Tole je žal predrago. Da je avto dobro opremljen, je potrebno vzeti srednjo opremo 'Style' (dvopodročna klima, tempomat, 17" alu platišča, el. zložljiva ogledala, senzor za dež - vse to in še kaj osnovni 'Comfort' nima!). Za dobre zmogljivosti pa motor 1.7 crdi 136km (10,6 s do 100 - šibkejši 1.7 crdi 115km ima npr. 12,0 s do 100, kar je podobno kot pri Passatu 1.6 tdi preslabo za ta avt. razred). In tak stane 26.190 eur, kar je za Hyundai odločno preveč zato pričakujem, da bo dal uvoznik konkretne popuste.
Konkurenca s tako opremo in motorizacijo je občutno cenejša - Mazda 6 22.790 eur, Mondeo tudi tu nekje, Insignia je še malenkost cenejša, celo Passat je za kakega tisočaka cenejši od i40. In vsem naštetim lahko ob uspešnem pogajanju ceno komot znižamo še za dodatnih 500 do 1000 eur ali pa v tej protivrednosti dodamo še nekaj opreme. Poleg tega (zaenkrat) manjka tudi vsaj eden močnejši dizelski stroj. Danes motorji, ki imajo okoli 130-136 konj se pri konkurenci nahajajo nekje v sredini ponudbe, ponekod celo na začetku, tu je pa zaenkrat tak motor najmočnejši.
