Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po sep 05, 2005 4:31 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Ok.

BMWmotorsport, to je bila tvoja zadnja taka objava ;)

Prosim, da se neha s takimi nesmiselnimi kregarijami v temi, ki temu ni namenjena.

Da bo jasno. Če se zaletite v stoječo oviro, ki se deformira, je dejansko bolje, da se nahajate v Puntotu kot v Seriji 5. Če se pa zgodi, da se avtomobila zaletita med seboj, bi bilo zaradi različnih mas verjetno bolje, da se nahajate v Seriji 5.

To je to. Dodajam pa uradno novico na euroncap.com

http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

Back on topic, prosim.

LP,
don CONSIGLIO


don, da te spomnm da je petka dobila 4 * sam zarad pešcev, te pa se mi ne zdijo kj preveč pomembni...
:P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 05, 2005 5:01 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Ok.

BMWmotorsport, to je bila tvoja zadnja taka objava ;)

Prosim, da se neha s takimi nesmiselnimi kregarijami v temi, ki temu ni namenjena.

Da bo jasno. Če se zaletite v stoječo oviro, ki se deformira, je dejansko bolje, da se nahajate v Puntotu kot v Seriji 5. Če se pa zgodi, da se avtomobila zaletita med seboj, bi bilo zaradi različnih mas verjetno bolje, da se nahajate v Seriji 5.

To je to. Dodajam pa uradno novico na euroncap.com

http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

Back on topic, prosim.

LP,
don CONSIGLIO


don, da te spomnm da je petka dobila 4 * sam zarad pešcev, te pa se mi ne zdijo kj preveč pomembni...
:P


te bo kdo zgaziu z novo 5ko, pa se ti tud ne bo zdel pomebn a prežviš al ne?

test 5ke:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =4&id2=208

sej številke menda znaš primerjat (link do testa Punta je par vrstic višji) in ugotovu boš, da je zaščita po EURONCAP v puntu boljša (glej procente zaščite, slike lutk)

pa če se ne motm, test s pešci ne vpliva na končno oceno, ampak je ločena ocena (popravte me če se motm)
podpis
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Po sep 05, 2005 5:11 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Ok.

BMWmotorsport, to je bila tvoja zadnja taka objava ;)

Prosim, da se neha s takimi nesmiselnimi kregarijami v temi, ki temu ni namenjena.

Da bo jasno. Če se zaletite v stoječo oviro, ki se deformira, je dejansko bolje, da se nahajate v Puntotu kot v Seriji 5. Če se pa zgodi, da se avtomobila zaletita med seboj, bi bilo zaradi različnih mas verjetno bolje, da se nahajate v Seriji 5.

To je to. Dodajam pa uradno novico na euroncap.com

http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

Back on topic, prosim.

LP,
don CONSIGLIO


don, da te spomnm da je petka dobila 4 * sam zarad pešcev, te pa se mi ne zdijo kj preveč pomembni...
:P


Žal si ti tole narobe zastopu. Že res, da je dobu za varnost pešcev le eno bogo točko to čisto nič ne vpliva na zvedice, ker se varnost pešcev in varnost otrok štejeta posebi in nimata niti malo vpliva na končno oceno zvezdic.
Na oceno vplivajo le oba trka (od spredi pa od strani) in pa opozorilni signali za varnostni pas.
Bmw 5 ima opozorila za varnostni pas zato je tu prejel 2 zvezdici, kar neki pa jih je zgubu pri obeh trkih.
Za spredni trk je dobil le 11 točk ( Punto 14 ) in za stranski trk le 16 točk ( Punto 18 ).

Tuki piše več:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=4&id2=208
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po sep 05, 2005 5:24 pm

Cyrus je napisal/-a:
BMW Motorsport je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Ok.

BMWmotorsport, to je bila tvoja zadnja taka objava ;)

Prosim, da se neha s takimi nesmiselnimi kregarijami v temi, ki temu ni namenjena.

Da bo jasno. Če se zaletite v stoječo oviro, ki se deformira, je dejansko bolje, da se nahajate v Puntotu kot v Seriji 5. Če se pa zgodi, da se avtomobila zaletita med seboj, bi bilo zaradi različnih mas verjetno bolje, da se nahajate v Seriji 5.

To je to. Dodajam pa uradno novico na euroncap.com

http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

Back on topic, prosim.

LP,
don CONSIGLIO


don, da te spomnm da je petka dobila 4 * sam zarad pešcev, te pa se mi ne zdijo kj preveč pomembni...
:P


Žal si ti tole narobe zastopu. Že res, da je dobu za varnost pešcev le eno bogo točko to čisto nič ne vpliva na zvedice, ker se varnost pešcev in varnost otrok štejeta posebi in nimata niti malo vpliva na končno oceno zvezdic.
Na oceno vplivajo le oba trka (od spredi pa od strani) in pa opozorilni signali za varnostni pas.
Bmw 5 ima opozorila za varnostni pas zato je tu prejel 2 zvezdici, kar neki pa jih je zgubu pri obeh trkih.
Za spredni trk je dobil le 11 točk ( Punto 14 ) in za stranski trk le 16 točk ( Punto 18 ).

Tuki piše več:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=4&id2=208

Ja res je...ampak jaz še vedno trdim, da se je v realnih pogojih (ne tako kot na Euro-NCAP testu, kjer vsak avto pošljejo z 60 km/h v mirujočo deformabilno oviro, ki pokrije 60 % sprednjega dela avtomobila) varneje zaleteti (pa četudi v mirujočo ovirno!) z BMW serije 5, kot pa z Puntom/1007/Cliom...Realne nesreče so nekaj čisto drugega, kot pa ti simulirani testi! :roll:

@don CONSIGLIO: Z moje strani je to konec off-topica ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 05, 2005 5:38 pm

da nehamo z offtopicom, hotu sm sam povedat, da test s pešci ne vpliva na skupno oceno

študija o prmerljivosti EURONCAP testou in resničnega življenja:
http://www.euroncap.com/downloads/test_ ... _study.doc


pa še dva citata:
... Euro NCAP is a resource for consumers regarding vehicle crash safety. The program also promotes safety developments, and credits car manufacturers focussing on safety. This study, based on real life car to car crashes, shows that the overall indication of the safety level, provided by the crash testing, is a valid prediction, at least when looking at the star rating and severe to fatal injuries. For minor injuries no significant injury risk differences are seen. The cars with three or four stars are approximately 30% safer, compared to two star cars or cars without an Euro NCAP score, in car to car collisions. The good general correlation between injury risk, and Euro NCAP scores is not necessarily similarly good for individual car models. Pedestrian safety and child occupant protection was not studied....


...CONCLUSIONS

 There was a strong and consistent overall correlation between Euro NCAP scoring and risk of serious and fatal injury
 No overall relationship between Euro NCAP scoring and minor injury could be detected
 High ranked vehicles, as a group, had a lower risk of serious and fatal injury across 90-110% of average impact severity, indicating that in crashes of such severity, there have not been any drawbacks of the high test speed in Euro NCAP.
 Overall, high ranked vehicles produce approximately 30% less fatal and serious injuries compared to low-ranked vehicles. ....
podpis
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po sep 05, 2005 6:31 pm

nate... žvajz dokumentirano :P :

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po sep 05, 2005 6:32 pm

Mislim, da smo v tem smislu izčrpali off-topic. Menim, da se vsi strinjamo, da se je Punto uvrstil med najvarnejše avte, ki so danes na tržišču in to je dejstvo. Definitivno gre za dodatno kvaliteto tega avtomobila in konec.

Naslednje off-topice brišem.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
vogel
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vogel Po sep 05, 2005 8:29 pm

Cena še vedno ni znana ali pač? :?:

Če sem prov videl v zadnji številki AM se nam v prihajajoči številki obeta test Punta Grande... :D
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po sep 05, 2005 9:12 pm

Tud jst bi rat vedu :D ma abarth verjetno ne pod 5 mio :lol:
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po sep 05, 2005 9:51 pm

Kolkor jst razumem bo novi Punto pod Imenom Punto Grande, obstoječi pa se bo še naprej prodajal pod imenom Punto.

Anyone :idea:
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po sep 05, 2005 11:05 pm

Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po sep 05, 2005 11:09 pm

sorry za velikost slikic ampak.... al je un modela na prvi fotki tak majhen al je pa ta avto res tak VELIK!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 05, 2005 11:25 pm

Lep, lep, pa notranjost... :shock: Sam armaturka bi lahko mal manj na švabske spominjala (vw).
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po sep 05, 2005 11:30 pm

metallic je napisal/-a:Lep, lep, pa notranjost... :shock: Sam armaturka bi lahko mal manj na švabske spominjala (vw).


Se hecaš? Ravno to je najboljše. Končno!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 05, 2005 11:53 pm

Men je pa cliova bolj ušeč, ker je bolj izvirna. ;)
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To sep 06, 2005 5:35 am

Notranjost je 5 let zadej :x
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To sep 06, 2005 7:48 am

Samotar je napisal/-a:Kolkor jst razumem bo novi Punto pod Imenom Punto Grande, obstoječi pa se bo še naprej prodajal pod imenom Punto.

Anyone :idea:


A bojo še prodajali zdajšnega :?: če ja se mi zdi kr prow, k je šele pršu ;)
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 To sep 06, 2005 8:42 am

Punto FL2003 se bo v omejenih serijah še vedno prodajal ravno zaradi tega, ker bo cena Punta Grande višja od obstoječe cene.

Verjetno že kje piše, pa se mi ne da vsega brat, ampak kdaj je, je bila, v Italiji začetek prodaje? Da vem, če grem lahko že k Aguzzoniju v Gorico ga gledat!?

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 06, 2005 9:09 am

Meni je pa všeč ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To sep 06, 2005 10:57 am

nate... še malo, v bolj živih farbicah:

Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 24 gostov