Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To feb 09, 2010 9:38 pm

sašo5 je napisal/-a:P.S pa še o užitku; užitek je "heblat" :arrow: zato pa "ameri" doplačujejo za ročnega(evropa pa obratno)....


Sory, da odgovarjam na star post, sam je ravno na prejšnji strani še..

Tole zadnje ne drži. Američani prav tako doplačajo za DSG ali pa vzamejo osnovni in cenejši "6MT", enako kot mi.. Na usa gti konfiguratorju se kar lepo dvigne cena, ko označiš dsg :)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 17, 2010 5:42 pm

2010 VW Polo GTI.

Slika
Slika
Slika

1,4 TSI, 177 konjev, sedemstopenjski DSG, LED dnevne luči, XDS elektronska zapora diferenciala.

http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... s_id_26367
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr feb 17, 2010 6:21 pm

to bo zabava...z 177 konjički :yum :yum
Lep pozdrav :)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr feb 17, 2010 6:47 pm

Nič posebnega (zunanjost). 24K€ pa škoda besed.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr feb 17, 2010 6:49 pm

Bo pri Polotu tud kaka R različica?
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr feb 17, 2010 7:08 pm

Ceed je napisal/-a:24K€ pa škoda besed.

To je seveda nemška cena...cena v SLO bo kar precej nižja! ;)

IcEm4n je napisal/-a:Bo pri Polotu tud kaka R različica?

Vsaj v bližnji prihodnosti NE! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr feb 17, 2010 7:10 pm

Men je pa čist hud!

lp
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Sr feb 17, 2010 7:27 pm

Cena je kr visoka res. Sicer ma že v osnovi skor čist vso opremo, ki je za tak avto potrebna, vseeno pa upam, da bo pri nas res malo cenejši. Glede na to, da je osnovni polo cenejši, bi ta moral bit tut.
Edino glede konjev sem v zmedi. Včasih se je govorilo 170 konjev, kar je dovolj, da ne sodi v najvišji razred, sedaj pa na večini strani opažam podatek o 178 oz. 180 konjev, kar pa je se mi zdi že višji razred. Kje si martin_krpan našel podatek o 177 konjev ne vem, ker js ga nisem nikjer zasledil?!!?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr feb 17, 2010 7:41 pm

Cyrus je napisal/-a:Edino glede konjev sem v zmedi. Včasih se je govorilo 170 konjev, kar je dovolj, da ne sodi v najvišji razred, sedaj pa na večini strani opažam podatek o 178 oz. 180 konjev, kar pa je se mi zdi že višji razred. Kje si martin_krpan našel podatek o 177 konjev ne vem, ker js ga nisem nikjer zasledil?!!?

Od vsega začetka je bil uraden podatek tovarne Volkswagen, da bo imel motor v Polotu GTI 170 KM, kar bi bilo za naš trg idealno, saj bi padel še v predzadnji zavarovalni razred (do 130 kW). Pred nekaj dnevi pa je tovarna izdala uradno obvestilo, da bo imel tudi Polo GTI (tako kot Ibiza Cupra ter Fabia RS) 180 KM kar pa ga pri nas uvrsti v zadnji zavarovalni razred! :x

Edina "dobra" novica je ta, da bo enaka kombinacija motorja + menjalnika tudi v novem Audiju A1 pod oznako S1!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 17, 2010 7:41 pm

Men je bedn...čisti dolgčas...motorček je pa biserček, dsg bi pa črtal s seznama
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Sr feb 17, 2010 7:48 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Cyrus je napisal/-a:Edino glede konjev sem v zmedi. Včasih se je govorilo 170 konjev, kar je dovolj, da ne sodi v najvišji razred, sedaj pa na večini strani opažam podatek o 178 oz. 180 konjev, kar pa je se mi zdi že višji razred. Kje si martin_krpan našel podatek o 177 konjev ne vem, ker js ga nisem nikjer zasledil?!!?

Od vsega začetka je bil uraden podatek tovarne Volkswagen, da bo imel motor v Polotu GTI 170 KM, kar bi bilo za naš trg idealno, saj bi padel še v predzadnji zavarovalni razred (do 130 kW). Pred nekaj dnevi pa je tovarna izdala uradno obvestilo, da bo imel tudi Polo GTI (tako kot Ibiza Cupra ter Fabia RS) 180 KM kar pa ga pri nas uvrsti v zadnji zavarovalni razred! :x

Edina "dobra" novica je ta, da bo enaka kombinacija motorja + menjalnika tudi v novem Audiju A1 pod oznako S1!


Ja to ni dobra novica, glede na to, da pol tut tega nočem. Ma nej se nekam zakantajo, vsak let več sto evrov pa za nav noben bebec dal za 2 konja, al kok. Ma fak, pa vse ostalo je idealno. In nevem kaj se tu nekateri na forumu delate pametne, da vse veste, pa dajete ven neke rumor informacije, ki niso niti približno sigurne. Drugič bodite raje tiho.
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Sr feb 17, 2010 8:29 pm

vw je očitno zaspal. Oblika ni nič kaj bol športna kot npr pri Cliu GT. Da ne govorimo o zmogljivosti motorja: Clio RS 200km, Corsa OPC tudi čez 190km. Ibiza z enakim motorjem in menjalnikom je kar dosti cenejša. Ta polo je dejansko zelo drag glede na to kaj ponuja....
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Sr feb 17, 2010 8:41 pm

Pricakoval malce bolj agresivno zunanjost, dobra stvar so dnevne luci LED.Ocitno so ciljali na diskreten mali dirkalnik.

Notranjost zelo lepa. Kar se cene tice, dvomim da bo cenejsi kot Ibiza Cupra-22.500, tako da 24.000 ni tako zelo dalec od realnosti.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr feb 17, 2010 8:42 pm

Tudi, če bo pri na 5k cenejši kot v nemčiji, kar ne bo. Bo cena še vedno pretirana.
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Sr feb 17, 2010 8:52 pm

Ceed je napisal/-a:Tudi, če bo pri na 5k cenejši kot v nemčiji, kar ne bo. Bo cena še vedno pretirana.


Kakor za koga, o tem bodo odlocali potencialni kupci, kot vedno ;)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 17, 2010 9:08 pm

Autoblog je omenjal 177 konjev, sedaj se povsod pojavlja cifra 180.

FAST, CLEAN AND SHARPER THAN EVER: NEW POLO GTI UNVEILED

The new Polo GTI has been unveiled, promising to be the fastest, most focussed and cleanest performance Polo yet produced.

The original performance variant of the Polo was unveiled in 1986 in the form of the G40 Coupé - a car that mixed a fast-revving, 113 PS, supercharged engine with a low kerbweight and sharpened responses.

Fast forward 24 years and the new Polo GTI bears similarities with the G40. At its heart is a 1.4-litre TSI engine that uses a supercharger from idle through to 3,000 rpm at which point the turbocharger cuts in to provide boost. The result is an output of 180 PS at 6,200 rpm and 184 lbs ft of torque from 2,000 rpm which, when aligned with a 1,184 kg kerbweight, allows the Polo GTI to accelerate from rest to 62 mph in 6.9 seconds before reaching a top speed of 142 mph.

Despite a keen focus on performance, the new Polo GTI is capable of delivering 47 mpg on the combined cycle while emitting just 139 g/km of CO2.

The TSI engine is linked to a compact seven-speed, twin-clutch DSG gearbox that channels drive through the front axle. In addition, the Polo GTI is fitted with the XDS differential, an electronic cross-axle traction control system for improved traction and handling. The XDS system is a functional extension of the electronic limited slip differential (EDL) which is a part of the standard ESP system.

In order to sharpen responses, the Polo GTI is fitted with new springs and dampers which results in a 15 mm lower ride height than the conventional Polo.

Like its Golf GTI sibling, the Polo GTI features significant aesthetic changes. A new front bumper featuring a deep airdam is joined by a honeycombe grille element with horizontal red strips and a simple GTI badge. New headlight units complete with the option of LED running lights lend the Polo GTI an imposing new look.

Further back, a subtle sill extension wraps around the lower edge of the body while at the back a new rear bumper features a small diffuser and a pair of chrome-tipped exhausts. The Polo badge is replaced by a simple 'GTI' version.

Finally, a set of 17-inch wheels identical to those fitted to the Golf GTI are fitted along with a set of red brake callipers.

The changes continue inside the Polo GTI with revised dials, a new, flat-bottomed GTI steering wheel complete with small gearshift paddles and contrasting red stitching, aluminium pedals and new, heavily bolstered front sports seats finished in tartan trim. Subtle gloss black trim covers the centre console while the headlining is now finished in black.

The new Polo GTI is due to arrive in the UK in the summer at which point pricing and specification will be announced.


Ledice so za doplačilo. Zadaj sploh ne bo imel napisa Polo, ampak samo GTI.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr feb 17, 2010 9:11 pm

@WRC555
Obračaj kakor želiš, bo predrag.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli Sr feb 17, 2010 9:53 pm

Ceed je napisal/-a:@WRC555
Obračaj kakor želiš, bo predrag.


To si pa zelo samozavestno zatrdil, brez da bi dopustil možnost še kakšnega drugačnega mnenja ;)

Lej, če se pač tebi zdi predrag, to še ne pomeni, da to velja tudi za vse ostale potencialne kupce. Ga pač ti ne boš kupil in boš vozil kak cenejši avto. Reciva Kie so fajne in poceni :twisted:

Drugače pa se meni zdi, da je cenovno popolnoma ustrezno pozicioniran, je točno tam kjer mora biti takšen tip avtomobila.
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved Sr feb 17, 2010 9:59 pm

Razen malenkostno spremenjenega zadnjega odbijača, je to običajni Polo.

Mislim, da je jasno kdo je še vedno kralj v razredu športnih "malčkov".
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... Če feb 18, 2010 9:08 am

o fak, 24k€ za malo jajco z felnami od Golf V GTI....
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov