Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So avg 29, 2009 10:25 am

ne vem za druge ampak jaz za stvari za katere si ocenim, da so pomembne VEDNO pogledam kaj dejansko pomenijo, na kak način delujejo ali kaj predstavljajo. jaz... za druge ne vem.

če sodim po prodajalcih je folk res tup ko k*rac, ker niti prodajalci sami o avtomobilu ne vedo praktično nič. znajo povedat kak motor ma, kolko naj bi "požrl" in ker nivo opreme ma. če te pa zanima kaj bolj podrobnega... recimo kaj je in kako deluje BAS pa mogoče slišiš, da je to "za boljše bremzanje". za te cepce -vsa čast redkim izjemam-s katerimi sem imel opravka po salonih bolj ali manj velja, da bi blo čist vseeno, če bi namesto avtomobilov prodajali čevlje. jim pač ni treba vedet! ker nasproti njih običajno sedijo še malo večji cepci, kot so sami in se serviranim "sončkom", zvezdicam in zvenečim kraticam, ki jih ne razumejo, čudijo kot indijančki špegelčku, vprašat si pa tudi ne upajo, da "nebi izpadli neumni".

pasivna varnost tega avta je dobra! glede na pol mankajoče strehe je naravnost odlična!
tisto kar je narobe je Citroenov "OPCIJSKI" ODNOS do aktivne varnosti! ESP je danes praktično že standardna oprema avtomobilov. bolj ali manj ga ne dobiš samo v "nizkocenovnih" avtomobilih oziroma verzijah. pri prvi "normalni" pa je že...

če so te "štiri" zvezdice in posledična slabša prodaja način, da pri Citroenu spremenijo svoj odnos do nivoja osnovne opreme svojih vozil, tudi v redu... ni pa zaradi tega treba demonizirat rezultata kreš testa! za tega smo ugotovili (tudi NCAPovi ocenjevalci in hvalabogu posledično še kak novinar), da ni posledica slabe zasnove ampak škrtarjenja pri opremi. to se da hitro ugotoviti tudi brez detaljnega pregleda in razumevanja NCAP postopka... dovolj je pogledat in primerjat točke frontalnih in bočnih trkov z ostalimi (petzvezdičnimi) avtomobili... ampak to je že za ljudi ki so sposobni logičnega razmišljanja z lastno glavo... ostali, oziroma običajni "cepci", bodo stvari še vedno jemali točno tako kot ste zgoraj opisali, po sistemu "uh, samo štiri zvezdice"...
med katere od teh dveh vrst spadate, se odločte pa sami :P. mene TE štiri zvezdice ne motijo! moti me to, da bom/bi pri nakupu moral doplačat nekaj, kar bi MORALO bit že osnovna oprema!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. So avg 29, 2009 12:10 pm

drugmirko, jst se čist strinjam s tabo! Esp bi mogel bit del obvezne varnostne opreme v vozilu, tko kot pasovi, in moral bi biti povsem izklopljiv, brez debate - za tisto malo užitkarjev na cesti :) Ne vem od kdaj je bolj važno, da si varen med nesrečo, kot dejstvo, da bi jo lahko preprečil ... Mi pa po pravici povedano ni všeč novo ocenjevanje po NCAP-u. Že res, da je super, da se več stvari vključi v oceno, samo se po drugi strani povsem izgubi predstava o vozilu. Za moje pojme bi morali razčleniti oceno na recimo Active NCAP (ESP, BAS oz. bolje zavorna pot s 100km/h na serijskih pnevmatikah, preglednost iz vozila, senzor mrtvih kotov, ...) in Passive NCAP (dejanski trk, varnost otrok, varnost peščev). Vsekakor pa bi sam iz ocene izključil opozorilnike na nepripete varnostne pasove, ker so tako ali tako obvezni in je to en sam nateg pri oceni, če vprašate mene. Je pa res, da je stvar lahko hudičevo pripravna, kadar so na zadnji klopi otroci, ki se lahko med vožnjo odpnejo, ne da bi za to vedel voznik. Tako da bi mogoče lahko višjo oceno (več zvezdic) ravno zaradi pasov prikazali s polovico zvezdice or sth, ker ti avti roko na srce niso enakovredni tistim, ki so do enake ocene prišli brez takih dodatkov ...

Lp!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- So avg 29, 2009 12:55 pm

modri D. je napisal/-a:Mi pa po pravici povedano ni všeč novo ocenjevanje po NCAP-u. Že res, da je super, da se več stvari vključi v oceno, samo se po drugi strani povsem izgubi predstava o vozilu. Za moje pojme bi morali razčleniti oceno na recimo Active NCAP (ESP, BAS oz. bolje zavorna pot s 100km/h na serijskih pnevmatikah, preglednost iz vozila, senzor mrtvih kotov, ...) in Passive NCAP (dejanski trk, varnost otrok, varnost peščev). Vsekakor pa bi sam iz ocene izključil opozorilnike na nepripete varnostne pasove, ker so tako ali tako obvezni in je to en sam nateg pri oceni, če vprašate mene. Je pa res, da je stvar lahko hudičevo pripravna, kadar so na zadnji klopi otroci, ki se lahko med vožnjo odpnejo, ne da bi za to vedel voznik. Tako da bi mogoče lahko višjo oceno (več zvezdic) ravno zaradi pasov prikazali s polovico zvezdice or sth, ker ti avti roko na srce niso enakovredni tistim, ki so do enake ocene prišli brez takih dodatkov ...

Lp!

Ravno s tem namenom, da poenotijo primerjavo med posameznimi vozili je EuroNCAP februarja spremenili ocenjevanje preizkusnih trkov. Doslej je bila varnost novih vozil ocenjena s tremi ločenimi rezultati testiranj: ločeno so bile podane ocene za varnost potnikov, varnost otrok in varnost pešcev. V preteklosti se je tako dostikrat zgodilo, da so določeni proizvajalci (predvsem je tu prednačil kreh*Renault*kreh) na veliko oglaševali predvsem najboljši rezultat (oceno testiranja varnosti potnikov), kar posledično pomeni, da je bil kupcem znan samo ta rezultat! In tako so pri vozilih s petimi zvezdicami doseženimi le pri enem testu kupci potem pogosto napačno predvidevali, da so to v celoti najbolj varna vozila v razredu!

Glede (ne)pomembnosti posameznih varnostnih sistemov v končni oceni je pa tudi poskrbljeno...ker različna ocenjevalna področja niso enako pomembna za zagotavljanje varnosti, imajo po novem v štirih ločenih skupinah dosežene točke vnaprej določeno relativno težo. Točke iz testiranja varnosti potnikov se tako pomnožijo z 0,5, točke iz testiranja varnosti otrok in varnosti pešcev z 0,2 in točke iz ocenjevanja varnostnih asistenčnih sistemov z 0,1. Seštevek na ta način pridobljenih točk pa potem predstavlja novo skupno / enotno oceno EuroNCAP, ki je podana z eno samo oceno (oziroma zvzedicami)!

In ko je bil že ravno izpostavljen izredno slab rezultat pri testiranju vzglavnikov Citroena C3...poškodbe vratu sodijo med najpogostejše nezgodne poškodbe, ki za Evropsko unijo letno predstavjajo stroške v višini do 10 milijard evrov! :shock: In po stari metodologiji testiranja sploh nebi vedeli, da ima Citroen C3 na tem področju take težave, tako da kot kupci lahko taka (zaostrena) testiranja samo pozdravimo! :oops:

P.S.: Se pa drugače tudi jaz kar strinjam z razmišljanjem drugmirkota...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. So avg 29, 2009 1:23 pm

Sej vse lepo in prav, sam take stvari se da rešit zelo preprosto - zahteva, da se rezultati NCAPa objavijo v popolnosti ali sploh ne - delno objavljeni rezultati bi se lahko smatrali kot zavajanje javnosti in to bi bilo to. Ljudje morajo sami ocenit, kaj jim je pomembno, in tega so sposobni v veliki meri. Recimo ravno primer C3. C3 ima oceno varnosti 4 zvezdice zato, ker pri določenih modelih ni esp-ja. Če ima avto ESP, bi jih lahko dosegel, kar pomeni, da pri vozilih, ki imajo dokupljen ESP, ocena po NCAP-u ni veljavna. Ampak tile vzglavniki so pa bože mili - kot da ne bi vedeli, da je med trkom enako pomembno blaženje sunka v obliki airbaga kot kasnejša zaščita vratu pri povratnem sunku, da naleta od zadaj sploh ne omenjam. To niso ravno malenkostne pomankljivosti teh vozil. Je pa tudi dejstvo, da je veliko poškodb vratu v EU posledica dobrih vzglavnikov, ki niso pravilno nastavljeni za potnike v avtu. Torej spet human error :S

Lp!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So avg 29, 2009 8:27 pm

sicer osebno vidim logiko v predlogu m.D-ja... malo zato, ker so elektronska pomagala ki jih poznamo pod skupnim imenom"aktivni varnostni sistemi" velikoserijski izdelek firm kot so Bosh in Delphi in so bolj ali manj enka pri vseh avtomobilih. zato pri njihovem delovanju pač ni kej dost za primerjat... predvsem pa zato, ker ljudje avtomatsko asociramo skupni rezultat, kot oceno mehanskega obnašanja avta med trkom.

ampak... skupna ocena podaja oceno varnosti v celoti! in avto z ABS, ESP, BAS, EBD in kar je še teh "kratic" je nedvomno veliko bolj varen od popolnoma enakega avta brez njih! je sicer tudi bolj "pohleven", nad čimer ponavadi "viha-mo/jo" nos "tapravi" šoferji ampak mislim, da ga ni junaka, ki bi si upal trdit, da avto zaradi njih ni varnejši!
zato ma Tatoo prav... oceno je treba poenotit! novi NCAP jo je in to je dobro! mogoče se zdaj sliši, kot da kontriram svojim prejšnjim postom ampak v komentarijh na katere sem repliciral me niso zmotle Citroenove 4 zvezdice. zmotlo me je posploševanje skupne ocene, ki je kaznovala odsotnost ESPja pri nižjih opremskih paketih, v "porazen kreš test" novega Citroenovega modela!

porazna je napak z vzglavnikom! hvala bogu je to sklop avtomobila kjer se da hitro posredovat, brez drastičnih finančnih posledic! upam, da bodo pri Citroenu tolko pametni in to takoj tudi naredili... čaka jih namreč še en preizkus... preizkus DS3ojke, ki je praktično enaka C3ojki! sedeže in vzglavnike bosta mela pa najbrž popolnoma enake!
glede na to, da sem na autoweeku bral, da bo pri prodaji DS3ja, prodajo katerega so v nizozemskih trgovinah pričakovali/napovedovali že v decembru, prišlo do večmesečnega zamika (nekam proti maju), bi mogoče lahko sklepali, da že rešujejo problem.
no... vsaj upam, da jim je tista rdeča farba na vratu NCAPovega piktograma dala mislit toliko, da bodo premaknli rit in ukrepali...

in če smo že pri človeškem posploševanju... tudi če jih sreča pamet in dajo testirat DS3 s "popravljnimi" vzglavniki in serijskim ESPjem čez kompletno paleto modelov, jim njegovih 5 zvezdic ne bo pomagalo odpravit "slabega" imidža testa C3! ker je folk pač tup in teh dveh modelov, kljub enakemu sprednjemu koncu, enaki mehaniki in identični notranjosti, ne bo dojemal kot isti model z različnim številom vrat! taki ljudje pač smo... blago ignorantski... ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So avg 29, 2009 9:48 pm

drugmirko eden takih primerov je nissan s pathfinderjem in navarom- naj bi bil isti avto, vedar je en dobil 4 zvezdice, drugi pa pol (po modifikaciji 3)
hočem rečt da kar isto zgleda še ni nujno da je isto
lp
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne avg 30, 2009 6:00 pm

heee.. nisi razumel poante. poanta je, da so ljudje ignorantski in da posplošujejo vsepovprek! in to na zelo čuden način... včasih ne vidijo podobnosti, ker je očitna in zaradi vizuelne razlike ne vidijo enakosti! poznam recimo kup ljudi, ki so trdili, da Polo z ritjo in Seat Grdoba nista bla en avtomobil z dvema značkama...
pri DS3 in C3 gre za isti model. tako kot je šlo pri C2/C3 za isti model z različnim številom vrat.
tehnično sta enaka... še bolj kot sta bla C3 in C2. mislim, da mata enako tudi dolžino in medosno razdaljo. ampak v to nisem čist prepričan... sta pa narejena na enaki platformi, mata enake motorje in menjalnike, enako armaturo, enake sedeže... hell, tudi enake in enako sporne vzglavnike mata! vse, razen zunanjega izgleda in števila vrat! pa še izgled je do vrh sprednje šajbe takorekoč identičen... če odvzameš dekor po odbijačih in podobno.

seveda je "lukna v strehi" enega in razlika za A stebričkom absolutno zadost, da se avtomobila pri trku drugače obnašata! ampak to velja tudi za "klasičneje" oblikovane 3/5 vratne modele. trivratni so načeloma čvrstejši! oziroma se proizvaljalcem pri njih ni treba tolko trudit okrog togosti školjke. iz istega razloga so kabrio verzije 3/5 vratnih modelov, ki jih običajno naredijo iz trivratne verzije, glede tega boge ... jim pač manjka streha!
razlike so torej nesporne! ampak lej ga vraga, ljudje pri dojemanju varnosti tri ali pet vratnega Punta/Corse/Pola/Clia ne delajo razlike tudi, če bi ta obstajala praktično izražena "v zvezdicah", ker so avtomobili, razen v število vrat, na izgled praktično enaki!
najbrž se boš strinjal, da sta si C3 in DS3 vendarle bližje kot recimo C3 in Pug 207, ki tudi stoji na isti platformi! tako blizu sta si, da nekomu, ki ga avti zanimajo ni treba razlagat, da gre za dve variaciji istega modela. ergo... C3 in DS3 sta dvojčka! nista enojajčna dvojčka in ne bratranca!
vendar jih bo, zaradi vseobšte človeške ignorance, vsaj 90% ljudi imelo za dva različna in nepovezana avtomobila! zato sem tudi napisal, da eventuelno popravljen vzglavnik in serijski ESP v DS3 nebo vplival na bad image testa C3!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11165
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr sep 02, 2009 5:38 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po sep 14, 2009 9:23 pm

simply je napisal/-a:
Ja, je velika verjetnost, da 1.6 THP 200KM in 2.0 Hdi 163 KM in 140 KM da jih DS 3 ne bo videl. Ampak, glede na to da naj bi bila ta DS linija, katere del je tudi DS 3, "near premium" bi se spodobilo, da bi bili tudi ti motorji noter, že "plebejska" Razz konkurenca ima močnejše motorje - Clio RS - bencinar s več kot 200 KM, Corsa 1.6 turbinec s 192 KM, šušlja se o Fiesti RS, preden so žal odpovedali je tudi Alfa Romeo imela v mislih MiTo GTA s kar 230 KM Exclamation ,... - od tu jih pobiram. Need I go on Question Rolling Eyes
Seveda DS 3 poleg močnih motorjev zraven še dovolj dobre menjalnike, dobro podvozje in dovolj neposreden volan. To bi bilo res vredno DS (Different Spirit) oznake.
Joj se že ponavljam jao...
Prosim, dajte malo bolj pazljivo brat Wink


No omenjal si predvsem športne izvedenke modelov RS, OPC... Njim pa sigurno ne bo konkurenca linija DS!

Menim da je za francoze - konkretno Citroen trenutno DS nekaj kar sam nisem pričakoval - še posebej v teh časih ne. Priznam, nisem navdušenec nad Citroenom, kljub temu, da smo bili lastniki enega izmed prvih AX 1.4 TRS v Sloveniji. Pač bilo je preveč napak z elektroniko in obupnih menjalnikov, da bi mi "sedli". DS mi je lep preprosto iz enega razloga - je nekaj več.

Verjamem pa ti, da si ljubitelj Citroena, ki si želi da bi znamka kot sama prosperirala - kar bi bilo tudi prav. Vendar primerjava Clia RS, Corse OPC, Mita GTA z DS-om mi ne gre v račun.

Nič nimam proti tebi in tvojim izjavam, le nekatere so malce preoptimistične. Spomni se kaj si napovedoval za RCZ - skoraj vesoljske motorje, izjemne menjalnike...

Vem pa, da bi tale DS z 200KM motorjem zažigal. :D


Veš, Citroen je kar napredoval od časov Ax-a. Drugače pa, zakaj ne bi bil DS3 v svoji Vts izvedbi konkurenca prej omenjenih konkurentov :?: :ue Seveda s primernim motorjem,...

Kar se tiče RCZ-ja in skoraj vesoljskih motorjev, sem se zgolj naslanjal na avtomanijino trditev, da utegne imeti okoli 250 KM motor, pa tudi na drugmirkov post o tistima motorjema 1.5 MCE (http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1134159&sid=83c261657918fbe7c959b207459ffe69

Seveda je res, da bi rad, da bi Citroen in cel PSA prosperiral in seveda se naslonim na podatke, ki odražajo to možnost. Nato komentiram, kaj menim, da bi bilo fajn, da bi še naredili - motorji, oprema itd., kar pa ne smeš zamenjat, kot da napovedujem, da se bodo te stvari dejansko uresničile. Kar se tiče DS 3-ke počakajmo še nekaj časa, glede najmočnejše izvedbe o kateri še ni kakšnih informacij in kot vemo se bliža Frankfurt tko da,... Glede na to, da ima 207 Rs 1.6 THP (175 KM) motor mislim, da ni tako utopično vsaj tega pričakovati v DS 3. :roll: Čez koliko časa, ne vem, vendar pa kljub temuga pričakujem.

Sedaj pa kar se tiče varnosti C3 in tistih zgolj 4 zvezdic - tu se popolnoma strinjam s drugmirkovimi posti, C3 nima 5 zvezdic zaradi pomanjkanja ESP-ja pri osnovni opremi, by d mimu, toisto je stalo tudi C3 Picassoja 5 zvezdic, res je, kar se tiče slabe vzglavne zaščite jim to res ni bilo treba in tudi se strinjam s trditvijo, da ima C3 dobro čelno zaščito, glede na to, da, kot je drugmirko rekel, je četrt kabriolet.
Jaz osebno bi pa tako ali tako kupil C3 s polno opremo tako da ni neke panike. ;)

Čakamo na Frankfurt. :twisted:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po sep 21, 2009 2:01 am

Ene par videov DS 3-ke:

Najprej 2 od caradisiaca (ja, žal v francosščini, ampak vredno ogleda) ;) :
DS inside koncept, prekrasen:
http://www.youtube.com/watch?v=bNYwb-Q1ynY

serijski DS 3:
http://www.youtube.com/watch?v=HLFr-GJcMcQ


The Citroën DS3 in motion (do 22. sekunde je prekrasna muzika, se splača pogledat):
http://www.youtube.com/watch?v=nQvIoLuQ_6s


v angleščini:

http://www.youtube.com/watch?v=Pz0m2b6ZPIY

http://www.youtube.com/watch?v=PsK8NL7vdKI

Super ga je videti v gibanju (motion pictures :P )

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Po sep 21, 2009 4:18 am

Kakšna notranjost .. še posebej sedeži! Uf, teh se nebi branu.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Po sep 21, 2009 7:29 am

Fenomenale!
Sam je pa res, da ko se Citroen potrudi mu ni para. Če tega DS3ja postaviš ob bok novim Polotom, Fiestam, zgleda kot, da se je Citroenček pripeljal iz leta 2020. Neverjetno je kak oblikovalski potencial imajo pri Citroenu, žal ga ne izkoristijo vedno.
Nedvomno bo to hit v zahodnji evropi, pri nas pa se bojim ja bo cena navita v višave in si ga bo redko kateri privoščil.
 
Uporabniški avatar
general
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To apr 29, 2008 7:55 am
Kraj: Idrija

Napisal/-a general Po sep 21, 2009 8:25 am

Cena osnovnega modela naj bi bila 15.400€
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po sep 21, 2009 10:01 am

jep... tam nekje. kot pravijo pri Citroenu naj bi obični C3 koštal ene 100 evrov več kot sedanji, DS3 pa naj bi bil kakšna dva jurja dražji...

nizizemci so pa kak teden nazaj objavli, da naj bi DS pri nijh štartal s ceno 16.900 evrov. in če vemo, da so pri njih avti v povprečju dražji za 2-3 jurje bo teh 15 in pol kr držalo. tudi pri C3 Picassu je blo tak, da je v štartu pri njih osnovni koštal šestnajst in še nekej, pri nas pa 14 in pol... unga oluplenega za 12 in pol ne štejem :P .
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po sep 21, 2009 11:33 am

Nemške cene za primerjavo:
http://www.neuer-citroen-c3.de/

Drugače gre za eno večjih pozitivnih presenečenj letos v razredu mestnih malčkov, še posebej DS3, z zelo bogatim sortimanom dodatne designerske opreme.
Osebno edini moteči faktor - še vedno premehki sedeži (trši v DS3!)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po sep 21, 2009 12:29 pm

Ceed je napisal/-a:Fenomenale!
Sam je pa res, da ko se Citroen potrudi mu ni para. Če tega DS3ja postaviš ob bok novim Polotom, Fiestam, zgleda kot, da se je Citroenček pripeljal iz leta 2020. Neverjetno je kak oblikovalski potencial imajo pri Citroenu, žal ga ne izkoristijo vedno.
Nedvomno bo to hit v zahodnji evropi, pri nas pa se bojim ja bo cena navita v višave in si ga bo redko kateri privoščil.

Saj ne, da primerjaš hruške in jabolka...

Citroenu je res uspelo zasnovati zelo atraktiven in všečen avto(mobilček), ampak že samo zaradi izredno zasoljene cene ga ne gre primerjati s plebejskimi predstavniki tega segmenta...tam kjer se Fiesti in Polotu cena praktično že konča se pri DS3 šele začne! In cena tega razstavnega eksponata na slikah / filmih je sigurno krepko preko 20.000 €...sedaj mi pa povejte, koliko bi vas bilo pripravljeno odšteti tako vsoto za tak avto(mobilček) - pa atraktivna oblika gor ali dol! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
general
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To apr 29, 2008 7:55 am
Kraj: Idrija

Napisal/-a general Po sep 21, 2009 12:41 pm

Jah ne vem. Je treba vprašati tiste ki kupujejo Mini-je in 500-ke. :D

PS: Govori se da so v 24 urah dobili 1000 naročil, tako da zgleda da so ljudje ki kupujejo take avte.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po sep 21, 2009 1:04 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:Fenomenale!
Sam je pa res, da ko se Citroen potrudi mu ni para. Če tega DS3ja postaviš ob bok novim Polotom, Fiestam, zgleda kot, da se je Citroenček pripeljal iz leta 2020. Neverjetno je kak oblikovalski potencial imajo pri Citroenu, žal ga ne izkoristijo vedno.
Nedvomno bo to hit v zahodnji evropi, pri nas pa se bojim ja bo cena navita v višave in si ga bo redko kateri privoščil.

Saj ne, da primerjaš hruške in jabolka...

Citroenu je res uspelo zasnovati zelo atraktiven in všečen avto(mobilček), ampak že samo zaradi izredno zasoljene cene ga ne gre primerjati s plebejskimi predstavniki tega segmenta...tam kjer se Fiesti in Polotu cena praktično že konča se pri DS3 šele začne! In cena tega razstavnega eksponata na slikah / filmih je sigurno krepko preko 20.000 €...sedaj mi pa povejte, koliko bi vas bilo pripravljeno odšteti tako vsoto za tak avto(mobilček) - pa atraktivna oblika gor ali dol! :roll:


Hja, zelo igrajo na čustva in treba je priznati, da je trenutno v Frankfurtu njihov razstavni prostor zelo obiskan. Pametno so vkomponirali tudi prodajo tisoč in enega dodatka (podobno, kot pri 500-ki), prvi vtis ob ogledu pa daje občutek solidnosti ter bistven napredek v kvaliteti notranjih materialov. Pozicioniranost nove znamke DS je dovolj premišljena, kakšen pa bo efekt, viden v prodaji, bomo videli.
Slovenski kupec trenutno ni pravi pokazatelj potrošnika tovrstnega nišnega segmenta, kar kaže na prodajo modela 500, eventuelno pred leti vročega Beetla, slovenski Miniji pa so povečini iz sortimana rabljenih vozil.
 
Uporabniški avatar
maserati
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe apr 15, 2005 9:04 am

Napisal/-a maserati Po sep 21, 2009 1:31 pm

Me je pa prav grd. Osnovna oblika ni nič posebnega potem pa tisoč detajlov, ki meni ne grado skupaj. Mini in 500 imata mnogo boljši dizajn.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po sep 21, 2009 6:12 pm

Zanimivo je predvsem pri sedežih. Namreč uporabili bodo retiukulirano peno.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov