emozul je napisal/-a:Tukaj sem prilimal, če bo kdo slučajno kupoval Aatro, naj bo na to pozoren.
To delajo vsi. Več kot polovico vw golfov se proda z šibkejšimi motorji, torej se prodajo s (pol)togo zadnjo premo. Šele močnejše različice 150 hp imajo multilink. Seat leoni imajo
vsi motorji togo zadnjo premo(le 184 hp različica ima multilink), enako velja za octavio.
Na daljši rok lastništva je toga prema manj draga za vzdrževanje. GTI serije so imele v Angliji vpoklic ravno zaradi multilinka, pri togi premi ni kaj za šraufat ker ni vmesnih členov.
Spredaj ima 90% vseh modelov na tržišču McPherson vzmetenje.
Opel se je odločil za Wattov člen v zadnji premi pri hatchbacku za 1.6 BT CDTI(118 kW/160 KM) in 1.6 T (147 kW/200 KM) bencin, v Sports Tourer je prisoten že v 1.4 Turbo(110 kW/150 KM) in 1.6 CDTI(100 kW/136 KM).
Zadnje vzmetenje z wattovim členom je kombinacija sestavljene ročične gredi in wattovega člena. V jekleni prečni nosilec za srednjo linijo kolesa sta vpeti vzmetni nogi členastega vzmetenja. Ti sta v sredini vrtljivi, konca pa sta pritrjena na spodnja nosilca koles. Prednost kompaktnega sistema je, da učinkovito prepreči bočno premikanje osi.
Vsi proizvajalci dajo novinarjem modele z najmočnejšim motorjem in najvišjo opremo, enako je na autoshowih. Razen dirkačev se nihče ne bo oziral na zadnjo premo, ker je pri vse proizvajalcih podobno. Šibkejše različice->poltoga, močnejše->Wattov člen ali pa multilink.