Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To jan 08, 2008 10:54 pm

Nekatere države imajo precej visoke davke kar se tiče avtomobilov. Iz tega naslova pride takoj do razlike v cenah na posameznih trgih.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jan 09, 2008 12:24 am

V Ameriki je Lexus na domačem, in seveda bo vsak raje imel domači izdelek kot pa tujega, ki bi povrhu ponujal še manj za več cene. Zato tudi stopnje kvalitete materialov za različne trge.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 09, 2008 9:09 am

Tomcatter je napisal/-a:V Ameriki je Lexus na domačem, in seveda bo vsak raje imel domači izdelek kot pa tujega, ki bi povrhu ponujal še manj za več cene. Zato tudi stopnje kvalitete materialov za različne trge.


Lexus v Ameriki ni domač, ampak skoraj vsi modeli (razen RX) prihajajo z Japonske. Američani od vseh velikih proizvajalcev pokupijo najmanj domačih avtomobilov (komaj 50%).
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Sr jan 09, 2008 9:18 am

Američan prodaja vse s cenami brez davka. Ker prodajalec pravi da je to njegova cena, kar imaš pa plačat državi se pa dogovori z državo.
Glede cen: Vse cene so v skladu glede na ponudbo in povpraševanje, firme in trgovci pa imajo zgolj in samo težnjo do maksimiranja dobička glede na vloženi trud in kapital.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jan 09, 2008 5:43 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:V Ameriki je Lexus na domačem, in seveda bo vsak raje imel domači izdelek kot pa tujega, ki bi povrhu ponujal še manj za več cene. Zato tudi stopnje kvalitete materialov za različne trge.


Lexus v Ameriki ni domač, ampak skoraj vsi modeli (razen RX) prihajajo z Japonske. Američani od vseh velikih proizvajalcev pokupijo najmanj domačih avtomobilov (komaj 50%).

Koliko je meni znano je Lexus zdej Ameriška firma, čeprav je v lasti Toyote. Se motim? .. čist možno, ker sem najprej tudi jaz mislil da je Japonski, pa sem izvedel da je Ameriški. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jan 09, 2008 5:54 pm

Tomcatter je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:V Ameriki je Lexus na domačem, in seveda bo vsak raje imel domači izdelek kot pa tujega, ki bi povrhu ponujal še manj za več cene. Zato tudi stopnje kvalitete materialov za različne trge.


Lexus v Ameriki ni domač, ampak skoraj vsi modeli (razen RX) prihajajo z Japonske. Američani od vseh velikih proizvajalcev pokupijo najmanj domačih avtomobilov (komaj 50%).

Koliko je meni znano je Lexus zdej Ameriška firma, čeprav je v lasti Toyote. Se motim? .. čist možno, ker sem najprej tudi jaz mislil da je Japonski, pa sem izvedel da je Ameriški. :?


Slika

Sedež ima na Japonskem pa tudi v ZDA.

Sam bi rekel, da je še vedno japonski, ampak močno zažrt na ameriških tleh. Ni kaj, japoncem je s to blagovno znamko, ustanovljeno šele leta 1989, odlično uspelo!

lp
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 09, 2008 6:27 pm

Lexus je japonski
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jan 10, 2008 1:56 am

Lexus je hčerinska družba Toyote in je torej japonska (če je Toyota japonska), ne glede na to, kje proizvaja, kje ima štab ali celo, kje je bila ustanovljena in registrirana. Pomembno je samo lastništvo, ki določa štart in cilj denarja. Tako nas je o Lexusu vsaj učil Groucho Marx, morda se je zdaj po njegovi smrti kaj spremenilo.
 
Uporabniški avatar
kris
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr dec 01, 2004 9:58 pm

Napisal/-a kris Če jan 10, 2008 7:43 am

Včeraj sem šel gledat novo A4-ko in lahko rečem da me je zelo navdušil tako od zunaj kot odznotraj, zdaj pa čakam še na testno vožnjo..
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 27, 2008 5:13 pm

evo.... nezakonita je dobila A4 za testirat za čez vikend 8) . sicer je offspring dobil vročino tak, da so planirana pohajkovanja z njim neslavno propadla ampak, danes mi je vseeno ratalo naredit ene 120 km z njim.
dobila je vranje črleni 2.0 TDI, do padavice krcat z opremo.... popolnoma elektrificirani, usnjeni šporcki zici, biksenon..... vglavnem vse.... od tempomata do navigacije in Bang&Olufsna!
malce neroden avto za ocenjevat glede na ultimativno opremljenost, pa vseeno....

če začnem pri zunanjosti, vtis na cesti je marginalno boljši kot pa ga človek dobi če ga gleda parkiranega v salonu (še posebej, če je v salonu parkiran zraven A5 :P ). sicer mu biserno črna barva in krom res lepo pašejo in tudi zarad nje avto od spredaj in spredaj bočno deluje nizko, agresivno a še zmerej zelo elegantno. enako je tudi zadaj. bočno pa vsaj meni ni nek pretiran lepotec. in od tam ga mimogrede zamenjaš za starejšo štirico. vseeno je glede na vtis, ki sem ga o zunanjosti dobil v salonu, avto pridobil ene 5 točk :) .

kabina je marginalno prostornejša in kljub temu, da ni kilometre placa okrog tebe se povečanje opazi v dolžino. predvsem pa nikamor več nisem žulil s koleni ali čim drugim..... notranjost sama je že v salonu bla čist druga pesem. v praksi je pa razlika, glede na predzadnjo štirico moje nezakonite taka, kot bi (če spet uporabim citroen prispodobo :P ) se iz Ax-a presedli v C2! preskok je kvantni! v kvaliteto, v obliko, v ergonomijo ,v estetiko.... vse skupej pride do pravega izraza šele, ko se avto znajde stran od umetne razsvetljave, zunaj, na soncu in s prižganim motorjem. sicer je bil avto tako poln opreme, da je količina knofov po centralni konzoli in okrog menjalnika ne sam strašljiva, ampak med vožnjo že kar nevarna! tudi če -oziroma ko- se naučiš kter knof je za kaj in jih znaš uporabljat na slepo, je med vožnjo štefnat po menijih nastavljanja svega i svačega nevarna zadevščina!
in to kljub res preprostem in intuitivnem MMI vmesniku! pot do posamezne nastavitve je zmeraj dolga par korakov, ki četudi ne zahteva iskanja tapravega knofa s pogledom okrog šalthebla, vsekakor zahteva branje ukazov na barvnem lcd ekranu. in dokler priklikaš recimo iz navigacije do nastavljanja basov sound sistema si zunaj naselja, pri dovoljeni hitrosti 90 na uro, prevozu že kar lep kos poti! ni pametno predolgo buljit v velebno&fensi igračo.... zadevščine je treba nastavit takorekoč enkrat za vselej! ali pa vsaj vsakič preden se avto premakne!
pa tudi drugače je informacij po armaturi ko dreka. bodisi zaslonu MMIja, bodisi na zaslončku board kompjuterja kjer lahko istočasno gledaš uro, kilometre total, kilometre trenutno prevožene razdalje, cifro brzine v kateri se trenutno voziš, porabo in še ene par stvari.... v dveurni vožnji mi jih praktično ni uspelo razvozlat, oziroma jih nisem preveč niti gledal. med postankom pa sem se raje špilal z MMIjem.... z navigacijo in nastavitvami ozvočenja (za katerega sem med vožnjo pogruntal, da takrat ni najbolj pametno haklat po njem). drugam pa nisem niti gledal, ker je bil vmesnik v sovražnem jeziku :P .

v celoti avto med vožnjo deuje za razred boljše kot stara štirica! občutek je, da je mehkejši in da čez neravnine ne skače več kot napaljen kozel! v bistvu ne gre za občutek! avto dejansko ne skače! zarad daljše medosne razdalje in boljšega podvozja je lega itak občutno boljša, veliko boljše pa duši in požira neravnine! še zmeraj je trd. mogoče tudi bolj kot tastari ampak, ker neravnine požira brez odskakovanja maš občutek da je mehkejši kot pa tastari, pri katerem se ti je zdelo, da te nekdo ves cajt tepe :P . smerna stabilnost je fantastična! recimo na avtocesti je občutek, ki ga imaš v stari štirici pri približno 140 na uro enak kot tu pri 170! in tudi če ga nažgeš prek 230 SlikaSlika se obnaša zelo mirno in stabilno.

na običajni cesti ga je še toliko bolj zabavno vozit. čez ovinke gre kot gokart! recimo nekatere kr orenk ovinke tisth kačjih rid za Planino na stari cesti za Postojno sem prez problema ali kakih bočnih vratolomij prevozil tudi z 80 na uro. seveda v hrib in na (nasrečo) prazni cesti! se je pa avto obnašal tako nevtralno in stabilno, da ga ni bilo noben problem spravit nazaj na svoj pas in varno odpeljat po svoji strani!
za vsak slučaj sem kljub prazni cesti probal tudi to, da vidim kakšen odziv me čaka, če mi slučajno kdo pripelje nasproti. seveda pa si sposojenega avta, katerega nisem vajen, čez ovinke nisem niti upal pritisnit do konca! še posebej ne na cesti kjer ti lahko vsak moment kdo pripelje nasproti! to bi bilo pač neumno! sem ga pa vseeno tolko, da mirne duše lahko rečem "svaka čast, odlično se pelje"! kar se lege na cesti, kvalitete in bivalne kulture tiče je napredek več kot očiten!

istotak lahko to rečem tudi za motor.... pumpe-duse traktorček so zamenjali za commonrail turbaka in akustično je proti prejšnjem tih ko miška in zelo uglajenega teka. navora ma za popizdit in še v peti pospešuje skorej ko s ketne utrgan :P ! istočasno pa se lahko v peti voziš 40 na uro s 1000 in še malo obrati :) . torej lahko mirno penzioniraš, če se ti pa prtiska pa lahko tudi skoči kot bi ga osa pičla :twisted: !
šeststopenjski menjalnik je trd ko satan, s kratkimi in preciznimi, vendar rahlo zatikajočimi hodi, ki jih pospremi glasen "klak" ko ročica pade v pozicijo.... morš kr delat, je pa občutek šaltanja zato bolj "športen" :P . volan je lepo odmerjen in kljub servu prenaša obilo informacij s ceste, položaj za volanom pa tudi zelo v redu! sedi se nemško trdo a z blagim francoskim štimungom in ergonomijo (nizka armatura, širok pogled v svet in ne preveč pokončno sedenje...). si pa brez poblema naštimaš kar ti paše, ker se vse vozi v vse mogoče smeri.

avto je res dober, z opremo, ki je bla v njem, je najbrž blizu 50k evrov ampak ti zarad dobre lege na cesti tudi taplešasta verzija nariše nasmešek na usta. od vseh igrač, ki so ble v njem, se mi je še najbolj dopadla rikverc kamera, ki ti na zaslonu MMI-ja prikazuje sliko neposredno za vozilom, kompjuterček ti pa glede na položaj prednjih koles sproti riše črte "ovinka" kamor ti bo zapeljal avto če se zapelješ nazaj 8) . nobel!


tak... generalno mnenje se je, kot ste opazli, rahlo poravlo.... ampak osnovne zamere še zmerej ostajajo. sam kislost, ki jo puščajo se je zmanjšala. in tudi kak nasmešek se je pojavil! žal nisem probal v praksi stvari, ki sem jo najbolj skurcal! to so bli standardni zici.... mnenja o njih pa še zmeraj nisem popravil. v bistvu še hujše... če avto gre čet ovinke tako kot gre, so tiste prekratke klopce brez bočne opore še toliko bolj žalostna stvar! no... tako je vsaj moje mnejne!

živili! next Tiguan.... sam mislim, da bo primerjava blago neumestna.... 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jan 27, 2008 5:47 pm

Torej lahko mirne duše rečeš da avto JE dober? :D

Me zanima če si mogoče vozil BMWjevo 3ko ali pa Cja. Takale primerjava bi bila zelo dobrodošla.

Če se vrnem nazaj; potemtakem je avto kot celota precej bolšji kot stari, čeprav na zunaj ne izgleda da se razlikuje prav močno?
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 27, 2008 6:23 pm

Kot celota je avto boljši od prejšnje serije. Nobena stvar ni pretirano drugačna, razen upravljanja klime, radia, ..., so pa vse stvari boljše od starega modela, vsaka stvar je še malo boljša, ima nekaj več bonbončkov, predvsem je pohvale vreden tudi vstopni model radia, ki igra zelo dobro.

Sam sem vozil 2.0 TDI s 145KM, ki je sicer zelo uglajen, veliko lepo razporejenega navora, rajši se vrti, lahko je tudi varčen, potegne precej hitro do 210, a mu probleme dela teža avtomobila, ki terja svoj davek.
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 27, 2008 7:29 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Torej lahko mirne duše rečeš da avto JE dober? :D

Me zanima če si mogoče vozil BMWjevo 3ko ali pa Cja. Takale primerjava bi bila zelo dobrodošla.

Če se vrnem nazaj; potemtakem je avto kot celota precej bolšji kot stari, čeprav na zunaj ne izgleda da se razlikuje prav močno?


jap.... definitivno lahko mirne duše rečem, da avto JE dober :D !

žal zadnjih generacij vozil BMWja in MBja nisem vozil... zadnji katerega sem vozil je prejšnja BMWjeva petica (ki je, mimogrede, bil jako jebački za vozit).

sicer pa se ne spomnem, da bi kdaj reku, da ni dober! očitki so leteli na druge stvari in ne na kakovost avta kot takega v celoti. no, vsaj jaz nisem imel namena trdit da ni dober, me je pa morda kdo narobe razumel. :P

moram pa še dodat, da se meni za razliko od Mateta avto ni zdel pretežek ali podhranjen. zelo lepo je uravnotežen in zato dolgo nevtralen, motor pa ima dovolj moči in več kot dovolj navora za to čemu je v osnovi namenjen! in v bistvu ga je čez prizmo njegovega osnovnega namena, treba tudi gledat. ne pa ga recimo primerjat s 4.2 litrskim S5 al pa kakimi tjunanimi AMG, M ali ABT (al kaj so že ) zverinami enake zunanje podobe! (ps. Mate, to ne leti na tvoje izjave....)
k***... avto je limuzina srednjega razreda in s podobnimi jo je treba primerjat! in ocenjevat kako dobra limuzina srednjega razreda je!
iz podobnih, blago neumestnih, primerjav se pol tudi rojevajo očitki, da se recimo C4Picasso "preveč nagiba v hitrih ovinkih".... majko mila... pa sej je družinski monovolumen in ne Gallardo z dodatno klopjo za prvimi zici!!!

novi A4 je presneto dober avto! in zarad te izjave ne bom nič manj (ali nič manjši) fan Citroenov! :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kris
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr dec 01, 2004 9:58 pm

Napisal/-a kris Po jan 28, 2008 8:08 am

Tako tudi meni je ratalo da sem za en dan dobil novega A4. Kar se oblike tiče je avto lep sploh odspredaj, notranjost je res lepa in nimam pripomb. imam pa pripomebe čez motor in volan. Motor v tem avtu je bil 2.0 tdi in je za moje pojme preslab za ta avto, če ga primerjam z svojo gt-jko ali pa z bmw 320je razlika ogromna, 3.0 tdi bi bil prava izbira. Zdaj pa še stvar ki me ja najbolj motila in to je volan, je zelo nekomunikativen avto ima dobro lego ampak ko se malo bolj priganjaš skozi ovinke sploh ne veš kaj se z avtom dogaja ves čas utripa lučka za esp ti pa ne čutiš nič, kar je naprimer pri bmw-jevi 3-ki ali pri moji gt-jki zelo drugače, volan je zelo komunkativen in ves čas veš kaj se z avtom dogaja. Ta avto samo karavan je bil v ožjem izboru za moj naslednji avto, ampak sedaj po testni vožnji ostajata samo še bmw 3 karavan in alfa 159 sw.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Pe feb 01, 2008 8:00 pm

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To feb 05, 2008 7:05 pm

A ve mogoče kdo, kaj dejansko je to za motorja - 1.8TFSI s 120 konji?
Namreč nedolgo nazaj je bil za Audi A4 predstavljen ravno tak motor in me zanima če gre za napako. Namreč 1.8 turbo in "zgolj" 120 konjev. Koliko ima potem ta motor brez turbopuhala?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To feb 05, 2008 8:11 pm

verjetno pr konjenici napaka
Slika
 
Uporabniški avatar
Bota
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So apr 27, 2002 10:12 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Bota To feb 05, 2008 8:38 pm

Obstajajo tri verzije tega motorja (zaenkrat):

- 1.8 TFSI 120 KM (pač vstopni model, ki je cca 3k€ cenejši od 160 konjskega)
- 1.8 TFSI 160 KM
- 1.8 TFSI 170 KM (V A5)
LP, Bota
Slika
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas To feb 05, 2008 9:15 pm

Je zanimivo, da jih je ( če so to ti z ledicam namesto ...) več kot twingotov že pri nas :shock:
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To feb 05, 2008 9:31 pm

Ja bota vem da imajo te tri verzije. Ampak kar mi ni jasno je to, da ima 1.8 TFSI 120 konjev. To pomeni da ima motor v osnovi cca nekaj več kot 100 konjev, kar je pa za 1.8 prekleto malo in sem mislil da je prišlo do napake pri javno predstavitvi.
Možno pa da gre pri tej najšibkejši verziji za kakšen precej nenavit 1.8 motor da ima šele s turbino 120 konjev. zato sem vprašal če kdo o tem motorju ve kaj več.

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov