

Čestitke za nakup, zlo lep zalogaj opreme

Osebno bi edino temnejšo barvo izbral ... ampak vsakemu svoje.
Daj ga predstavi malo bolj podrobno, ko bo kak kilometer več prevožen.
LP
Matej
martin_krpan je napisal/-a: pa tudi elektronsko ročno zavoro bi Ford že lahko enkrat razvil.
martin_krpan je napisal/-a:Ko sem jaz gledal avto, je bil aktivni tempomat del popotniškega paketa za 760 EUR. A je to od sedaj serijsko?
Glede ksenona sem pa ugibal, ker nikjer v katalogih in cenikih ni zapisano, da so smerni. In prodajalec tudi ni nič o tem vedel.
Mogoče pa imaš samo dodatne luči za osvetlitev ovinkov pri nizkih hitrostih?
S ksenonom dobiš LED osvetlitev v notranjosti. Kako to izgleda?
~toMmy~ je napisal/-a:Včeraj imel prvi bližnji stik z njim... Oblika je katastrofa, spredaj se še nekako privajam, zadaj pa čudno napihnjena Fiesta, kar dvomim, da mi bo kdaj zgledalo "sprejemljivo". Armatura mi ni niti približno všeč, pač nimam rad takšnih oblik, pa še nekako "utesnjena" deluje sredinska konzola. V avtu z navadnim ključem smo ugotovili, da je prostor za (obrnit) ključ zeelooo omejen, sploh če imaš volan do konca naprej. Kar nekaj časa sem porabil za iskanje položaja za volanom, v katerem bi sploh lahko vozil, sedež je bil do konca nazaj in zelo spuščen, da sem imel sploh dovolj prostora za noge.
Kot zanimivost, prtljažna vrata na karavanu so na zunanji strani večinoma plastična, le ozek pas pod šipo je pleh, odbijač pa ima luknje za odtekanje vode, tako da vse skupaj deluje zelo plastik fantastik, če si vsaj malo pozoren.
Vglavnem avto nas ni prepričal, pa je vmes bil tudi en, ki ima doma predhodnika.
Matey_ je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Včeraj imel prvi bližnji stik z njim... Oblika je katastrofa, spredaj se še nekako privajam, zadaj pa čudno napihnjena Fiesta, kar dvomim, da mi bo kdaj zgledalo "sprejemljivo". Armatura mi ni niti približno všeč, pač nimam rad takšnih oblik, pa še nekako "utesnjena" deluje sredinska konzola. V avtu z navadnim ključem smo ugotovili, da je prostor za (obrnit) ključ zeelooo omejen, sploh če imaš volan do konca naprej. Kar nekaj časa sem porabil za iskanje položaja za volanom, v katerem bi sploh lahko vozil, sedež je bil do konca nazaj in zelo spuščen, da sem imel sploh dovolj prostora za noge.
Kot zanimivost, prtljažna vrata na karavanu so na zunanji strani večinoma plastična, le ozek pas pod šipo je pleh, odbijač pa ima luknje za odtekanje vode, tako da vse skupaj deluje zelo plastik fantastik, če si vsaj malo pozoren.
Vglavnem avto nas ni prepričal, pa je vmes bil tudi en, ki ima doma predhodnika.
Hja sej, če bi vsakega in vse prepričal le en avto, pol ostale znamke propadejo
Še dobro, da imamo različne okuse
LP
Matej
~toMmy~ je napisal/-a:Ja saj, večinoma subjektivno mnenje, ne pišem pa tega v smislu, da je avto zanič, ker predhodnika sta mi bila zelo vredu in sem nekako razočaran.
King1 je napisal/-a:p.s. moj predlog je, da odpreš novo temo v podforumu " galerija," da ne predstavljaš avta v " vozilih prihodnosti ".
~toMmy~ je napisal/-a:Ja saj, večinoma subjektivno mnenje, ne pišem pa tega v smislu, da je avto zanič, ker predhodnika sta mi bila zelo vredu in sem nekako razočaran.
svetilnik je napisal/-a:Da človek v tem avtomobilu ne dobi pravih nastavitev in občutka za volanom... hahaha, tega nebi komentiral, saj sta ravno občutek za volanom, podrejenost vseh stikal vozniku in čudovita lega in pretikanje menjalnika najboljše odlike tega avtomobila, poleg seveda voznih lastnosti v tem razredu
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov