Najprej sem misli da so 15 colIcEm4n je napisal/-a:Glede na to, kako masiven zgleda, pa zgledajo kolesa kot pr nakupovalnem vozičku....


Najprej sem misli da so 15 colIcEm4n je napisal/-a:Glede na to, kako masiven zgleda, pa zgledajo kolesa kot pr nakupovalnem vozičku....
Ja sem videl,še cela slika:drugmirko je napisal/-a:čuj, fali ti desna tretjina avta, za ktero predpostavljam, da si "ukinu" tisto rečo plastiko od pozicije ali štop lampe pod žmigavcem
drugmirko je napisal/-a:drugač pa... sicer očiten napredek v konkretnost izdelave ampak nikakor se ga ne morem navadit.... avto mi je glomazen ko kit in od zunaj še kolosalno brezvezen za na povrh!
Kaj , ali nima serijsko avtomatske klimexandrej je napisal/-a:(doplačilo:) panoramska streha dvojna avt. klima
xandrej je napisal/-a:A 17 col platišča ne pripomorejo k izgledu? A tvoj prijatelj se je počutil utesnjen? Kaj ima 200 kil pa 220 al kako?
Imam 100 kil pa 195 cm pa sem v njem sedel kot kralj... Dodaš mu ena lepa 18 col platišča pa je bomba...
Renault VG je napisal/-a:Ja sem videl,še cela slika:drugmirko je napisal/-a:čuj, fali ti desna tretjina avta, za ktero predpostavljam, da si "ukinu" tisto rečo plastiko od pozicije ali štop lampe pod žmigavcem
Lignage je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:A 17 col platišča ne pripomorejo k izgledu? A tvoj prijatelj se je počutil utesnjen? Kaj ima 200 kil pa 220 al kako?
Imam 100 kil pa 195 cm pa sem v njem sedel kot kralj... Dodaš mu ena lepa 18 col platišča pa je bomba...
Za ene so pa stvari res preproste... Samo da neki vržete gor pa je avto že bomba
xandrej je napisal/-a:Glej itak ti noben avto ni všeč samo nergaš, si neki citroenar zadnji lepi citroen ti je vrjetno bila visa. Ampak kaj češ dizajn gre naprej avti se spreminjajo moral se boš navadit... nimaš druge.
Lignage je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:Glej itak ti noben avto ni všeč samo nergaš, si neki citroenar zadnji lepi citroen ti je vrjetno bila visa. Ampak kaj češ dizajn gre naprej avti se spreminjajo moral se boš navadit... nimaš druge.
Ma ne, sploh ne. Nimam težav z značko na nosu. Za Citroën sem že večkrat napisal da so izgubili nit od prej in da je ta zadnja generacija brez smisla in to še vedno mislim. Brez problema sem pohvalil novega Passata, pa tudi Kio Picanto. Pač napišem kar mislim, tako da mi je težko kaj očitat. In ko mi bo lep kakšen Audi, bom to tudi lahko brez problema priznal...
Slovenska predstavitev: Citroën C4
15. januar
Predstavljamo drugo generacijo citroëna C4, ki bo na slovenske ceste uradno zapeljal konec januarja. Naodmestiti bo moral zelo priljubljen sedanji model, ki je ugledal luč sveta leta 2004 in za katerega se je do konca minulega leta v Sloveniji odločilo več kot 3.500 kupcev.
Za Citroënov novi model C-segmenta se zdi, da je bolj konvencionalno oblikovan od svojega predhodnika. Čeprav od slednjega deluje bolj kompaktno, je zrasel v vse smeri. S 4,33 metra dolžine ga prekaša za pet centimetrov, z 1,79 metra meri dva centimetra več v širino, z 1,49 metra pa je v višino pridobil tri centimetre. Trenutno je na voljo zgolj s petvratno karoserijsko zasnovo, ki že po zunanji obliki daje slutiti, da prinaša tudi bolj prostorno notranjost, kot jo poznamo pri poslavljajočem se modelu.
V notranjosti najprej opazimo, da so Citroënovci (vsaj pri tem modelu) upokojili volanski obroč z nepremičnim sredinskim delom. Ta sicer še vedno gosti oblilico gumbov, a se zdi ergonomsko bolj prijazen. Armaturna plošča je izdelana iz enega kosa brez vidnih spojev. Materiali delujejo zelo kakovostno in so prijetni na otip. Sredinsko nameščeni digitalni prikazovalnik so zamenjali nekoliko bolj klasično oblikovani ter pred voznika postavljeni digitalni instrumenti, pri čemer lahko uporabnik izbira med petimi barvami osvetlitve ter med štirimi vrstami polifoničnih zvočnih opozoril. Bolj položna linija strehe je prinesla več prostora za glave zadaj sedečih, kar za 30 odstotkov večji kot pri predhodniku pa je tudi njegov prtljažni prostor. Ta v osnovni postavitvi meri 408 , ob zlaganju zadnjih sedežev pa do 1.183 litrov. Za dosego večjega udobja med vožnjo so novincu namenili večplastno vetrobransko steklo ter boljšo zvočno izolacijo.
Motorna paleta bo ponujala tri bencinske in štiri dizelske motorje. Vstopni bo 1,4-litrski VTi s 70 kilovati (95 KM), sledil mu bo 1,6-litrski brat, ki zmore 88 kilovatov (120 KM), na vrhu bencinske ponudbe pa bo 1,6-litrski, tlačno polnjeni motor z oznako THP, ki razvije 115 kilovatov (156 KM). Na najnižji dizelski stopnički bomo našli 1,6-litrski HDi z 68 kilovati (92 KM), na naslednjo se bo uvrstila njegova različica z 82 kilovati (112 KM), najzmogljivejši pa bo dvolitrski stroj z močjo 110 kilovatov (150 KM). Ob naštetih bo na voljo še okolju prijaznejši in varčnejši 1,6-litrski dizel s tehnologijo e-HDi. Ta razvije 82 kilovatov (112 KM), s serijskim šeststopenjskim, robotiziranim, mehanskim menjalnikom ter sistemom start/stop pa do 15 odstotkov zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO2.
Pri tehničnih novostih velja omeniti zlasti sistem nadzora mrtvega kota, ki deluje s pomočjo štirih tipal v sprednjem in zadnjem odbijaču. Ta deluje v hitrostnem območju med 12 in 140 kilometrov na uro ter zaznava druga vozila, ki so od avtomobila oddaljena pet metrov zadaj in 3,5 metra s strani, voznika pa z lučko, ki se prižge v kotu levega vzvratnega ogledala, opozori zgolj v primeru potencialne nevarnosti.
Novi C4 bo v Sloveniji na voljo s paketi opreme Attraction, Tendance in Exclusive, pri čemer bomo v osnovni opremi med drugim našli zavorni sistem ABS, sistem za nadzor stabilnosti ESP, čelne in stranske varnostne blazine, varnostne zavese, električni pomik stekel spredaj, klimatsko napravo ter tempomat z omejevalnikom hitrosti. Pri najbogateje opremljeni različici pa velja omeniti samodejno klimatsko napravo, električno, samodejno parkirno zavoro, tempomat z omejevalnikom, ki omogoča pomnenje petih nastavljenih hitrosti, oblazinjenje v kombinaciji tkanine in usnja ter masažno funkcijo sprednjih sedežev.
Cene Citroënovega novinca se bodo gibale med 14.890 in 22.990 evrov, pri čemer bodo kupci v prvem mesecu deležni posebnih prihrankov. Vsem bodo namenili 1.900 evrov popusta, tistim, ki se bodo odločili za Citroënovo financiranje pa bodo ceno spustili še za dodatnega tisočaka. Tako bo vstopni model na voljo za vsega 11.990 evrov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov