Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 17, 2009 8:03 pm

AudiFreak je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Ko gledam ta Superb se vprašam, če bodo bedaki še kupovali Passate in A4ke. Še en dokaz, da je A4 precenjen.

Tokrat je res VAG prekosil samega sebe s tem Superbom.


Vprašaj se raje, kaj bi se zgodilo, če bi vsi passat in a4 fahrerji navalili na superba...
Ja točno to. Nekdo od te množice bi moral ostat b****, saj škoda nima zmogljivosti, da bi naredila toliko superbov.

Drugače pa zakon avto. Lep, prostoren, zmogljiv. Vse ima kar potrebuje.


To si dobro povedal ja.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered To nov 17, 2009 11:36 pm

No ja, sej je hud tisti na sliki, ampak takle kot je na sliki gotovo pride čez 40k €.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To nov 17, 2009 11:44 pm

fiatpowered je napisal/-a:No ja, sej je hud tisti na sliki, ampak takle kot je na sliki gotovo pride čez 40k €.


že res, a ravno danes test na avtomanii audi a6 3.0T za točno 2x toliko denarja, 80k€, pa je 2x boljši? ni.

EDIT; pozabil omeniti, recimo, da sta avta po motorizaciji, pogonu, velikosti, meri udobja tam-tam
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr nov 18, 2009 12:00 am

snikerson je napisal/-a:
fiatpowered je napisal/-a:No ja, sej je hud tisti na sliki, ampak takle kot je na sliki gotovo pride čez 40k €.


že res, a ravno danes test na avtomanii audi a6 3.0T za točno 2x toliko denarja, 80k€, pa je 2x boljši? ni.

EDIT; pozabil omeniti, recimo, da sta avta po motorizaciji, pogonu, velikosti, meri udobja tam-tam


No, po pogonu in motorizaciji in udobju so razlike v prid Audija, razen udobja seveda - je bolj dinamičen :jao: , se pa 100000000000000% strinjam, da vsej tej tehnologiji navkljub si Audi ne zasluži 2x višje cene od Superba. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr nov 18, 2009 12:26 am

Ne vem kaj se šopirite. Pri Audiju pač plačate za krogce (pa malce bolj prestižne materiale v notranjosti in bolj zaokroženo obliko - ostali glavni deli so itak ISTI). ;) Če bi dali Superbu krogce spredaj bi bil takoj od 30k eur za osnovno opremo. Tako pa ga dobite za 20. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr nov 18, 2009 12:38 am

V bistvu je čist vseen, kaj ma naliman spredi - krilo, krogce, propeler al pa znak od kie - to je fenomenalen avto za odlično ceno, opreme si lahk nabereš kukr čš, prostorsko je pa popolnoma brez konkurence (glede na razred in ceno). Edino jst bi ga mel s povsem temno notranjosto, tale bež z lesom mi deluje ceneno ...

Ps ... A ma ta s testa fake 4 auspuhe - z desnih se ne kadi pa še lepše sedejo v luknjo :D
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr nov 18, 2009 2:43 am

Dr.M3 je napisal/-a:Ne vem kaj se šopirite. Pri Audiju pač plačate za krogce (pa malce bolj prestižne materiale v notranjosti in bolj zaokroženo obliko - ostali glavni deli so itak ISTI). ;) Če bi dali Superbu krogce spredaj bi bil takoj od 30k eur za osnovno opremo. Tako pa ga dobite za 20. :tomidelej:


OK, saj ne rečem, da je Audi slabši, niti slučajno in seveda je višja cena upravičena, več tehnologije ima, najnovejše tehnologije v primerjavi s ostalim koncernom, boljši materiali, več opreme,..... to je vse res, vendar pa si zgrešil bistvo, pravim, da je višja cena upravičena, vendar pa je pretirano višja - plačaš tudi znamko - pragmatizem odleti skozi okno - ni racionalno, da plača človek še znamko (ugled,...) gre se za elitizem, ki ni upravičem, in to isto velja tudi za mnoge druge znamke.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Sr nov 18, 2009 7:02 am

Jaz sm gledal test na nemški televizii med novim superbom in novim mb e-razred, pa nimu mb nč več opreme. razlika v ceni je bla pa skor 15.000€.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Sr nov 18, 2009 2:14 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:Ne vem kaj se šopirite. Pri Audiju pač plačate za krogce (pa malce bolj prestižne materiale v notranjosti in bolj zaokroženo obliko - ostali glavni deli so itak ISTI). ;) Če bi dali Superbu krogce spredaj bi bil takoj od 30k eur za osnovno opremo. Tako pa ga dobite za 20. :tomidelej:


OK, saj ne rečem, da je Audi slabši, niti slučajno in seveda je višja cena upravičena, več tehnologije ima, najnovejše tehnologije v primerjavi s ostalim koncernom, boljši materiali, več opreme,..... to je vse res, vendar pa si zgrešil bistvo, pravim, da je višja cena upravičena, vendar pa je pretirano višja - plačaš tudi znamko - pragmatizem odleti skozi okno - ni racionalno, da plača človek še znamko (ugled,...) gre se za elitizem, ki ni upravičem, in to isto velja tudi za mnoge druge znamke.

Lp

Se tukaj popolnoma strinjam, ampak tukaj se dela napaka, da se pogosto za to nesorazmernost med "uporabno vrednostjo" in ceno obtožuje samo premijske znamke. Ampak to lahko opazimo tudi znotraj posameznih znamk. Npr. če primerjamo karavana ali pa še bolje enoprostorca iz C segmenta in limuzino iz D segmenta za skorajda poljubno znamko, opazimo, da avtomobila nudita podobno veliko prostora za potnike in prtljago. Vendar pa ob podobni opremi stanejo limuzine D segmenta približno 1,5-krat toliko kot enoprostorci iz C. Od kje razlika? Nekaj jo je na račun kvalitete: enoprostorci so prvotno namenjeni racionalnim kupcem (seveda to ni nujno, vendar v tem primeru cena tako ali tako naraste do cene limuzine), ki jim več kot trdota plastike in skladnost oblike pomenijo večja odprtina za prtljažnik in boljša preglednost. Nekaj pa jo je potem tu še zato, ker za kupce limuzin (pri kupejih in terencih je to še bolj opazno) v grobem velja, da so ljudje, ki si avtomobil kupujejo tudi kot statusni simbol in so zato pripravljeni seči v žep tudi malo globje, tudi za stvari, ki jih nujno ne potrebujejo. Ker znamke to vedo, si privoščijo, da že v osnovnem modelu uporabijo boljše materiale, ceno pa zvišajo za razliko v ceni pri uporabljenih materialih in še nekoliko več, ker vejo, da bodo kupci to razliko pripravljeni plačati. Če bi kupci postajali bolj in bolj racionalni, bi se s tem začele nižati tudi cene limuzin, saj bi znamke hotele kupce spet privabiti h kupovanju večjih avtomobilov.
Podobno velja tudi v tem primeru. Če bodo ljudje namesto audijev kupovali škode, bodo začele audijem cene padati in spet bodo pridobili kupce nazaj. Bodo pa verjetno v tem primeru audiji postajali čedalje manj prestižni, saj si more audi zagotoviti, da bo razlika med stroški za proizvidnjo in prodajno ceno ostala podobna kot je sedaj.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Sr nov 18, 2009 2:41 pm

Pa so v Audiju res boljši materiali?(resno vprašanje)
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr nov 18, 2009 2:55 pm

Dobro vprašanje, ki bi ga bilo potrebno preveriti v praksi. Sam še nisem sedel v novem Superbu, zato ne morem trditi kako je na stvari. Sem pa vozil Octavio 08 in moram reči, da je izdelava nekoliko slabša kot na primer v Golfu. Ni drastične razlike, vendar je.
Let there be rock!
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE Sr nov 18, 2009 4:00 pm

Pač to ne velja da samo za audi da je precenjen to tudi velja pri bmw in mb ker tudi ta dva nimata veliko bolših materialov od škode . pač pri audiju se to še bol izkaže ker sta avta pod isto streho. Nekaj pa prinese dizajn čeprav ta firmo ne stane nič več kot škodo ampak men je audi dosti bol sklaven in lepši od škode in tudi razlike v tehniko so audi ima skoraj vse svatila v led tehnologiji (notranjost, ogledala, zadnje in predne luči) škoda nima od tega nič. pa tudi npr aktiven volan itd. razlika pa nostopi tudi pri barvah, materialah in podobnem ker pri audiju imaš možnosti še pa še, tudi po lastnem okusu če si pripravljen še več doplačat za usnje ,dekorativni elementi in podobno. . Na koncu še pa zmerej kakih 15% procentov plačaš znamke posebej pri dodatni opremi so oderuški pri premium znamkah.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr nov 18, 2009 4:56 pm

Kot je že omenjal @S-LINE je prednost tzv. premijskih znamk (v tem primeru Audi) večja individualizacija kupca omenjenih modelov pri opremi, izboru barv, itd. Znotraj VW koncerna so vloge posameznih znamk dobro in premišljeno urejene, da si ne skačejo v zelje ter se ne gredo kanibalizma. Ob prihodu 1. generacije Octavie (mislim, da leta 1996) so Čehi pripravili preveč kvalitetno armaturno ploščo, ki so jo morali po "priporočilu" matičnega VW zamenjati. Tako Škoda tudi sedaj v svojem superb-iorno premijskem izdelku ne ponuja pregrešno dragih opcij, poznanih iz družinskega Audija (finega napa usnja, kolekcij letvic iz pravega lesa,...). Tudi v kvaliteti notranjih plastičnih delov se pozna razlika med eno in drugo znamko - kar sicer nikakor ne pomeni, da je v Škodi slaba, ampak da vedeti, da obstaja določena razlika med znamkama. Vendar mi je osebno ravno ta rubostnost Škodine notranjosti izjemno všeč.
Premijske znamke na ta način velikega izbora opcij, katerih "plebejci" ne ponujajo še vedno išče svoj krog potencialnih kupcev, določen procent MPC pa se seveda skriva tudi v imidžu, katerega so gradili vrsto let. Znana je zgodba Audija iz 80-let prejšnjega stoletja ter utrjevanju na podij premijskih znamk skozi inovacije, ki jih konkurenca tedaj ni ponujala (quattro,...). Mogoče bo čez čas na tej poti sledila tudi Škoda - potrebuje pa seveda določeno osamosvojitev od matičnega koncerna.
Racionalen kupec, ki ni razvajen z detajli, poznanimi samo pri premijskih znamkah, dobi s Superbom, še posebej v Combi različici, avtomobil, ki najbrž ponuja največ avtomobila na meter za dani denar.
Pred leti sem sicer zasledil informacijo (ne se sicer usesti nanjo, ker gre bolj za baba čula, baba rekla), da je veljala 1. generacija Superba za najkvalitetnejši model znotraj koncerna (pred A8, Touaregom, ipd.) - kar bi nekako verjel.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr nov 18, 2009 5:41 pm

CHAN je napisal/-a:Kot je že omenjal @S-LINE je prednost tzv. premijskih znamk (v tem primeru Audi) večja individualizacija kupca omenjenih modelov pri opremi, izboru barv, itd. Znotraj VW koncerna so vloge posameznih znamk dobro in premišljeno urejene, da si ne skačejo v zelje ter se ne gredo kanibalizma. Ob prihodu 1. generacije Octavie (mislim, da leta 1996) so Čehi pripravili preveč kvalitetno armaturno ploščo, ki so jo morali po "priporočilu" matičnega VW zamenjati. Tako Škoda tudi sedaj v svojem superb-iorno premijskem izdelku ne ponuja pregrešno dragih opcij, poznanih iz družinskega Audija (finega napa usnja, kolekcij letvic iz pravega lesa,...). Tudi v kvaliteti notranjih plastičnih delov se pozna razlika med eno in drugo znamko - kar sicer nikakor ne pomeni, da je v Škodi slaba, ampak da vedeti, da obstaja določena razlika med znamkama. Vendar mi je osebno ravno ta rubostnost Škodine notranjosti izjemno všeč.
Premijske znamke na ta način velikega izbora opcij, katerih "plebejci" ne ponujajo še vedno išče svoj krog potencialnih kupcev, določen procent MPC pa se seveda skriva tudi v imidžu, katerega so gradili vrsto let. Znana je zgodba Audija iz 80-let prejšnjega stoletja ter utrjevanju na podij premijskih znamk skozi inovacije, ki jih konkurenca tedaj ni ponujala (quattro,...). Mogoče bo čez čas na tej poti sledila tudi Škoda - potrebuje pa seveda določeno osamosvojitev od matičnega koncerna.
Racionalen kupec, ki ni razvajen z detajli, poznanimi samo pri premijskih znamkah, dobi s Superbom, še posebej v Combi različici, avtomobil, ki najbrž ponuja največ avtomobila na meter za dani denar.
Pred leti sem sicer zasledil informacijo (ne se sicer usesti nanjo, ker gre bolj za baba čula, baba rekla), da je veljala 1. generacija Superba za najkvalitetnejši model znotraj koncerna (pred A8, Touaregom, ipd.) - kar bi nekako verjel.

Sicer je pojem najkvalitetnejši model izredno širok, vendar je tole zgoraj vseeno čisto iz trte izvito! ;) Prva generacija Superba je bil v bistvu rebadgan Volkswagen Passat Lingyu (za dobrih 10 cm podaljšana kitajska različica prejšnje generacije Passata)...Audi A8 in Touareg sta bila že takrat na precej višnjem nivoju! ;)

P.S.: Drugače pa zelo lepo napisano! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr nov 18, 2009 5:53 pm

In ja pozabljate, da imata suberb in audi A6 skupni motor samo 2.0TDI (100kw), to pa je tudi vse.

Motorizacija, tehnologija, design, opremlenost, imidž... ima škoda z audijem zelo malo skupnega

In ja še vedno je cena primerna kakovosti, nihče ti ne bo prodajal kakovostnega izdelka za malo ceno, ker poceni kakovostni izdelek ne obstaja :!:
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr nov 18, 2009 6:07 pm

Ma koliko se trudite da bi opravičili ceno Audijev, da je že kar smešno.

"Škoda" da je Škoda pod VAG-ovim okriljem, ker očitno majo izjemno inženirsko in oblikovalno osebje, a kaj ko šefe v Nemčiji ukazuje, kaj lahko in kaj ne.

Očitno Audi ne daje dovolj premiumskega filinga zarad naveze z VW. Za BMW-e in Merđote se nihče ne sprašuje, če so vredni svojega dnarja ali ne :P

BTW; Mihang, misliš da te nebomo prepoznali zaradi novega "ne hyundai" avatarja? Res si smešn. Kaj takega od gorečega nasprotnika "precenjenih nemških avtomobililov" res nisem pričakevau, kakšen EPIC preobrat.
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Sr nov 18, 2009 6:17 pm

Jože20 je napisal/-a:Ma koliko se trudite da bi opravičili ceno Audijev, da je že kar smešno.

"Škoda" da je Škoda pod VAG-ovim okriljem, ker očitno majo izjemno inženirsko in oblikovalno osebje, a kaj ko šefe v Nemčiji ukazuje, kaj lahko in kaj ne.

Očitno Audi ne daje dovolj premiumskega filinga zarad naveze z VW.

Za BMW-e in Merđote se nihče ne sprašuje, če so vredni svojega dnarja ali ne :P


Nebi se stem strinjal, pa ceprav sem pristas skode.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Sr nov 18, 2009 6:18 pm

jst pa mislim da ima Škoda srečo da je pod Vag okriljem, saj lahko tako uporablja preizkušeno, dobro tehnologijo, ki jo kupec dobi bolj poceni. če je pod tem okriljem nebi blo bi realno gledano bila slabša kot Lada, najbrž nebi niti več obstajala. zaenkrat se mi zdi ta koncern čudno delujoč, saj dovoljuje Škodi, da uporablja njihovo tehniko razvito v Nemčiji sproti prodajati za občutneje manjše denarce, kar je za nas zelo dobro. očitno so še vedno značkarji ki dodajo kar nekaj tisočakov da majo imidž na nosu in malce boljšo kvaliteto izdelave.
malo za hec, lahko velja rek: DSG je DSG, vtakni ga kamor češ :)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr nov 18, 2009 6:23 pm

Gyga je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Ma koliko se trudite da bi opravičili ceno Audijev, da je že kar smešno.

"Škoda" da je Škoda pod VAG-ovim okriljem, ker očitno majo izjemno inženirsko in oblikovalno osebje, a kaj ko šefe v Nemčiji ukazuje, kaj lahko in kaj ne.

Očitno Audi ne daje dovolj premiumskega filinga zarad naveze z VW.

Za BMW-e in Merđote se nihče ne sprašuje, če so vredni svojega dnarja ali ne :P


Nebi se stem strinjal, pa ceprav sem pristas skode.


Res je, da Škoda nebi obstajala, če je nebi VAG kupil. Ampak jaz mislim da sedaj, ko si je opomogla je VAG zelo omejuje.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Sr nov 18, 2009 6:27 pm

strinjam se z napisanim, da ima Škoda srečo, da je pod okrilem VAG-a, a je to hkrati tudi njena smola...Škoda tako dobiva preizkušeno tehniko, hkrati pa šefi v Nemčiji tehnične dobrote zadržijo zase. Motor je v Superba vgrajen prečno, kar ne prinese pravega quattro štirikolesnega pogona, pa še ta, ki ga vgrajujejo je namenjen samo močnejšim motornim verzijam. Da bi si ob nakupu karavana sestavil en dober dizelček s 130KM ali 160KM in štirikolesnim pogonom pač pri Superbu ne gre. Če bi šlo, potem bi bil res neumen tisti, ki bi si kupil Audija A6... :)
[povezava odstranjena]
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov