Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če dec 03, 2009 6:43 pm

Sam ti lahko povem porabo iz Golfa V GTI z 200KM in novo Lancio Delto Tbi in sicer pri običajni - zmerni vožnji na relaciji N.Gorica - Ventimiglia : Gti : poraba 7,9l Lancia : 8,7l

Lancia je imela 2000km, Golf GTI pa 5000km.

Lp
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Če dec 03, 2009 6:55 pm

simply je napisal/-a:Sam ti lahko povem porabo iz Golfa V GTI z 200KM in novo Lancio Delto Tbi in sicer pri običajni - zmerni vožnji na relaciji N.Gorica - Ventimiglia : Gti : poraba 7,9l Lancia : 8,7l

Lancia je imela 2000km, Golf GTI pa 5000km.

Lp


... ampak koga zanima kolk popije motor z 200 konji, če češ šparat si kupiš multijeta :-P
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če dec 03, 2009 7:03 pm

simply je napisal/-a:Sam ti lahko povem porabo iz Golfa V GTI z 200KM in novo Lancio Delto Tbi in sicer pri običajni - zmerni vožnji na relaciji N.Gorica - Ventimiglia : Gti : poraba 7,9l Lancia : 8,7l

Lancia je imela 2000km, Golf GTI pa 5000km.

Lp


Pa naj bo, ampak Golfa še pogledam ne ko se zapelje mimo oz. ne opazim, pa naj je GTI ali R20, Delta je pa lahko 1.6 M-Jet pa jo bom gledal dokler bo v vidnem polju. To odtehta tudi 4 litrov al pa več razlike v porabe v prid bledih, vsakdanjih in dolgočasnih Golfov. :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če dec 03, 2009 7:09 pm

Primerjava med 1.4 T-Jet in 1.4 TSI je podobna (v prid VAGovcu) Je pa tudi mapa narejena popolnoma drugače. Prvi razvije več navora, katerega tudi prej zmanjka (je pa vožnja bolj zabavna), drugi je po občutku bolj anemičen, z zelo linearno krivuljo.

Mislim, da tako eni kot drugi točno vedo na "katere note špilat" ;)

In ko smo ze pri konkretni primerjavi:

1750 TBi: 320 Nm pri 1400 rpm, max. moc pri 5000 rpm
2.0 TSi: 280 Nm pri 1700 rpm, max moc pri 5300 rpm

...s tem, da so italijani pregovorno "zadrzani" pri podatkih o zmogljivostih ;)

LpF
Zadnjič spremenil gofra, dne Če dec 03, 2009 7:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če dec 03, 2009 7:19 pm

Logična razlaga je, da ko ljudje vozijo vag se jim zdi pust in dolgočasen, zato se leno premikajo po cesti in avto manj porabi, italjan pa ti zbudi čutila za vožnjo in potem bolj pritiskaš na gas ker je to užitek, ki si ga nočeš prikrajšati :lol: :lol: :lol:

Malo heca malo pa mogoče res? :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če dec 03, 2009 7:22 pm

alanq4 je napisal/-a:Malo heca malo pa mogoče res? :D


...si upam trdit, da bo tole kar na mestu.

LpF
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Če dec 03, 2009 7:32 pm

alanq4 je napisal/-a:Logična razlaga je, da ko ljudje vozijo vag se jim zdi pust in dolgočasen, zato se leno premikajo po cesti in avto manj porabi, italjan pa ti zbudi čutila za vožnjo in potem bolj pritiskaš na gas ker je to užitek, ki si ga nočeš prikrajšati :lol: :lol: :lol:


Točno tako, pri Italijanih je rock'n'roll :twisted:
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Če dec 03, 2009 7:43 pm

lizard je napisal/-a:
Pa naj bo, ampak Golfa še pogledam ne ko se zapelje mimo oz. ne opazim, pa naj je GTI ali R20, Delta je pa lahko 1.6 M-Jet pa jo bom gledal dokler bo v vidnem polju. To odtehta tudi 4 litrov al pa več razlike v porabe v prid bledih, vsakdanjih in dolgočasnih Golfov. :)

sva že dva :twisted:
Ferrari is scaled down version of God
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Če dec 03, 2009 7:46 pm

:g: :g: sami značkarji. =I =I

lp
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Če dec 03, 2009 8:06 pm

simply je napisal/-a:Sam ti lahko povem porabo iz Golfa V GTI z 200KM in novo Lancio Delto Tbi in sicer pri običajni - zmerni vožnji na relaciji N.Gorica - Ventimiglia : Gti : poraba 7,9l Lancia : 8,7l

Lancia je imela 2000km, Golf GTI pa 5000km.

Lp

a si mogoče pogledu razliko u teži :roll:
Ferrari is scaled down version of God
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če dec 03, 2009 8:09 pm

gofra je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Malo heca malo pa mogoče res? :D


...si upam trdit, da bo tole kar na mestu.

LpF


Tudi jaz si upam to trdit iz osebnih izkušenj. Pri vagovem 1.8T pa čeprav ko se turbo vklopi res lepo potegne, nekako nimam nevem kakšne želje da bi ga zavrtel. Ko pa Alfin V6 začne dajat ven svoj zvok tam nad 2500 obratov, pa kar ne moreš noge vzet dol s pedala.
Vsi, ki ste kdaj vozili avto s tem motorjem verjetno poznate ta občutek. Recimo tudi Audijev V6 me je pustil hladnega. Saj se sliši in čuti, da je V6, ampak nekako brez življenja, enako je bilo pri BMW-ju 325xi, vse lepo in prav, lepo konstantno potegne, a motorju nekaj manjka, če se malo daljevzhodnajšo izrazim - "Ch'i".

In že desetletja je to bila značilnost italjanskih motorjev, da imajo v sebi pač dušo, kakorkoli se to sliši in razume. Nekako se zaveš, da motor hrepeni po tem, da se zavrti in da ga enostavno razganja od veselja. Smo ljudje ki to začutimo in so ljudje ki pač ne. Zato eni vozijo ene zanamke, drugi pa druge in prav je tako. Ni mi edino všeč, ko se ljudje ki tega ne čutijo oz. razumejo potem posmehujejo. Ampak tak je svet, ko množica nečesa ne razume oz. ko je nekdo drugačen se dela norca, kot da je napačen in nor. Ampak na to se enostavno se smeš ozret in življenje je takoj lepše.

Po drugi strani pa je tudi res, da so časi takih motorjev mimo in vsi novejši motorji od FIAT grupe enostavno nimajo več tega čara.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe dec 04, 2009 5:42 pm

Po drugi strani pa je tudi res, da so časi takih motorjev mimo in vsi novejši motorji od FIAT grupe enostavno nimajo več tega čara.


Čeprav se z veliko tvojimi posti ne strinjam ti tu pritrjujem. Namreč motor iz Brava GT je dal super občutek!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe dec 04, 2009 6:03 pm

Zelo bi bil vesel, če bi se kakšen od moderatorjev potrudil in spremenil naslov teme. Hvala :)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe dec 04, 2009 6:17 pm

lizard je napisal/-a:Tudi jaz si upam to trdit iz osebnih izkušenj. Pri vagovem 1.8T pa čeprav ko se turbo vklopi res lepo potegne, nekako nimam nevem kakšne želje da bi ga zavrtel. Ko pa Alfin V6 začne dajat ven svoj zvok tam nad 2500 obratov, pa kar ne moreš noge vzet dol s pedala.
Vsi, ki ste kdaj vozili avto s tem motorjem verjetno poznate ta občutek. Recimo tudi Audijev V6 me je pustil hladnega.


Primerjava občutkov 1.8T vs. V6 je pa res neumesna.
Pol lahko tud jaz iz svojih izkušenj z Octavio 1.8T in 1.8T 4x4 :twisted: povem, da se nisem mogel nikoli naveličat tiščanja do 6.500rpm. Še posebej pri čipani 4x4 na 190KM. Ravno zadnjič sem gledal en svoj posnetek, ko sva šla s fotrom v Munchen, pa je bil Tauren tunel v Avstriji zaprt, pa smo morali it čez po gorski cesti. Se nama je obema smejalo ko je šel avto na obrate, pa lega 4x4 skozi ovinke, da ne omenjam potem še tiščanja 240+ po AC :D
In pri taki adrenalinski vožnji te prav boli ku**** če je poraba 15+!

Se pa strinjam, da je prisotnost V6 zvoka še dodatna posebna izkušnja.
:twisted:

To da te pa Audi V6 pusti hladnega...a si se peljal kdaj s kakšnim 2.7 bi-turbo, al pa s kakšnim VW Corradotom VR6 :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=VGk6NLXe ... re=related

Alfe imajo dušo, ne pa trdit da je noben drug avto nima. ;)

Problem pri novejših avtih je, da imajo "mal" boljšo zvočno izolacijo kot starejši in zato je bil včasih občutek še boljši med vožnjo (Alfa 155 V6, Audi S2, Corrado itd.) oz. pri novih se nam zdi da ne grejo nikamor, dokler ne pogledaš na števec. :lol:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe dec 04, 2009 6:59 pm

Res je primerjava teh dveh motorjev neumestna, ampak ta dva motorja pač precej prevozim, in žal nobene druge primerjave ne morem dati tako dobro.


Kar se pa tiče 2.7 bi-turbo. Ne nisem se peljal. Prešnja primerjava je bila pač med dvema večjima limuzinama z V6 motorji. Sem pa enkrat bil deležn vožnje z Alfo 147 GTA 3.2 s kompresorjem in približno 360 konji s katero bi verjetno 2.7 bi-turbo bil najbolj primerljiv (dokler ne govorimo od prededavah čez 600 konjev seveda). A nekako iz posnetkov, ker pač druge možnosti nimam, mi Alfin V6 zveni lepše.

Vendar če skočimo v malo bolj superšporten razred. Ko slišiš Audija R8 se ti zdi zvok res super, a to le do trenutka ko slišiš Alfo 8C, takrat se pa Audijev V8 izgubi, ker Alfa s tistim maseratijevim V8 daje od sebe zvoke, ki so v svojem svetu. Italjani so se pač zelo radi posvečali samemu motorju na en svoj način, nemci pa spet drugače in to se nekje more videt.

Kar se pa duše tiče. Ne trdim, da je drugi avti nimajo, niti slučajno, vse je odvisno od posameznika. Mene pusti hladno nekaj kar drugega razplamti in obratno. In konec koncev je tako še najboljše.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe dec 04, 2009 7:16 pm

lizard je napisal/-a: Prešnja primerjava je bila pač med dvema večjima limuzinama z V6 motorji.


No ja če gremo primerjat recimo Audi A6 3.2 z npr. Alfo 166 3.0 V6 tudi meni Alfa zveni lepše, bolj agresivno.

RS4 2.7 V6 je pa druga zgodba, bolj športno naravnan izpuh dela svoje. 8)

Sicer smo pa že orng off-topic.
_________________________________________


Kdaj lahko pričakujemo GTA izvedbo Giuliette, a je kaj znano?
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe dec 04, 2009 7:22 pm

Italjani še vedno imajo nekaj tistega v sebi :) Verjetno najbolj skladen avtomobil v svojem razredu...

Ko sem vidu to Alfo sem reku, da je to najlepši avtomobil njihove znamke, ko pa sem zadnjič videl BMW X1, pa sem reku da je to najgrši avto kar sem jih videl :) :)

Go Alfa...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe dec 04, 2009 7:55 pm

Zakaj pa je še v naslov teme nova alfa 149, kolikor jaz vem ne bo 149 ampak Giuliette
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So dec 19, 2009 11:32 am

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Fiat klub Slovenija
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So dec 19, 2009 12:13 pm

Ta nova alfa pa jemlje sapo. Oblikovno spet takšna kot mora biti. Usaj zame, zanimiva in malce drugačna in drzna. Notranjost me je malce razočarala ampak vsega se navadimo. Armaturka mi deluje zelo majhna(od vetrobranskega stekla do konca armaturke?)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov