Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Renault VG Po jan 17, 2011 9:01 pm

IcEm4n je napisal/-a:Glede na to, kako masiven zgleda, pa zgledajo kolesa kot pr nakupovalnem vozičku....
Najprej sem misli da so 15 col :roll: .Me pa pri obliki najbolj motijo zadnje luči.Evo še slika kako bi morale izgledati(na hitro spackano v slikarju:
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 9:28 pm

čuj, fali ti desna tretjina avta, za ktero predpostavljam, da si "ukinu" tisto rečo plastiko od pozicije ali štop lampe pod žmigavcem :mrgreen:


drugač pa... sicer očiten napredek v konkretnost izdelave ampak nikakor se ga ne morem navadit.... avto mi je glomazen ko kit in od zunaj še kolosalno brezvezen za na povrh! :(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Renault VG To jan 18, 2011 6:41 am

drugmirko je napisal/-a:čuj, fali ti desna tretjina avta, za ktero predpostavljam, da si "ukinu" tisto rečo plastiko od pozicije ali štop lampe pod žmigavcem
Ja sem videl,še cela slika:
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage To jan 18, 2011 2:41 pm

drugmirko je napisal/-a:drugač pa... sicer očiten napredek v konkretnost izdelave ampak nikakor se ga ne morem navadit.... avto mi je glomazen ko kit in od zunaj še kolosalno brezvezen za na povrh! :(



Tako je, ...avto je res obupno za videt. Ne vem zakaj niso kar Lancerja HB preznačkal, bi blo boljše...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej To jan 18, 2011 3:30 pm

prvo v avto v živo treba videt potem pa lajat trotlarije...

Danes sem sedel v novi C4 exlusive.... Xenon, 220 vtičnica, bluetooth vglavnem ni da ni... 17 col... Tak kot mora bit... Zelo lep avto. Noter kot zunaj.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage To jan 18, 2011 4:03 pm

lajat trotlarije? :o ...ta oprema, ki jo ti omenjaš nič ne pripomore k izgledu!!! Daj no poglej še 1x kako ta avto izgleda...

Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej To jan 18, 2011 4:07 pm

To je varijanta:

1.6 Vti 120 ks tendance, (doplačilo:) panoramska streha dvojna avt. klima ter kovinska barva ter polno serijske opreme... ABS, ESP, tempomat, omejevalec hitrosti, multivolan, Mp3 itd itd...

Cena 15.300 €

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej To jan 18, 2011 4:09 pm

[quote="Lignage"]lajat trotlarije? :o ...ta oprema, ki jo ti omenjaš nič ne pripomore k izgledu!!! Daj no poglej še 1x kako ta avto izgleda...

A 17 col platišča ne pripomorejo k izgledu? A tvoj prijatelj se je počutil utesnjen? Kaj ima 200 kil pa 220 al kako?

Imam 100 kil pa 195 cm pa sem v njem sedel kot kralj... Dodaš mu ena lepa 18 col platišča pa je bomba...
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Renault VG To jan 18, 2011 5:10 pm

xandrej je napisal/-a:(doplačilo:) panoramska streha dvojna avt. klima
Kaj , ali nima serijsko avtomatske klime :huh:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage To jan 18, 2011 6:52 pm

xandrej je napisal/-a:A 17 col platišča ne pripomorejo k izgledu? A tvoj prijatelj se je počutil utesnjen? Kaj ima 200 kil pa 220 al kako?

Imam 100 kil pa 195 cm pa sem v njem sedel kot kralj... Dodaš mu ena lepa 18 col platišča pa je bomba...


Za ene so pa stvari res preproste... Samo da neki vržete gor pa je avto že bomba :lol:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage To jan 18, 2011 7:42 pm

Renault VG je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:čuj, fali ti desna tretjina avta, za ktero predpostavljam, da si "ukinu" tisto rečo plastiko od pozicije ali štop lampe pod žmigavcem
Ja sem videl,še cela slika:
Slika


No, tudi s takšnimi lučmi zadaj bi bil še zmeraj videt precej, nevem kaj naj rečem, kitajsko...

Morale bi biti takšne:

Slika

Samo, mislim, da je avto nasplošno preveč debel, da bi mu pasale.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej Sr jan 19, 2011 9:35 am

Lignage je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:A 17 col platišča ne pripomorejo k izgledu? A tvoj prijatelj se je počutil utesnjen? Kaj ima 200 kil pa 220 al kako?

Imam 100 kil pa 195 cm pa sem v njem sedel kot kralj... Dodaš mu ena lepa 18 col platišča pa je bomba...


Za ene so pa stvari res preproste... Samo da neki vržete gor pa je avto že bomba :lol:


Glej itak ti noben avto ni všeč samo nergaš, si neki citroenar zadnji lepi citroen ti je vrjetno bila visa. Ampak kaj češ dizajn gre naprej avti se spreminjajo moral se boš navadit... nimaš druge.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Sr jan 19, 2011 10:31 am

xandrej je napisal/-a:Glej itak ti noben avto ni všeč samo nergaš, si neki citroenar zadnji lepi citroen ti je vrjetno bila visa. Ampak kaj češ dizajn gre naprej avti se spreminjajo moral se boš navadit... nimaš druge.


Ma ne, sploh ne. Nimam težav z značko na nosu. Za Citroën sem že večkrat napisal da so izgubili nit od prej in da je ta zadnja generacija brez smisla in to še vedno mislim. Brez problema sem pohvalil novega Passata, pa tudi Kio Picanto. Pač napišem kar mislim, tako da mi je težko kaj očitat. In ko mi bo lep kakšen Audi, bom to tudi lahko brez problema priznal...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Polo78 Sr jan 19, 2011 10:52 am

Glede notranjosti mu ni kaj očitati. Lična, prostorna in vsaj na videz tudi kvalitetna. Na zunaj me pa od strani še vedno najprej spomni na Kio Cerato. :huh:
Antiznačkar po prepričanju
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej Sr jan 19, 2011 11:48 am

Lignage je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Glej itak ti noben avto ni všeč samo nergaš, si neki citroenar zadnji lepi citroen ti je vrjetno bila visa. Ampak kaj češ dizajn gre naprej avti se spreminjajo moral se boš navadit... nimaš druge.


Ma ne, sploh ne. Nimam težav z značko na nosu. Za Citroën sem že večkrat napisal da so izgubili nit od prej in da je ta zadnja generacija brez smisla in to še vedno mislim. Brez problema sem pohvalil novega Passata, pa tudi Kio Picanto. Pač napišem kar mislim, tako da mi je težko kaj očitat. In ko mi bo lep kakšen Audi, bom to tudi lahko brez problema priznal...


Prav je tako!
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a a_sist Sr jan 19, 2011 12:19 pm

je res da je podvozje isto kot pri prejšnjem modelu?

sej oblikovanje ipd je kar v redu, zelo zanimivo... mi gre pa na k, če firma daje prednost samo dizajnu .. tehnika pod 'fasado' pa je enaka, lahko pa še slabša..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Sr jan 19, 2011 12:47 pm

ja, "isto" podvozje je... konstrukcijske platforme se pač ne menjajo kot spodnje gate. trajajo lahko tudi več generacij. kar pa ne pomeni, da je čisto enako! ziher je marsikaj spremenjenega oziroma izboljšanega. že pri Pugu 308 so jo "popeglali", zdej pa najbrž še malo...

kako drugače se lahko avto obnaša pri takorekoč enakem, a drugače nastavljenem podvozju pa se z lahkoto lahko prepričaš, če se najprej zapelješ en krog z novim C3, pol pa po isti poti še z DS3.... tako, da "starost" ali "istost" platforme niti ni nujno kej slabega. veliko je odvisno tudi od nastavitve.


poleg tega pa... poglej si sam debato okrog "novega" Passata, če ne vrjameš :mrgreen: . pa tam ni ostala enaka samo platforma =P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jan 19, 2011 10:45 pm

Evo kolegi, tisti, ki vas zanima podvozje novega C4, pa zvočna izolacija po vzoru C5 in C6 in še mnogo, mnogo več, seveda s podnapisi, kjer so potrebni, tule so videi:

CITROEN C4 new "POSITIVE POWER"
http://www.youtube.com/watch?v=-nWB4oKqn9g

CITROEN C4 new "AUTOMOTIVE EXPERIENCE"
http://www.youtube.com/watch?v=H0-3UVycdwY

CITROEN C4 new "POSITIVE ECOLOGY"
http://www.youtube.com/watch?v=bUcB9UsIIbw

CITROEN C4 Blind Spot Monitoring System
http://www.youtube.com/watch?v=HfEsO_TcAZ0

CITROEN C4 new "WITH ADDED ELEGANCE"
http://www.youtube.com/watch?v=zUMDWK5aINE

CITROEN C4new "e-HDi"
http://www.youtube.com/watch?v=8wrNMgioK5Y




Citroën C4 II - Parte 4/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=Y0sf_gEwr_4

Citroën C4 II - Parte 5/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=66KbPkMIxys

Citroën C4 II - Parte 6/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=8BrhLjSvZnM

Citroën C4 II - Parte 7/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=d_JzojjeKLw

Citroën C4 II - Parte 8/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=l-gEWcXipR8

Citroën C4 II - Parte 9/9 - CitroNoticias
http://www.youtube.com/watch?v=wUk1lXUA9AE


Še test
Slika
Slovenska predstavitev: Citroën C4
15. januar

Predstavljamo drugo generacijo citroëna C4, ki bo na slovenske ceste uradno zapeljal konec januarja. Naodmestiti bo moral zelo priljubljen sedanji model, ki je ugledal luč sveta leta 2004 in za katerega se je do konca minulega leta v Sloveniji odločilo več kot 3.500 kupcev.

Za Citroënov novi model C-segmenta se zdi, da je bolj konvencionalno oblikovan od svojega predhodnika. Čeprav od slednjega deluje bolj kompaktno, je zrasel v vse smeri. S 4,33 metra dolžine ga prekaša za pet centimetrov, z 1,79 metra meri dva centimetra več v širino, z 1,49 metra pa je v višino pridobil tri centimetre. Trenutno je na voljo zgolj s petvratno karoserijsko zasnovo, ki že po zunanji obliki daje slutiti, da prinaša tudi bolj prostorno notranjost, kot jo poznamo pri poslavljajočem se modelu.

V notranjosti najprej opazimo, da so Citroënovci (vsaj pri tem modelu) upokojili volanski obroč z nepremičnim sredinskim delom. Ta sicer še vedno gosti oblilico gumbov, a se zdi ergonomsko bolj prijazen. Armaturna plošča je izdelana iz enega kosa brez vidnih spojev. Materiali delujejo zelo kakovostno in so prijetni na otip. Sredinsko nameščeni digitalni prikazovalnik so zamenjali nekoliko bolj klasično oblikovani ter pred voznika postavljeni digitalni instrumenti, pri čemer lahko uporabnik izbira med petimi barvami osvetlitve ter med štirimi vrstami polifoničnih zvočnih opozoril. Bolj položna linija strehe je prinesla več prostora za glave zadaj sedečih, kar za 30 odstotkov večji kot pri predhodniku pa je tudi njegov prtljažni prostor. Ta v osnovni postavitvi meri 408 , ob zlaganju zadnjih sedežev pa do 1.183 litrov. Za dosego večjega udobja med vožnjo so novincu namenili večplastno vetrobransko steklo ter boljšo zvočno izolacijo.

Motorna paleta bo ponujala tri bencinske in štiri dizelske motorje. Vstopni bo 1,4-litrski VTi s 70 kilovati (95 KM), sledil mu bo 1,6-litrski brat, ki zmore 88 kilovatov (120 KM), na vrhu bencinske ponudbe pa bo 1,6-litrski, tlačno polnjeni motor z oznako THP, ki razvije 115 kilovatov (156 KM). Na najnižji dizelski stopnički bomo našli 1,6-litrski HDi z 68 kilovati (92 KM), na naslednjo se bo uvrstila njegova različica z 82 kilovati (112 KM), najzmogljivejši pa bo dvolitrski stroj z močjo 110 kilovatov (150 KM). Ob naštetih bo na voljo še okolju prijaznejši in varčnejši 1,6-litrski dizel s tehnologijo e-HDi. Ta razvije 82 kilovatov (112 KM), s serijskim šeststopenjskim, robotiziranim, mehanskim menjalnikom ter sistemom start/stop pa do 15 odstotkov zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO2.

Pri tehničnih novostih velja omeniti zlasti sistem nadzora mrtvega kota, ki deluje s pomočjo štirih tipal v sprednjem in zadnjem odbijaču. Ta deluje v hitrostnem območju med 12 in 140 kilometrov na uro ter zaznava druga vozila, ki so od avtomobila oddaljena pet metrov zadaj in 3,5 metra s strani, voznika pa z lučko, ki se prižge v kotu levega vzvratnega ogledala, opozori zgolj v primeru potencialne nevarnosti.

Novi C4 bo v Sloveniji na voljo s paketi opreme Attraction, Tendance in Exclusive, pri čemer bomo v osnovni opremi med drugim našli zavorni sistem ABS, sistem za nadzor stabilnosti ESP, čelne in stranske varnostne blazine, varnostne zavese, električni pomik stekel spredaj, klimatsko napravo ter tempomat z omejevalnikom hitrosti. Pri najbogateje opremljeni različici pa velja omeniti samodejno klimatsko napravo, električno, samodejno parkirno zavoro, tempomat z omejevalnikom, ki omogoča pomnenje petih nastavljenih hitrosti, oblazinjenje v kombinaciji tkanine in usnja ter masažno funkcijo sprednjih sedežev.

Cene Citroënovega novinca se bodo gibale med 14.890 in 22.990 evrov, pri čemer bodo kupci v prvem mesecu deležni posebnih prihrankov. Vsem bodo namenili 1.900 evrov popusta, tistim, ki se bodo odločili za Citroënovo financiranje pa bodo ceno spustili še za dodatnega tisočaka. Tako bo vstopni model na voljo za vsega 11.990 evrov.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


http://www.avtomobilizem.com/predstavitve/slovenska-predstavitev-citroen-c4-2/15-01-2011/


Vam je sedaj kaj bolj jasno :?: 8)
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Če jan 20, 2011 11:26 am

glihkar sedel v takem rdečem....po fotkah notranjosti sodeč tudi identične opreme... tendance al nekej takega (rumeni števci, šajbast strop...) 8)

kje začeti... gremo k bistvenim stvarem, ki jih je treba nujno in jasno povedat:

1- AVTO DELUJE, NA OKO IN NA OTIP, VELIKO KONKRETNEJE OD PREDHODNIKA!!!
preskok v kvaliteti materialov in izdelave sicer ni tako gromozanski, kot je recimo med prejšnjim C3 in zdejšnjim C3 exclusive, kej dosti pa tudi ne manjka... če bi gledani primerek bil exclusive, s super duper sedeži in bolj bogato obloženo armaturo, bi pa kvalitativni preskok najbrž deloval podobno!
-added bonus: zato pa razlika, vsaj med srednjim nivojem opreme in top verzijo, pri C4 očitno ne bo tako "žulila" v oči, kot je to pri novem C3!

2- TRENUTNA CENA ZA GLEDANI PRIMEREK, OKROG 16.300-400evrov, JE ZELO FER DEAL!!
govorimo o C4 1.6 120VTi, oprema tendance z nekaj doplačili. sicer nisem gledal pildkov z opremo in doplačili, me v tistem trenutku ni zanimalo... avto OČITNO ni bil plešast, centralna konzola je bla lepo popolnjena, mel pa je tudi že omenjeno stekleno streho, ki stane vsaj ene 750 evrov... enak avto brez šajbe nad glavo je trenutno možno dobit za debelo pod 16 jurji!
na žalost je/bo stvar po izteku uvodnega pousta vsaj 2+ jurja dražja, kar pa je za moj okus vendarle preveč! z močnejšim motorjem in malo več opreme bo s ceno hitro zlezel na teritorij C5ke... kar je zame strel v lastno koleno. na koncu koncev gre za masovni model in ne za nišno ekskluzivo a'la DS serija!

3- AVTO V ŽIVO NITI NI TAKO STRAHOVITO GRD, kot sem mislil, da bo!
seveda, nikakor ne mislim, da je kak poseben lepotec... prejšnji model je oblikovno neprimerno bolši izdelek in to v obeh svojih verzijah... je pa res, da je vsaj gledani primerek veliko nadomestil z res konkretnim napredkom v izdelavi in "strateško dobro razpostavljenim kromastim lišpom" :mrgreen: . z boka je seveda zelo... hm... ker bo mogoče komu tudi z boka lep, bom napisal dolgočasen.... še bolj bi ustrezalo "nerazburljiv". zadek mi je bil, sicer popolnoma necpadljiv, vendar čisto nemoteč, prijetno pa me je presenetil sprednji konec! na slikah deluje grobo, prenačičkano, previsoko, prestrmo odrezano, predvsem pa pujasato in pretežko! sej ne, da ne mislim, da bi mu škodlo, če bi bil kakšnih 10% tanjši in malo manj strmo odrezan... seveda mislim, da bi mu taka "shujševalna" sam koristla (dobršen del dolgočasnosti na boku je tudi posledica "pusaste oblike)... vendar je njegov sprednji konc v živo prav zanimiv za pogledat! sploh ne deluje tako drastično kičast... poln je detajlov, vendar delujejo dokaj skladno in harmonično. sploh pa je dovolj samosvoj, da je samo njegov in ravno prav podoben ostalim Citroenom (predvsem C5ki), da že na prvi pogled veš, da je Citroenov!
znanjost je torej zame skorajda prijetno presenečenje... tik za tem sem videl razstavnega petvratnega Megana... C4 definitivno bolj zanimiv in eleganten! seveda pa to še zmeraj ne pomeni, da sem "obrnil ploščo"... avto je zame, kot Citroen fana še zmeraj blago razočaranje... pač, ga nebom sanjal in slinil za njim, bom ga pa cenil zaradi konkretnega napredka pri odpravljanju "prislovične citroenove šlamparije"! :mrgreen:

4- NOTRANJOST SKORAJDA CARSKA!
aramtura je odlična! materiali prijetni, in na kar zavidljivi ravni kakovosti. izdelava deluje natančna, očitnih šalamparij ni nikjer na spregled, vse deluje zelo pregledno! predvsem pa ni visoka! na fotkah deluje zelo visoka, v živo pa niti ni! v DS3 mam občutek, kot da sem se vsedel v bunker! njegova aramtura je res visoka! tudi v C5 je tak, rahlo "za zidom" občutek... tu pa ne! hura in bravo!
sedeži zgledajo jako dobro... ko se vsedeš v njih malo manj =P... vem pa zakaj se LInageu zdelo, da je malo placa! sovozniški sedež je precej odmaknjen od vrat (varnost najbrž) in zato nekak pritisnjen ob centralno konzolo... občutek utesnjenosti pa potencira tudi, zaradi drsnega senčnika panoramske strehe, spuščen strop! tako sediš nekam "naliman" na centralno konzolo (bolj v občutkih, kot zares), nad glavo pa ni nekega "lufta"... jaz sem "srednje nizek". s svojimi 172cm ziher ne štejem za velikega... ampak na zadnjem zicu sem zarad tistega roloja vseeno "ribsal" strop z glavo!!!
v glavnem... stranske opore sedežev premehke (predvsem na sedalnem delu) in sedala za kak cm prekratka... drugač pa zici v obliko in "dizajn" prešitkov prevlek zgledajo zelooo podobni tistim v DS3!

5_ PRTLAŽNIK GROMOZANSKI!
take lukne (lepo obdelane) nisem videl še nikjer v tem segmentu... gepek deluje skorej karavansko :mrgreen: . siver ma ene 10-15cm roba, but who cares =P

zdej pa k zameram... sicer jih tako, za en ogled, ni veliko, se pa vseeno najde kakšna...:).
stekleno streho in posledično nizkost stropa sem že omenil... tudi mehkost sedežev oziroma -sicer zgledno visokih in zajetnih - bočnih opor... je pa ena stvar, ki me pri Citroenih v zadnjih modelih vse bolj moti... ergonomija vozniškega prostora! mater... nisem velik, pa se nikakor ne morem naštelat tako, da bi blo prav! al pa vsej boljše kot v moji rajnglici od C2 (da o AXu niti ne govrimo!) naj "elaboriram": zame je pravilno sedenje takrat, ko sediš na takšni oddaljenosti, da imaš, ko pritipneš sklopko, nogo skoraj stegnjeno, volan pa tako daleč od telesa, da imaš zapestje na vrhu volana, ko iztegneš roko! tako so me učili njega dni, ko sem hodil v šole in razen če ne voziš kakšnih dirkalnikov, mislim, da je to najpravilnejši položaj za sedenje in vožnjo! tu se nikakor nisem mogel "naštelat"... al je bil volan predaleč, al so ble noge preveč skrčene, al sem sedel previsoko... za optomalno sedenje bi moral bit voznikov sedež nastavljiv po višini tudi na sprednjem koncu!
največja zamera je pa volan... na njega so namontirali šestnajst knofov...16!!! od tega štirje multifunkcijiski koleščki! ki se seveda skupej z volanom veselo vrtijo nakorog! absolutno neuporabno! za toliko kontrol bi moral centralni del volana ostat FIKSEN!


evo... morda ga bom šel enkrat pelat na kakšno testno vožnjo... o občutkih in vtisih premičnega C4 pa takrat... 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a nejko307 Če jan 20, 2011 12:33 pm

..tudi meni je notanjost fantastična.......treba bo počakati na ds4 ...seveda če cene tam ne bodo šle v višave...

.....tale "ročička" za menjalnik je pa svetovna.....kakšne menjalnike ima /bo imel citroen????...

...nekaj sem bral v 4 stopenjski avtomatiki in 6 stopenjskem robotiziranem...kdo kaj ve????
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov