Volvo ne s.e.r.i.

... knjofi na volanu v C5 se nikamor ne premaknejo!
drugač se pa strinjam... razen če volan ni tako direkten, da lahko voziš ne da bi preamknil roke in/ali preprijel volan (kar je itak možno sam v dragsterjih in mogoče v F1&podobnih), je vse kar presega 6 (premičnih) gumbov na volanu, neergonomično in neuporabno! razen seveda, če živiš v Texasu, kjer so skoraj vse ceste neskončne in popolnoma ravne

!
kar se pa Optime tiče, bom dokončno sodil, ko jo bom videl/vozil... za zdaj bi rekel samo to: če je, kar se voznih lastnosti, izdelave in uporabljenih materialov tiče taka, kot Hyundajev i40, potem drži to, kar je napisal Clio... v nekaterih stvareh boljša, bogatejša od evropske konkurence in je edina možna zamera predvsem stvar (osebnega) okusa, pri nekaterih drugih stvareh pa slabša od evropejske konkurence... recimo, občutek podhranjenosti motorja, popolna nekomunikativnost serva in podobno.... v celoti pa, korektna, po dizajnu rahlo izstopajoča sivina segmentnega povprečja! tudi pri ceni! če je pa kdo slučajno pričakoval da se bo avto peljal boljše/dinamičnejše od BMW-eve trojke, bil bolje narejen in opremljen od premiumskega tria fantastikus in bil cenejši od srednje opremljenaga Golfa, je pač živel v zmoti!
če se spomnem testne vožnje top opremljenega 1.7l i40 in jo primerjam s trenutno izkušnjo vožnje v niti ne kej posebej plešastemu karavanskemu Passatu 2.0TDI, lahko mirno zapišem, da mi ta duhamorna waginina podmornica ni nič kaj bolj všeč! je
marginalno, a vseeno opazno boljša od i40 pri motorju in voznih lastnostih in slabša v "ambientalnem/bivalnem" ugodju! v povprečju sta oba "glihna" in za podoben denar, odločitev katerega, pa je pri kolikor-toliko racionalenm kupcu bolj ali manj zreducirana na vprašanje osebnega okusa oziroma preferance -dinamičnejši in neposrednejši občutki vs. nestresno kruzanje v prijetnem ambientu... obadva bosta kupila pa čist korekten avto za konkreten, a še vedno korekten šop denarja!
če je pri Optimi kej drugače, si dam kej odrezat!