Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 2:07 pm

Tudi jaz bi ga prej kupil, ker je fantastičen, vendar imam do Porscheja večje spoštovanje. Enako kot imam spoštovanje do starega profesorja, ki je doktorirali pri 45-ih s pisalnim strojem, ne pa na horuk pri 28 kot dandanes skoraj polovica mojih sošolcev s faksa, ki niso ljudje ampak roboti...

Stvar filozofije pač.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če dec 06, 2007 2:21 pm

Načeloma se strinjam z zgoraj povedanim. Vseeno pa moram dodati, da tudi stari profesorji nekega dne ostarijo, nekateri mladi pa znajo presenetiti. Da prevedem na primer Porsche/GT-R primerjavo, prvi je klasa zase. O tem ni dvoma. Vseeno se na trenutke vprašam, kaj več lahko še ponudi? Na drugi strani je GT-R, ki je s strani evropejcev še nepreverjen pa vendarle mislim, da ima odlične argumente na svoji strani, da se mu da enakovredno priložnost. To je moja filozofija. Vseeno, za kateregakoli se odločimo, se po mojem ne moremo odločiti narobe.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 06, 2007 2:30 pm

Novi GT-R ni preverjem od nikogar, saj gre za povsem novo vozilo, ki nima veliko skupnega s starim dobrim R34, če prav razumem. Torej smo v tem primeru mi in Japonci na istem.

Jorgi je napisal/-a:Načeloma se strinjam z zgoraj povedanim. Vseeno pa moram dodati, da tudi stari profesorji nekega dne ostarijo, nekateri mladi pa znajo presenetiti. Da prevedem na primer Porsche/GT-R primerjavo, prvi je klasa zase. O tem ni dvoma. Vseeno se na trenutke vprašam, kaj več lahko še ponudi? Na drugi strani je GT-R, ki je s strani evropejcev še nepreverjen pa vendarle mislim, da ima odlične argumente na svoji strani, da se mu da enakovredno priložnost. To je moja filozofija. Vseeno, za kateregakoli se odločimo, se po mojem ne moremo odločiti narobe.


Se strinjam. Stari profesorji so predvsem zanimivi za poslušat in imajo dušo, znanost pa jim že malo peša... Tako kot Porscheju.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če dec 06, 2007 9:01 pm

GT-R ima z Nissani toliko veze kot ultralahko letalo z space shuttlom. :lol: Tudi ni naslednik Skylinea dajte si dopovedat in njegova oznaka pomoje ne bo R35. :evil: GT-R je prvi Nissanov supercar, Skyline je bil limuzina iz katerega so delali kupe verzijo in kot vrhunec še GT-R ki je vseboval višek pri Nissanu. Za večino "Evropejcev, ki tega ne dojamejo" naj napišem da je Sky GTR nekaj takšnega kot recimo 406 Coupe 3.0 V6 le da je vse skupaj veliko bolj napiljeno.

Kar se tiče primerjave GT-R in Porsche. Na nek način so pri Nissanu s tem izkazali tudi spoštovanje do Porscheja. Če le ta ne bi bil izvrsten ga ne bi imeli za primerjavo kajne? ;) Jasno pa je, da so so hoteli narediti nekaj boljšega in so v to (tradicionalno) vložili VSE znanje ki ga imajo in najnaprednejšo tehnologijo. Pri Porscheju so kar se te tehnologije tiče vseeno za njim kar ne pomeni, da so slabši, le namenjeni drugi ciljni publiki.

Pa še to o tem zakaj GT-R za moje pojme ni nek mulc ki je kar uletel. Nissan je kot je že nekdo pred mano napisal uporabljal oznako GT-R že od leta 1969. Torej oznaka GT-R ne pomeni mulca ampak legendo. Razni F&F in potem še NFS (ki je Skya pomoje pobral iz F&F :D) so ga samo skomercializirani in ga spremenili v mokre sanje mulcev, ki v resnici nimajo veliko pojma o tem avtu. Je pa vseeno reklama in pri Nissanu so to dobro izkoristili.
Zdaj pa čakajmo Supro, NSX, morebitno novo RX-7 pa bo mera polna hudih avtov. 8) Je pa res da to niso Nemci in da nekateri mislijo da to potem ni to, ampak saj pravim, vsakemu svoje. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če dec 06, 2007 10:46 pm

Mah mogoce se bo slisal bedno, ampak GT-R mi ni simpatičn ze zaradi tega, ker je japonski. Ne da je zaradi tega slab, ampak sej vemo kako je pri njih in prodaji tujih avtomobilov, za kaj bi mi evropejci sploh podpiral to dvojno moralo, glede na to, da imamo enako, ce ne se bolse avtomobile z nekajkratno bol znano in spostovano zgodovino. Ce bi pri japoncih bil trg bol odprtih rok, bi tudi meni bil GT-R avto kot se šika, ker pa ni tako, pa enostavno ne mislm podpirat dvojne hinavske morale.

Kar se pa tiče primerjave Porscheja z starimi profesorji pa niti ni on point. Ferrari je tudi stara firma pa je dalec od pešanja pri znanosti 599 GTB, Scuderia itd., so lep prikaz visoke tehnologije, medtem ko Porsche vztraja ze od svojega nastanka pri par zgresenih zadevah (RR postavitev, oblika...), vemo da je Porsche uspešn zaradi cisto drugih razlogov kakor teh, pa tudi mislim, da se jim to vztrajanje zna pocas spet mascevat. Vem sicer da se GT-R ter Turbo glih nista cisto podobna avta, ampak je v vseh pogledih GT-R bolsi avto, ceprav nebi tega kar tako rekel, ker imam raje evropske avtomobile. :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 06, 2007 11:09 pm

Symon je napisal/-a:GT-R ima z Nissani toliko veze kot ultralahko letalo z space shuttlom. :lol: Tudi ni naslednik Skylinea dajte si dopovedat in njegova oznaka pomoje ne bo R35. :evil: GT-R je prvi Nissanov supercar, Skyline je bil limuzina iz katerega so delali kupe verzijo in kot vrhunec še GT-R ki je vseboval višek pri Nissanu. Za večino "Evropejcev, ki tega ne dojamejo" naj napišem da je Sky GTR nekaj takšnega kot recimo 406 Coupe 3.0 V6 le da je vse skupaj veliko bolj napiljeno.

Kar se tiče primerjave GT-R in Porsche. Na nek način so pri Nissanu s tem izkazali tudi spoštovanje do Porscheja. Če le ta ne bi bil izvrsten ga ne bi imeli za primerjavo kajne? ;) Jasno pa je, da so so hoteli narediti nekaj boljšega in so v to (tradicionalno) vložili VSE znanje ki ga imajo in najnaprednejšo tehnologijo. Pri Porscheju so kar se te tehnologije tiče vseeno za njim kar ne pomeni, da so slabši, le namenjeni drugi ciljni publiki.

Pa še to o tem zakaj GT-R za moje pojme ni nek mulc ki je kar uletel. Nissan je kot je že nekdo pred mano napisal uporabljal oznako GT-R že od leta 1969. Torej oznaka GT-R ne pomeni mulca ampak legendo. Razni F&F in potem še NFS (ki je Skya pomoje pobral iz F&F :D) so ga samo skomercializirani in ga spremenili v mokre sanje mulcev, ki v resnici nimajo veliko pojma o tem avtu. Je pa vseeno reklama in pri Nissanu so to dobro izkoristili.
Zdaj pa čakajmo Supro, NSX, morebitno novo RX-7 pa bo mera polna hudih avtov. 8) Je pa res da to niso Nemci in da nekateri mislijo da to potem ni to, ampak saj pravim, vsakemu svoje. ;)


In zakaj to naj ne bi bil njegov naslednik? Če pa ga povsod tako napovedujejo?
S 34-ko ima skupnega veliko, le da so šli eno stopničko višje pri vsej zadevi. Tukaj mislim kubaturo in zasnovo motorja.
Mislim da japoci nikol niso bli konzervativni pri prodaji, le Evropa se jih je skozi bala, od tukaj tudi razni carinski in necarinski sporazumi o omejevanju trgovine, najvišja deklarirana moč motorja 206 kW, itd
GT-R je pri nisanu bla vedno oznaka za najbolj začinjeno izvedenko določenega modela, vsi Skyline-i do sedaj so bli tudi v izvedenki GT-T, vsi pa smo najbrž že vsaj slišal za Sunny-ja GT-R.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe dec 07, 2007 2:00 pm

Upcoming Bare-boned Nissan GT-R V-Spec Spied

Photos have begun to surface of a mysterious Nissan GT-R traversing the track with several features not to be found on the standard model. Inheriting the tradition of its predecessors, the new GT-R appears set to re-vitalise a lightweight, stripped-out, higher-powered version of the car dubbed Group N or re-introduce the V-Spec version which also enhanced performance.

The images, which first surfaced on GTR-World, show a significantly modified prototype. Prime differences over the production model include a new bonnet air intakes, lowered ride height and a modified front bumper design with no central grille strut, presumably in aid of improved engine cooling during testing. Race-spec alloy wheels and tyres as well as a full roll cage highlight an upped spec.

The V-Spec is essentially a road-legal version of a track car, similar to how the race track-bred Porsche 911 GT3 is positioned relative to the 911 Turbo. The GT-R V-Spec is expected to hit streets in 2009.


Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe dec 07, 2007 2:49 pm

Design ima grsi ko evropejci. Premalo sporten zgleda.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe dec 07, 2007 4:37 pm

Dejch je napisal/-a:Mah mogoce se bo slisal bedno, ampak GT-R mi ni simpatičn ze zaradi tega, ker je japonski.
.... ker imam raje evropske avtomobile. :)

Kot sem napisal, vsakemu svoje. ;) Jaz imam raje Japonske, Italijani so mi pa recimo pregovorno premalo kvalitetni, čeprav so mi Alfe oblikovno všečne, Fiati so cenovno ugodni. Mogoče se motim ampak priznaj če ne bi bilo konkurence bi bil na cestah bolj dolgčas tako da vsaka znamka ima določene prednosti, konkurenca pa sili proizvajalce da napredujejo.
R 34 GT-R je napisal/-a:GT-R je pri nisanu bla vedno oznaka za najbolj začinjeno izvedenko določenega modela, vsi Skyline-i do sedaj so bli tudi v izvedenki GT-T, vsi pa smo najbrž že vsaj slišal za Sunny-ja GT-R.

1. GT-R je bila oznaka ravno tako kot so imeli oznake na Sunnyih/Almerah/ Primerah.... SLX, LX, itd.. ;) In kaj ima sedaj oznaka GT-T tukaj veze? Saj so bili tud GT-S... :S
2. Oznaka GT-R je bila rezervirana za najhujšega Skylinea. Sedaj imamo pa NOV model avta, ki ima komercialno oznako SAMO in LE GT-R. ;) Ni neka izvedenka od Skylinea ampak je enostavno GT-R. To hočem povedati, da če mu rečeš Skyline je isto kot bi rekel naprimer Renault Spyderju da je Clio Williams samo zato ker ima isti motor.
3. Šli so stopničko više? Jaz mislim da so preskočili celo stopnišče. :P Ne resno, ne rečem da nima nič skupnega z Skyom GT-R. Še zdaleč od tega, da sem to rekel. Če ne bi bilo Skya, tudi tega ne bi bilo. In polno stvari so razvili iz Skylinea ampak to še ne pomeni da je to naslednik. Saj tudi Pathfinder ni naslednik Patrola pa ima isti 4x4. Razumeš kaj hočem povedati? ;)
3. Ne za Sunnya GT-R še nisem slišal, sem pa slišal za GTi-R. :lol:
Oprosti ampak če si daš nick R 34 GT-R še ne pomeni da veš vse o Nissanih ampak (zame osebno) bolj da si tip človeka, ki so ga F&F ali pa NFS tako nakurili da se je odločil da bo šel takoj na avtomobilske forume in to z nickom poimenovanim po takem avtu. Mogče se motim in v tem primeru spreglej tale moj post, ampak dosti takšnih primerov pač poznam ki imajo nicke po avtih so totalno ozkogledi in v resnici ne vedo dosti o teh avtih.

Blinder je napisal/-a:Design ima grsi ko evropejci. Premalo sporten zgleda.

Imaš prav, Evropejci so zakon. 8) Dizajn je itak najbolj pomemben pri avtu, klinc gleda tehnične podrobnosti, kdo še to gleda?
Tudi zate velja kar sem napisal v prvi vrstici. Vsakemu svoje pa je mir tako da peace vsem skupaj. 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe dec 07, 2007 5:14 pm

evo, so se ga že tunat spravl.. in ja oznaka bo Nissan Skyline R35 GT-R. kaj pa drugega?

http://www.crash.net/motoring/roadcars/ ... _gt-r.html
Zadnjič spremenil ShineR, dne Pe dec 07, 2007 5:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 07, 2007 5:18 pm

Dragi Symon, na forum sem se prijavu izključno zaradi želje vedet še več, tvoji nivoji primerjav in komunikacije pa so mi že od nekdaj tuji in nepoznani.
Imel si prav, izpustil ime Skyline, je pa to naslednik 34-ke, tud oznake so imele svoj pomen, v modele GTS-T se nikol ni dajal 2.6l motor, ampak le 2.5l, ki je bil v veliko stvareh drugačn, imel so samo RWD. Preračunana cena za GT-R na Japonskem je 47000 E.

http://www.nissan-global.com/EN/NEWS/20 ... -01-e.html
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Pe dec 07, 2007 5:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe dec 07, 2007 5:31 pm

Kaaj 47k €? Pri nas je tole resno oderuštvo.
Če lahko tam dosežejo tako ceno, zakaj je ne še tukaj, mislim da bi kar nekaj ljudi raje kupilo tole kot pa M3 ali kaj podobnega.
Ali ima tukaj vezo kako menjalno razmerje jen-evro?

Bral sem da je bila Nissanova notranja oznaka za ta avto R35. Ergo...
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe dec 07, 2007 5:40 pm

ShineR je napisal/-a:evo, so se ga že tunat spravl.. in ja oznaka bo Nissan Skyline R35 GT-R. kaj pa drugega?

http://www.crash.net/motoring/roadcars/ ... _gt-r.html


In to ne samo eden

neparna slika se nanaša na gornji link (Mine's), parna je od MCR-ja

Slika
Slika
Slika
Slika

še slik tu http://www.gtr-world.net/en_photogaller ... ttack.html

še nekaj slik mine-a http://www.autoblog.it/galleria/mines-nissan-gt-r/

Spremembe pri Mine
Got an R&D part's list that Mine's are working on now. Some of the below will be ready in time for the Tokyo Auto Salon.

-VX Rom ECU
- VX Air Filter
- Silence VX Pro Titan II
- Super Catalyzer II
- Turbine Outlet pipes
- Esta Full Spec Suspension I, II & III
- Mine's Eibach spring kit
- Brake rotors
- Brake pads
- Radiator shroud
- Air Scoop
- Front lip Spoiler
- Rear Wing
- Carbon Aero Mirror type II
- Stabilizers
- Link kit
- Big Capacity Air Flow meters
- Big Capacity fuel pump
- Big capacity injecotrs
- Engine cover
- Carbon canard
- Roof antenna
- Cam Shaft
- Carbon wheels cover
Zadnjič spremenil esem, dne Pe dec 07, 2007 6:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Pe dec 07, 2007 5:57 pm

Symon: Konkurenca je pa seveda vedno dobrodošla stvar. Jah bog ga vedi, kaj bo Mine's naredu k bo dal se vec konjev gor, to bo letel se prevec (kot da je star bil karkol drgac :) ).

Cen pa je seveda oderuška v evropi, ce jo primerjas z USA ali Japonsko. Mislm, da takih odstopanj evropski avtomobili na tujih trgih nimajo ali pac? Dvomim, da je Porsche ali Ferrari blazno drazji na japonskem ali ameriskem trgu.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe dec 07, 2007 5:57 pm

Jebiga tu sem res brcnil o oznaki. Ampak OK celo življenje se učimo. Je pa res, da tudi to pri Nissanu ni novo, da pod določeno oznako dajo potem popolnoma drugačen avto ali popolnoma drugačno komercialno ime. ;)
Statistike o kvaliteti so relativne vem. Za primer lahko dam Almero 1.5, ki ima toliko enih napak (oziroma nezadovoljnih) lastnikov, da glava peče. :shock:
Hehe sam tunerji so pa hitro pljunili v roke.
EDIT: @Dejch:
Ja cene na Japonskem so mi vedno naravnost smešne. Saj prevoz nekaj košta ampak toliko pa spet ne. Konec koncev so tudi v USA določeni avti za naše pojme poceni. Pa tudi razni (tunerski) deli so tam praktično đabe ampak če pa individualno naročaš se pa nabere toliko enih carin in davkov da ti vse dol pade.
Če ne drugega zna tole presneto fajn hoditi v zelje ostalim proizvajalcem pa če se cena magar podvoji pa bo za to kar ponuja še vedno poceni. 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe dec 07, 2007 6:09 pm

Jao, jao - Mine`s je za prste polizat :shock:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Dr.ifter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 05, 2006 3:19 pm

Napisal/-a Dr.ifter To dec 11, 2007 9:01 pm

Top Secret's new weapon!
R35 GT-R has just been delivered to TOP SECRET.


Slika
 
Dr.ifter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 05, 2006 3:19 pm

Napisal/-a Dr.ifter To dec 11, 2007 9:02 pm

SlikaSlika

SlikaSlika
 
Dr.ifter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 05, 2006 3:19 pm

Napisal/-a Dr.ifter To dec 11, 2007 9:06 pm

Advance Orders for Nissan GT-R Exceed 2,200
- Strong Demand for Skyline Coupe Fueling
Sports Car Revival in Japan -


In less than two months since pre-orders were accepted for the all-new Nissan GT-R in Japan, orders have already reached 2,282, exceeding by a factor of 11 the planned monthly sales total. GT-R goes on sale in Japan on December 6th.

The rise in demand for sports cars in Japan has also been boosted by the all-new Nissan Skyline coupe, which went on sale October 2nd. Orders for the coupe stand at over 2,400 against a planned monthly sales total of 200 units.

Both the GT-R and Skyline Coupe have been positively received by both enthusiasts and consumers who previously were showing little interest in sports cars. Information and access to these new sports cars has been comprehensive, with dedicated websites set up for GT-R and the recent Tokyo Motor Show allowing customers to see both vehicles together for the first time. Websites, blogs and internet forums have been used extensively by consumers in Japan to share information and discuss the new cars.

"It is encouraging to see that Japanese customers have been inspired by these new sports cars from Nissan," said Kaji Yoshimitsu, Marketing Director for Skyline and GT-R. "Nissan is a company with a long heritage of building passionate cars for enthusiasts, and we see the GT-R and Skyline Coupe bringing those customers back to the showroom," continued Yoshimitsu.

Breaking down the pre-orders for the new GT-R reveals that 60% of the buyers are under 50 years old with the most popular grade series being the Premium edition and the most popular color being Pearl White (27% of all orders).

The all-new Skyline coupe is most popular in Pearl White (23.3% of all orders) with 70% of vehicles being either the 370GT Type S or Type SP grades. The buyer profile shows that 52.1% of Skyline Coupe customers are under 50 years old.


Skyline coupe 370GT
Slika
 
Dr.ifter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 05, 2006 3:19 pm

Napisal/-a Dr.ifter To dec 11, 2007 9:07 pm

What might a Z Tune look like:
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov