sašo5 je napisal/-a: ... že, že, vendar tudi drugi ne "stojijo"

razlika bo vedno - logično, da v prid evropejcev....
Glede na hitrost razvoja avtomobilizma (ter celotnega gospodarstva) južnega korejskega polotoka, bi morda bilo smiselno pričakovati tudi kakšne presenetljive rezultate. V določeni meri kažejo agresivnejši razvoj od konkurenčne Japonske in jih v določenih segmentih že sedaj prehitevajo. Učenje na napakah konkurence prinaša že prve konkretne rezultate, glavni pokazatelj pa je njihov največji koncern, ki je iz njihove gospodarske krize (beri: polom) koncem 20. stoletja, prešel iz obskurnosti med največjih 5 svetovnih proizvajalcev - in to 2 leti pred lastnim planom (kateremu smo se pred leti še smejali)!
"Evropejci" seveda ne spijo in nekateri še vedno kažejo zdrav razvoj (predvsem v zadnjem času VW, kateremu gre na roko tudi nehvaležna japonska katastrofa), pa vendarle so na enem od glavnih svetovnih tržišč (ZDA) že davno izgubili bitko z "vzhodnjaki". Bitka za primat se seli v tzv. (še) tretje dežele, kot npr. Kitajska, Indija.
drugmirko je napisal/-a: ... in s prvim Kiinim Sorentom... kar spomni se, kako so bli vsi navdušeni tisti nad tem SUV-om! pa bi ti zelo težko opisal, kak "lojtrni voz" je bil ta Sorento... milo rečeno, FAP 13SK, "kiper, dupla vuća", letnik '72, s hidravlično nakladalno roko, ki sem ga "dužu" v JNA se je peljal približno tako zanič kot tisti Sorento! isto lahko mirno rečemo tudi za ostale njihove modele... po voznih lastnostih "drla", pa še grdi za na povrh...
Primer, kjer je do tedaj obskurna in nezanesljiva Kia naredila konkreten preboj na svetovna tržišča. Nemško tržišče, z najverjetneje najbolj razvajeno potrošniško populacijo, je bilo pripravljeno na omenjeni model čakati tudi 8 mesecev in več. Preboj Kie je bil izjemen, do prihoda 2. generacije s prodanimi 600.000 primerki. S prihodom modela na svetovni in slovenski trg, leta 2002, ostali proizvajalci niso zmogli in znali ponuditi kupcem podobno cenovno pozicioniran SUV/terenec.
Zatorej se je potrebno postaviti cca 10 let nazaj in pogledati tedanjo konkurenco v rangu tedanjih 6. mio SIT. Tedanji bestseller, Toyotin RAV4, je podobno cenjen ponujal bistveno manj opreme, vozne lastnosti tedanje 2. generacije, pa tudi niso ponujale ekstatičnih občutkov - prej, zaradi kratke medosne razdalje, poskakujoče. Nissan je ponujal nagibajočega se X Traila ter tedaj že dokaj passe terenskega Terrana, Honda pa nežnega CRV, ipd ... Drastično višje cenovno pozicioniranih ML, Lexusov, ipd pač ne primerjam (četudi ML prve generacije ni bil nekakšen biser (podpovprečna notranjost) pri takratni ceni!). Podobna konkurenca je bil tedaj bratski Hyundajev Terracan.
Sorento prve generacije je bil klasični terenec v SUV preobleki, z zadnjo togo premo in klasično postavljen na šasijo. Vožnja z njim je bila trša in poskakujoča, pa vendarle je bil zaradi serijskega reduktorja, dovolj prepričljiv na terenu ali pri vleki težjih prikolic.
~toMmy~ je napisal/-a: Vmešali ste tudi male SUV-e... ok med Yetijem in Sportage-om bi se verjetno prej odločil za Korejca, čeprav sta pri moji velikosti oba praktično neuporabna, ampak na Tiguana pa za moje zahteve nimajo odgovora. Pri Tiguanu me je na začetku razočarala Golf Plus (oblikovalski polom) armatura, presenetila pa prostornost na zadnji klopi, potem sem ga pa vozil že z CR motorjem in je moje ne ravno prepričljivo mnenje obrnil na glavo! Res pa, da je ta niša relativno nova praktično za vse, izjema sta Freelander in Rav4, ampak tudi cenovno ciljata malo višje. Ampak...
Če gledamo podobno cenovno pozicioniranost s Tiguanom, korejski proizvajalci nudijo razred večje SUV, v obliki srednje velikih Santa Fe ter novi Sorento (s skoraj 200 konjsko motorizacijo), ki ponujata dovolj prostornosti tudi za sedemsedežno postavitev ter boljšo opremljenost za takisti denar. Na japonski strani pa kot primer Mitshubishijev Outlander, ...
~toMmy~ je napisal/-a:Kaj pa tradicionalni korejski popusti?

Če potegnem črto tudi z novim I40, korejski proizvajalci ne iščejo več pri kupcih le in samo racionalnosti (tudi garancijski pogoji). Minili so časi, ko so kupci iskali pri korejskih proizvajalcih le prevozno sredstvo med A in B (kot pred časom kupci Sonat, Accentov, Getzov, ipd). S pogumnim pristopom so dregnili v osje gnezdo ter prikazali všečen design novodobnih modelov ter posledično že dvignili image svojih modelov. I40 je kljub temu še vedno konkurenčna ponudba, saj ponuja v najbogatejšem paketu opreme (Premium) določene opcije, ki so pri konkurenci posebej doplačljive ali pa jih sploh ni moč naročiti (asistenčni varnostni sistemi, prezračevanje sedežev, ogrevan volan ter nenazadnje tudi navigacijska naprava), zatorej pri novodobnih Hyundai modelih ne moremo več govoriti o cenenih modelih.
Še največje presenečenje na njihov razvoj pa se doživel ob pogledu na "lexusiran" monumentalen Equus: