Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Alfist
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Če jun 05, 2003 10:30 pm

Napisal/-a Alfist Sr jul 13, 2005 11:50 am

BMW Motorsport je napisal/-a:
Citroenar je napisal/-a:Vsi tisti ki pravite da je c6 podoben audiju a6 se ne spoznate na koledar saj je bil c6 kar par let prej oblikovan kot audi a6 :lol:
Jaz mam rajš boljši avto, kot značko.
Seveda pa ima Audi tako veliko ceno le zaradi značke ne pa zaradi tehnologije...itd
Vsi Citroeni so taki, ko jih prvič vidiš...bljak ko jih vidiš večkrat...wawwww :shock:
Pri nemških avtomobilih pa, ko jih prvič vidiš...wauwww kaka mašina, ko jih vidiš večkrat pa je ko s KINDER JAČKA :lol: :lol: :lol: :!:
Pa naj kdo reče da ni res.
Nemški avtomobili so od zmeraj bili le za slepe in važne ljudi.


Tvoj nick pove vse... Ah ja pa to hidravlično neki eno podvozje nj si ga kr vtaknejo nekam k je taka bedarija da večje ni.. Mislm zakva bi nekdo hotu da mu avto skače k prfuknjen na mestu - folk te pa gleda pa k da s en d****.

In sorry ampak men dozdej še nben Citroen ni naredu waw vtis, prou nasprotno - nagnusni so mi. :)


Glavn da maš BMW-ja pa se voziš po centru in si car :twisted:
Tale C6 bo pa precej huda stvar in Citroen dosedaj še ni razočaral.....

LP
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr jul 13, 2005 11:58 am

BMW motorsport: nisi se še vozil s hidravliko, a?
 
maestral
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: To feb 01, 2005 1:09 pm

Napisal/-a maestral Sr jul 13, 2005 12:13 pm

Citroenar je napisal/-a:Vsi Citroeni so taki, ko jih prvič vidiš...bljak ko jih vidiš večkrat...wawwww :shock:
Pri nemških avtomobilih pa, ko jih prvič vidiš...wauwww kaka mašina, ko jih vidiš večkrat pa je ko s KINDER JAČKA :lol: :lol: :lol: :!:
Pa naj kdo reče da ni res.


Jaz pravim, da to ni res. Meni se ravno razni peugeoti in citroeni zdijo kot ene igračke. Pa nimam niti francoza niti nemca, tako da ...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr jul 13, 2005 12:47 pm

Mah jst samo hocem povedat da obstajajo podobno napredna podvozja. Citroen ma res edini hidravlicno sam nevem kaj to dejansko pomeni.... Udobni so po obcutku isto (razlika se pozna predvsem pri cenejsih modelih ce se, to je moje mnenje), o sportnosti sploh nebi zgubljal besed. Jst samo zaradi hidravlike nebi kupil avta ki je drag, pocasen in relativno nekvaliteten.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr jul 13, 2005 2:10 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Čojko, Citroën ni zate, zato le uživaj v vožnji z oktavijo.

LP,
Joie


S Citroenom ni nič narobe oz. z mojo Xsaro sem zelo zadovoljen in če mi bo še nadalje tako lepo služila kot do sedaj se nameravam še kar nekaj let voziti z njo. Sem tudi ljubitelj Citroenov in eden redkih tu gor, ki sem že sedel v C6 2.7 V6 HDI, ga dodobra prečekiral (od zunaj kot od znotraj in po havbo motorja), se ravno zaradi njega odpravil marca v Ženevo, itd.

Težave in probleme imam le z nekaterimi Citrofanatiki, ki se jim možgani spreminjajo iz kodraste v strešičasto obliko (dvojno strešico, da ne bo pomote).

Joie de vivre! je napisal/-a: C6 nikoli ne bo dosegel prodajnih številk A6, to je jasno vsakomur, bo pa zagotovo vsaj toliko uspešen kot so bili pretekli Citroeni višjega razreda.


Ja? Koliko XM-ov je bilo prodanih v Sloveniji? Lahko pogledaš samo za leto 90 (prvo celo leto prodaje). Boš pa lahko primerjal s prodajo C6 pri nas v naslednjem letu. Če bo C6 dosegel 10+% prodaje XM-a iz leta 90 ti dam za gajbo.

C6 je oz. bo POLOM. Bojim se, da bo ta avantura resno ogrozila obstoj Citroena.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
mgas XLR
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po maj 09, 2005 5:37 pm

Napisal/-a mgas XLR Sr jul 13, 2005 3:11 pm

maestral je napisal/-a:
Citroenar je napisal/-a:Vsi Citroeni so taki, ko jih prvič vidiš...bljak ko jih vidiš večkrat...wawwww :shock:
Pri nemških avtomobilih pa, ko jih prvič vidiš...wauwww kaka mašina, ko jih vidiš večkrat pa je ko s KINDER JAČKA :lol: :lol: :lol: :!:
Pa naj kdo reče da ni res.


Jaz pravim, da to ni res. Meni se ravno razni peugeoti in citroeni zdijo kot ene igračke. Pa nimam niti francoza niti nemca, tako da ...

nemci so in bodo skozi zame najboljši
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jul 13, 2005 5:41 pm

mgas XLR je napisal/-a:
maestral je napisal/-a:
Citroenar je napisal/-a:Vsi Citroeni so taki, ko jih prvič vidiš...bljak ko jih vidiš večkrat...wawwww :shock:
Pri nemških avtomobilih pa, ko jih prvič vidiš...wauwww kaka mašina, ko jih vidiš večkrat pa je ko s KINDER JAČKA :lol: :lol: :lol: :!:
Pa naj kdo reče da ni res.


Jaz pravim, da to ni res. Meni se ravno razni peugeoti in citroeni zdijo kot ene igračke. Pa nimam niti francoza niti nemca, tako da ...

nemci so in bodo skozi zame najboljši

take izjave bi se pa vsaj jst vzdržal
torej ni važen kakšen je avto sam da je nemc pa je najbolš
men tale citroen pač ni všeč, mi je pa recimo c4 in c2, ki pa je premajhen
lp
 
Uporabniški avatar
mgas XLR
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po maj 09, 2005 5:37 pm

Re: CITROEN C6- URADNO !

Napisal/-a mgas XLR Sr jul 13, 2005 6:22 pm

SAFRANE je napisal/-a:za motorje se pri Citroenu ne bojim, se nikdar niso kvarl...

mojemu kolegu se je glih včeri pokvaru
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jul 13, 2005 6:51 pm

Ja mojemu sosedu pa je včeraj na A4 mašina zaribala 1.6 z 56 000 prevoženimi. Toliko o tem (redni servisi na pooblaščenem servisu)... Kaj se je komu pokvarilo be bedasto pisat... Ker nepokvarljivega avtomobila še niso naredili, ko ga pa bodo pa ga kupim pa če je made by avganistan mi je čisto vseeno.

Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...

Slika

enaka hitrost enak ovinek

Slika

Zaključek

Slika

Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.
 
Uporabniški avatar
mgas XLR
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po maj 09, 2005 5:37 pm

Napisal/-a mgas XLR Sr jul 13, 2005 7:57 pm

xandrej je napisal/-a:Ja mojemu sosedu pa je včeraj na A4 mašina zaribala 1.6 z 56 000 prevoženimi. Toliko o tem (redni servisi na pooblaščenem servisu)... Kaj se je komu pokvarilo be bedasto pisat... Ker nepokvarljivega avtomobila še niso naredili, ko ga pa bodo pa ga kupim pa če je made by avganistan mi je čisto vseeno.

Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...

Slika

enaka hitrost enak ovinek

Slika

Zaključek

Slika

Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.


TO KAR KAŽETA SLIKI ŠE NI NUJNO DOKAZANO GLEDE TEH SLIK JA MOŽNIH TISOČ RAZLAG nPR: AMONTIZERJI ZRABLJENI GUMI "FOTOMONTAŽA" MOŽNI STA LE DVE STVARI DA JE RES ALI DA NI
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jul 13, 2005 9:00 pm

JAO ... :rofl Izrableni amortizerji je rekel.... Fotomontaža... :/:o:/

Swedish car magazine Teknikens Värld tested two cars in swedish rally cross track. The purpose of this test was to find out which car of these two is the most fun and fast to drive. The tested cars were Xantia V6 Activa (140 kW) and VW Golf V6 4Motion (150 kW). 4Motion is Volkswagens way to say four-wheel drive. As we know Xantia Activa is front wheel drived.
Even if Volkswagen have more power and four-wheel drive, the tester drove with Xantia six (6) seconds faster trought 2 530m long race track than with VW. Six seconds is eternity in such a short track like this.

Xantia Activa V6 - --VW Golf V6 4Motion
Acceleration (seconds)
0-50 km/h 3,1 2,6

0-70 km/h 5,1 4,5

0-100 km/h 8,8 7,3


Acceleration in top gear (seconds) 50-90 km/h
50-90 km/h 8,7 9,4

70-110 km/h 12,4 12,0


Top speed (km/h)
230 235

Breaking distance (m, from 100km/h)
39 39

No mogoče znaš kako besedico angleško... ;) No test je bil narejen leta 99. Oba avtomobila sta bila takrat aktivna modela, pa ne pozabi, da ima golf pogon na vsa 4 kolesa, sposojenega pri audiju (quattro).
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 13, 2005 9:11 pm

Dobre ste tole najdl ja. Lahk sam recem da ima tale nova hidravlika tudi sportno nastavljivo vzmetenje, kar pomeni, da v bistvu dost boljse kot pa pr ostalih al pa celo ne.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jul 13, 2005 9:21 pm

Citroen je že vedel zakaj je sistem zaščitil... ;) Da ne govorim, da tudi če je avto polno obtežen še vedno ima enako višino kot prej ne pa da si ko gliser ko se naložiš, na ne govorim, ko avto pozimi dvigneš v sredinski položaj, da ne govorim da lahko dvigneš v najvišji položaj in greš celo čez gobico npr itd itd... In da se s hitrostjo avto spusti in je manjši zračni upor s tem boljša lega pa še kaj... ;)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jul 13, 2005 9:28 pm

:mrgreen: ja, res je... bodo najbrž res zrableni amortizerji na tistem GolfuSlikaSlika

evo, če znaš angleško in se ti da čitat, tu je jako dolg angleški vsporedni test Xantie, A4 in BMW3:
http://img348.echo.cx/img348/2020/fiatsuv011wg.jpg

za tiste, ki se jim ne da čitat pa sam ta citat (ne se bat ni Xantia zmagala, pove pa dost o aktivnem vzmetenju)):

'The Citroën's wonderful hydro-pneumatic trickery makes the Audi and BMW seem positively primitive'


pa še nekej k tistim slikicam z Xantio in Golfom... Xantia Activa je zdržala bočni pospešek 0.94g!!! to je tisto zaradi česar avto v ovinku zdrsne in kar vas posledično vrže iz ovinka. ali tisto zaradi česar za kak avto narod reče "da se full dobro ceste drži". to je več kot recimo Ferrari 512. in to ne na takih valarjih kot dotični Ferrari, temveč na skromnih 205/15 gumah. zrableni amortizerji na Golfu MY ASS!!!! zelo malo je avtomobilov ki majo večji bočni pospešek, še posebej pa običajnih serijiskih družinskih avtov, kot je bla Xantia... če sploh je kak!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jul 13, 2005 9:34 pm

Le čevlje sodi naj Kopitar! Tudi meni so se hidravličarji dolgo časa zdeli brezvezni, ko sem se prvič zapeljal z enim od njih (starim BX-om l. 84), sem se vanje popolnoma zaljubil. Največji užitek se je bil zapeljati čez ležečega miličarja... Skoraj kot da ga ne bi bilo.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jul 13, 2005 10:14 pm

xandrej je napisal/-a:JAO ... :rofl Izrableni amortizerji je rekel.... Fotomontaža... :/:o:/

Swedish car magazine Teknikens Värld tested two cars in swedish rally cross track. The purpose of this test was to find out which car of these two is the most fun and fast to drive. The tested cars were Xantia V6 Activa (140 kW) and VW Golf V6 4Motion (150 kW). 4Motion is Volkswagens way to say four-wheel drive. As we know Xantia Activa is front wheel drived.
Even if Volkswagen have more power and four-wheel drive, the tester drove with Xantia six (6) seconds faster trought 2 530m long race track than with VW. Six seconds is eternity in such a short track like this.

Xantia Activa V6 - --VW Golf V6 4Motion
Acceleration (seconds)
0-50 km/h 3,1 2,6

0-70 km/h 5,1 4,5

0-100 km/h 8,8 7,3


Acceleration in top gear (seconds) 50-90 km/h
50-90 km/h 8,7 9,4

70-110 km/h 12,4 12,0


Top speed (km/h)
230 235

Breaking distance (m, from 100km/h)
39 39

No mogoče znaš kako besedico angleško... ;) No test je bil narejen leta 99. Oba avtomobila sta bila takrat aktivna modela, pa ne pozabi, da ima golf pogon na vsa 4 kolesa, sposojenega pri audiju (quattro).


No no Audijega Quattra pa Golf, tako za informacijo, NIMA. IMa 4x4 pogon izveden s haldex sklopko, kar pa ni enakovredno pravemu Quattro pogonu, ki je izveden z Torsen diferencialom. Tak tip pogona imajo samo avtomobili z vzdolžno nameščenim motorjem kot so Audi A4, stari Passat, Audi A6, itd.

Upam da s temle ne bom spet naredu kregarije, samo mislim da vi sami sebi dokazujete športnost Citroena, vemo pa, da Citroen nikoli ni bil športen avto. Je udoben, to nič ne rečem, ni pa športen. Če je, ne vem zakaj potem ne "velja" na splošno kot športn avto. Vem kje vidite čar Citroena. Tudi meni je naprimer zelo všeč C4, sem ga tudi vozil kar nekaj, tudi armatura je lepo razgibana.
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jul 13, 2005 11:17 pm

jep, prav maš Mick. Citroen res nigdar ni bil športen avto. tega nihče niti ne trdi... no, vsej jaz ne in nimam tega občutka, da kdo je. s tistim o Activi smo sam hteli pokazat na par dejstev o Citroenih, ki folku niso preveč znana! V6 Golfa ma masikdo za hudo pilo. v njegovem segmentu celo za enega od ultimativnih wet dreamov, pa ga je top verzija Citroenovega družinskega luksuza pojedla za malco....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jul 14, 2005 12:14 am

Sebastien Loeb se ne bi strinjal z zgoraj navedenimi trditvami. Citroën je imel in ima na zalogi celo vrsto športnih avtomobilov, da jih naštejem samo par: SM, BX 4TC, Visa GTi, Visa Mille Pistes, Saxo VTS, C2 VTS, C4 VTS...

LP,
Joie
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jul 14, 2005 7:22 am

Mick Jerry je napisal/-a:Upam da s temle ne bom spet naredu kregarije, samo mislim da vi sami sebi dokazujete športnost Citroena, vemo pa, da Citroen nikoli ni bil športen avto. Je udoben, to nič ne rečem, ni pa športen. Če je, ne vem zakaj potem ne "velja" na splošno kot športn avto. Vem kje vidite čar Citroena. Tudi meni je naprimer zelo všeč C4, sem ga tudi vozil kar nekaj, tudi armatura je lepo razgibana.


Nihče tukaj ni trdil o športnosti citroena, vedno je v sebi imel udobje, udobje da se reče. Razmisli kako se pelješ 300 kilometrov naenkrat z A6 (odlično) potem pa še temu dodaj hidravliko... (odlično spočito udobno)...

Xantia npr. ki se ji je reklo 16V (2.0 16V) je leta 1993 npr imela eden redkih družinskih avtomobilov 155 konjev pri 2.0 motorju brez turbo polnilnika... Če najdeš še kaki avto takrat s tako konjažo dam za pivo. Da ne govorim o Ha2 (hydroactivi 2) ki jo je imela serijsko, da ne govorim o polavtomatski klimi (serijsko), ABS (serijsko) vse 4 diske (serijsko), to govorim za večino Xantij ki so bile npr. prodane pri nas. Samo primer...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če jul 14, 2005 9:50 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Sebastien Loeb se ne bi strinjal z zgoraj navedenimi trditvami. Citroën je imel in ima na zalogi celo vrsto športnih avtomobilov, da jih naštejem samo par: SM, BX 4TC, Visa GTi, Visa Mille Pistes, Saxo VTS, C2 VTS, C4 VTS...

LP,
Joie


HAHA... zdj si nas pa preprical... kot 1., majo v wrc-ju avti 90% komponent identicnih in dirke zmagujejo predvsem nastavitve, gume, soferji.. kot 2. od teh avtov ki si jih nastel noben ni ravno nevem kasna legenda.

(Xandrej to kok je mela 2.0 xantia konjev je pa res dobr argument.. Mitsubishi je mel takrat NA 1.6 masino k je bla za skor 30% mocnejsa od citroenove (pa ne pozabit alfe, bmwja...))

Citroen pac ni sportn avto.. zdj je samo se uprasanje ce je udobn res tok bol kot drugi al spi na stari slavi....
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov