilagodijo še izpušni.Če sem prav razumel tekst.

Fizikalna osnova, ki bi prispevala k temu da moč toliko dvigne in poraba zmanjša, pa mi ni jasna. Morda manj upora v v dovodnem delu in natančnejše odmerjanje zraka.

Če kdo razume bolj, prosim...
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe jun 29, 2007 9:21 am

Ne vem, fora VTECa je bla ravno v tem, da je bil tako hudicevo enostavn, da je zaradi tega super deloval in bil prakticno neunicljiv. :) JTS npr ma to bol poenostavljen in je motor zanesljiv, samo kuri prevec, pa tudi izpusni plini niso eni najbolsih, ravno zaradi tega, naj bi Uniair bil.

Sicer pa, se komu sploh sanja kaj je razlika med Uniair in Multiair? Uni je kaj enotni pretok zraka, multi pa vec plastni? Tole bi mogu kdo razlozit k se bol spozna...
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Po sep 03, 2007 10:02 pm

Alfih range je dobu nov customization program.

‘Exclusiveness and personality’ have always been distinctive features of the Alfa Romeo brand, a fact borne out by the broad choice of bodies, engines, exterior outfits, interior furnishings and options, enabling customers to order the car that meets their needs and their desire to be different.

To extend this broad choice even further, and in response to the growing number of requests from the market, Alfa Romeo has now developed the ‘Unique Alfa’ Customisation Programme, a new departure for the brand that will enable customers to make their cars even more refined and exclusive. The wide ranging programme will be on show in Frankfurt next week.

The Alfa Romeo Customisation programme has been available on the entire range for a couple of months, and was born out of the experience of the Alfa 8C Competizione, the model that the brand has chosen to define its strategies with precision and authority. One of the winning features of this lovely GT is the fact that it was conceived to cater for every whim of competent, refined customers, who wish to state their personality by the way they configure their car, transforming a car that is already exclusive into something unique. By the same principle, the ‘Unique Alfa’ Programme, the expression of the best Italian products, now extends this opportunity to the other Alfa Romeo models. Alfa Romeo is one of the most prestigious brands in motoring history, and it indubitably conjures up the art of Italian living, expressed in a perfect synthesis of tradition and modernity, heritage and the avant-garde, beauty and culture. And it is thanks to this propensity for art and beauty that the Alfa Romeo Customisation Programme has taken shape, developing into three different areas that identify the brand’s exclusive values and make its relationship with its customers unique.

The first area, known as ‘Vintage’, reinterprets Alfa Romeo tradition with elegance and modernity: intriguing colours that conjure up the Dolce Vita or victories on the world’s most prestigious racing circuits.

Chromatic treatments that recall the timeless emotion of the prestigious finish, and upholstery crafted with the care and precision typical of a craftsman’s workshop.

‘Collezione’ is the second area, which invites customers to explore the world of fashion and elegance. The interiors are designed to recreate a sensation of well-being and beauty, underlined by the materials chosen to give a feeling of sensory involvement: soft, perfumed leather covers the seats, facia, and panels; the stitching reveals and underlines the sinuous, elegant shapes; the real metal inserts propose different finishes. On the exterior, multi-layer lacquered paints give an extra touch of elegance to the lines of the body, drawing attention to the ornamental elements and the alloys with their luminous sparkle finish.

The third and final area of the ‘Unique Alfa’ programme is ‘TI’ (Turismo Internazionale), which obviously harks back to Alfa Romeo tradition, where racing and competitions have always played an important part in the development of cutting-edge technologies designed to guarantee the proverbial enjoyment of driving an Alfa Romeo, and safety in all driving conditions. The heritage of technological culture and a passion for the product have laid the foundations for the development of this area, which addresses customers who are particularly demanding where performance, dynamic behaviour and sporty personality are concerned, with mechanical components such as a low stance, boosted braking system, alloy wheels and high performance tyres. And in the immediate future, this exciting catalogue will also incorporate other features to raise the performance of the powerful Alfa Romeo engines even higher.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po sep 03, 2007 11:03 pm

Pozabil si še to sliko, kjer se vidi napredek uporabe materialov v Alfinih notranjostih.
(drugače pa prepelpo!!!)

Slika
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Po sep 03, 2007 11:22 pm

zdej je treba samo še počakat kaj bo ven prišlo potem pa oči na pašo!!!
mater so lepe in bravo afa! zdej je pa res čas da nardijo en velik korak naprej 8) :D
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To sep 04, 2007 7:39 am

Čudovite notranjosti, super barve.
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To sep 04, 2007 11:09 am

Te rjave notranjosti so res lepe; dvomim pa da jih bomo pri nas veliko videli.


Ljudem vsaj v večini pri nas je obsurdno dajat veliko denarja za dodatno opremo, kar je žalost po svoje. Pravzaprav moram priznat da še nisem videl 147 ali 159 z usnjeno armaturko, ki bi bila kupljena pri nas. Če že ima usnje povsod potem je sigurno iz uvoza.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio To sep 04, 2007 3:08 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Te rjave notranjosti so res lepe; dvomim pa da jih bomo pri nas veliko videli.


Ljudem vsaj v večini pri nas je obsurdno dajat veliko denarja za dodatno opremo, kar je žalost po svoje. Pravzaprav moram priznat da še nisem videl 147 ali 159 z usnjeno armaturko, ki bi bila kupljena pri nas. Če že ima usnje povsod potem je sigurno iz uvoza.


x2
žal je pri nas tako....v italiji pa težko vidiš alfo z malo opreme, mislim jih je dosti več z maksimalno opremo
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To sep 04, 2007 4:59 pm

Zame najlepša notranjost je postala še lepša :shock:
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk To sep 04, 2007 5:05 pm

sej se govori da je gta že ozunaj samo ne vejo kakšen motor vem sam da bo 4x4 ne vejo pa a bo motor od ferrarija
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To sep 04, 2007 6:16 pm

Te rjave kombinacje so res dokaj hude, čeprav so že lani predstavljane možnosti bile kar posrečene.

Slika

Slika[img]

Slika[/img]
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy To sep 04, 2007 6:20 pm

Za GTA obstaja vec moznih varijant in nobena se ni potrjena se pravi GTA se ne obstaja.

-zacelo se je pri 3.2 V6 GM TwinTurbo z okol 400KM toda je motor imel okol 600-700Nm Alfa pa za to nima menjalnika,

-potem se je omenjal 4.2 V8 iz Maserati GrandSporta, se pravi tudi 400KM, mozen tudi MultiAir (nova Fiatova tehnologija, ki naj bi dodala dobrih 10% moci ob manjsi porabi) kar bi naneslo 440KM,

-potem je tu se motor iz 8C, se pravi 4.7 V8 450KM,

-zdej se neki govori o 4.3 V8 iz F430 z 490KM,

-nazadnje pa je se tu novi 3.5 V6, ki naj bi v NA razlicici proizvedel 100KM/l ter se razne Turbo verzije, ki bi moc potisnile do 450KM.

Kar bo pa res, pa zaenkrat (predvidevam) da se pri Alfi ne vedo!
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ So sep 22, 2007 10:28 pm

Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne sep 23, 2007 2:13 am

Mick Jerry je napisal/-a:Fora je v tem da na sesalnem delu nima več lopute za zrak, katero mi upravljamo z nogo in s tem količno mešanice.

Tu se to določa samo z globino in časom odpiranja sesalnih ventilov, posledično se temu prilagodijo še izpušni.Če sem prav razumel tekst.

Fizikalna osnova, ki bi prispevala k temu da moč toliko dvigne in poraba zmanjša, pa mi ni jasna. Morda manj upora v v dovodnem delu in natančnejše odmerjanje zraka.

Če kdo razume bolj, prosim...


vtec system: mamo sesalne in izpušne ventile.prvi začne nalogo sesanlni seveda in ko je ta na 3/4 svoje naloge začne delovati že izpišni ventil.ko je izpušni na 3/4 svoje naloge začne delovati spet sesalni in tako naprej
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 23, 2007 2:25 am

Kje imaš pa še dva takta? Po tvoje Honde šibajo bencin direkt iz sesalnega takta v izpuh? A zato se VTEC motorji ne kvarijo - kljub blokadiranju - ker nimajo eksplozije in kompresije (eksplodira v auspuhu, kompresira pa v zice :idea: :lol: ?)? Še kakšen "hondaš" tako misli? :P



Večina Alf, tudi Maseratiji in Ferrariji, ostali pa postopoma, bodo dobili Multiair motorje.

Sicer je pa interes za Multiair (prej samo drugo ime za Uniair sisteme za dizle, zdaj se zdi, da bo za vse - morda zato, ker je Uniair že zaščiteno ime za neko tovarno kompresorjev?)) pokazal tudi Ford (najprej Ka, nato tudi ostali), v tem primeru ne bo imel več HDI motorjev. Seveda bodo piskrček pristavili tudi pri Oplu , verjetno tudi Suzukiju.

Kot zanimivost - konceptna Panda v Frankfurtu je imela 80 KM (benz ali metan, Multiair, dvovaljnik, 900 ccm, stop&start) in je glede emisij dosegla nov rekord - 69 g CO2. Pohvalno!
Več v italijanščini
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne sep 23, 2007 1:28 pm

Pri variabilnem krmiljenju ventilov so pri nizkih vrtljajih časi in trajanje odprtja krajši, z naraščanjem vrtljajev pa se ventili oprejo hitreje in ostanejo dalj časa odprti. Tako se naprimer izpušni ventil zapre celo nekaj časa po pričetku sesalnega takta, sesalni ventil pa se odpre že v času izpušnega takta. Polnjenje valja se torej prične veliko hitreje, praznjenje valja pa se konča kasneje, kar pomeni, da je polnjenje bolj učinkovito

amm aja pa nism HONDAŠ ;) ;) ;) :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov