Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr avg 15, 2007 3:18 pm

Spyker je napisal/-a:Adis, nevem kaj bi rad da ti razložimo pri tem motorju?

Glede RS6 se tud še ne ve 100% kater motor bo, najvertneje bo V10 5.2 biturbo (špekulira se na cca. 550 - 570 KM).

Je pa ta tema o A5 in ne o RS6 ipd. RS6 ima že svojo temo, tam notri se da tud marsikaj prebrat :)


hočm povedat naslednje: motor z dvema turbina 4.2l in 450hp je že bil narejen za katerega ste vi trdili da je "brezveze in ti da ta samo 30hp" in ta isti motor je bil vstavljen v prejšnjo generacijo rs6 in če je temu tako potem ne vidim zakaj nebi bil ta isti motor vgrajen v sedanjo verzijo rs5

OFF: vem da je tema za rs5 ampak ste nekateri trdili da je nesmiselno imeti 4.2l 2xturbo in "samo 450hp" v primerjavi z motorjem iz s6, ki je 4.2l in ima 420hp...v glavnem nima veze ker je očitno nesporazum

lp
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Sr avg 15, 2007 4:43 pm

Zadnji moj off topic post.
4.2 V8 ni FSI in ima 355KM. Se pravi se TwinTurbo konfiguracija splaca ce ima koncni izdelek 100KM vec. Pri 4.2 V8 iz RS4 se pa TwinTurbo konfiguracija ne splaca ce bi bi koncni rezultat 450KM.

V glavnem A5 mi od zacetka ni bil vsec, sploh na slikah, v realnosti je pa kr vsecen. In RS5 bi znal bit kr fajna konkurenca M3ki.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr avg 15, 2007 5:00 pm

Ti je že yigy deloma odgovoril. Čist bedna primerjava motorja s tole bivšo RS6-ko. Če tist motor nebi imel dveh turbin bi proizvedel krepko manj moči od prej omenjenih 30 KM.

Pa tema je o A5 (!) in ne o RS5, tko da dejte se mal navadit da ni vse eno in isto in ima vse svojo temo. Ne rečem da malenkost offtopica škodi ampak vse do ene mere. Še mal pa se bomo začel kregat kako to da je Honda spravla iz starga 1.6 motorja 160 KM, Audi pa v novejšem le 115 KM ipd. :roll:
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe sep 07, 2007 6:52 pm

 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe sep 07, 2007 9:08 pm

Konjički niso vse. BMW je z tem motorjem res zadel v polno. Lahek motor, turbina ne doda skoraj nič KM ampak le navor. Še vedno odziven motor ki se rad zavrti visoko....

Pridobival pa je ravno v ovinkih. Na ravnini ni mal šans. Fantje pozabte na quatro. Če spravijo 600kg težke formule 800Km na zadnja kolesa in ferrariji preko 600Km jih lahko tudi BMW 300 ali pa 400 ali pa 500. In verjamem da nekoč tudi 600.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver Pe sep 07, 2007 9:26 pm

andrej777 je napisal/-a: Fantje pozabte na quatro. Če spravijo 600kg težke formule 800Km na zadnja kolesa in ferrariji preko 600Km jih lahko tudi BMW 300 ali pa 400 ali pa 500. In verjamem da nekoč tudi 600.


Ja v idealnih pogojih (suha cesta, brez šodra,...) :idea:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe sep 07, 2007 9:29 pm

andrej777 je napisal/-a:Konjički niso vse. BMW je z tem motorjem res zadel v polno. Lahek motor, turbina ne doda skoraj nič KM ampak le navor. Še vedno odziven motor ki se rad zavrti visoko....

Pridobival pa je ravno v ovinkih. Na ravnini ni mal šans. Fantje pozabte na quatro. Če spravijo 600kg težke formule 800Km na zadnja kolesa in ferrariji preko 600Km jih lahko tudi BMW 300 ali pa 400 ali pa 500. In verjamem da nekoč tudi 600.


335i, oziroma vsem močnejšim non-M modelom, za na stezo kronično manjka špera(ferrariji, formule itd...imajo gume 50% širše od BMW-ja, špero + sredinski motor in posledično občutno bolj "obremenjena" pogonska kolesa...torej ne posplošujmo kar tako)...in resnično ima težave spravit konjenico na podlago, kar so precej grajali tudi na testu Sport Auto(Ring in hockenheim)...je pa pokazal da je kljub temu fenomenalen voz, saj se je nenazadnje krasno odrezal na tem testu...tudi na ringu je pokazal zelo zelo dober čas... :tomidelej: nenazadnje se lahko tudi vprašamo, kakšen čas bi dosegel šele s špero.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne sep 09, 2007 4:10 am

Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Konjički niso vse. BMW je z tem motorjem res zadel v polno. Lahek motor, turbina ne doda skoraj nič KM ampak le navor. Še vedno odziven motor ki se rad zavrti visoko....

Pridobival pa je ravno v ovinkih. Na ravnini ni mal šans. Fantje pozabte na quatro. Če spravijo 600kg težke formule 800Km na zadnja kolesa in ferrariji preko 600Km jih lahko tudi BMW 300 ali pa 400 ali pa 500. In verjamem da nekoč tudi 600.


335i, oziroma vsem močnejšim non-M modelom, za na stezo kronično manjka špera(ferrariji, formule itd...imajo gume 50% širše od BMW-ja, špero + sredinski motor in posledično občutno bolj "obremenjena" pogonska kolesa...torej ne posplošujmo kar tako)...in resnično ima težave spravit konjenico na podlago, kar so precej grajali tudi na testu Sport Auto(Ring in hockenheim)...je pa pokazal da je kljub temu fenomenalen voz, saj se je nenazadnje krasno odrezal na tem testu...tudi na ringu je pokazal zelo zelo dober čas... :tomidelej: nenazadnje se lahko tudi vprašamo, kakšen čas bi dosegel šele s špero.


E ravno zato je tale zmaga tudi zame presenečenje. S-a je premagal non-M model. Kaj more potem šele delati M3 z pravim športnim podvozjem, diferencialom...itd
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne sep 09, 2007 8:59 am

andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Konjički niso vse. BMW je z tem motorjem res zadel v polno. Lahek motor, turbina ne doda skoraj nič KM ampak le navor. Še vedno odziven motor ki se rad zavrti visoko....

Pridobival pa je ravno v ovinkih. Na ravnini ni mal šans. Fantje pozabte na quatro. Če spravijo 600kg težke formule 800Km na zadnja kolesa in ferrariji preko 600Km jih lahko tudi BMW 300 ali pa 400 ali pa 500. In verjamem da nekoč tudi 600.


335i, oziroma vsem močnejšim non-M modelom, za na stezo kronično manjka špera(ferrariji, formule itd...imajo gume 50% širše od BMW-ja, špero + sredinski motor in posledično občutno bolj "obremenjena" pogonska kolesa...torej ne posplošujmo kar tako)...in resnično ima težave spravit konjenico na podlago, kar so precej grajali tudi na testu Sport Auto(Ring in hockenheim)...je pa pokazal da je kljub temu fenomenalen voz, saj se je nenazadnje krasno odrezal na tem testu...tudi na ringu je pokazal zelo zelo dober čas... :tomidelej: nenazadnje se lahko tudi vprašamo, kakšen čas bi dosegel šele s špero.


E ravno zato je tale zmaga tudi zame presenečenje. S-a je premagal non-M model. Kaj more potem šele delati M3 z pravim športnim podvozjem, diferencialom...itd

S ni povsem direktna konkurenca M3-ju. Modeli ki so dejansko konkurenčni M-om imajo oznako RS, saj se od "civilnih" modelov Audija razlikujejo precej bolj kot S-i...nekako tako kot M-i od civilnih Beemvejev...pa ne da bi hotel zagovarjal S-a, vendar sta si S5 in 335i precej bližje po konjenici, kot pa M3 in S5, nenazadnje tudi nihče ne omeni da 335i na valjih občutno preseže svojih deklariranih 306km ;) V vsakem primeru krasen avto, za moj okus mu do popolnosti zmanjka le zapora diferenciala, za kar je pa tako ali tako že quaife poskrbel :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Bota
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So apr 27, 2002 10:12 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Bota Ne sep 09, 2007 9:01 am

andrej777 je napisal/-a:E ravno zato je tale zmaga tudi zame presenečenje. S-a je premagal non-M model. Kaj more potem šele delati M3 z pravim športnim podvozjem, diferencialom...itd


S5 je primerljiv z 335i. Za M3 coupe bo konkurenca RS5.
LP, Bota
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po sep 10, 2007 9:28 am

Bota je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:E ravno zato je tale zmaga tudi zame presenečenje. S-a je premagal non-M model. Kaj more potem šele delati M3 z pravim športnim podvozjem, diferencialom...itd


S5 je primerljiv z 335i. Za M3 coupe bo konkurenca RS5.


Ja vem. Samo tukaj je mel Audi 50 KM naskoka (mogoče res malo manj saj naj bi bili 335 res malo močnejši kot 306KM) pri RS in M3 sta pa moči enaki s tem da je med podvozjem 335-ke in M3-ko občutno več razlik kot med podvozjem S-a in RS-a. Zato pravim da bi moral tudi M3 še lažje premagati RS-a. Ker je isto močan ga bo dohajal na ravninah, skozi ovinke bo pa bo že samo zaradi zapore boljši ampak to je le ena od izboljšav v primerjavi z 335.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po sep 10, 2007 3:23 pm

bomo vidli so rekli slepi :P
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 10, 2007 3:44 pm

335i tt naj bi imel precej več konj kot je deklarirano - plus navor - na nekaterih testih je bil celo precej hitrejši - in to avtomatik - od stare M3 in praktično enak novi RS4. S tem se precej ukvarjajo v tem testu (in še marsikje, praktično vsi so opazili, da je turbo povsem primerljiv oz močnejši od stare M3, verjetno ne samo zaradi navora) http://www.edmunds.com/apps/vdpcontaine ... geNumber=1 , kjer so ga dali tudi na dyno. Med drugim so opazili precejšnje razlike med dvema 335i tt v tlaku polnjenja (njihov je bil avtomatik). Morda pa tlak polnjenja v BMW-ju prilagajajo trgom, avtomatiki itd.

The data doesn't make any sense. We're tearing our collective hair out trying to determine why the track-test numbers from our 2007 BMW 335i test car are so far off.

Our freshly minted 3 Series twin-turbo coupe has not only eclipsed BMW's own impressive performance figures — by a ton — it's also smoked those of the 2005 BMW M3 Competition Package, a car we called "The Best M3 Ever Sold in America." And while that admittedly turbo-deprived car had been a six-speed manual, the Arctic Metallic 2007 BMW 335i Coupe cooling in the driveway is but an automatic. Nothing about our Austrian First Drive of the car prepared us for this.

More than half fast
Consider the facts: This 2007 BMW 335i test car blazed from zero to 60 in 4.8 seconds. BMW says the new coupe mit twin-turbo engine and Steptronic six-speed autobox should make that trip in 5.5 seconds. Seven-tenths of a second quicker? That's 13-percent better than BMW's claim. Folks give aftermarket tuners wads of cash for that kind of performance bump, especially when a car starts out in the mid 5s to begin with.

Our 335i similarly scalded the quarter-mile in 13.3 seconds at 105.9 mph. For comparison, our 2005 M3 Competition Package used up 5.5 seconds getting to 60 and finished the quarter-mile in 13.7 seconds at 105.4 mph — close, but still a rearview-mirror performance. We almost beat the all-powerful 2007 Audi RS4, too. Despite a 120-horsepower advantage and all-wheel-drive launch superiority, it just nicked our 335i's 0-60 and quarter-mile times by a paltry 0.1 second each.
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Sr sep 12, 2007 4:09 pm

v zivo je avto sele bomba, dans ga vidu u SG-ju 8) 8) ...mrcina !!
 
Uporabniški avatar
07-91-70-71
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To maj 08, 2007 8:57 pm

Napisal/-a 07-91-70-71 Pe sep 28, 2007 8:40 pm

gregga je napisal/-a:v zivo je avto sele bomba, dans ga vidu u SG-ju 8) 8) ...mrcina !!

...res je na slikah je odličen...na cesti -fenomenalen.
Makina ni kaj :shock:
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So sep 29, 2007 9:26 am

Včeraj je šel mimo na Dunajski...v čni barvi. Nisem germanofil, vendar vsem tistim, ki ste pisali, da je to še en v vrsti Audi-jev, ki mu ne oblikovno ne tehnološko ne gre oporekati, da pa ti ob pogledu nanj le-ta ne sproži nobenih emocij (mogoče sem tudi sama v tej skupini :P ),... well.... daleč od tega. Avto ozgleda v živo naravnost fenomenalno! Brez pripomb, le nekaj nezadovoljstva ob dejstvu, da si ga ne morm privoščit. :|
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So sep 29, 2007 12:37 pm

Jorgi je napisal/-a:Včeraj je šel mimo na Dunajski...v čni barvi. Nisem germanofil, vendar vsem tistim, ki ste pisali, da je to še en v vrsti Audi-jev, ki mu ne oblikovno ne tehnološko ne gre oporekati, da pa ti ob pogledu nanj le-ta ne sproži nobenih emocij (mogoče sem tudi sama v tej skupini :P ),... well.... daleč od tega. Avto ozgleda v živo naravnost fenomenalno! Brez pripomb, le nekaj nezadovoljstva ob dejstvu, da si ga ne morm privoščit. :|


Arhh, finally... :D
Slika
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo So sep 29, 2007 2:05 pm

07-91-70-71 je napisal/-a:
gregga je napisal/-a:v zivo je avto sele bomba, dans ga vidu u SG-ju 8) 8) ...mrcina !!

...res je na slikah je odličen...na cesti -fenomenalen.
Makina ni kaj :shock:

videl belega...noro

@ Jorgi...z 2.7 TDI motorjem ga dobiš lahko že za okroglih 50 jurjev :lol:
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So sep 29, 2007 3:59 pm

enzospotenzo je napisal/-a:
07-91-70-71 je napisal/-a:
gregga je napisal/-a:v zivo je avto sele bomba, dans ga vidu u SG-ju 8) 8) ...mrcina !!

...res je na slikah je odličen...na cesti -fenomenalen.
Makina ni kaj :shock:

videl belega...noro

@ Jorgi...z 2.7 TDI motorjem ga dobiš lahko že za okroglih 50 jurjev :lol:


Ah to pa res nebi smel bit problem, vzameš kredit za 8 let vnaprej in se vsak mesec olajšaš za cca. 600€ :P

p.s.: dobr podpis ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So sep 29, 2007 4:05 pm

Sam more bit barva taprava. Črn in fajn serijske felge in je bomba 8)
Videl pa tut srebrnega in najbolj čip osnovne 16, in je blo grdo za popizd.. :?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov