Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Citroenar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To jul 05, 2005 1:08 pm

Re: CITROEN C6- URADNO !

Napisal/-a Citroenar Če jul 14, 2005 10:05 am

mgas XLR je napisal/-a:
SAFRANE je napisal/-a:za motorje se pri Citroenu ne bojim, se nikdar niso kvarl...

mojemu kolegu se je glih včeri pokvaru


A zato ker mu je zmankal olja se mu je pa pokvaru :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:
CITROEN
 
Uporabniški avatar
Citroenar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To jul 05, 2005 1:08 pm

Napisal/-a Citroenar Če jul 14, 2005 10:11 am

:shock: Kako citroen ni športen avto :?: :?: :?:
Zakaj pa zmaguje na WRC-ju :?:
CITROEN
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jul 14, 2005 10:42 am

HajdukS je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Sebastien Loeb se ne bi strinjal z zgoraj navedenimi trditvami. Citroën je imel in ima na zalogi celo vrsto športnih avtomobilov, da jih naštejem samo par: SM, BX 4TC, Visa GTi, Visa Mille Pistes, Saxo VTS, C2 VTS, C4 VTS...

LP,
Joie


HAHA... zdj si nas pa preprical... kot 1., majo v wrc-ju avti 90% komponent identicnih in dirke zmagujejo predvsem nastavitve, gume, soferji.. kot 2. od teh avtov ki si jih nastel noben ni ravno nevem kasna legenda.

(Xandrej to kok je mela 2.0 xantia konjev je pa res dobr argument.. Mitsubishi je mel takrat NA 1.6 masino k je bla za skor 30% mocnejsa od citroenove (pa ne pozabit alfe, bmwja...))

Citroen pac ni sportn avto.. zdj je samo se uprasanje ce je udobn res tok bol kot drugi al spi na stari slavi....


Govorim o družinskih limuzinah... Alfa 155 je imela 150 konjev enako BMW itd itd... Govorim v tem segmentu... ;) No povej mi dotični model pa ti dam za pir...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če jul 14, 2005 11:17 am

uuaaaa celih 5 konjev to je cele 3%, zato sm ti pa napisal da so mel druge masine mocnejse tut do 30%... :roll:
 
Uporabniški avatar
Citroenar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To jul 05, 2005 1:08 pm

Napisal/-a Citroenar Če jul 14, 2005 11:19 am

mgas XLR je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Ja mojemu sosedu pa je včeraj na A4 mašina zaribala 1.6 z 56 000 prevoženimi. Toliko o tem (redni servisi na pooblaščenem servisu)... Kaj se je komu pokvarilo be bedasto pisat... Ker nepokvarljivega avtomobila še niso naredili, ko ga pa bodo pa ga kupim pa če je made by avganistan mi je čisto vseeno.

Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...

Slika

enaka hitrost enak ovinek

Slika

Zaključek

Slika

Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.


TO KAR KAŽETA SLIKI ŠE NI NUJNO DOKAZANO GLEDE TEH SLIK JA MOŽNIH TISOČ RAZLAG nPR: AMONTIZERJI ZRABLJENI GUMI "FOTOMONTAŽA" MOŽNI STA LE DVE STVARI DA JE RES ALI DA NI


Zakaj bi bili izrabljeni mortizerji znucane gume itd če sta oba avtomobila novega iz trgovine. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Zakaj bi pa potl delal primerjave XANTIA in golf :?: :?: :?:
Na internetu obstajajo tudi dokazi in posnetki primerjav med Golfom in XANTIO :!: :!:
:[]
CITROEN
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če jul 14, 2005 11:24 am

Tocn tak!! Zakaj bi pol delal primerjavi s starima avtoma? Mislim da sta ta dva bla kr nova tak da je kr dovolj uciten dokaz da je tut citroen kr dobr glede tega. Ceprav citroen ne tezi k temu da bi bil sportn avto ampak na udobju, kar pa mislim da ga ima kr precej.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če jul 14, 2005 12:35 pm

xandrej je napisal/-a:Xantia npr. ki se ji je reklo 16V (2.0 16V) je leta 1993 npr imela eden redkih družinskih avtomobilov 155 konjev pri 2.0 motorju brez turbo polnilnika... Če najdeš še kaki avto takrat s tako konjažo dam za pivo.


AR 155 je tudi družinski avto. Mogoče jo ljudje ne dojemajo kot tako, ampak je. Tako kot sta Dedra in Tempra.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jul 14, 2005 1:10 pm

HajdukS je napisal/-a:uuaaaa celih 5 konjev to je cele 3%, zato sm ti pa napisal da so mel druge masine mocnejse tut do 30%... :roll:


no pa napiši katere...

Ar 155 je imela z 2.0 motorjem celo 140 leta 1993 BMW 150 z V6 itd... Še vedno ga ni... jebiga govorim o 155 konjev... ajde...
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če jul 14, 2005 1:31 pm

xandrej je napisal/-a:Nekateri nekaj pluvajo pa sploh stvari od blizu niso videli. Glede športnosti in Hydravlike: Pridite pubeci pa idite kaki ovinek proti kaki Xantiji Activi ali Hydro activi pa bote se naprej pogovarjali... Samo en kratki tes proti dojčland uber ales. Dalje pa menda nebom rabil...

Slika

enaka hitrost enak ovinek

Slika

Zaključek

Slika

Tolko glede športnosti in lehi hidravličarja.


Mislim, da smo krepko zgrešili iz teme C6 - URADNO v nabijanje hidravlika proti fedrom, kaj je boljše, kaj je bolj športno itd. Včasih so bile res razlike večje oz. si pri hidravličnem Citroenu dobil vse v enem - UDOBJE in ŠPORTNOST, vendar danes ni več tako. C5 slovi po udobju in izredni mehkosti vožnje (poleg hidravlike so tu še nekoliko višje gume in mehki sedeži), vendar ga skozi ovinek nese skoraj vsak nov avtomobil višjega srednjega razreda.

@Andrej, če že potem bodi pošten in zadevo predstavi do konca takšno kot je v realnosti. Dodajam kopiran post izpred leta in pol, ko smo ravno ta test komentirali na forumu CitroenBiltena. Takrat je Alex (velik ljubitelj Citroenov in hidravlike) zelo korektno in pošteno podkrepljeno s številkami komentiral tale test Xantie V6 Active. Preberite:

Citat:
Kljub temu, da se Activo in fedre ne more primerjat, nekaj primerjav:

1) Activa 2.0i vs. BMW 328

Activa je mela gume 185/65 R15, BMW pa 205/60 R15, ki so torej 2 cm širše in 3 mm višje. Ni podatka o modelu gume. V testu je bilo še nekaj športnih kupejev, ki so seveda vsi bili boljši

- krog premera 205 m Activa 106.9, BMW 106.5 km/h
- slalom Activa 112.9, BMW 115.7 km/h
- vodljivost na suhem Activa 90.6 BMW 92.1 km/h
- vodljivost na mokrem Activa 65.4, BMW 67.3 km/h
- izogibanje ovire Activa 118,9, BMW 125.7 km/h

2) Activa V6 vs. Xsara VTS

Šlo je za nekakšno slalom stezo, ki jo je Activa prevozila v 1:39.3, Xsara pa v 1:38.0 s

3) Activa V6 vs. Golf IV V6 4 motion

Tle je na nekakšni slalom stezi, dolgi 2.5 km, Activa zmagala za 6 sekund. Piše pa, da je Golf boljši na šodru (logično)

4)

Spet na enem testu je Activa dosegala bočni pospešek 0.92 g. Nekaj mesecev nazaj je pa v Auto bildu bil podoben test za avte kompaktnega razreda, ki so vsi dosegali od 0.93 do 0.99 g. Nekateri so meli precej nizke gume, nekateri pa niti ne

Vglavnem, Activa ali ne activa, prek fizikalnih meja pač ne gre. Če bi anti-roll sistem bil res zelo superioren, bi se verjetno našel v marsikaterem športnem kupejčku. Če se Activa v ovinkih ne nagiba, je verjetno občutek v njej res tak, kot da je vtirjena v asfalt, ampak realnost je žal drugačna ...

...konec citata.

Jaz bi omenil še en faktor ki ni nepomemben. Xantia ima proti ostalim testiranim avtomobilom daljšo medosno razdaljo.

Tudi jaz se strinjam, da je bil včasih Citroen zelo napreden, ponujal je poleg udobja tudi športnost, zanimive inovativne rešitve, bogato opremo, za relativno nizek denar. Res je tudi, da je bilo vse skupaj narejeno nekoliko bolj šlampasto in je zaradi tega imel lastnik nekaj več težav pri vzdrževanju kakor nekdo, ki je kupil recimo nemca, japonca ali korejca.
Jaz vidim problem prevsem v zadnjem času, ko ga Citroen krepko biksa. C1 je luškan avto, vendar predrag oz. za večja mesta kakor jih imamo v Sloveniji, C2 je luškana zadevščina, ki gre zelo dobro v prodajo, vendar mu manjka dober 1.4 motor (ven s starim 1.4 75KM, noter novega 1.4 16v 92KM), C3 je ravno tako luškan, prostoren in ima precej opreme za normalen denar, C4 Coupe je oblikovno OK, vendar je predrag, C4 5vratni mi ne sede (grd), C5 občutno predrag za to kar nudi + posebnež za današnji čas, C6 brca v temo in to krepko.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jul 14, 2005 2:08 pm

Activa 2.0 proti BMW 328....

Primerjaš Xantio ki ima 100 KW in BMW-ja ki ima 142 kw... Pol pa se čudiš, da je bil BMW boljši za 1 kilometer na uro... Jao....
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 14, 2005 4:06 pm

HajdukS je napisal/-a: [HAHA... zdj si nas pa preprical... kot 1., majo v wrc-ju avti 90% komponent identicnih in dirke zmagujejo predvsem nastavitve, gume, soferji.. kot 2. od teh avtov ki si jih nastel noben ni ravno nevem kasna legenda.

(Xandrej to kok je mela 2.0 xantia konjev je pa res dobr argument.. Mitsubishi je mel takrat NA 1.6 masino k je bla za skor 30% mocnejsa od citroenove (pa ne pozabit alfe, bmwja...))

Citroen pac ni sportn avto.. zdj je samo se uprasanje ce je udobn res tok bol kot drugi al spi na stari slavi....


čakej, čakej.... kaj si to htel reč? da majo avtomobili v WRCju MED SABO 90% enakih sestavnih delov???? torej, po tvoje ma WRC Xsara 90% enakih sestavnih delov kot recimo Mitsubishi al pa Škoda? moram reč, da kej tak bebavega še nisem slišal!!! mogoče majo 90% enakih sestavnih delov z istoimenskim serijskim avtomobilom, ki ga lahko kupiš v trgovini! še Peugeot 307 WRC, ki je koncernski avto nima 90% istih sestavnih delov kot Xsara WRC!
se pa opravičujem, če sem te narobe razumel :P .

drugače se pa strinjam! navkljub trikratni zaporedni zmagi ZXa na Paris-Dakarju, WRC rasturačini zadnjih let, zmagam Xsare kit car nad WRC konkurenco v letih pred uradnim vstopom v WRC in zmagam DSa in SMa na rallyih v debeli preteklosti, Citroenovi avti niso športni avti! majo tu pa tam kak urnebesni hot hatc, kot je bil AX GTI al pa Saxo VTS, pa kej takega, kot sta Xsara VTS in C4 VTS.... niso pa nigdar načrtno delali na tem imageu in nimajo modela, ki bi ta sloves nosu! ni avta srednjega razreda izključno podrejenega športnim karakteristikam, kot so M3, Alfine GTAjke, S4, Lancerji EVO, Impreze WRX....

tudi tale Xantia Activa je bla bolj namenjena športnemu UDOBJU! to si lahko pogledate na onih slalom slikicah zgorej... poglejte koliko bolj modeli v Golfu, pri ENAKI hitrosti na ISTI progi "polagajo" ovinek, kot pa v Xsantiji!!!! aktivno podvozje so v XMa, Xantio, C5 in v bodoči C6 vtaknili IZKLJUČNO zaradi udobne in varne vožnje. da pa se zaradi tega da v kak ovinek bolj prtisnit, je pa sam dobrodošel stranski učinek :P !
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jul 14, 2005 4:16 pm

xandrej je napisal/-a:Activa 2.0 proti BMW 328....

Primerjaš Xantio ki ima 100 KW in BMW-ja ki ima 142 kw... Pol pa se čudiš, da je bil BMW boljši za 1 kilometer na uro... Jao....

kva ma pa veze če mi mel 500kw
sam težji nos vrjetno- zarad večih cilindrov
fora je v tem pr kolkih km/h se je dal spelat
če se motm me popravte
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če jul 14, 2005 4:46 pm

Dejte folk no ne se kregat. Raj recte tkole: Citroen zna delat prvovrstne avte z udobjem ne pa s spornostjo., in tak je tudi prav. Nekateri dost bolj prisegajo na udobje in uzivanje v udobju med voznjo, kot pa nekateri v sportnosti. Zej tist k bo meu namen kupit citroena, da se bo vozu udobn ga bo kupu tist k pa noce udobnosti pa ne bo kupu citroena. Ceprav morm rect da imajo kr dost dobre motorje, da se lahk kosajo z drugimi avtomobili.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jul 14, 2005 5:18 pm

Walker_P je napisal/-a:Dejte folk no ne se kregat. Raj recte tkole: Citroen zna delat prvovrstne avte z udobjem ne pa s spornostjo., in tak je tudi prav. Nekateri dost bolj prisegajo na udobje in uzivanje v udobju med voznjo, kot pa nekateri v sportnosti. Zej tist k bo meu namen kupit citroena, da se bo vozu udobn ga bo kupu tist k pa noce udobnosti pa ne bo kupu citroena. Ceprav morm rect da imajo kr dost dobre motorje, da se lahk kosajo z drugimi avtomobili.


Že res, da Citroen zna narest udobje ampak ni edini, kdo bo plačal tako vsoto denarja ko pa lahko dobi drugo znamko ki več šteje, je bolj uveljavljena in ima še več dobrih lastnosti, recimo Audi A6. In to za praktično iste denarce.

Samo tisti najbolj zagreti Citroenovci bi izbrali raje C6. Vsaj po večini. Moje mnenje.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če jul 14, 2005 5:37 pm

Spyker, tak k si reku to je tvoje mnenje. Vsak ga lahk poda kakrsnega ce. Sam da ga da da mal vidis kva si folk kej mislu a ne. Ravn zato pa mamo te forume da mal debatiramo, ne pa da se kregamo.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če jul 14, 2005 6:48 pm

Samotar je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Xantia npr. ki se ji je reklo 16V (2.0 16V) je leta 1993 npr imela eden redkih družinskih avtomobilov 155 konjev pri 2.0 motorju brez turbo polnilnika... Če najdeš še kaki avto takrat s tako konjažo dam za pivo.


AR 155 je tudi družinski avto. Mogoče jo ljudje ne dojemajo kot tako, ampak je. Tako kot sta Dedra in Tempra.


opel je imel 2.0 16V s 150 konji..Sprva so jo vgrajevali v astro GSi in Calibro 16V, nato pa tudi v ostale modele..Vectra (družinski avto) GT jo je imela...
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če jul 14, 2005 7:57 pm

Spyker je napisal/-a:Samo tisti najbolj zagreti Citroenovci bi izbrali raje C6. Vsaj po večini. Mojemnenje.


Sam nisem zagret citroenovc, pa bi vseen mel rajši C6 kot pa A6 ki ga ima že vsak tretji privatnik. Pa še ukradu mi ga ne bo noben.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jul 14, 2005 9:39 pm

Samotar je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:Samo tisti najbolj zagreti Citroenovci bi izbrali raje C6. Vsaj po večini. Mojemnenje.


Sam nisem zagret citroenovc, pa bi vseen mel rajši C6 kot pa A6 ki ga ima že vsak tretji privatnik. Pa še ukradu mi ga ne bo noben.


Noben ti ga ne bo ukradu? Seveda da ti ga bo, če bo vedel da je avto vreden 15 mio sit (oziroma kolikor pač že je). Če je vreden tok kot Audi mu pomen ravn tok kot če bi ukradu A6 al pa C6, cena je ista. Le da je povpraševanje po A6 večje kot po C6, to je pa res.

No sej drgač sem pa napisal da je tako samo moje mnenje ;) Še vedno mislm da bo C6 pri Citroenu totalna polomija...lahko samo upamo da ne bo ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 14, 2005 10:14 pm

eh, ni nujno, da bo flopnu.... tistih 20-25 tisoč posebnežev, kolikor jih na leto planirajo prodat, bodo pa že našli v celi evropi! še sploh, če bo avto narejen tak ko se šika! in jaz upam, da bo avto mel v živo močno prezenco. Čojko sicer pravi, da je nima, ampak, pustimo se presenetit! novi A6 mi je, prvič ko sem ga vidu, tudi zgledal ko nasedla kitova crkovina (morda ma s tem kej veze dejstvo, da je bil prvi ki sem ga vidu bele barve :P ) ampak, zdej sem se ga pa že navadu! ne vem, zakaj se na C6 tudi nebi! poleg tega pa... lepi so tisti avtomobili katerih izgled se lepo stara in ne tisti ki majo "vau" efekt, po dveh mescih pa zgledajo dolgočasno...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Če jul 14, 2005 10:55 pm

Najboljši primer za tole je novi Peugeot 407 al kaj je že... Prva dva meseca se mi je tista ubijalska reža za zrak zdela blazno fina reč, zdej mi je pa že kar nekak ogaben...
PS: Če smo že off-topic, pa bodmo, ane. ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov