Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
xaerox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne maj 28, 2006 12:26 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a xaerox Sr jun 21, 2006 11:58 pm

em em ena prosnja a mi se kdo fukne ksno oceno na lagunco:P:D upam da ni komu kei zasmetal k ni tema pogovora:)
2.0ide
3.0 v6
3.5 v6
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Če jun 22, 2006 1:12 am

K0zM0 je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:karkoli bodo nardil, se vedno bo avto za mame in pickice...

ajdi


haha ker avto že ti voziš? :lol:


juhica,pol je pa tale avto narjen prou zate :shock: ti si ene take sorte...
Slika
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Če jun 22, 2006 10:17 am

Utrinki s prvih kilometrov za volanom Clia RS:

Sto štiriinsedemdeset kilovatov (100 KM) na liter prostornine že dolgo ni več rekord, je pa to rekord v tem velikostnem in cenovnem razredu! S pomembno pripombo: brez turbopuhala!

Merilnik zunanje temperature je kazal 35 stopinj Celzija, klimatska naprava se je neumorno bila z razgreto notranjostjo, povprečna poraba goriva po potovalnem računalniku je znašala 24,3 litra na 100 kilometrov, z dlani (in še od kod) mi je dobesedno teklo, ampak bilo je prijetno, ko sem se ustavljal v boksih dirkališča Vasco Sameiro nekje na severu Portugalske. Dame in gospodje, to je Clio Renault Sport, najmanjši avtomobil, ki mu uspe zbrati 74 kilovatov (100 KM) na liter prostornine, pa zato ne potrebuje turbopuhala.
Cenejšega (novega) avtomobila s tako nabritim značajem ne morete kupiti, zato je že s tega stališča zanimiv tudi za širši krog kupcev in ne le za najzvestejše Renaultove privržence. Privlačna je tudi sama motorna tehnika: 100 litrskih ’konj’ v ’civilne’ namene in za razmeroma ’civilno’ ceno ni lahko pridelati. Renaultov športnodirkaški oddelek je v ta namen vzel dvolitrski motor, ki je poganjal že prejšnjega Clia ’RS’, in mu ustrezno dodelal dihalni del.
Tehnični biser je nedvomno izvrstno uravnovešena akustika sesalnega dela, ki je na koncu omogočila volumetrični izkoristek večji od ena, kar v preprostem besednjaku pomeni, da zmore valj tega motorja v svojo pollitrsko luknjo zajeti več kot pol litra zraka v vsakem ciklu. Količina vsesanega zraka pa je, vemo, sorazmerna z močjo motorja. Za usklajenost celotnega sesalnega dela so na koncu te poti izpopolnili aerodinamiko okrog sedežev ventilov, poleg tega pa (s spremenjeno odmično gredjo) za okrog 20 odstotkov povečali gib ventilov - na 11,5 milimetra. Za povrh so izboljšali še zgorevalno komoro in se odločili za precej visoko kompresijsko razmerje 11,5 : 1. Skupaj s prilagodljivim zasukom odmične gredi (Continously Variable Valve Timing) so posegi omogočili ta tehnično izreden rezultat.
Zmogljiv motor pomeni veliko razgretih kilovatov pa pogosto tudi razgretega voznika. Kilovati proizvajajo zvok, (takšen) voznik si ga želi poslušati. Nesmiselno je razpravljati, ali gre v tem primeru za najlepši zvok, dejstva pa so, da je v nizkih vrtljajih zelo zmeren, v srednjih skuša opozoriti na motorno moč in v visokih pomaga k dvigu ravni adrenalina v krvi. Nikoli pa ni boleč za ušesa; k temu pripomore tudi jeklena ročična gred s kar osmimi (navadno so štiri) protiutežmi.

Zelo dobra stran takšnega Clia je tudi menjalnik, ki (k sreči) ni v nikakršni tehnični povezavi z dosedanjimi Cliovimi menjalniki - je namreč evolucija menjalnika, ki je nastal v sodelovanju Renaulta in Nissana. Prenaša do 240 njutonmetrov navora, ima pa šest zelo skupaj postavljenih prestav. Upravljanje je prijetno, saj so gibi ročice kratki in dovolj natančni, pa tudi hiter je lahko. Preizkušeno na dirkališču. Navor in moč se z njega prenašata na prednji kolesi, katerih obese tudi nimajo veliko skupnega s tistimi iz drugih Cliov. Glavna sprememba je v ločitvi vzmetene in krmilne osi; zadnja je približana sredini kolesa (boljša odziv in občutek krmiljenja) in ker je ločena od vzmetene, je med pospeševanjem v ovinku manj neljubih (izza volana) prečnih sil, ki nastanejo pri prečno nameščenem motorju.



8) :twisted:
 
kristjan25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:01 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a kristjan25 Če jun 22, 2006 10:24 am

testne vožne v sloveniji z clio RS sploh ne bo ker ga pri nas naj nebi uvažali vsaj take informacije so mi dal v avtohiši Real.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Če jun 22, 2006 10:31 am

za testne ne vem kako bo,ampk uvažal ga bojo pa ziher...še usakega so,pa bojo tud tega,si lahko prepričan v to ;)
Slika
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Če jun 22, 2006 11:11 am

kristjan25 je napisal/-a:testne vožne v sloveniji z clio RS sploh ne bo ker ga pri nas naj nebi uvažali vsaj take informacije so mi dal v avtohiši Real.



Če ga nebodo uvažal, pol ga tud prodajal nebodo :?: neumnost :roll:
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight So jul 22, 2006 7:31 am

Torej..Cliote RS so začel vozt v Slovenijo. Učer so prišli 3je. Edn je biu namenjen v Lesce, druga dva pa v Ljubljano. Nwem točnu v kere avtohiše ;) Usi so modre barve :twisted:


lp
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice So jul 22, 2006 8:56 am

Torej Real in ASP, pričakovano ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES So jul 22, 2006 9:27 am

ice je napisal/-a:Torej Real in ASP, pričakovano ;)


No no super :twisted: Kot kaže bom ga kmalu vidu na gorenjskih cestah :lol: Komi čakam :twisted: Je pa strup ni kaj ;)

Lp
remember: it can always get worse!
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight So jul 22, 2006 9:40 am

No mal za pokušino...
Priponke
Slika041.jpg
Slika040.jpg
Slika039.jpg
Slika038.jpg
Slika037.jpg
Slika036.jpg
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So jul 22, 2006 10:19 am

Bomo probal kakšno testno iztisnt 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So jul 22, 2006 10:57 am

Ta barva je najhudejša! :shock:
Sam da ne bojo zdej pol avtov pobral dilerji... :evil:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So jul 22, 2006 11:39 am

Notranjost bi res lahko bila lepša... :?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy So jul 22, 2006 8:38 pm

hud je 8)
 
AudiQUATTRO
Novinec
 
Prispevkov: 483
Pridružen: Ne jan 30, 2005 3:10 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a AudiQUATTRO To avg 08, 2006 11:45 am

Slika

Eden je že prodan
Megane RS250 Cup Extreme Blue
Clio RS182 Cup Liquid Yellow
 
mini moto
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Če apr 27, 2006 10:42 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a mini moto To avg 08, 2006 11:58 am

Hud je pa 200 konj uf :shock:

LP

DOmky
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 To avg 08, 2006 12:13 pm

AudiQUATTRO je napisal/-a:Slika

Eden je že prodan


lep. samo če na okvirčku za tablice piše samo Renault in nič drugega je to okvirček od službenih in testnih vozil Renault. al je pa testnega kupil pa okvirčke gor pustil.
 
afro_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Če sep 18, 2003 10:30 am

Napisal/-a afro_ To avg 08, 2006 7:22 pm

To je testni aka novinarski primerek. Noben še ni bil prodan pri nas.
 
AudiQUATTRO
Novinec
 
Prispevkov: 483
Pridružen: Ne jan 30, 2005 3:10 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a AudiQUATTRO To avg 08, 2006 7:34 pm

afro_ je napisal/-a:To je testni aka novinarski primerek. Noben še ni bil prodan pri nas.


:oops: :oops: :oops: :oops: se opravičujem
Megane RS250 Cup Extreme Blue
Clio RS182 Cup Liquid Yellow
 
xaerox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne maj 28, 2006 12:26 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a xaerox So avg 12, 2006 11:28 pm

hud do jaja
2.0ide
3.0 v6
3.5 v6
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov