KARL ABARTH je napisal/-a:Si pa res hecen – poglej si armaturno C6 pa najdi kaj skupnega s CITROEN-i.
Imaš pa tudi zelo strokovne ocene : v salonu si ogledaš + preizkušaš sedež, pa veš o njem vse – sprašujem se ali je zate pomembnejši izgled sedeža ali njegova v praksi preizkušena »vrednost« - kot so možnost nastavitev + brez bolečin prevozit daljšo razdaljo ?
Tudi tvoja ocena opremljenosti A4 je višek modrosti – ne gre za skoparjenje, ampak ravno obratno : nudijo možnost takšne opreme – za tistega, ki si to želi. Od tu dalje pa nudijo neprimerno več možnosti individualne izbire kot preostala (predvsem Francoska, Japonska ipd.)konkurenca. Prodajni uspeh A4 prejšnjih generacij je potrdilo, da takšen koncept oz način ponudbe kupcem ustreza. Če tebi ne ustreza je to predvsem tvoj problem.
Sicer pa: ker tako rad vlečeš CITROEN po zobeh. Konkurenčni C 5 in njihova ponudba, ki obsega vsega 3 agregate. To je zate ponudba ? Max. 100 Kw v tem razredu ? Da ostalega ne naštevam …
Ali ni to, če uporabim tvoje besede » občutek abolutnega natega » ?
In lepo prosim : izrazi kot so ŽID v tvojem slogu ne sodijo na forum - če je v tvojem okolju to "domače" potem obdrži zase.
Da se vrnemo na temo : A4 ALLROAD – možnosti so. Obstajajo tudi dobri razlogi za to : uspešnost modela A6 v takšni različici ter širitev prodajne palete AUDI-jev.
LP
Joie de vivre! je napisal/-a:Spodoben dizel? Daj daj, taka ropotarnica je sramota za tako drag avto, poleg tega enak, le nekoliko manj navit 1.9 TDi najdeš v Škodi Fabii. To naj bi bila luksuzna znamka?
drugmirko je napisal/-a:kar se viška modrosti, skoparjenja, tržnih pristopov in premium nadstandardov tiče... jaz preprosto mislim, da mora bit nadstandarden avto že v osnovi nadstandardno opremljen z opremo sledečih področij:
-varnost (aktivna in pasivna)
-informacijskih sistemih avto-voznik (pa tudi voznik-zunanji svet)
-bivalnem udobju
-kvaliteti vgrajenih materialov in izvedbi
lizard je napisal/-a:daj Dejvi ne pretiravaj s tem hvalospevom Audiju, ker človeku postaja pošteno slabo ko bere tako "slepe" komentarje raznih Audi loverjev. In ne ga srat z nekimi individualizmi z avti kot Audiji, katerih je vsako križišče polno kot dreka. briga me če si vsak lahko po svoje opremi A4, za mene je le še en avto izgubljen v množici, le kičaste ledice malo rešujejo A4ko in A5ko da se jih ležje opazi.
dejvi je napisal/-a:Joie, ko si omenil dizel mašino - pa saj ta nova ne bo imela dosti skupnega s predhodnjimi, čeprav ne vem v čem bi naj bile tako katastrofalne. Res je, da bi lahko ropotale tišje, vendar bolj je pomembno, da potniki tega niti ne slišijo dosti, ko je mašina ogreta in ko lepo prede!
Ne vem od kod takšna občutljivost, kadar gre za VAG, in bognedaj, da se kaj pohvali v tej smeri. Vedno vse slabo...
Joie, ko si omenil dizel mašino - pa saj ta nova ne bo imela dosti skupnega s predhodnjimi, čeprav ne vem v čem bi naj bile tako katastrofalne. Res je, da bi lahko ropotale tišje, vendar bolj je pomembno, da potniki tega niti ne slišijo dosti, ko je mašina ogreta in ko lepo prede!
E=mc^2 je napisal/-a:in potem druge učite kako naj pišejo da bo forum pregleden, vsi vi...z moderatojem(-i) na čelu...![]()
![]()
Tomcatter je napisal/-a: A4 serijska oprema![]()
-varnost: ESP, dinamično podvozje, ASR, EDS, backguard, 4 zračne blazine + sideguard, ISOFIX, meglenke + smernika v ogledalih...
-info: 6" MMI + sredinski zaslon (radio, klima, temp., nastavitev avtomobila...)
-udobje: podvozje, auto. klima, nastavljivi sedeži + volan (čez francoske zice ga pač ni :P)
-kvaliteta: mislim da tu Audi nebi smel imeti težav
Ekskluzivnost je, ko je avto že serijsko, glede na trenutni trg, normalno opremljen, ampak kupec naknadno iz spiska dodatne opreme nameče vanj stvari, ki jih pri primerljivih modelih drugih znamk sploh ni na izbiro. Tu je ekskluzivnost.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov