Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR To apr 07, 2009 10:21 pm

Očitno so se zgledval po novi C5 in čeprou je ta še zmeri precej lepša od tele C4 limuzine, je to gromozanski napredek proti tisti spaki od limuzine, ki se trenutno prodaja kot limuzinski C4.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr apr 08, 2009 3:06 am

BlazR je napisal/-a:Očitno so se zgledval po novi C5 in čeprou je ta še zmeri precej lepša od tele C4 limuzine, je to gromozanski napredek proti tisti spaki od limuzine, ki se trenutno prodaja kot limuzinski C4.


Se strinjam, moram pa se strinjati, tudi s Northary-om, da spominja tudi na 1. C5-ko (verjetno mišljeno po faceliftu ane). V glavnem lep napredek, ni neka revolucija, sam sedaj bi pa vsaj jaz celo razmišljal o nakupu, ker prej je bil pa res katastrofa za moje pojme.
Nice work :tomidelej:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To apr 21, 2009 11:01 pm

Dosti lepši in skladnejši kot prej. In verjetno mnogo manj prostoren zadaj?
Sedaj ne bo več "Passat fighter wanna be", bo nastopal kar v svojem razredu očitno.
Bo prišel tak tudi v Evropo - kot karoserijski uvoz s Kitajske?
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To apr 21, 2009 11:19 pm

Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To apr 21, 2009 11:21 pm

meni najlepši C4
LP Rok
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če okt 29, 2009 7:14 pm

C4 By Loeb

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.autofun.cz/test-citroen-c4-b ... domi-3452/

Zunanjost je dovolj atraktivna, v notranjosti pa bi se laho bolj potrudili. Strop bi moral biti črn, sedežne prevleke pa izgledajo amatersko narejene in poceni. In kaj so želeli povedati z mrežicami? Imitirati perforirano usnje? Avtomobil narejen v čast rally uspehov, bi si zaslužil boljše. In volanu bi lahko privoščili rdeče šive.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če okt 29, 2009 7:29 pm

martin_krpan je napisal/-a:In volanu bi lahko privoščili rdeče šive.


jih ima, glej predzadnjo sliko...

ti mrezasti sedezi pa meni tudi ne lezijo, se mi sanja ne, kako to uspes cistit :x
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če okt 29, 2009 7:33 pm

še vedno je meni najgrši avto z zadnjim delom :noro

Citroen pač v svojem segmentu zgublja v vsaki temi... zakaj ne vem
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 30, 2009 8:13 am

Hja, meni osebno pa oblika pri C4 ni bila nikoli slaba, če izvzamem, da me je tale 3-vratni model vedno vse preveč spominjal na Mazdo 323 C. Samo vse ostalo je pa... ah, rajši ne bom. :P
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
207cc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: To okt 02, 2007 8:35 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a 207cc Pe okt 30, 2009 9:05 am

mihaing je napisal/-a:še vedno je meni najgrši avto z zadnjim delom :noro

Citroen pač v svojem segmentu zgublja v vsaki temi... zakaj ne vem

Upam da nebojo takih mnenj preveč upopteval :) men je Citroen ena redkih firm k mi pokaže drzen design...... govorim predvsem o trovratnem C4 pa C6
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po nov 02, 2009 7:38 pm

Izgled tega C4 by Loeb je čisto v redu, samo želel bi si bolj široke boke in blatnike in pa ne bele feltne. Problem je, da je premalo motorne, menjalniške izbire navzgor. Glede na uspehe, ki jih žanjejo že leta v motošportu bi pričakoval, da bi ta zadeva imela 4 kolesni pogoin in preko 300 konjev,... skratka konkurent Focusu RS, najmočnejšemu Golfu, Imprezi, Lancherju Evo 10,... se mi ne da pisat romana, ko pa sem že tolikokrat povedal to da se mi ne da več. Žal so to le sanje nas citroenarjev. Tak kakršen je je žal sramotenje imena in ugleda6 kratnega svetovnega prvaka Sebastiana Loeba, ki je podrl vse rekorde v rejliju in kot kaže bo še naprej tako. Žal tak kot je ta C4 ni vreden oznake by Loeb. Ampak kaj moremo. :evil: :nae :jao: :/:o:/

Drugače je pa že ne vem koliko časa uradna Citroenova spletna stran v slovenščini in si poglejte:

http://www.c4byloeb.citroen.com/sl/

Drugače pa še v črni barvi :

http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... oeb_s2.jpg
http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... oeb_s2.jpg

Estetski videz poudarjajo skladni barvni odtenki: izvedenka rdeče barve Aden je usklajena s 17 palčnimi litimi platišči Pastenague bele barve z rdečim okrasnim pokrovčkom in kromirano dvojno puščico. Nosilci in ohišja zunanjih ogledal so rdeče barve Aden.
Izvedba črne barve Perla Nera (za doplačilo) se sklada s 17-palčnimi litimi platišči Pastenague črne barve z rdečim okrasnim pokrovčkom in kromirano dvojno puščico. Nosilci zunanjih ogledal so črne barve Perla Nera, ohišja pa so barve Alu Shadow.


http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... eb_s3b.jpg
http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... eb_s3b.jpg

http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... oeb_p1.jpg
http://www.c4byloeb.citroen.com/swf/img ... oeb_p1.jpg

edit - esem
Prevelike fotke - sem jih spremenil v linke. Prihodnjič naredi že ti tako!
lp


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

zanimivost: prototip Citroen C4 Volcane iz leta 1998!!

Napisal/-a drugmirko Pe nov 06, 2009 8:17 pm

zgodba gre najbrž nekako takole:

nekje proti koncu razvoja Xsare ali vsaj nekaj mesecev pred njeno predstavitvijo, je nekdo v Citroenovem oblikovalskem centru dobil nalogo, da naj začne razmišljat o Xsarinem nasledniku... dotični mladenič (ali mladenka) je za inspiracijo začel štefnat po Citroenovi preteklosti in v starih fototekah naletel na slike rahlo obskurnega prototipa SM kupeja, s katerim so tam v daljnih letih 1971 - 73 testirali aktivno hidropnevmatsko vzmetenje in probali ugotovit ali lahko na avto s prednjim pogonom nataknejo 24 ventilsko zver z direktnim vbrizgom in 340 konji!
ker je ta avto eden od večjih, a še vedno relativno konvencionalnih "odpizdkov" Citroenove ropotarnice "čudnovatih konceptnih vehiklov", si ga je vzel za izhodišče.

no... rezultat si pa lahko ogledate na spodnjih slikicah :) . in preden vas ob pogledu na prvo slikico popade napad huronskega smeha imejte v mislih, da gledate prototip, ki je nastal ŠEST let pred predstavitvijo serijskega C4 in da je ta prototip "dedek" vsaj dvema kasneje realiziranima modeloma (serijski C4 in konceptni C-Airdream) in "plodno tlo" za marsikateri oblikovni detajl... od vrat prtljažnika na C6 (Lignage in serijski), steklene strehe oz. dvodelnega zadnjega okna serijskega C4, do osnove za luči in masko C-Metissa....

zdej pa k slikicam :) :

tu se še niti najmanj ne sluti kam pes taco moli...

Slika


na tej se nam nekaj malega že svita:

Slika

...tu pa ni več nobenega dvoma za kaj gre oziroma, kaj je skozi sledeča leta zraslo iz njega 8) :

Slika
Slika
Zadnjič spremenil drugmirko, dne So nov 07, 2009 1:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe nov 06, 2009 8:43 pm

na tej slikici lahko vidimo tudi detajl zadnjega stekla oziroma, dvodelne zadnje šipe, ki jo ma tudi C4 coupe:

Slika


pa tudi, kje je C6 Lignage leto kasneje "snel" svoja zadnja vrata :P :

Slika
Slika


je pa avto, poleg C4ke, očitno predhodnik koncepta C-Airdream, s katerim so se po moje tudi uradno (ker je C4 Vulcane samo interni prototip) poklonili brutalnemu, brezkompromisnemu in na žalost nerealiziranemu SM kupeju!

SlikaSlika


in če je kdo v dvomih, da flancam tja v en dan evo, direktna genetika ;) :

Slika


a ja... ker dvomim, da razen par citroeovskih čudakov, kdo ve kakšen je bil 340 konjski, hidroaktivni prototipni stvor iz leta 1971... evo:


SlikaSlika
Slika Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe nov 06, 2009 8:52 pm

in na koncu kolaž Citroenove "dizajn genetike", kjer se na konceptih zelo različnih oblik lepo vidi povezovalne detajle in osnovne oblike ter njihov razvoj skozi zadnjih 11 let:

Slika

ni treba dosti domišlije, da bi videl kako je maska konceptnega C-Metissa v obliki osnovnih elementov (maska, oz odprtina za hlajenje s chevron logotipom in luči) logičen korak iz maske C4 Vulcana 8)
Zadnjič spremenil drugmirko, dne Pe nov 06, 2009 8:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Pe nov 06, 2009 8:54 pm

:bow :clapclap
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Pe nov 06, 2009 8:55 pm

:clapclap kdo bi si mislil :shock:

drugimirko res odličen post!
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe nov 06, 2009 10:30 pm

C-Airdream mi deluje zelo podoben Volvo konceptu 3CC. Je tu kaj sorodstva vmes?

In kam pa so brislace stlačili? :D
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Domen008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To sep 15, 2009 10:16 pm

Napisal/-a Domen008 Pe nov 06, 2009 10:58 pm

Res lepo si se tole potrudu. :clapclap

Za moj okus pa ima PSA že od samega začetka najbolši oblikovalski oddelek. Njihovi prototipi so bili vedno oblikovno korak pred drugimi.
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi Pe nov 06, 2009 11:20 pm

Odlična predstavitev zgodovine skozi zelo zanimiv post! :)
Linije prototipov so mi všeč! :)
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 21 gostov