Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To avg 31, 2010 10:11 am

Tale DS4 mi je lep, C4 pa zgrešen (zunanjost). Saj ne bi rekel, če bi kaj takega ponujali za kitajski trg ampak v EU se tole ne bo dobro prodajal, lahko se pa seveda motim. Samo Golf si lahko privošči tako konservativno obliko zunanjosti, tekmeci morajo biti drugačni.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar To avg 31, 2010 10:39 am

Niti meni se C4 ne dopade... pravo nasprotje pa je DS4, vendar cena le-tega verjetno pod 20000€ ne bo...

DS4 bo kar se tiče notranjosti najbrž kar vrhunski izdelek v svoji kategoriji.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To avg 31, 2010 1:09 pm

Ceed je napisal/-a:...ampak mislim, da so s tem detalji, vboklinami, izboklinami, kromaturami pretiravali, preveč je vsega, da prehaja že v kič.

za tole averzijo do pretiranih baročnih blin in gomile kroma, ki kičasto krasijo dandanašnjo avtomobilistično modo na katero Citroen nažalost ni niti najmanj odporen, ti z velikim veseljem pritrjujem in zaploskam! vendar pa moram reč, da na tem Citroenu ravno s kromom nenavadno skoparili...
tak na hitro -ker se mi ne da še enkrat skrolat čez vseh teh 12 tavžent citroenarjevih slik =P- lahko naštejem, da ma kromaste obrobe oken (kar ma itak vsak "neplešast" avto), je pa res, da so ravno pri tovrstnem "zaljšanju" stranskih šip ravno Citroeni do sedaj dosledno štrleli iz povprečja, ker so vsi njhovi modeli imeli kromasto samo spodnjo obrobo oken -če so jo sploh imeli. in če gledamo karavanski C5 tudi ta ni bila potegnjena do konca :).
no, pol ma kromaste še letvice "chevronov" na maski, črto na spodnjem delu odprtine za zrak, črto na zaščitni lajšni čez vrata in oni kič čez auspuhe in po špeglih...

če odšteješ to zadnje dvoje, ki upam da spada v kakšen butast "krom paket", vsega skupej niti ni tako veliko... kompletno količino naštetega kroma pa verjetno najdeš na spodnji polovici maske najbolj osnovno opremljenega Passata...

za tiste, ki se jim ne da brat zgornje kolobocije pa sem htel reč, da sem v bistvu prijetno presenečen... sem te robe pričakoval več in njeno bolj agresivno uporabo. DS3 se mi, v svoji najbolj krom varianti, zdi bolj kičast... :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To avg 31, 2010 1:57 pm

martin_krpan je napisal/-a:Neprimerno lepši od C4, kar pa sploh ni bilo težko doseč. Drugače pa povsem povprečno oblikovan. Še najbolj me spominja na povišani in raztegnjeni C3 z novim obrazom. Notranjost mi tudi ni nič posebnega, podobna je Peugeotom. Samo barva veliko usnja in dober fotograf jo naredijo tako prestižno, črna (najbolj pogosta) bo precej manj.

Saj v kateri razred DS4 sploh sodi? Je to luksuzna kombilimuzina, konkurenca A3 ali kakšen cros-over?


he, he... povprečno oblikovanje gor ali dol... meni je recimo skladnejših razmerij kot na primer Astra, pet vratni Megane pa tudi kot Gulietta! recimo, čist konkretno Gulietta... čeprav je OBČUTNO (5 ali 6 cm) nižja in kar 8cm daljša od DS-a, mi zaradi drugačnih razmerij med debelino "trupa" in višino bočnih oken deluje težko in debelo! tale pa ne, čeprav je krajši in višji in bi že zaradi tega moral zgledat bolj "pujsasto"...
glede podobnosti pa... hvala bogu, da je podoben C3-jki!!! komu pa naj bo podoben, če ne kateremu od Citroenovih modelov? kakšni stari Mazdi ali Kiji, kot tista nesreča od novega C4? =P ;)

za notranjost me pa tudi ne skrbi... meni osebno je usnje na armaturi sicer ultrajebačka stvar, barva tele prezentacijske mi je pa grda... ampak, ne glede na pomanjkanje "barve, usnja in dobrega fotografa", me ne skrbi preveč za prestižnost izgleda pri bolj plebejskih verzijah... tista v konceptu nam da kar lepo sliko tega, kako bo, ko bo armatura črna! najslabšo možno -gumiflex- verzijo si lahko ogledaš pa v top C4-ki...

torej... bo nekje med tem:

Slika

in tem:

Slika

in tudi v "najslabši" možnosti bo čist zadost luksuzna, ker bo, tako kot pri C3/DS3, armatura v DS4 "bogatejša" od tiste v C4...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr sep 01, 2010 7:49 pm

drugmirko je napisal/-a:In če gledamo karavanski C5 tudi ta ni bila potegnjena do konca :)


Kar je definitivno minus :(


drugmirko je napisal/-a:za tiste, ki se jim ne da brat zgornje kolobocije pa sem htel reč, da sem v bistvu prijetno presenečen... sem te robe pričakoval več in njeno bolj agresivno uporabo. DS3 se mi, v svoji najbolj krom varianti, zdi bolj kičast... :)



Eeee druže mirko, kako si lahko presenečen, samo pogledaš DS High Riderja in je stvar jasna, itak smo vedeli, da bo serijski DS4 zelo podoben. :ue
Če pa še to ne bi bilo zadosti, bi si lahko prebral na 8. strani te teme intervju AFM-ja s Marcom Pinsonom in Olivierjem Vincentom. Forgotten about that have we? ;)

In med drugim je v tem zanimivem in ne predolgem intervjuju (se ne sekirat glede dolžine =P ) je Tomaž Porekar vprašal naslednje:

...AFM: Kakšna je torej razlika med DS3 in DS4?
Marc Pinson: DS High Rider je mišljen predvsem kot bolj resen avtomobil. Manj se ozira po modnih dodatkih. Odločili smo se, da mu pri oblikovanju dodamo nekakšno novo vrsto dinamizma, poskočnosti. Je drugačen. Postavili smo ga nekoliko više na cesto, tudi položaj voznika je precej višji kot pri običajni ponudbi nižjega srednjega razreda. Poleg tega smo skušali obliko narediti takšno, da je videti lahkotna in, da izraža varnost. Skušali smo mu dodati tudi nekaj, kar vzbuja podobne občutke kot kakšen terenec ali kak kupe, skratka nekaj drugačnega, kot so kupci poznali doslej. Zdi se nam, da nam je uspelo oblikovati zanimiv in za oko prijeten avtomobil, ki ga vsakdo opazi. Važen pa je tudi drugi pogled, ko bodoči kupec preveri, kaj je opazil, in ugotovi, da mu avtomobil ugaja, da je skoraj popoln avtomobil. Citroenova namera z linijo DS ni v tem, da bi posnemali nemške znamke „premium“, Audi, BMW, Mercedes Benz. „Premium“ so nemške znamke! Želimo nagovoriti kupce, ki iščejo drugačnost. Citroen je že zgodovinsko bolj usmerjen k množični ponudbi , a hkrati tudi s tradicijo ponudbe drugačnih, celo norih, avtomobilov, spomnite se samo DS ali „spačka“! To je zagotovo vplivalo na predstavo o znamki Citroen. ...



Zdaj pa k enem tudi zanimivem intervjuju, ki razkriva kako in kaj o DS4 :twisted:

" Mulhouse has invested 115 million in two years "


Slika
Jean Mouro , you direct the site of Mulhouse. Where is the project DS4 ?

In terms of planning, the DS4 is expected to arrive 4-5 months after the new C4. This means that the commercial launch is scheduled for early spring 2011. In fact, Mulhouse factory since early July DS4 on the assembly line series, alongside C4 legacy and new C4 .


Is it the DS4 currently for the customer?

No. The development product , made in our pilot plant , has progressed well with DS4 outputs offline until June It is now at the stage of development of the ultimate validation of manufacturing processes to assembly knowing only fitting and painting , there are more than six months that we made DS4 in terms of series. We made the order of 150 vehicles of pre - series and the next important step is to obtain agreement to launch series production. It is planned for late 2010.


Will the year end is with the two new models on the Citroen line ?

Yes. In the present context, a European market that is crumbling , launch two models is a breath oxygen quite valuable for the site and its suppliers.


What is the level of investment?

115 million euros over two years. The sum, considerable, shows how the PSA believes in the sustainability of Mulhouse site. However, this investment includes C4 and DS4 because both vehicles are very close. Certainly , there are parts of differentiation, mostly made by suppliers and the main difficulty is to manage the differences in supply and optimization of line-side.


What ramp-up have you programmed ?

37 vehicles per hour is the basic level programmed for the Citroen line with 10 units / hour for the DS4. But we are flexible whether or distribution C4/DS4 pace overall with the opportunity to climb to 42 if demand requires it, just by reducing the cycle time. Suppliers have committed to follow. On balance, we should finish the year at a rate of almost 1600 cars each day including 770 Citroen. Long ago the center had experienced such activity.


Meanwhile , start the new C4 ...

We currently produce 55 each day and the next ten days we will gradually climb to 90 then 130... then double objective: to make 12,000 cars by October to ensure the commercial launch and maintain a pace that ensures a level optimal quality. With the third team we will put in place in November, we should reach 770 vehicles per day in December. The current C4, it will have disappeared from the line first weekend of October .


What is the impact on the workforce?

We will finish the year with three teams on the mounting system and two Citroen crews and a half on the system 2 Peugeot. Between 800 and 900 positions will be created to monitor the movement in which hundreds of permanent contracts and of these, 60 offered to former employees of Faurecia Pulversheim.
Slika


http://www.lalsace.fr/fr/region/mulhouse/article/3695469/Mulhouse-aura-investi-115-millions-en-deux-ans.html


Video proizvodnje C4 I, C4 II in DS4 8)
http://alsace.france3.fr/info/haute-alsace/psa-mulhouse--la-citroen-ds4-en-production-64607793.html?onglet=videos

Slika
Slika
Slika
Slika
http://zest2news.blogspot.com/2010/09/citroen-ds4-reportage-video-production.html

Slika
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=106291&page=25



Kakšne misli, anything :?: 8)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Če sep 02, 2010 4:54 pm

men je kul. mi je c4 ratau lep, in lep mi je ds4. nevem zato ker je tolk posebn al.....
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če sep 02, 2010 5:23 pm

ds4 mi je zdaj kul, samo mislim da se ga bom tak naveličal kot prejšnjega megana...na začetku vav pol pa splahni ker se ga navadiš...klasika pa pač ni baš nešto na začetku, je pa mi zato še po petih letih prodaje še vedno cool
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So okt 02, 2010 10:34 am

C4
Priponke
_40_4ca4445c0b398.jpg
_20_4ca4445bb69ca.jpg
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če okt 21, 2010 10:00 pm

Novega C4 je že možno konfigurirati na citroenovi francoski, nemški (najbrž pa še kakšni drugi) strani. Pri nas zaenkrat še ne ... cena v Nemčiji od 15.950€ (1.4 VTi 95 Attraction)

EDIT: V SLO naj bi se redna cena začela pri 14.500€, okrog 12.000€ s promocijskim popustom (tako pravijo v Avto Magazinu)
Zadnjič spremenil diamant72, dne Pe okt 22, 2010 8:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Če okt 21, 2010 10:43 pm

Malo precej OFF TOPIC ampak od kdaj in zakaj je antiznačkar onemogočen? :shock: :? Kolikor sem spremljal njegove objave je bil čisto vredu možakar.

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe okt 22, 2010 5:31 pm

Videl oba v živo. DS linija ne razočara, Pariz je poln DS3 in postaja zaščitni znak tega mesta, ljudje se obračajo za njim, pa so vajeni vsega, res vsega. Podobno bo tudi z DS4, ki izgleda kot konceptno vozilo. C4 II je super avto kvalitetne izdelave, z gromozanskim prtljažnikom, vendar res neposrečeno zunanjostjo. Ima še eno težavo: sprednji del kabine je prav audijevsko utesnjen - poleg mene je bil kolega, ki meri dva metra, in se upravičeno boji, da sploh ne bo več mogel voziti citroënov - z AX-om, Viso se pelje brez problema, v novega C5 in C4 pa ne paše :roll:
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Pe okt 22, 2010 6:04 pm

S4e strinjam z enim od predhodnikov, C4 me ne navdušuje medtem pa se DS4 nemorem nagledati.
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Pe okt 22, 2010 7:51 pm

Ima še eno težavo: sprednji del kabine je prav audijevsko utesnjen


To tudi jaz opažam ... v bistvu je tako pri večini novejših avtomobilov tega razreda ... mene npr. blazno moti, če se z nogo drgnem v sredinsko konzolo. Pri starejših avtih tega problema ni bilo :)
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Pe okt 29, 2010 6:15 pm

Se samo men zdi al ma Citroen zadne čase velik avtomobilov v ponudbi. Iz vsakega nardijo še kakšno coupe verzijo al pa karavan, pol pa še DS linija iz DS linje spet športn. Pa še DS5 je na poti. Trenutnu se jim to obnese, kako bo pa to zgledalo čez 10 let. Čez jim rata s tolk ponudbe ohranjat prodajo vseh modelov svaka čast, ker tale DS linija je zanimiva poživitev na naših cestah.
 
Uporabniški avatar
general
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To apr 29, 2008 7:55 am
Kraj: Idrija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a general So okt 30, 2010 12:33 pm

Ravno si govoril koliko avtomobilov imajo v ponudbi, evo pride še DS4 XX :lol:

Citroën načrtuje izdelovati športnejšo izvedbo modela DS4 z imenom Racing Hybrid.

Podobno kot DS3 R predstavlja dinamičnejšo izvedbo običajnega modela, bodo tudi model DS4 Racing Hybrid odlikovale dinamičnejše karakteristike. Nov model bo poganjal 1.6 litrski turbo bencinski motor z 200 konjskimi močmi. Dodaten pogon bo zagotavljal elektromotor z 95 konjskimi močmi, ki bo najverjetneje gnal zadnji kolesni par. Športna izvedba bo na tržišču na voljo leta 2013.

Vir: http://avtodirekt.si/news/n/Citroen_DS4_Racing_Hybrid
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a zany To dec 28, 2010 9:43 pm

evo danes sem si novega citroena c4 ogledal od blizu.

že od daleč se vidi da je avto zrasel v vse smeri. izgleda zelo "nabildano"...sama oblika je resno stvar okusa, ker je sam avto mešanica toliko linij, tepeta se tako športnost kot eleganca. mene je oblikovno pustil bolj kot ne hladnega. notranjost avta je druga pesem :) čeprav je avto bil zaklenjen, prodajalca ni bilo od nikoder, tako da svoje mnenje podajam le kot gledalec skozi okno :) vglavnem, v notanjosti je kup majhnih detajlov, ogromno zame lepe imitacije aluminija, lepo speljanih in tekočih linih. avto je zgleda tudi kar pridobil na prostornosti. vse skupaj že od daleč zgleda dosti bolj kvalitetno in kompaktno kot pri sedanji generaciji :) kar na koncu najbol razočara pa je: stopnja opremljenosti na zeeelo slabem nivoju, zadnja stekla na ročno, zunaj brez litih platišč,zunaj ogromno neke plastike.... na kratko rečeno žalostno. mogoče se kdo ne strinja in meni, da to ni pomembno ampak to je subjektivno mnenje in pač to pri meni šteje. in na koncu cena tako opremljenega Citroen c4 z osnovno opremo: pičlih 19.900 eurou. takšen je bil moj izraz :O

kot celota pa je avto res uredu, sploh pa ni dileme da avto ni boljši kot trenutno c4. prekaša ga pomoje v vseh smereh in poteh :)
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re:

Napisal/-a ~toMmy~ Sr dec 29, 2010 5:38 pm

diamant72 je napisal/-a:
Ima še eno težavo: sprednji del kabine je prav audijevsko utesnjen


To tudi jaz opažam ... v bistvu je tako pri večini novejših avtomobilov tega razreda ... mene npr. blazno moti, če se z nogo drgnem v sredinsko konzolo. Pri starejših avtih tega problema ni bilo :)


Itak da ni bilo tega problema, če pa praktično niso imeli sredinske konzole! :D Nasploh je pri večini novih avtov obupno slab izkoristek prostora za potnike, če gledamo kako zelo so narasli v nekaj letih.

Zanimivo kako zelo je podoben C5:

Slika

Slika

Slika


Spredaj deluje po slikah res mogočno za ta razred, kot nekoliko pomanjšan C5. Drugače ni tako napačen, oblika armature mi je posebno všeč, načeloma me francoske ne navdušijo najbolj.

Še eno vprašanje, ki je mišljeno zgolj informativno(da ne bo napačnega odziva :D ). A vam ta "sterilnost" volana oz. pomanjkanje povratnih informacij, ki jo nenehno omenjajo pri francoskih avtih, kot tudi v zgoraj prilimanem testu, odgovarja, na račun udobja al kako? Nenehno je tarča kritik in zame je tudi zelo moteča stvar, proizvajalci se pa še vedno odločajo za takšne volane. Zakaj? Sem prepričan, da bi z malo truda naredili tudi bolj direkten volan, torej mora obstajat kak drug razlog.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a martin_krpan Po jan 17, 2011 7:41 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a IcEm4n Po jan 17, 2011 8:43 pm

Glede na to, kako masiven zgleda, pa zgledajo kolesa kot pr nakupovalnem vozičku....
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov