Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe okt 29, 2010 7:04 am

slaba stran edin če kam prbiješ, ker ti prec kiler zabije v jermen in ostale vrteče se sklope, drugač pa ja se strinjam. prečno bi blo edin dobr če bi tud menjalnik biv prečno postavlen
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe okt 29, 2010 9:17 am

sašo5 je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Glede na to, da je vzdolžno postavljen mislim, da ima manj tresljajev in je zvokovno bolj zadušen kot Passatov.

No mogoče se motim.

točno - vzdolžni motor drugače "špila" kot prečni: primerjal nekajkrat s Passatom CC, se audi čisto drugače obnaša in je začuda popolnoma brez vibracij.....tukaj je še "hec" postavitve menjalnika - "hebl" praktično direktno pade vanj, nobenih vzvodov ali pletenic, skratka za moje pojme idealno....


Idealno je pri avtih z zadnjim pogonom, vzdolžno postavljen motor in prednji pogon pa rezultira v težjem nosu.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Pe okt 29, 2010 1:20 pm

sašo5 je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Passat in Exeo 2.0 TDI nimata enakega 2.0 TDIja.

Poglejte si podrobnosti.

Ja pa saj ima Exeo mašino prejšnje generacije, pa ša Audija A4.

ne piši traparij in se ne oglašaj, če nekaj ne veš: oba Seat in Passat imata CR dizla zadnje generacije, le da v Exeu vzdožno postavljen (audi B7 pač)v Passatu pa prečno in 2kw ima manj (105/103)


:mrgreen: Ha, ha,.....si me nasmejal.

Malo se moraš še naučiti. Beri:http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=37&L2_ID=913
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe okt 29, 2010 1:30 pm

in česa naj se človek še nauči?
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe okt 29, 2010 5:19 pm

Tega, da zna moj avto inventivno brat med vrsticami, saj v napisanem ni nikjer omenjena PD ali CR tehnika - kaj torej sploh dokazuje sašo5-tu? Je pa omenjeno, da ima nov (torej CR) 2.l motor in spet ima sašo5 prav.

Moj avto - kaj sploh hočeš dokazat - lastne napake morda?
Pa ravno, ko sem po par korektnih čeških povedi pomislil, da še ni vse prepozno... :roll:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a peroRS So okt 30, 2010 10:41 am

Včeraj sem si vzel na test preko vikenda Exeota z Style opremo in 1.8 20V turbo 110kW motorjem. :D

Kljub temu, da sem bil od začetka (ko je prišel avto v prodajo) malo skeptik (kopija A4-ke itd.), me je avto neverjetno pozitivno presenetil. Podvozje zelo dobro prenaša luknje in jaške po mestu, se vidi, da je povdarek na udobju potnikov (na avtu so bila 16'' alu platišča z gumami 205/55/16'') Se pa mehko naravnano podvozje v kombinaciji z vzdolžnim motorjem pozna pri malo hitrejši vožnji na podeželskih cestah, saj precej plava in daje navidez nesiguren občutek za volanom. Tu bo tiste voznike, ki bodo pretiravali reševal serijski ESP. Jaz bi vsekakor posegel po original športnem podvozju, ki močno izboljša lego na cesti, vendar ne na račun udobja.
Motor je pa klasika 8) . Navdušuje s svojim karakterjem. Na začetku je malo turbo luknje, na 3000 obratih te močno zalima na sedež (občasno se vklopi tudi ASR), na obratih pa zablesti v polni luči. Zvok motorja tudi odigra veliko vlogo. Je občutno močnejši kot npr. pri novejših TSI-jih. Pa še poraba. Odvozil sem svojo klasično furo. Začel na Verovškovi ob 14:30 (precejšnja gneča), potem sem po mestu naredil 10km (poraba 9.8 ). Sledilo je malo tiščanja po AC. Naj omenim da motor kljub turbo luknji lepo zvezno vleče v 6. prestavi od 130kmh (3000obratov) pa vse do 200kmh (oz. kolikor dovoljujejo pogoji na cesti). Za več veselja je treba poseči po nižji prestavah :twisted: Poraba se je tu povečala na 10.2l/100km. Na Uncu sem zavil z AC proti Cerknici. Tudi tu se je nadaljevala precej hitra vožnja (2., 3. prestava, prestavljanje na 5000-6000 vrtljaji), poraba je po 70 prevoženih kilometrih ostala na okroglih 10-ih litrih. Danes sem preizkusil še malo varčnejšo vožnjo, poraba tu znaša dobrih 7 litrov.
Sedaj pa še notranjost. Pozna se pomanjkanje "prestiža" (tudi cena je temu primerna, testni primerek je stal nov 21.400€), saj je povsod prisotna plastika, ki pa nikakor ni pretrda na otip. Prostora je dovolj (morda malo manj na zadnji klopi), je pa preglednost ven malo slabša.
Oprema Style pa tudi ni oskubljena:
-električni paket (4x pomik stekel, daljinsko centralno zaklepanje, el. nastavljivi in poklopni ogledali)
-samodejno zatemnjeno vzvratno ogledalo)
-ALU platišča 16''
-parkirni senzorji zadaj
-dvoconska klima
-potovalni računalnik in tempomat
-radio MP3, AUX in 8 zvočnikov
-4x airbag+zračni zavesi
-mali usnjen paket
-itd.

Skratka zelo dober avtomobil srednjega razreda z odlično motorizacijo (po novem so samo TSI-ji v ponudbi, starega 1.8T ni več) za solidno ceno. Tisti, ki iščejo prestiž, pa bodo morali globlje poseči v denarnico.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a sašo5 So okt 30, 2010 2:43 pm

peroRS je napisal/-a:starega 1.8T ni več) za solidno ceno.

škoda, škoda - mene že nekaj časa nostalgija daje oz. se mi kolca po tem stroju, čeprav sem si jih lastil enajst let

PS. V Exceu je 6 prestav, če se ne motim? - 2-3 lit. manj na AC_skratka zakon bo še en čas tole - kaki fsiji in tfsiji in nevem kaj še vse.....
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a simply Ne okt 31, 2010 12:15 pm

1.8T 150KM oziroma 164KM se lahko skrije pred 2.0 TFSI oziroma 2.0 TSI.

Po vseh karakteristikah, ednole motorni trušč ni tako "športen" kot pri 1.8T.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a sašo5 Ne okt 31, 2010 2:26 pm

simply je napisal/-a:1.8T 150KM oziroma 164KM se lahko skrije pred 2.0 TFSI oziroma 2.0 TSI.

Po vseh karakteristikah, ednole motorni trušč ni tako "športen" kot pri 1.8T.

odvzami jim 50KM, pa napravi primerjavo "v glavi" kako bi "špilala" z cca 150 konjički?

PS. 1.8 161 sem vozil v A4_ok je, nič ne grajam, ampak nekako mi stari 5 ventilc boljši občutek daje......
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a simply Po nov 01, 2010 4:38 pm

Ne govorim samo o moči, tudi poraba je manjša. Motor je definitivno bolj uglajen od starega 5 ventilca.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a peroRS To nov 02, 2010 7:35 pm

simply je napisal/-a:Ne govorim samo o moči, tudi poraba je manjša. Motor je definitivno bolj uglajen od starega 5 ventilca.


Se strinjam s tem, vendar ima 1.8 20V turbo še vedno nek samosvoj čar. Lahko bi rekel da je oldschool. Kot sem že napisal, na začetku se pozna turboluknja, potem na obratih je pa ohohohoh :D :twisted:

Vendar je kljub temu uglajen, daleč od tega, da se ga ne da voziti z nizkimi obrati. Lepo pospešuje že nekje od 1800-2000 obratov dalje (v Exeu ima 6 prestav, rdeče polje na 6000obratih).

Meni osebno je bil 1.8T najbolj všeč v kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom (smo ga imeli v Octavii), saj je imel posledično zelo dolge prestave (2. 110kmh, 3. skoraj 170kmh) in to je pomenilo ogromno moči pri prehitevanjih.

Glede porabe 1.8T v primerjavi s TSI-ji je pa tako. V povprečju porabi nekaj več, vendar je veliko manjši razpon med varčno in hitro vožnjo.

Meni bo vedno ostal v dobrem spominu in bi ga jutri spet kupil, če bi imel možnost. ;)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a simply To nov 02, 2010 7:41 pm

Sam imam izkušnje 1.8 T in 2.0 TFSI v Golfu ( IV in V ).

Če po pravici povem, 1.8 T ni bil nič posebnega. Poraba visoka - tudi ob zmerni vožnji. Pri 50KM močnejšem motorju 2.0 TFSI je poraba ob zmerni vožnji le ta nižja. Tudi navor je višji pri nižjih vrtljajih.

O čaru 1.8 T pa kdo drugi. Mene ni prepričal. ;)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a vojkostar To nov 02, 2010 9:29 pm

ja no ja, ma pa vsaj novga dizla, pa sj 2.0 tfsi za exeota se tud dobi, am pomoje je to bl družinski avto, neki za gont lih ni pomoje
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a sašo5 Sr nov 03, 2010 9:50 am

peroRS je napisal/-a:Se strinjam s tem, vendar ima 1.8 20V turbo še vedno nek samosvoj čar. Lahko bi rekel da je oldschool. Kot sem že napisal, na začetku se pozna turboluknja, potem na obratih je pa ohohohoh :D :twisted:

Vendar je kljub temu uglajen, daleč od tega, da se ga ne da voziti z nizkimi obrati. Lepo pospešuje že nekje od 1800-2000 obratov dalje (v Exeu ima 6 prestav, rdeče polje na 6000obratih).

Meni osebno je bil 1.8T najbolj všeč v kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom (smo ga imeli v Octavii), saj je imel posledično zelo dolge prestave (2. 110kmh, 3. skoraj 170kmh) in to je pomenilo ogromno moči pri prehitevanjih.

Glede porabe 1.8T v primerjavi s TSI-ji je pa tako. V povprečju porabi nekaj več, vendar je veliko manjši razpon med varčno in hitro vožnjo.

Meni bo vedno ostal v dobrem spominu in bi ga jutri spet kupil, če bi imel možnost.
;)

lastoročen podpis pod to :!: :D vidim, da "dihava" enako....

simply je napisal/-a:O čaru 1.8 T pa kdo drugi. Mene ni prepričal. ;)

ja, "sto ljudi_sto čudi" .....to je nekak tako, kot mene ne prepriča in me nikoli ne bo avtomatik ali DSG....
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a skyliner Sr nov 03, 2010 10:18 am

tu se strinjam z sašom5 in peroRSjem. Namreč motor 1,8t je opravil (in opravlja) svojo uspešno pot. V kombinaciji s petstopenjsim menjalnikom je mogoče malo neroden za vožnjo po mestu in cjazenje v koloni, vendar mu (danes nekultivirana, a vseeno blaga) turbo luknja doda nekaj čara in nostalgije. Sedaj pa je pač predal štafeto novi generaciji bencincev, ki se odlično prilagajajo trgu in okoljskim zahtevam.

Vseeno je pa kdaj fajn, ko ta motor zavrtiš v obrate, da malo zarohni in popije kak deci bencina preveč ;)
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a simply Sr nov 03, 2010 6:50 pm

ja, "sto ljudi_sto čudi" .....to je nekak tako, kot mene ne prepriča in me nikoli ne bo avtomatik ali DSG....


Se strinjam vsak ima svoje mnenje - jaz recimo ne prenesem 2.0 PD, da o 1.9 TDIju sploh ne govorim. :D
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a vojkostar Sr nov 03, 2010 7:30 pm

spet 2.0 PD ni bla in ni slaba mašina, ker je zelo brutalna, tlak v šobi je do 2500barov, kar je še vedno več kot vsi novejši CR motorji, tud poraba bla manša, slaba stran je pač traktor in pa pri nekaterih razne težave z šobam/glavam
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a martin_krpan Če avg 25, 2011 4:59 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a gasolinedream Če avg 25, 2011 5:11 pm

Opa, po dolgem času VAGovec po mojem okusu. Lepo!
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2008 SEAT Exeo

Napisal/-a zany Če avg 25, 2011 5:49 pm

edino kar sem upal, da bodo spremenjene zadnje luči :/ nažalost me niso poslušali :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov