dobek je napisal/-a:in kaj ma xantia s prihajajocim c5?![]()
pa nazaj v on-topic...
zraven knofa za vse stiri zmigavce pred sovoznikom, mi je pa dalec najbolj mimo tole:
ma kako pri pi*di lahko naredijo tako ogaben mehanizem za odpiranje prtlaznika...ne samo da prostor zaseda, pride mo naprej kot prtlaznik na loganu![]()
pa ne me prepricevat, da zarad oblike ni bilo mozno dat enih obicnih teleskopov not?
ma dej ga no lomit dobek s tistim knofom za vse4 žmigavce.... kej ni blo v zadnjih dveh desetletjih zadost novinarskega jamranja o poziciji tega knofa vsakič, ko so ga odmaknli kam drugam za kej več kot za 2.12 cm od te pozicije....
za nosilce vrat prtlažnika se pa strinjam! j*bale jih "kljove"

weta je napisal/-a:o marija...kaj je potem šele z ostalimi citroeni, če je xantia med najzaneslivejšimi.
imam izkušnje s xantio 1.8...edino gnije ne, vse ostalo pa?????
meni GS in AX (vsak po 20 let pri bajti in po 10 let v moji obdelavi) nista nigdar crknla. od moje sestra je po Saxsotu z veseljem prešaltala na C3 in razen rednih servisov pri nobenem še ni mela potrebe po mehaniku, "tast" pa ni hotel menjat službene Xantije, ki je mela že čez 300.000 km za ganc novo Opel Vectro!.... dali so mu jo na test za dva dni pa je reku, da ni za živo glavo ne menja :P ! je rajš s Xantio počakal, da mu je z razprodajnimi popusti zarad prihoda fejsliftanega, v "buđet" padel C5 prve generacije! pa ni nek citroen fan....
s C5 v teh par letih še ni mel problemov, Xantija ga je pa enkrat v Splitu "prenočila"! se ne spomnem več kaj je crknlo, spat je pa mogu zato, ker na servisu niso meli dela na lagerju in ne zarad kake hude okvare.... moj C2 s katerim sem zamenjal Axa (bog mu daj miren prezgodnji počitek

evo, go figure kak je z drugimi citroeni...
