mgas XLR je napisal/-a:SAFRANE je napisal/-a:za motorje se pri Citroenu ne bojim, se nikdar niso kvarl...
mojemu kolegu se je glih včeri pokvaru
A zato ker mu je zmankal olja se mu je pa pokvaru










mgas XLR je napisal/-a:SAFRANE je napisal/-a:za motorje se pri Citroenu ne bojim, se nikdar niso kvarl...
mojemu kolegu se je glih včeri pokvaru
HajdukS je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Sebastien Loeb se ne bi strinjal z zgoraj navedenimi trditvami. Citroën je imel in ima na zalogi celo vrsto športnih avtomobilov, da jih naštejem samo par: SM, BX 4TC, Visa GTi, Visa Mille Pistes, Saxo VTS, C2 VTS, C4 VTS...
LP,
Joie
HAHA... zdj si nas pa preprical... kot 1., majo v wrc-ju avti 90% komponent identicnih in dirke zmagujejo predvsem nastavitve, gume, soferji.. kot 2. od teh avtov ki si jih nastel noben ni ravno nevem kasna legenda.
(Xandrej to kok je mela 2.0 xantia konjev je pa res dobr argument.. Mitsubishi je mel takrat NA 1.6 masino k je bla za skor 30% mocnejsa od citroenove (pa ne pozabit alfe, bmwja...))
Citroen pac ni sportn avto.. zdj je samo se uprasanje ce je udobn res tok bol kot drugi al spi na stari slavi....
mgas XLR je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:Ja mojemu sosedu pa je včeraj na A4 mašina zaribala 1.6 z 56 000 prevoženimi. Toliko o tem (redni servisi na pooblaščenem servisu)... Kaj se je komu pokvarilo be bedasto pisat... Ker nepokvarljivega avtomobila še niso naredili, ko ga pa bodo pa ga kupim pa če je made by avganistan mi je čisto vseeno.
Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...
enaka hitrost enak ovinek
Zaključek
Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.
TO KAR KAŽETA SLIKI ŠE NI NUJNO DOKAZANO GLEDE TEH SLIK JA MOŽNIH TISOČ RAZLAG nPR: AMONTIZERJI ZRABLJENI GUMI "FOTOMONTAŽA" MOŽNI STA LE DVE STVARI DA JE RES ALI DA NI
xandrej je napisal/-a:Xantia npr. ki se ji je reklo 16V (2.0 16V) je leta 1993 npr imela eden redkih družinskih avtomobilov 155 konjev pri 2.0 motorju brez turbo polnilnika... Če najdeš še kaki avto takrat s tako konjažo dam za pivo.
xandrej je napisal/-a:Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...
enaka hitrost enak ovinek
Zaključek
Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.
HajdukS je napisal/-a: [HAHA... zdj si nas pa preprical... kot 1., majo v wrc-ju avti 90% komponent identicnih in dirke zmagujejo predvsem nastavitve, gume, soferji.. kot 2. od teh avtov ki si jih nastel noben ni ravno nevem kasna legenda.
(Xandrej to kok je mela 2.0 xantia konjev je pa res dobr argument.. Mitsubishi je mel takrat NA 1.6 masino k je bla za skor 30% mocnejsa od citroenove (pa ne pozabit alfe, bmwja...))
Citroen pac ni sportn avto.. zdj je samo se uprasanje ce je udobn res tok bol kot drugi al spi na stari slavi....
xandrej je napisal/-a:Activa 2.0 proti BMW 328....
Primerjaš Xantio ki ima 100 KW in BMW-ja ki ima 142 kw... Pol pa se čudiš, da je bil BMW boljši za 1 kilometer na uro... Jao....
Walker_P je napisal/-a:Dejte folk no ne se kregat. Raj recte tkole: Citroen zna delat prvovrstne avte z udobjem ne pa s spornostjo., in tak je tudi prav. Nekateri dost bolj prisegajo na udobje in uzivanje v udobju med voznjo, kot pa nekateri v sportnosti. Zej tist k bo meu namen kupit citroena, da se bo vozu udobn ga bo kupu tist k pa noce udobnosti pa ne bo kupu citroena. Ceprav morm rect da imajo kr dost dobre motorje, da se lahk kosajo z drugimi avtomobili.
Samotar je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:Xantia npr. ki se ji je reklo 16V (2.0 16V) je leta 1993 npr imela eden redkih družinskih avtomobilov 155 konjev pri 2.0 motorju brez turbo polnilnika... Če najdeš še kaki avto takrat s tako konjažo dam za pivo.
AR 155 je tudi družinski avto. Mogoče jo ljudje ne dojemajo kot tako, ampak je. Tako kot sta Dedra in Tempra.
Spyker je napisal/-a:Samo tisti najbolj zagreti Citroenovci bi izbrali raje C6. Vsaj po večini. Mojemnenje.
Samotar je napisal/-a:Spyker je napisal/-a:Samo tisti najbolj zagreti Citroenovci bi izbrali raje C6. Vsaj po večini. Mojemnenje.
Sam nisem zagret citroenovc, pa bi vseen mel rajši C6 kot pa A6 ki ga ima že vsak tretji privatnik. Pa še ukradu mi ga ne bo noben.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov