Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 5:24 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Morate pa tudi najbolj zapriseženi antiloganovci priznati, da še nobeno vozilo v zgodovini A.com ni dvignilo toliko prahu... Že samo s tem si zasluži posebno priznanje.

LP,
Joie


Kaj hočeš - nekateri mislijo, da z LOGANO-m kupiš sodobnega RENAULT-a, za veliko manj denarja. Na žalost "tepe" dejstvo, da nič ni zastonj ;)

Z LOGANOM si na nek način lahko predstavljaš tudi našo, ne tako zelo oddaljeno preteklost - vozili oz smo "stoenke", "jugece" in podobno milo rečeno šaro, Evropa pa ... ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jun 23, 2006 7:46 am

Mojster Miha je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Morate pa tudi najbolj zapriseženi antiloganovci priznati, da še nobeno vozilo v zgodovini A.com ni dvignilo toliko prahu... Že samo s tem si zasluži posebno priznanje.

LP,
Joie


Kaj hočeš - nekateri mislijo, da z LOGANO-m kupiš sodobnega RENAULT-a, za veliko manj denarja. Na žalost "tepe" dejstvo, da nič ni zastonj ;)

Z LOGANOM si na nek način lahko predstavljaš tudi našo, ne tako zelo oddaljeno preteklost - vozili oz smo "stoenke", "jugece" in podobno milo rečeno šaro, Evropa pa ... ;)

LP


Procentualno se več Loganov vozi v Nemčiji ali Franciji kot pa v Sloveniji, prodaja pri nas je porazna. "Slovenčki" so očitno res bližje "Nixxonu". Uvoz rabljenih avtomobilov iz Nemčije je eden največjih v Evropi (večji je v Bolgariji, Romuniji, Srbiji...).

Uvažanje velikih nemških avtomobilov me vsekakor spominja na mentaliteto Tirane, Prištine, Skopja, Kišinjova...

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jun 23, 2006 7:54 am

rok46 je napisal/-a:...pa ne spet pametvat o servisih pa kolk se kej kvari.maš lepo garancijo pa se ti potem lahko j**e če se ti kej fenta,...


Enako smo mi (starši in jaz) razmišljali, ko smo kupovali mali avto in kupili (zaradi cene) Clia, but guess what: večina okvar je prišla po izteku garancije. Ampak dost o tem, še manj pa o ceni popravil.
Aja, pa pojma nimaš kolk pokuri kak večji avto, še manj o tem koliko stane. ;)


@Joie: če kupiš avto s prevrtenimi kilometri si slabo kupoval, še slabše kupil in so te, po domače, nategnili. Poleg tega ne govorim o uvoženem avtomobilu (oziroma sploh nikoli nisem dokler ni bilo omenjeno) ampak o uvozu avtomobila (biiiig diference). In če bi kupovali izključno emocionalno, bi imel ta forum malo drugačno sestavo avtomobilov kot jih ima. Ne rečem da bi bili sami BMWji, ampak raznih Loganov bi bilo prekleto malo, raje 0. Avto, zame (pa najbrž za marsikaterega), MORA delovati vsaj malo emocionalno (če nebi bil, bi bil forum poln stock avtov, pa ni, vsak ga hoče malo približati svojemu okusu in temu, kar njega vznemirja ("gets his mo-jo working")). Live a little. Seveda mora biti v pravi meri, da ti ne zamegli pogled na realnost (kupiš avto s čudovito barvo in lepimi feltnami, ki ima motor čisto na koncu,...). Nekaterim to pomeni več (meni), nekaterim manj (voznikom Loganov in podobnih "from-A-to-B" avtomobilov).


Kake dva tedna nazaj sem videl na LJ obvoznici tastaro Dacio Logan z nekimi romunskimi tablicami, al neki podobnega. Guess what, avto je, z izjemo "faceliftanih" sprednjih luči, maske in malenkost zadnjega dela, še vedno isti. Nekako tako kot tej novejši Yugoti, ki imajo predrugačen sprednji konec, spodaj je pa še vse po starem (z izjemo novejšega motorja, morda kje kake štange več za varnost). Tako da to zelo ga že niso mogli modernizirat, to nikoli ni mogoče, če si tako omejen materialno (avto imaš praktično že dokončan zunaj, oziroma ne smeš zanj razviti novih komponent, ker ti ne dajo denarja, da bo čim cenejši). Ta nova politika (ne samo Renaulta, vseh proizvajalcev), mi gre na bruhanje. Ubistvu celotna ureditev sveta, kamor gremo (US of f*ckin A). :evil:

Z LOGANOM si na nek način lahko predstavljaš tudi našo, ne tako zelo oddaljeno preteklost - vozili oz smo "stoenke", "jugece" in podobno milo rečeno šaro, Evropa pa ...


Jaz se pa bojim nekaj drugega. Da bomo počasi mi ratal Kitajska. Vedno več proizvajalcev uvozi in rahlo predela vozila z nekih čudnih trgov (Fiat vem da ma eno malo jajce, VW ma Foxa,...), uglavnem neke "low-budget" varjante vozil, ki "naj bi imela vse lastnosti večjih in dražjih" (yeah right), kot da smo v neki državi v Aziji ali Afriki s povprečno letno plačo 500€. :evil: Pa da ne omenim samo avtomobilske industrije, vso našo proizvodnjo (z redkimi izjemami, npr. Gorenje) selimo dol, da bomo kak tolar prišparal. Potem pa imamo kar imamo. Malo cenejšo robo z veliko več okvarami oziroma veliiiiko manjšo življenjsko dobo. Bognedaj da kdaj na Kitajskem vse te "zahodne" tovarne vzamejo za državne. Cel svet ga je naj*bal. No, vsaj mikrovalovke nam bodo ostale, slovencem.

No, da ne zabluzim čisto. Povzetek tega nepotrebnega besednega obračunavanja: Logan mi je grd, vseeno al je karavan, limuzina,... Občutek imam kot da so zapakiral isto staro sranje v malo lepši celofan in to prodajajo skoraj za ceno, za katero so moji starši 4 leta nazaj kupili Clia. Nebi ga kupil novega nikoli (ubistvu sploh ne vem če bi kupil nov avto), rabljenega še manj. Mi je neudoben, ne vozi se tako kot jaz pričakujem od avta niti nima potrebne ergonomije ali občutka trdnosti (občutek stopalk, ko jih pritisneš, občutek menjalnika,...), vse mi je premehko. Ni namenjeno samo Loganu, je Clio isti (za Megana se več ne spomnem, malo boljši se mi zdi da je v tem že bil, enako Lanciin tamali avtoček, mislim da je Y). Sam sem pripravljen "plačati večji davek", da se vozim tako kot sam hočem in lahko. Če komu ni všeč moje razmišljanje naj se vzdrži komenatarjev da bluzim in poskusov moje diskreditacije, še posebej na račun avta (ki je btw. star 15 let in ne 10), katerega vas 5% niti vozilo ni, kaj šele imelo, da bi bili sposobni meni očitat stroške.

Aja, in verjemite, da če bi se meni zdel moj avto nevaren, še posebej sedaj ko dobim otroka, bi ga zamenjal v momentu. Pa temu ni tako.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jun 23, 2006 8:19 am

Nixxon, tebi očitno nikoli ne bo jasno, da Logan nima ČISTO NOBENE veze s starimi Daciami. Starega Logana nikoli ni bilo, ampak so bile Dacie 1100, 1300, SuperNova, Solenza, ki niso več v proizvodnji. Logan je POVSEM NOVO VOZILO, ki uporablja zgolj novejše in najnovejše komponente iz Renaultovih in Nissanovih regalov. Preveri, če mi ne verjameš, potem pa filozofiraj naprej.

Po tvoji filozofiji je Logan nategancija. Po moji je vsak avto nategancija, Logan še najmanjša. Dobiš toliko ali več kot plačaš. Pri nemških premium znamkah dobiš manj avtomobila za več denarja. To je veliko večja nategancija.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jun 23, 2006 8:34 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Nixxon, tebi očitno nikoli ne bo jasno, da Logan nima ČISTO NOBENE veze s starimi Daciami. Starega Logana nikoli ni bilo, ampak so bile Dacie 1100, 1300, SuperNova, Solenza, ki niso več v proizvodnji. Logan je POVSEM NOVO VOZILO, ki uporablja zgolj novejše in najnovejše komponente iz Renaultovih in Nissanovih regalov. Preveri, če mi ne verjameš, potem pa filozofiraj naprej.


In kako so si lahko dovolili da je bila zadeva tako porazna na prvih crash testih? Ne mi rečt da niso na to pomislili ali se s tem ukvarjali. Da jim sedaj neke traverze v vrata švasajo, pa še to samo za evropske verzije (in obenem svarijo pred sivim uvozom) da s tem izboljšajo crash-teste. Kaj takega si Renault, katerega glavna prodajna taktika, poleg cene, je varnost, nebi nikoli dovolil. Razen če avto ni built from scratch. Kar govori marketiški oddelek ni vredno vedno jemati resno. Preverim naj kje? Razen v tekstu ki ga poda Renault.

Joie de vivre! je napisal/-a:Po tvoji filozofiji je Logan nategancija. Po moji je vsak avto nategancija, Logan še najmanjša. Dobiš toliko ali več kot plačaš. Pri nemških premium znamkah dobiš manj avtomobila za več denarja. To je veliko večja nategancija.


Res je. Edino ne strinjam se da je Logan še najmanjša nategancija. Samo zato ker je "najcenejši" še ne pomeni da te najmanj nategnejo. Po mojem mnenju je najmanjša nategancija pri novem avtu kak Japonec.
Še razni Hyundaji se mi zdijo manjši nateg kot Logan.
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jun 23, 2006 9:21 am

Kje si ti vidu porazen crash test? :roll: :roll:
Ta avto je difinitivno najvarnejši avto v tem cenovnem razredu. Sam poglej si korejsko konkurenco...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jun 23, 2006 10:10 am

Avto ima, po dodatni predelavi, 3 zvezdice, leta 2005. Prej je bil še slabši. In to naj bi bil nov avto, narejen "from scratch".
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jun 23, 2006 11:27 am

Pri EuroNCAP-u je že prvič dobil ***, o kakšnem poraznem crashtestu ti govoriš? Ima izrazito trdno varnostno celico in bi si ob boljši serijski opremi in raznih zvočnih opozorilih za pasove brez večjih težav prislužil tudi ****.

Za prvotno ciljno publiko je ta avto več kot varen, predvsem pa udoben in prostoren. Vse te značilnosti ga naredijo povsem OK tudi za Z Evropejce, kaj šele Slovence. Je neprimerljivo boljši od uvožene šare, ki jo nešteti vlačilci mimo ljubljanskega barja vozijo iz Italije v Romunijo.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe jun 23, 2006 11:37 am

To majo blagovno menjavo. Slabi avti za slabo konjsko meso. :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
 
maniaxxx
 
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 2:16 pm

Dejte mi vsi, ki trdite, da je LOGAN nek sodoben avto to razložit z vidika preprostega dejstva - MEGANE, ki je prvič zapeljal na ceste pred desetletjem je na crash testih dobil 4 zvezdice, LOGAN po skoraj desetletju 3 - torej je glede varnosti s tega vidika slabši kot avto istega proizvajalca izpred desetletja.
Rad bi slišal vaše mnenje o tem vidiku "sodobnosti" LOGAN-a.

Sodobnost ostalih komponent (podvozje, motorji ....), ki so povzeti po novejših ali celo aktualnih modelih pač ni vprašljiva - ker bi bilo pač neumnost proizvajat nekaj čisto novega samo za LOGAN, če lahko s polic pobereš ustrezne komponente.

Z mojega vidika je slaba osnova - in bi po mojem prepričanju naredili bolje, če bi vzeli kot osnovo prvo generacijo MEGANA, ga nekoliko "popravili" oz priredili ciljnim trgom. Slednji je namreč s predstavitjo nove generacije v tovarni zaključil svoj cikel - kar s vidika ekonomije pomeni, da se je amortiziral - odlična "popotnica" za osnovo novemu "low budget" modelu.

LP
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jun 23, 2006 2:33 pm

Če pogledaš trk, boš vidu, da je kletka neprimerno bolša kot pri meganu. Problem je zastarela oprema. Če bi mel srp3 bi zazihr dobu bolšo oceno od megana. ;)
Če bi vzeli za osnovo prejšno generacijo megana bi bil verjetno avto dražji, tega pa niso hotel ane? Ker je vs point tega avta v "čim več avta za čim manj keša"...
Pač, mi evropejci tega (praviloma) ne razumemo, azijci, afričani in južno ameri pa druzga ne poznajo...

EDIT: pa renault ni tako neumen kot vag, da bi sam seb odžiru kupce z mal slabšimi avtomobili (ki so še vedno odlični za pol folka)... ;)
 
BlazB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So apr 26, 2003 11:50 am

Napisal/-a BlazB Pe jun 23, 2006 5:24 pm

Ne vem zakaj se toliko obesate na tega logana saj vas nobeden ne sili da ga kupite je pac se zgolj ena ponudba na avtomobilisticnem trgu. Meni osebno je zadeva kar vsec danes ko vsi proizvajalci tlacijo v avte gore opreme za katero je vprasanje ce jo potrebujete so pri renaultu sli na drugacen princip ponudili so zgolj avto preproste oblike (bolj kot so plocevinaski deli ravni cenejsa je njihova izdelava) preproste tehnike (manj okvar poceni izdelava) slaba stran tega je med drugim tudi slabsa varnost. Preprican sem da bi renault lahko naredil logana z 5 zvezdicami samo to bi terjalo veliko vec inzinirskega dela veliko vec preiskusnih trcenj in veliko vec zracnih blazin, kar bi povzrocilo da bi logan bil precej drazji in njegov razvoj sploh ne bi imel smisla, ker drazje avte podobne velikosti ima renault ze v ponudbi. Sploh pa 3 zvezdice niso tako malo tudi mnogo drazja alfa 147 ima samo 3 zvezdice in v primerjavi z loganom mnogo slabsi rezultat v celnem trenju in nekoligo boljsi rezultat v stranskem trku.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 7:08 pm

metallic je napisal/-a:Če pogledaš trk, boš vidu, da je kletka neprimerno bolša kot pri meganu. Problem je zastarela oprema. Če bi mel srp3 bi zazihr dobu bolšo oceno od megana. ;)
Če bi vzeli za osnovo prejšno generacijo megana bi bil verjetno avto dražji, tega pa niso hotel ane? Ker je vs point tega avta v "čim več avta za čim manj keša"...
Pač, mi evropejci tega (praviloma) ne razumemo, azijci, afričani in južno ameri pa druzga ne poznajo...

EDIT: pa renault ni tako neumen kot vag, da bi sam seb odžiru kupce z mal slabšimi avtomobili (ki so še vedno odlični za pol folka)... ;)


Ne vem po čem ti sodiš varnost oz "kletko" - po tem kako sta "zdelana", "odprta" vrata, "zrušena" potniška celica ...
Če pogledaš stanje lutk po trku sta tisti v MEGANU veliko bolje "odnesli" po trku.
Glede tvojih dvomov v ceno - če pogledaš sm napisal, da je MEGANE bil verjetno amortiziran - z drugo besedo cenovno "sprejemljiv" kot osnova - vsekakor cenejše kot na novo konstruirat LOGANA

In glede VAG-a se nimaš kaj bat: poglavitno vlogo pri prodaji ima GOLF, pa tudi PASSAT se prodaja dobro ... tako da ostali "low budget" predstavniki ne bodo "zmotili" prodajo. Pri VAG-u so "problematični" povsem drugi modeli - pa o tem kdaj drugič.

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 7:19 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Nixxon, tebi očitno nikoli ne bo jasno, da Logan nima ČISTO NOBENE veze s starimi Daciami. Starega Logana nikoli ni bilo, ampak so bile Dacie 1100, 1300, SuperNova, Solenza, ki niso več v proizvodnji. Logan je POVSEM NOVO VOZILO, ki uporablja zgolj novejše in najnovejše komponente iz Renaultovih in Nissanovih regalov. Preveri, če mi ne verjameš, potem pa filozofiraj naprej.

Po tvoji filozofiji je Logan nategancija. Po moji je vsak avto nategancija, Logan še najmanjša. Dobiš toliko ali več kot plačaš. Pri nemških premium znamkah dobiš manj avtomobila za več denarja. To je veliko večja nategancija.

LP,
Joie


Tle pretiravaš ! Če bi tvoja teorija držala potem bi Nemci - kot šparoven, škrt ... narod pokupili veliko več LOGAN-ov. Na tvojo žalost raje kupijo GOLF-a, ki je nekje 2-3 x dražji, ali recimo še občutno dražji BMW-ja serije 3 (ki se tam vedno dobro prodaja)
Zavedaj se, da obstaja tudi rek "Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni" - pri Nemcih, sodeč po njihovi prodaji to tudi drži.
Verjetno je "slika" na ostalih tržiščih EU podobna.

LP
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jun 23, 2006 7:35 pm

logan:
Slika

megane
Slika

Slika pove več kot 1000 besed. ;)
Kar se platrofme tiče, jest ne vem zakaj so naredl tko kot so, ampak verjetno je blo to najbolj sprejemljivo. Mislm, najbrž več vejo o tem kot mi vsi skup ne... ;)
Pr vagu sm mislu vw-škoda... kolk folka je rajš kupil octavio namest golfa, mogoče clo passata...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 8:21 pm

metallic je napisal/-a:logan:
Slika

megane
Slika

Slika pove več kot 1000 besed. ;)
Kar se platrofme tiče, jest ne vem zakaj so naredl tko kot so, ampak verjetno je blo to najbolj sprejemljivo. Mislm, najbrž več vejo o tem kot mi vsi skup ne... ;)
Pr vagu sm mislu vw-škoda... kolk folka je rajš kupil octavio namest golfa, mogoče clo passata...


Glede slik - kljub večji "razbitini", so potniki v MEGANU manj poškodovani ;)
Pri VAG-u ti očitno nimaš razčiščenih pojmov - poglej si prodajne številke ;)

LP
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jun 23, 2006 8:29 pm

1) Če nisi prebral mojega posta: zastarela varnostna oprema dela čudeže.press :roll:
2) VW se je sam pritoževal, da folk rajš kupuje cenejšo in bolj praktično škodo kot pa golfa. Jest govorim o cajtih, ko je octavia prišla na trg. ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 23, 2006 9:01 pm

metallic je napisal/-a:1) Če nisi prebral mojega posta: zastarela varnostna oprema dela čudeže.press :roll:
2) VW se je sam pritoževal, da folk rajš kupuje cenejšo in bolj praktično škodo kot pa golfa. Jest govorim o cajtih, ko je octavia prišla na trg. ;)


Čaki malo - varnostna oprema saj MEGANE ima enako kot LOGAN 2 zračni blazini + dodatno, če se ne motim zategovalnik varnostnih pasov, kar se mi zdi da pri LOGAN-u manjka (oz ni navedeno)

OCTAVIA v prodajnih številkah nikoli, ni dosegala GOLF-a - od lansiranja OCTAVIE (jesen 1996) do danes

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov