CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:esem: nekaj bi te prosil in sicer za en kratek povzetek vsebine obeh navedenih linkov, sploh tistega
intervjuja za tiste, ki neznamo italijansko,...
Bo povzetek drugega linka malo daljši. Samo manj znane ali nove stvari, brez promocije.
Najprej govorijo o tem, da so s (starim) C3 skoraj podvojili prodajo Citroena v Italiji (za C od vedno pomemben trg) in je C3 7 let po
debiju še vedno med top ten v Italiji, nato da bo novi C3 z nekaj več dinamizma všeč obema spoloma, prejšnji je bil bolj za ženske.
Linija DS se bo razlikovala predvsem v dizajnu, občutku dinamičnejše, "športnejše" vožnje in inovativnosti tehnologije. DS3 se že
predeluje za reli - verjetno grupa R2.
Citroën DS5 bo kot prvi Citroenov hibrid imel novi diesel HDi 2.0 163 PS (leta 2011, ko pride ven (jesen 2010?), morda tudi več). El. motor
bo na zadnji osi in bo imel 37 PS, lahko bo deloval samostojno, tako bo DS5 hibrid lahko samo FWD, AWD ali tudi samo RWD
(seveda le za kratke razdalje).
DS linija bo imela svoje razstavne prostore, ki bodo drugačni - nekako direktna obdelava konkretnih želja (verjetno
personalizacija?).
C-Cactus gre v serijo in ne bo imel opreme, katere uporabnost je relativna (predraga/pretežka/prekomplicirana glede na
učinek?) v izboljšavi udobja. Kompleten avto z inovativnim kvalitetnim dizajnom, a minimalističen po "kompliciranosti", teži,
ceni itd (novinarji dodajajo - nekaj v poslovnem stilu oz ideji Ikee).
Poudarek C-Cactus-a, ki naj bi bil malenkost čez 4 metre, bo na porabi in emisijah, k čemur bodo prispevali tudi novi motorji, npr
3-valjni 1,0 litrski motor, ki ga razvija PSA in ki bo pripravljen tudi za turbo in hibridne variacije.
Seveda govorijo tudi o
električnem C-Cactus-u, ni še nič dokončnega, a verjetnost je tu.