Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a dobek Če jan 20, 2011 2:24 pm

nejko307 je napisal/-a:
...nekaj sem bral v 4 stopenjski avtomatiki in 6 stopenjskem robotiziranem...kdo kaj ve????



4sto. avtomatika se je psolovila z modelskim letom '07 (torej nekje novembra '06) oz. s starim 2.2hdi motorjem...potem so bile se samo 6st.
te mini rocke so pa od robotiziranega menjalnika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a nejko307 Če jan 20, 2011 5:53 pm

dobek je napisal/-a:...te mini rocke so pa od robotiziranega menjalnika


...in kakšni so kaj teli citroenovi menjalniki...vožnja, vzdržljivost,vzdrževanje..itd :roll: :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a dobek Če jan 20, 2011 7:19 pm

nejko307 je napisal/-a:...in kakšni so kaj teli citroenovi menjalniki...vožnja, vzdržljivost,vzdrževanje..itd :roll: :roll: :roll: :roll:


s prve roke ti lahko samo za kombinacijo menjalnika in tamalega dizla (1.6hdi) povem..obcuten napredek napram starejsim sensodrive-om, v A poziciji celo solidno menjava. kar se pa vzdrzevanja tice, pa...bo treba pocakat :)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Polo78 Pe jan 21, 2011 7:59 am

V zadnjem takem AM testu (sicer C4 picasso 1.6 HDI), je največ kritik dobil prav menjalnik. Kako in zakaj, si naj vsak pogleda test: http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... exclusive/

Sicer pa zelo dobro napisan opis od @drugmirko. Me je "zmotila" samo ena malenkost: Multifunkcijski volan, kakor je opisan, bi bil zame osebno le velik plus. Na začetku se sicer resda loviš med vsemi tistimi gumbi, ampak ko se jih pa enkrat navadiš in imaš vse takorekoč pri roki pa ne moreš brez. Zato vedno kritiziram razne Peugeote, ki imajo za moje pojme zastarel volan brez enega samega gumba (no, pri 508 jim je končno kapnilo, da bi pa bilo mogoče dobro naredit tak volan). ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 21, 2011 10:16 am

vidiš, jaz sem pa glede gomile knofov, ki skupaj z volanom potujejo nakrog, diametralno nasprotnega mnenja...

kot sem že večkrat povedal in iz lastne izkušnje vem, da pri uporabi teh "kolobarno bežečih" kontrol zelo hitro pride do zmešnjave v trenutku, ko je cesta marginalno bolj zavita od avtoceste! in to tudi, če jih je samo šest (komande za glasnost in radio/CD)! ko jih je celo šestnasjt!!! pa seveda še toliko lažje! in kadar štirje od teh knofov kotrolirajo še "tavžent" podmenijev je zelo verjetna sledeča situcija: najprej pogledaš volan, če si izbral pravi knof, pol pa še displej z meniji po katerih želiš šarit... avto pa med tem veselo naprej vsaj s kakimi 50 na uro...
v vsakem, še posebej pa v zgornjem primeru, je boljše, da so komandni gumbi fiksno "pribiti" na enem mestu, četudi to pomeni, da so zato na centralni konzoli!

poleg tega pa.... sej z uporabo (tudi pogledu skritih) obvolanskih ročic -od klasičnih za luči, žmigavce in brisalce, do tistih za tempomate in kontrolo audio sistema- nimamo niti najmanjših problemov! uporabljamo jih avtomatsko, brez "iskanja" in "razmišljanja", čeprav so skoraj vse "skrite" pogledu in takorekoč čisto vse "multifunkcijske"! oziroma na sebi nosijo več kontrolnih gumbov ali načinov "pretikanja"!
kaj misliš zakaj jih lahko uporabljamo na slepo? a zato, ker so knofi in funcije po raznih obvolanskih ročicah kej lažji za uporabljat od knofov in funkcij na volanskem obroču? NE!! ... izključno zato, ker so vedno na istem mestu! ko se enkrat naučiš njihove uporabe, podzavest sama poskrbi za lociranje "trenutni položaj-fiksna ročka" in roka sama seže proti mestu ročke :D ...

z drugimi besedami... za prižgat žmigavce, zamenjat postajo ali povečat/zmanjšast jakost glasbe z uporabo obvolanske ročice ne bo najmanjšega problema niti v popolni temi in ne glede na to kje se v tistem trenuku nahajata volan in roke voznika! pri nagužvanih šestnajstih gumbih (od katerih jih četrtina kontrolira več funcij) bo pa, ob vsakem premiku volana, treba "preračunat" kam so se premaknili gumbi in za koliko se je zaradi tega spremenil njihov razpored...
recimo... dva knofa, namontirana eden nad drugega, na desni strani volana, se med vožnjo brez problema znajdeta tudi "na vrhu" volana! ne samo, da sta se premaknila za približno 15cm gor in levo.... takrat tudi nista več "namontirana" "eden nad drugega", temveč "eden poleg drugega"! če volan obrneš za pol obrata sta pa 30cm bolj levo in "eden pod drugim" :mrgreen:! ...
ko v to "enačbo" spraviš še ostalih štirinajst "spremenljivk", dobiš eno praktično težko uporabno zmedo!

fiksni centralni del volana na starem C4, C4P in C5 je eliminiral možnost take zmede in zreduciral uporabo volanskih kontrol na enostavnost uporabe obvolanske ročke! it's as easy as that! in ni ga Boga v tem univerzumu, ki bi me prepričal v kej drugega!
in ljubezen do Citroenovih "posebnosti" nima nobene veze s tem! sem pač sprobal obe verzije ter po zdravi kmečki pameti ugotovil katera je uporabnejša!
je pa seveda res, da se neda kar vsest in uporabljat volanskega obroča s fiksnimi kontrolami. zahteva nekaj privajanja... pri meni je blo treba ene 15-20 minut vožnje, dokler nisem nehal gledat kje je kej :mrgreen: .

v glavnem... razlog več za to, da folk ni vedel o čem govori (na žalost tudi velika večina novinarjev avto revij), se vidi iz tega, da so na veliko srali čez fiksni volan in število kontrol na njemu pri vseh treh Citroenovih modelih, ki so meli/majo tak volan! pri novem C4, ki ima ENAKO ALI VEČJE število gumbov posejanih po klasičnem volanu, pa to nenadoma ni več problem!!! ne me jeb.. :?
človeku brez izkušnje ali samo z "eno vrsto" izkušnje niti ne zamerim... razlog za take trditve "profesionalcev" pa vidim v nevednosti, neumnosti ali ignoranci! ...nažalost.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 21, 2011 10:46 am

aja... sem pozabu napisat, kar sem v štartu želel... citroenovi menjalniki so, vsaj glede natančnosti pretikanja, poosebljeno govno! =P
mene, vsaj pri mojem C2 (in pri ostalih malih Citroenih, ki sem jih vozil) to niti ne moti pretirano... bolj me motijo, zaradi "manjkajoče" šeste prestave, butasto preračunana prestavna razmerja, ki "dušijo" motor!

z avtomatiki nimam izkušenj, tisto edino izkušnjo z robotiziranim sensodriveom pa lahko opišem kot "travmatično" :mrgreen: .
pri petstopenjskih menjalnikih v Citroenih zadnjih generacij lahko rečem, da se je natančnost pretikanja dokaj popravila, prestavna razmerja pa še zmeraj "ubijajo" zmogljivosti motorja! še posebej to velja za 120 konjski VTi...
zato pa je novi šeststopenjski manualec čista "poezija"!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Tattoo- Pe jan 21, 2011 11:43 am

drugmirko je napisal/-a:v glavnem... razlog več za to, da folk ni vedel o čem govori (na žalost tudi velika večina novinarjev avto revij), se vidi iz tega, da so na veliko srali čez fiksni volan in število kontrol na njemu pri vseh treh Citroenovih modelih, ki so meli/majo tak volan! pri novem C4, ki ima ENAKO ALI VEČJE število gumbov posejanih po klasičnem volanu, pa to nenadoma ni več problem!!! ne me jeb.. :?
človeku brez izkušnje ali samo z "eno vrsto" izkušnje niti ne zamerim... razlog za take trditve "profesionalcev" pa vidim v nevednosti, neumnosti ali ignoranci! ...nažalost.

Večina novinarjev precej dobro ve o čem govori...in zato, ker se vsak teden vozijo z avtomobilom drugega proizvajalca tudi hitro vidijo, katere rešitve so vredu in katere "rešitve" so same sebi namen! ;)


Problem pa je, ker Citroën misli, da mora na volan (pa naj bo s fiksnim ali pomičnim sredinskim delom) nabiti gumb za praktično vsako funkcijo, ki jo avtomobil omogoča, pa čeprav to funkcijo rabiš mogoče enkrat ali dvakrat na leto! :roll: Res ne vem, zakaj ne morejo enkrat za spremembo narediti "običajen" multifunkcijski volan, kjer imaš dva ali tri gumbe za upravljanje radia in dva ali tri gumbe za upravljanje ostalih funkcij...se mi zdi, da je Citroën tipičen primer, kjer nekaj spremenijo samo zato, da lahko rečejo da so nekaj spremenili, pa čeprav te spremembe nikomur ne služijo in so same sebi namen!

drugmirko je napisal/-a:aja... sem pozabu napisat, kar sem v štartu želel... citroenovi menjalniki so, vsaj glede natančnosti pretikanja, poosebljeno govno! =P

Dobesedno...ročni 5-stopenjski menjalniki so pojem nenatančnosti in spužvastega občutka medtem ko se pri avtomatikih odvijejo stoletja, predno menjalnik uspe prestaviti v naslednjo prestavo (ko pa menjalnik že uspe prestaviti, pa to pospremi s konkretnim sunkom v hrbtenico)! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a iKst Pe jan 21, 2011 12:44 pm

Jaz imam v DS3 obvolanske ročke za upravljanje radia, tempomata, telefona... Zadeva je enostavna za uporabo in za moje pojme bolj priročna kot knofi na volanu.

Mama ima na C5 ta volan s fiksno sredino in en kup gumbov na njem. Sem se precej prevozil z njenim avtom ampak knofov je za moj okus enostavno preveč. Meni se zdijo obvolanske ročke v tem primeru boljša rešitev.

Po drugi strani imam na alfi knofe na volanu in je čisto OK. Ampak tam je vsega skupaj 5 gumbov. Za glasnost in za menjavo postaje/cd tracka in za source radija. V taki postavitvi gumbi mene ne motijo. Ko pa zraven začnejo tlačiti še vse možne gumbe za menije, za telefone itd potem pa multifunkcijski volan hitro izgubi svoj smisel. Moje mnenje pač.

Kar se menjalnikov tiče...6. stopensjki ročni v mojem DS3 je dober. Za moje pojme malo nad povprečjem. 5. stopenjski ročni so pa zanič. Vozil sem DS3 in par različnih C5, pa v vseh je bil menjalnik enostavno zanič.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 21, 2011 1:48 pm

Tattoo- je napisal/-a:Večina novinarjev precej dobro ve o čem govori...in zato, ker se vsak teden vozijo z avtomobilom drugega proizvajalca tudi hitro vidijo, katere rešitve so vredu in katere "rešitve" so same sebi namen!


bi si želel, da res... ozirom, da so vsaj objektivni, tudi če jim rešitev osebno ni všeč. žal pa sem po revijah že prevečkrat opazil generaliziranja, prepisovanja, pisanja kot da so vozili pa v bistvu niti niso ampak so samo skupaj nametali splošno znane "resnice" oz. floskule in podobno... če nekaj na prvi pogled zgleda zapleteno, še ne pomeni, da je neuporabno! včasih se koristnost določene rešitve pokaže šele z dolgotrajno uporabo! in gumbi na fiksnem volanu so ena od takih rešitev!
ne rečem, da so jo popolnoma optimalno izvedli že v prvem poskusu... niti najmanj! če je v C4 še nekoliko nerodna, je v novem C5 že veliiiko boljše izvedena! v kakšni generaciji al dveh pa bi verjetno prišli do stopnje, ko tisti sredinski buhtel tudi pri "oštri" vožnji nebi bil več v napoto! žal so stroški pač sveta vladar in rešitev je -vsaj za zdaj- "romala v omaro"!

v glavnem, pri cenjenih nam novinarjih se v "poznavanju" marsikdaj tudi "blefira". recimo... te dni sem bral enega profesionalnega "poznavalca" v eni od revij, ki je razpredal, da bo Peugeot naredil novo admiralsko ladjo za boj z nešmko sveto trojico, sam da platforme na keteri bo stal še niso določli in da gruntajo ali bi predelali platformo 508-ce ali bi vzeli tisto od Citroena C6...
ne ve pa, da je C6 narejen na podaljšani platformi Puga 407 in da so to kasneje še malo "predelali" in poimenovali za platformo 3, na kateri stojijo vsi veliki PSA modeli... torej tudi C5 in 508...
tolko o profesionalizmu... vsej guglat bi se lahko potrudli ;) ! in če gre blef čez pri takih "novicah", se "bližnjice" s časoma ubirajo tudi pri testih! še posebej kratkih testih a'la "vozili smo" in "first drive"... poleg tega pa novinar, ki "trosi" take o poznavanju platform, zame niti pri testu ni pretirano kredibilen! sej v bistvu ne ve niti "kaj" je vozil!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 21, 2011 1:50 pm

Tattoo- je napisal/-a: Problem pa je, ker Citroën misli, da mora na volan (pa naj bo s fiksnim ali pomičnim sredinskim delom) nabiti gumb za praktično vsako funkcijo, ki jo avtomobil omogoča, pa čeprav to funkcijo rabiš mogoče enkrat ali dvakrat na leto! :roll: Res ne vem, zakaj ne morejo enkrat za spremembo narediti "običajen" multifunkcijski volan, kjer imaš dva ali tri gumbe za upravljanje radia in dva ali tri gumbe za upravljanje ostalih funkcij...se mi zdi, da je Citroën tipičen primer, kjer nekaj spremenijo samo zato, da lahko rečejo da so nekaj spremenili, pa čeprav te spremembe nikomur ne služijo in so same sebi namen!



patak... kolko knofov je na tem volanu? jaz sem jih naštel... heh, se ne morem odločit... 16 al 18...:

Slika

16 komadov:

Slika

14 komadov:
Slika

12 komadov:

Slika
Slika

10 komadov:

Slika

8-9-10? ...ne vidim dobro
Slika

a moram še.... =P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 21, 2011 2:06 pm

iKst je napisal/-a:Po drugi strani imam na alfi knofe na volanu in je čisto OK. Ampak tam je vsega skupaj 5 gumbov. Za glasnost in za menjavo postaje/cd tracka in za source radija. V taki postavitvi gumbi mene ne motijo. Ko pa zraven začnejo tlačiti še vse možne gumbe za menije, za telefone itd potem pa multifunkcijski volan hitro izgubi svoj smisel. Moje mnenje pač.


točno to je tudi moj point! če je na volanu konfov kej več od tega kar si omenil so praktično neuporabni! če jih pa že mora bit več, je pa bolj fanj, če so fiksni!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Polo78 So jan 22, 2011 3:24 pm

Še vedno trdim, da so ti gumbi stvar navade. Morda se jih komu zdi že 8 ali 10 preveč, drugim pa nam je prav, če jih je tudi po 16 ali več. Če pogledamo sodobno F1, koliko je šele tam gumbov na volanu in to tudi takih kjer z enim samim lahko nastavljaš tudi po 10 in več parametrov, potem so gumbi na zgornjih slikah v osebnih avtih še prava mala malica. S tem da je potrebno pri F1 tiste gumbe znati uporabiti ob pravem času v delčku sekunde in to pri hitrostih krepko čez 200 km/h ter pri vseh ostalih silah in stresih, ki neugodno vplivajo na dirkača. Pri avtomobilih pa seveda take nuje ni. Tudi če je cesta zavita, se komot počaka do prve ravnine, ki na vsaki še tako zaviti cesti slej ko prej pride in se tam upravlja z gumbi, jaz tu ne vidim problema. Enako ne vidim problema z varnostjo, da bi npr. med sukanjem volana po nesreči pritisnil kak gumb (npr. za tempomat). To so neupravičeni strahovi in to lahko po toliko prevoženih km ter času s takimi avti suvereno trdim. Dostikrat pa opažam, da imate te strahove z varnostjo ravno tisti, ki nimate toliko izkušenj s takimi volani in gumbi na njih.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko So jan 22, 2011 8:48 pm

Polo78 je napisal/-a:Še vedno trdim, da so ti gumbi stvar navade. Morda se jih komu zdi že 8 ali 10 preveč, drugim pa nam je prav, če jih je tudi po 16 ali več.


missing my point... :mrgreen: . ne vidim problema v tem, da gumbi SO na volanu... ravno nasprotno, pozdravljam jih!
seveda ne zato, ker je bil dragi mi Citroen eden prvih (če že ne prvi), ki je tam nekje konc 80-tih v XM-u in začetku 90-tih s Xantio, serijsko začel montirat kontrolne gumbe na volanski obroč! pozdravljam jih zato, ker je vsaka kontrola/gumb, ki NE ZAHTEVA dvigovanja rok z volana, boljša od tiste, ki to zahteva! še posebej, če se jo lahko uporablja popolnoma intuitivno in brez gledanja oziroma umikanja pogleda s ceste! ...torej, kontrolni gumbi na volanu = DOBRO! trdim le, da je BOLJŠE, če so ti gumbi nepremični! še posebej, če se jih namnoži v take, že rahlo absurdne, količine!

Polo78 je napisal/-a:Če pogledamo sodobno F1, koliko je šele tam gumbov na volanu in to tudi takih kjer z enim samim lahko nastavljaš tudi po 10 in več parametrov, potem so gumbi na zgornjih slikah v osebnih avtih še prava mala malica. S tem da je potrebno pri F1 tiste gumbe znati uporabiti ob pravem času v delčku sekunde in to pri hitrostih krepko čez 200 km/h ter pri vseh ostalih silah in stresih, ki neugodno vplivajo na dirkača. Pri avtomobilih pa seveda take nuje ni.


slight fail... ;) . med osebnim avtom in F1 obstaja ena majčkena a bistvena razlika... pri F1 vozniki volana NE VRTIJO ampak ga samo obračajo! v vsaj 85% samo za nekaj 10 stopinj....
zato so volani v F1 kvadratni, v avtomobilih pa okrogli! na kvadratnih volanih so roke vedno v isti poziciji in zato je uporaba gomile gumbov toliko lažja... skoraj vse kontrole so uporabne brez premikanja roke in spuščanja volana, takorekoč vedno na dosegu palca! tiste (pretikala in gumbi na spodnjem delu volana), ki pa niso, pa najbrž res uporabljajo na ravninah (ki jih na F1 progah niti ni tak malo) ali celo ob postankih v boksih!

Polo78 je napisal/-a:Tudi če je cesta zavita, se komot počaka do prve ravnine, ki na vsaki še tako zaviti cesti slej ko prej pride in se tam upravlja z gumbi, jaz tu ne vidim problema. Enako ne vidim problema z varnostjo, da bi npr. med sukanjem volana po nesreči pritisnil kak gumb (npr. za tempomat). To so neupravičeni strahovi in to lahko po toliko prevoženih km ter času s takimi avti suvereno trdim.


sem vedel, da bo slej ko prej prišel tudi argument... "počakaš na ravno cesto"... kaj želiš reč, da če po kakšni gorski cesti, vozim čez več serij s ovinkov ali če se vozim po kaki zaviti lokalni cesti, kjer so "ravnine" lahko dolge tudi samo 30-50 metrov, naj ne uporabljam teh kontrol?!? ja zakaj jih pa pol mam? v čem so mi olajšale vožnjo, če jih ne morem uporabljat med zahtevnejšo vožnjo? ...na ravnih avtocestah bi bolj kot knofe na volanu rabu avtopilota zato da, bi jaz lahko bral cajtenge...:mrgreen:
in kaj naj to pomeni... če se bo kdaj našla kakšna brihta, ki bo "ukinla" obvolanske ročke in preselila tudi komande za dolge/kratke luči na volanski obroč... da jih nebomo ugašali, če bo kdo sred ovinka pripeljal nasproti? zato, ker je bla "prva ravnina" na voljo šele za ovinkom :twisted: !?!
sej vem... sliši se absurdno... pa ni! poglej si tisti del Top Geeara, kjer Clarkson testira, mislim da Ferrarija 458! ... no, katerikoli Ferrari že, v njemu so bli tako brihtni, da so na volanski obroč preselili tudi kontrole za žmigavce in luči... Clarkson med vožnjo zelo hitro in zelo direktno pove kaj si misli o količini knofov, zmedi in uporabnosti, ki med vožnjo nastane... :mrgreen: !
in da... med smukanjem volana sem že nehote pritisnil kak gumb... bolje rečeno napačnega. tistega, ki ga nisem hotel pritisniti! =P

Polo78 je napisal/-a:Dostikrat pa opažam, da imate te strahove z varnostjo ravno tisti, ki nimate toliko izkušenj s takimi volani in gumbi na njih.


nja... glede na to, da naslavljaš v "prvi" osebi, te moram razočarat... s kontrolnimi knofi na volanu sem se prvič srečal pred približno 17 leti v tastovi Xantiji (s katero niti nisem naredu tako malo kilometrov). v "ožji familiji" jih mamo pa zadnjih 7-8 let, odkar ima gospa A4-ke... fiksno verzijo pa sem nekajkrat sprobal na daljših vožnjah v tastovem C4 (tisto uro in pol-dve, kolikor sem vozil novi C5 zanemarimo)...

torej... em sem fan zadevščine, em mam kar nekaj izkušenj z njo! in to v obeh verzijah! odgovorno trdim, da je "fiksna" verzija pač boljša! ko se enkrat naučiš kje je kateri knof in čemu je namenjen je tako enostavna za uporabo, kot katerakoli obvolanska ročica! za "premično" verzijo pa lahko še enkrat povem. da -razen na avtoceti- raje sežem z roko do fiksnih knofov na centralni konzoli... :roll: :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a simply Ne jan 23, 2011 8:55 am

Volan je v prvi vrsti narejen za krmarjenje.

Vse ostalo so dodatki, ki so lahko potrebni ali pa tudi ne.

Meni se je fiksen sredinski del zdel zanimiv - ravno tako LCD prikazovalnik. Očitno ju trg ne prenese in bodo odšli na smetišče zgodovine.

Da ne le bo tako kot pri smerno prilagodljivih žarometih. Tudi ti so bili spregledani v Citroenu, dandanes se pa vsak baha z njimi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a esem Ne jan 23, 2011 10:30 pm

Ni ravno spregledano. Enkrat sem že omenjal, da se je SNT zanimala za "fiksni" volan, a dlje od zanimanja in nekaj poskusov očitno niso prišli, verjetno zaradi "nenavadnosti" voznikove izkušnje ter potrebnega privajanja (ki je, roko na srce, dosti manjše od raznih gumbiranih MM variant, ki so po vsej verjetnosti dodatno onemogočile take spremembe). Take novitete so v klasiki nezaželjene, v konfekciji pa običajno predrage. j**c jim primanjkuje in ravno zato je škoda, da se tudi Citroen odpoveduje svojim posebnostim.

So pa od Citroena pobrali vsaj Lane assist in ga tudi že nadgradili (C pa spi :evil: ).
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a RobberDuck Sr jan 26, 2011 2:35 pm

Danes sem si od bližje pogledal novega C4 in sicer Exclusive varianto. Avto v živo deluje dosti bolje, bolj skladen kot na slikah. Notranjost sem si ogledal le skozi okno, ampak zgleda zelo lepo. Z veseljem bi z njim naredil kak krog ali dva.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Sr jan 26, 2011 5:11 pm

eh, ja... posredi žustre debate o citroenovih menjalnikih, knofih in volanih, sem oni dan pozabil napisat tole:
francozeljni so začeli prodajat dotično zverčico...:

Slika

...in posledično, so tudi objavli cene zanj 8) . sploh niso skromni, saj naj bi zanj zahtevali novce v količinskem razponu od 22.500 evrov za najbolj švojnega in najbolj plešastega, do 31.900 evrov za top of the pops :shock: z drugimi besedami, debelo v C5 rangu :huh:

objavili so tudi motorizacijo... navoljo bodo: 1.6l VTi120, 1.6l THP155 in 1.6 THP200 med bencinci, pri dizlih pa 1.6 HDI112, taisti v e-HDI verziji in 2.0 HDI160.
proti C4 bo tudi primerneje in defaultno bolje založen s serijsko opremo, glede na plebejski C4 pa naj bi se notri znašel tudi kak žlahtnejši material več... čitaj, več aluminija in kože...

tak, na oko, se zapisane cene zdijo absurdno huronske... vendar pa je za njihovo realno "težo" treba vzeti tudi pravi "vatel" ;) ! primerjati jih je treba s francoskimi cenami za C4!! in tu se pokažejo v rahlo boljši luči... v odvisnosti od motorja&opremskega paketa je DS4 glede na C4 dražji za 700 do 2.400 evrov! to pa ni več tako drastična razlika! upam in domnevam, da bo približno enako cenovno diferenco glede na naše cene za C4, zadržal tudi pri nas!

seveda pa je po mojem mnenju -in če pogledate mnenje o ceni novega C4 v mojem opisu prvega srečanja z njim- za točno toliko (2-2.5k evrov), tudi predrag! tako, kot v bistvu vsi današnji Citroeni! škoda za nas a najbrž dobro za njih... :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Sr jan 26, 2011 6:18 pm

ojojoj, me kar oči bolijo ko tole od DS4 vidim, izvirnost pa taka... :?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Sr jan 26, 2011 6:57 pm

wot?
meni je to ena od najbolj seksi riti današnjega C segmenta... in bočna silhueta DS-a ni, hvala Bogu, niti najmanj podobna kakšni Toyoti, tako kot je pri C4. v bistvu sem še največje dvome mel o kičastem sprednjem koncu, vendar je po ogledu C4-ke v živo tudi tu skepsa že manjša... seveda še zmerom mislim, da bi lako mel malo manj kičast nos... mi pa avto vsekakor deluje veliko bolj privlačno od C4...


pa še, dost bolj kot C4, me spominja na par Citroenov... okroglasta streha na spaka in obe generacije C3 pa na Berlingo Bule koncept... tale rit pa poleg C3-ojke, v svojih razmerjih (odbijača, vrat in šipe) še na ZX-a, čeprav je mel bolj kvadratasto... tudi štenga nad tablco mi vleče nanj...

v živo bi znal bit fajn za pogledat. mam pa občutekm da bo občutljiv na barve... bela bo ok, črna tudi, mogoče še tista prezentacijska metalik temno rjava... za ostale pa ne vem. tistih par fotk plavih in rdečih me ni prav navdušlo...:(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Sr jan 26, 2011 7:15 pm

@drugmirko: Meni še vedno izgleda tako, kot da bi gledal nekaj kar je vmes med Audijem A1 in Giulietto! Pojdi delat primerjavo z Audijem A1 in malo z Audijem A3, pa boš videl koliko podobnih oblikovnih potez se najde: sprednje luči, dvodelno razdeljene reže spredaj, oblika riti zadaj, luči. Od strani so pa povzeli alfino idejo, kako narediti 5-vratni avto s kupejevskim izgledom.

Pa naj ta avto še tako prekleto komu dober izgleda, ampak izvirni so bili pa enako nič. Pika!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov