Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Sriple Tix
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe feb 10, 2006 2:16 pm

Napisal/-a Sriple Tix Po jan 07, 2008 9:38 pm

Ali ni tudi Maseratijev motor poganjal Citroena in Ferrarijev Lancie, pa sta se vedno dokaj ugledni znamki?
Zadnjič spremenil Sriple Tix, dne Po jan 07, 2008 9:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 07, 2008 9:38 pm

No saj glih zaradi tega hvalospeva sem jaz tako reagiral. Je doma pri hiši Audi in vseeno vem kakšen avto je to, zato sem se pač moral oglasit. Vsaka znamka ima pluse in minuse, in moti mo ko en zaprisežen lastnik neke znamke potem kuje svoj avto do nebes, slabih lastnosti pa kot da jih ni. zato sem tudi napisal, dejvi da si ozkogled oz "slep", ker nočeš pogledat na znamko iz distance. Vse lepo in prav dejvi da te Audi tako prepriča ampak potem se obrekni tudi ob slabih stvareh ne da jih potem prikriješ z raznimi izgovori, čet to je pa zdaj Audi!!! in tako naprej.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po jan 07, 2008 9:42 pm

@lizard: zanimivo tatoo- jev post si pa spregledal in prav tam ti govori tisto
kar ti drugim oz. v tem primeru dejvi-ju
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 637#951637
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 07, 2008 9:46 pm

To je blo namerno, se mi pač ne da na njegov nivo o tem kako komu prihaja ne da spuščat. In jaz sem pisal o Lancii v čisto drugem smilsu kot je dejvu o Audiju, pojdi prebrat kaj sem o thesisu pisal pa me potem obsojaj dsvostranskosti.. Sicer pa tema je o Audiju A4, mar ne?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 07, 2008 10:11 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Si pa res hecen – poglej si armaturno C6 pa najdi kaj skupnega s CITROEN-i.

Imaš pa tudi zelo strokovne ocene : v salonu si ogledaš + preizkušaš sedež, pa veš o njem vse – sprašujem se ali je zate pomembnejši izgled sedeža ali njegova v praksi preizkušena »vrednost« - kot so možnost nastavitev + brez bolečin prevozit daljšo razdaljo ?

Tudi tvoja ocena opremljenosti A4 je višek modrosti – ne gre za skoparjenje, ampak ravno obratno : nudijo možnost takšne opreme – za tistega, ki si to želi. Od tu dalje pa nudijo neprimerno več možnosti individualne izbire kot preostala (predvsem Francoska, Japonska ipd.)konkurenca. Prodajni uspeh A4 prejšnjih generacij je potrdilo, da takšen koncept oz način ponudbe kupcem ustreza. Če tebi ne ustreza je to predvsem tvoj problem.

Sicer pa: ker tako rad vlečeš CITROEN po zobeh. Konkurenčni C 5 in njihova ponudba, ki obsega vsega 3 agregate. To je zate ponudba ? Max. 100 Kw v tem razredu ? Da ostalega ne naštevam …

Ali ni to, če uporabim tvoje besede » občutek abolutnega natega » ?

In lepo prosim : izrazi kot so ŽID v tvojem slogu ne sodijo na forum - če je v tvojem okolju to "domače" potem obdrži zase.

Da se vrnemo na temo : A4 ALLROAD – možnosti so. Obstajajo tudi dobri razlogi za to : uspešnost modela A6 v takšni različici ter širitev prodajne palete AUDI-jev.

LP



jej, jej Karli...... te je pa zjezilo tisto zgorej, a? :P ;)

in ja, prav maš.... v salonu si ogledam sedež in posadim rit vanj. in če mi rit že v mirujočem vozilu pravi, da nima poštene bočne podpore, kaj misliš, da mi bo rekla med vožnjo čez ovinke 8) ? in pri tem na žalost prav nič ne pomaga v katere vse smeri in s koliko elektrike se da "klopca" štelat. in gladko usnje na njej je kvečjemu še dodaten minus. mislim, da je v tem primeru bolj na izgled, kot pa na funkcijo sedeža mislil negdo drug... ne pa jaz. :) .

kar se viška modrosti, skoparjenja, tržnih pristopov in premium nadstandardov tiče... jaz preprosto mislim, da mora bit nadstandarden avto že v osnovi nadstandardno opremljen z opremo sledečih področij:

-varnost (aktivna in pasivna)
-informacijskih sistemih avto-voznik (pa tudi voznik-zunanji svet)
-bivalnem udobju
-kvaliteti vgrajenih materialov in izvedbi

to zadnje je itak tak samoumevno, da nebi blo treba niti pisat! za prejšnje tri je pa fajn da se pri njih v premijskem segmentu lahko še orenk zmišljuješ!
tisto o čemer govoriš ti, je pa nekej drugega..... oziroma, bi moralo bit dopolnilo tega kar pravim jaz. skupaj pa bi pomenilo in opremljenost vredno premijske znamke (in denarja) in fleksibilnost pri individualizaciji za tiste, ki si to želijo!
poleg tega pa.... a misliš, da bi blo neumno vtaknit v osnovno opremo stvar, ki jo iz več A4 listov dolgega seznama dodatne opreme, izbere 80% vseh kupcev?

okrog mojih citroena vsebujočih analogij in primerjav v tej temi si me zelo narobe razumel! al sem se pa jaz nerodno izrazil. najprej... predvsem sem govoril o skoraj diametralno nasprotnih principih hišnega oblikovanja teh dveh znamk! ( TomC... na zadnjem sistematskem pregledu so mi rekli, da še vidim ko sokol :mrgreen: 8) )
in če si se že navezal na moje citroen vsporednice..... jaz C5 glih nebi vzel za konkurenco audijevi štirici. vsaj ne še! in popolnoma se strinjam s tvojo opazko o ponudbi razpoložljivih motorjev zanj. še več... ta njihova nevrjetna nefleksibilnost me jezi tudi pri drugih modelih! recimo pri mojem C2 v katerega dajejo 1.4l motor s 75 konji, 1.4l motor (isti, sam malo pošraufan) z 90 konji pa ne :evil: ! in NIKOLI ne bom razumel odločitve, da bodo v svoj prvi avto, ki bi lahko konkuriral premijski trojici (novi C5), vtaknili 30 let star bencinski 1.8l motor s 127 konji in nič navora, ter ostalo bencinsko starudijo. novih, manjših, gospodarnejših, in močnejših motorjev, razvitih skupaj z BMWjem pa ne! ampak glede na to, da so ti motorji našli pot samo v pežoje, je to najbrž kaka koncernska zarota :? :P .
okrog tega se torej strinjava! in to sem tudi mislil, ko sem napisal, da so neprilagodljivi do zla boga! in to celo pri stvareh, ki bi jih brez pretiranega problema lahko kupil za svoj avto iz spiska dodatne opreme! stvari, ki jih majo in jih vgrajujejo v enake avte za druga tržišča! zarad te vrste neprilagodljivosti mislim, da C6 ni premijski avto! ne zato ker bi bil slabši ali manj kvaliteten od premijcev svojega segmenta! tudi osnovno opremo ma tako, da gate trga! ni premijski zato, ker so nefleksibilni okrog ponudbe za personalizacijo.... v njegovi notranjosti teško kaj spremeniš, pa tudi če gre samo za izgled. mimgrede... armatura C6ke je citroenovska zarad dveh stvari:
prva je ta, da je tako drugačna od katerekoli druge armature, da je že zato lahko samo citroenova (pa ne se zdej prosim spotaknit ob izgled knofov na centralni konzoli, govorim o formi celote).
in drugič zato, ker je grafika tistega lcd displeja, pogreznjenega v armaturo pred volanom, zelo podobna grafiki armature GSa! na levi digitalna številčnica brzinomera, na desni obratomer v obliki grafa motornega navora pri C6 - osvetljena rotirajoča kugla s printom števil za hitrost in cager obratomera z enakim grafom navora pri GSu.... bi šel slike limat, da bi vidu o čem govorim, sam to bi pa res predstavljalo oftopičarjenje na napačnem threadu :P .

nebi pa reku, da ob tej nerazumljivi citroenovi nefleksibilnosti dobiš občutek absolutnega natega! v njihovih avtomobilih dobiš kr lep seznam opreme in ne moreš reč, da so te za denar, ki ti ga vzamejo nategnli. ziher te pa s to svojo neprilagodljivostjo zjezijo do zla boga (sprobal :P )! jaz bi temu prej reku arogantno podcenjevanje kupca, kot pa nateg!

in nazadnje tisti "žid v mojem slogu" je nažalost dediščina antisemitizma krščansko katoliške civilizacije katere del sva tudi midva in ne kak izraz mojega osebnega antisemitizma. uporabljen je kot sinonim za preračunjlivost/skopost/prevarantstvo/ipd. zato, ker je civilizacija katere del sva, vsaj tisočletje vse te lastnosti pripisovala židom! oziroma blatila žide s pripisovanjem teh lastnosti! ne bi se zdej spuščal v debato zakaj smo/so to počeli! enak, samo bolj lokalen pomen mata tudi izraza "škot" in "gorenjc ohrni". kaj bi mi očital, če bi uporabil katerega od njih?
zato si okrog tega ne pustim pridigat! še posebej ne, ker je iz konteksta napisanega zelo jasno razumljivo v katerem pomenu besede "židovi" je bilo uporabljeno!
poleg tega pa... v moji krvni žlahti se najde tudi kak jud. kar pomeni da bi bil antisemit sam sebi :P . no, vsaj delu svojih genov :D

pa brez zamere... ;)


Joie de vivre! je napisal/-a:Spodoben dizel? Daj daj, taka ropotarnica je sramota za tako drag avto, poleg tega enak, le nekoliko manj navit 1.9 TDi najdeš v Škodi Fabii. To naj bi bila luksuzna znamka?


čakej Joy.... a niso tudi pri njih zadegali smrdajsasti traktorček v smeti in prešaltali na commonrail s filtri za saje? :?
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jan 07, 2008 10:52 pm

Hvalospev - mogoče? Če je tako izpadlo...ni pa bilo mišljeno

Joie, ko si omenil dizel mašino - pa saj ta nova ne bo imela dosti skupnega s predhodnjimi, čeprav ne vem v čem bi naj bile tako katastrofalne. Res je, da bi lahko ropotale tišje, vendar bolj je pomembno, da potniki tega niti ne slišijo dosti, ko je mašina ogreta in ko lepo prede!
Ne vem od kod takšna občutljivost, kadar gre za VAG, in bognedaj, da se kaj pohvali v tej smeri. Vedno vse slabo...

Maseratija v garaži, ne hvala, moje sanje ne sežejo do tja! Sem zadovoljen s tem kar imam in to je najpomembnejše. Je še dosti drugih mnogo bolj važnih stvari, da bi se obremenjeval za avtomobili.

Kot sem že prej omenil, cene res hitijo v nebo, trg bo pač tisti pokazatelj, ki bo potrdil ali zavrgel pričakovanja.

Tako kot je drugmirko rekel - ekonomija v tem poslu igra najpomembnejšo vlogo in praktično gradi avto. Za vsak del, ki se vgradi v avto ali ne, je preklemansko natančno ovrednoten! Oni že vedo kaj se splača in kaj ne...
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jan 07, 2008 11:20 pm

in potem druge učite kako naj pišejo da bo forum pregleden, vsi vi...z moderatrojem(-i) na čelu... :roll: :roll: :roll:
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 07, 2008 11:55 pm

drugmirko je napisal/-a:kar se viška modrosti, skoparjenja, tržnih pristopov in premium nadstandardov tiče... jaz preprosto mislim, da mora bit nadstandarden avto že v osnovi nadstandardno opremljen z opremo sledečih področij:

-varnost (aktivna in pasivna)
-informacijskih sistemih avto-voznik (pa tudi voznik-zunanji svet)
-bivalnem udobju
-kvaliteti vgrajenih materialov in izvedbi

A4 serijska oprema :[]
-varnost: ESP, dinamično podvozje, ASR, EDS, backguard, 4 zračne blazine + sideguard, ISOFIX, meglenke + smernika v ogledalih...
-info: 6" MMI + sredinski zaslon (radio, klima, temp., nastavitev avtomobila...)
-udobje: podvozje, auto. klima, nastavljivi sedeži + volan (čez francoske zice ga pač ni :P)
-kvaliteta: mislim da tu Audi nebi smel imeti težav :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 To jan 08, 2008 12:11 am

lizard je napisal/-a:daj Dejvi ne pretiravaj s tem hvalospevom Audiju, ker človeku postaja pošteno slabo ko bere tako "slepe" komentarje raznih Audi loverjev. In ne ga srat z nekimi individualizmi z avti kot Audiji, katerih je vsako križišče polno kot dreka. briga me če si vsak lahko po svoje opremi A4, za mene je le še en avto izgubljen v množici, le kičaste ledice malo rešujejo A4ko in A5ko da se jih ležje opazi.

Ti si pa re čudn, TVOJI hvalospevi tukaj pa še na drgih forumih so naravnost smešni in mejijo že na obsedenost
Potem pa ti tukaj govoriš naj gledamo iz distance (najprej pred svojim ....)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 08, 2008 12:37 am

Po dolgem času prav paše malce vroče debate, odkar ni Hajduka in podobnih je kar mal douhcajt.

dejvi je napisal/-a:Joie, ko si omenil dizel mašino - pa saj ta nova ne bo imela dosti skupnega s predhodnjimi, čeprav ne vem v čem bi naj bile tako katastrofalne. Res je, da bi lahko ropotale tišje, vendar bolj je pomembno, da potniki tega niti ne slišijo dosti, ko je mašina ogreta in ko lepo prede!
Ne vem od kod takšna občutljivost, kadar gre za VAG, in bognedaj, da se kaj pohvali v tej smeri. Vedno vse slabo...


Maš prav, res je tako. Najbrž zato, ker je VAG klientela tako številna in samozavestna, je zato bolj ostra tudi opozicija :?
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 To jan 08, 2008 12:40 am

Govorite o neki ekskluzivnosti in nevem kakšnih strojih od avtov in da nevem kaj pričakujete, pogovarjate pa se o A4. Dajte takšne pogovore premaknit na modele, ki so en razred višje.

A4 je še vedno A4 in glede na to kakšen je A6, A4 ne more bit bogvekaj, kljub visoki ceni določenih paketov opreme in s tem avta.

A4 je začetek ponudbe. Vstopni razred pri Audiju (nelimuzinski modeli ne štejejo). Namen vstopnih razredov pa je ravno v tem, da so namenjeni kupcem, ki hočejo imeti na nosu zvezdo, propeler ali 4 kroge, niso pa pripravljeni plačati za normalen avto srednjega razreda tega določenega proizvajalca.

To velja za C, razred 3 in A4.

Seveda vse skupaj, napisano, ne velja, v kolikor gre za nežnejši spol. So vstopni modeli ravno pravi avtki za vozakat se po mestu med trgovinicami in tu pa tam podrajsat kak odbijač.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 12:43 am

Joie, ko si omenil dizel mašino - pa saj ta nova ne bo imela dosti skupnega s predhodnjimi, čeprav ne vem v čem bi naj bile tako katastrofalne. Res je, da bi lahko ropotale tišje, vendar bolj je pomembno, da potniki tega niti ne slišijo dosti, ko je mašina ogreta in ko lepo prede!

Oprosti ampak do predkratkim so bili razni 1,9 in 2.0 TDI (ko bodo common rail bo spodobno) v sramoto Audiju ki naj bi bil premium znamka. Motorji pač s konkurenco niso ravno kultivirani. Preveč je bil zvok podoben raznim traktorjem (in to v premium ne sodi). Konkurenca je ponujala nekaj ušesu bolj prijazno. Da ne omenjamo tisto brezvezni butanje/limanje ko prime in imaš občutek da so pospeško boljši od dejanskih .. v resnici je panekje 10s do 100 :P Kar Audi denimo šele sedaj (odpravlja). Pojem dizelskega agregata je zame recimo Hondin 2.2cdti. Prede mirno in če nisi ravno pozoren ga zamenjaš skorajda z bencincem. Pri Audiju kot premium znamki si slišal ...
To so Audiju očitali itak v vsakem drugem testu...Saj ni treba tako slepo zagovarjati Audi.

ps: VAG loverji: imate tako ali tako v novem Auto Bildu primerjalni test med A4,C in 3er. Po razmerju vrednosti zmaga 3er. Celokupno je najboljši pa A4 (če je pa najnovejši :-P ). Poleg imate tudi članek "kateri je pravi VW" na kar precej straneh...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 08, 2008 12:51 am

E=mc^2 je napisal/-a:in potem druge učite kako naj pišejo da bo forum pregleden, vsi vi...z moderatojem(-i) na čelu... :roll: :roll: :roll:


Audi je ena pomembnejših/vplivnejših znamk in A4 je njim bistven avto. Ves čas se govori točno in (skoraj) samo o vlogi A4 za avtomobilistično polje (in seveda za Audi in njega potencialne kupce) - torej o tem, kaj in kako (za kašno ceno) nudi A4, kaj se od takega premium avta in znamke pričakuje, kakšna je in/out bilanca tega odnosa...

Odlična tema, takih bi moralo biti več! Ravno ta tema je prikaz konstruktivnosti in poučnosti takih debat, ki se žal nekaterim zdijo celo off, so pa vse prej kot to. Le tako naprej...

lp
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 08, 2008 1:00 am

Tomcatter je napisal/-a: A4 serijska oprema :[]
-varnost: ESP, dinamično podvozje, ASR, EDS, backguard, 4 zračne blazine + sideguard, ISOFIX, meglenke + smernika v ogledalih...
-info: 6" MMI + sredinski zaslon (radio, klima, temp., nastavitev avtomobila...)
-udobje: podvozje, auto. klima, nastavljivi sedeži + volan (čez francoske zice ga pač ni :P)
-kvaliteta: mislim da tu Audi nebi smel imeti težav :twisted:


:mrgreen: :tomidelej:

sam napisal sem, da bi moral bit opremljen nadstandardno :P ;) . sicer se jako fajn čita to kar si napisal in mene tudi je jako vzradostilo dejstvo, da so ISOFIX pripone zdej serijsko tudi v Audiju... in to tako zelo, da sem pozabu vprašat, če se da sovozniški airbag vgasnit s ključem al je še zmeraj treba (proti plačilu) avto na servis vozit, da ti ga -če se pokaže potreba- izklopijo..... pa pod udobje si pozabu napisat predal za očala spredaj :twisted: ;) :mrgreen: . in tisti 6" MMI je tudi nobel slišat, v bistvu gre pa za monokromatski zaslonček med števci (verjetno dobro znan iz dozdejšnjih VAG avtov, vsaj od Golfa naprej), ki prikazuje: radio, klimo, car meni in uro! potovalni računalnik pride šele z drugo, ne s prvo, z drugo plačljivo opcijo....najprej majo za doplačat eno ki ji rečejo "voznikov informacijski sitem", potovalni računalnik in sistem check funkcje pridejo pa še z eno štengo dražjo igračo! ki pa že ma barvni zaslonček 8) ...
kapo dol jim dam samo za kompleten sistem aktivne vozne varnosti z ABS, ASR, EBV in EDS. sam pri airbagih bi lahko malo manj škrtarli!

lej... nebi se nekej kurču in pametoval... audi je fajn in kvaliteten avto, moja gospa je resen kupec, sestra ma obe trojke, staro in novo, svak si je kupu A5, popolnoma spoštujem audi, celo vozim ga (kadar se gospa nečejo pelat s citroenom :P ), prodajalec je vedu da nismo naključni firbci, ko smo vrašali za opremo, smo dobili seznam opcijske in ko smo izrecno vprašali kaj je pa v serijski, je s kislim nasmeškom reku "bl malo"... malo predvsem za avto, ki naj bi bil v vsemu boljši od "povprečnežev"!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 1:29 am

smernika v ogledalih

:-P in kaj je tukaj neka jaka oprema. To da ima žmigavce? Pač je dizajniran tako da jih ima v ogledalih. Preveč zagreti fani ste včasih malce smešni. :P
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 To jan 08, 2008 1:35 am

Sam potovalni računalnik bi pa tut lahk dal serijsko no. Če ga lahk ma tetika v eni bogi prejšni fabiji z 1.4 75hp. Jst čist razumem, da hočjo dat izbiro kupcem, ampak take bolj osnovne reči, ko bi vsak verjetno želel, bi pa lahko dal serijsko v tem razredu... Vseeno to le ni več fabia al pa clio, da jih tak oskubijo.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 To jan 08, 2008 4:19 am

To je tudi en kup sranja zdaj ko nabijate s to dodatno opremo, kot da je to celo boljše za kupca, da je avto prazen.

Tak avto bi moral imeti serijsko vsaj najosnovnejše, če že prepričano govorite o neki ekskluzivnosti znamke, ne pa da eni zagovarjate možnost izbire kupca tako daleč, da se boste počasi strinjali, da bi morali v ponudbo nazaj vključiti odpiranje šip na navijalce. Pa še te ponuditi kromirane kot opcijo, samo za doplačilo.

Ekskluzivnost je, ko je avto že serijsko, glede na trenutni trg, normalno opremljen, ampak kupec naknadno iz spiska dodatne opreme nameče vanj stvari, ki jih pri primerljivih modelih drugih znamk sploh ni na izbiro. Tu je ekskluzivnost. Ne pa v tem, da govorite o ekskluzivnosti, če nekdo naroči potovalni računalnik, ki ga ima že vsak drugi moped serijsko.

Kakšna ekskluzivnost so te trenutne A4-rke na naših cestah, ki jih najverjetneje tretjina sploh ne bi imela klime, če ta ne bi bila del serijske opreme.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 5:45 am

Ekskluzivnost je, ko je avto že serijsko, glede na trenutni trg, normalno opremljen, ampak kupec naknadno iz spiska dodatne opreme nameče vanj stvari, ki jih pri primerljivih modelih drugih znamk sploh ni na izbiro. Tu je ekskluzivnost.

+1

Primerjajmo Lexusov koncept. is220d stane naphan z opremo za enih 37k EUR. Od usnja, hi-fija,adaptive xenon, gretje, hlajenje zicev, ogrevana,preklopna vzvratna ogledala (ki pri A4 stanejo več kot 400EUR), električno nastavljivi sedeži, ledvena opora, park senzorji spredaj in zadaj ... da o varnosti ne govorimo ... Kdo si ne bi želel te full option opreme tudi v kateremu od ABM. Aja ni možnosti take kostumizacije. :roll: Grem stavit, da če bi bil pri Audiju tak paket opreme za enih 4-5k eur bi bila najbolj zaželjen kos dodatne opreme. Kljub vsej kostumizaciji, ki je beden izgovor za gol avto. Tudi švabi vedo, da je boljša varianta prodajat vse ločeno - denarno gledano. Upajmo da bodo tudi oni primorani kmalu začeti s konkretnimi paketnimi avtomobili. :-P
Če za nekatere kostumizacija pomeni to, da avto ima ogrevana ogledala, a ne preklopnih potem pa -> :P Skratka kostumizacija je cheap izgovor za bedno komfortno (ne)opremljenost, ki bi morala biti v tem razredu serijska. Mislim da nobenega ne moti sredinski naslon za roko ki je v A4 ki se ga da itak premaknit nazaj (pa še lepše zgleda notranjost :P ), ogrevana in električno nastavljiva ogledala, multifunkcijski volan, spodobno ozvočenje ... od komfortne opreme je notri le avtomatska klima. Skratka, ko jaz berem tisti spisek dodatne opreme bi jo imel veliko a polovica moje izbire predstavlja oprema, ki bi jo človek pričakoval že notri

ps: npri A6ki se že nekaj časa dobi en paket opreme po zelo solidni ceni. Čeprav se človek ne more izogniti občutku, da bi morala biti ta že serijsko. Ampak je na voljo in pri (za moje pojme) osnovni opremi za ta razred (tempomat,...) prihraniš ogromno. Upam da se najde tudi kaj v A4. Ker je nov model kmalu še ne ... če ne prej po faceliftu BMW trojke.

ps2: koliko prejšnjih A4 ima zadaj električna stekla? :D
ps3: kaj pa Audi misli s ceno navigacije v A4 pa meni ni čisto jasno.
ps4: človeku se kar zasmilijo prejšnje A4ke (tudi en leto stare) s kakšno opremo se prodajajo.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 6:31 am

Kot primerjava.
Poglejte si osnovno opremljen Lexus is220d in njegovo ceno in primerjajte z 170 konjskim A4 dizlom in njegovo ceno.
Slika
Opreme, ki ni na spisku in je serijska je še precej. Denimo alarmna naprava, multifunkcijski volan, naslon za roke spredaj in zadaj. ( :-P )
To kar najdemo na tem spisku bi morala biti serijska oprema tudi za A4 (že sedaj oguljeni osnovni je precej dražji od osnovnega lexa). Z izjemo cd changerja denimo. Dokupovanje dodatnih varnostnih blazin se meni ne zdi blazna kostumizacija, tudi nakup alarmne naprave ne... Kostumizacija pa naj se osredotoča na bolj ekskluzivno opremo, ki jo je tako ali tako še ogromno...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To jan 08, 2008 8:24 am

Tud električnih in ogrevanih ogledal nima :roll:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov