Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 17, 2006 2:08 am

nekaj spy fotk Dacie karavan

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Ne sep 17, 2006 3:08 am

Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel



LP


Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006. :roll: Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.

Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne sep 17, 2006 7:03 am

lebica je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel



LP


Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006. :roll: Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.

Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.


Dej se navadit brat bučman

Govora je o LOGANU, ki je danes akutalen, in je glede varnosti na stopnji MEGANA prve generacije - posledično z varnostnega vidika zastarel (LOGAN) toliko kolikor je minilo od časov, ko je bil MEGANE lansiran na tržišče

LP
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne sep 17, 2006 7:34 am

Zanimivo, karavan, ki se mu zadnja vrata odpirajo kot kombiju. No, glede na oglat zadek zna kot karavan resnično zadovoljiti svojemu poslanstvu.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne sep 17, 2006 9:46 am

Mi deluje kot avto za poštarje.
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Ne sep 17, 2006 12:13 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel



LP


Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006. :roll: Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.

Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.


Dej se navadit brat bučman

Govora je o LOGANU, ki je danes akutalen, in je glede varnosti na stopnji MEGANA prve generacije - posledično z varnostnega vidika zastarel (LOGAN) toliko kolikor je minilo od časov, ko je bil MEGANE lansiran na tržišče

LP


Tisi tud en bučman :!:

Glih to ti hočem povedat da tehnika varnosti ki je bila v meganu leta 95 tudi danes ni zastarela ker nekatere znamke še danes niso prišle do te stopnje varnosti kot jo je imel Megane pred 10 leti in te varnostni elementi so sedaj vgrajeni v Logana to pa je varnostni sistem SRP 2 ki se ga šedanes vgrajuje v Clio 2 ....Twingo...Kangoo...
In pri loganovi varnosti ne igrajo ključni pomen varnostni elementi ampak sama šasija, ki je primerna cenovnemu razredu vozila....poglej si Chrvolet Aveo ki je nekje rang Logana .... in potem sklepaš koliko ma Aveo "zastarel sistem"
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po sep 18, 2006 4:35 pm

ja prov kot renault, k more met vsak let kej novga :roll:
Slika
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica To sep 19, 2006 3:45 pm

Mislm da za ta dnar nemorš bolšga avta kupt....spremembe so pač vidne in zato je avto bolj očesu prijazen kot je pa bil, gre predusem za popravke ki bodo navoljo v bolj bogatejših različicah in baje da v Nemčiji lahko kupš dacijo z vso opremo (1.6 16v) za 2.5m SIT :shock: Jo mam trikrat rajš kot pa za isti dnar kakšnega Polla ki ima samo volan pa bremzo pa poskočni 1.2 motor :lol:
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To sep 19, 2006 3:49 pm

Tudi jaz.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 19, 2006 6:15 pm

lebica je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel



LP


Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006. :roll: Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.

Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.


Dej se navadit brat bučman

Govora je o LOGANU, ki je danes akutalen, in je glede varnosti na stopnji MEGANA prve generacije - posledično z varnostnega vidika zastarel (LOGAN) toliko kolikor je minilo od časov, ko je bil MEGANE lansiran na tržišče

LP


Tisi tud en bučman :!:

Glih to ti hočem povedat da tehnika varnosti ki je bila v meganu leta 95 tudi danes ni zastarela ker nekatere znamke še danes niso prišle do te stopnje varnosti kot jo je imel Megane pred 10 leti in te varnostni elementi so sedaj vgrajeni v Logana to pa je varnostni sistem SRP 2 ki se ga šedanes vgrajuje v Clio 2 ....Twingo...Kangoo...
In pri loganovi varnosti ne igrajo ključni pomen varnostni elementi ampak sama šasija, ki je primerna cenovnemu razredu vozila....poglej si Chrvolet Aveo ki je nekje rang Logana .... in potem sklepaš koliko ma Aveo "zastarel sistem"


Da ti malo razčistim pojme

- MEGAN prve generacije je glede varnosti (in na splošno) zastarel iz preprostega razloga - tovarna je izdelala in ponuja drugo generacijo - mislim, da je tudi brez pomena dodajat, da je slednja tako v varnosti kot v splošnem boljša. Isto velja za CLIO 2.generacije. TWINGO pa je tik pred tem, da "odide v pokoj" oz je prihod nove generacije vozila kot rečemo "tik pred zdajci"

- posamezne komponente so "zgodba zase" - lahko so še vedno uporabni oz po večini kriterijev ustrezajo - ampak avto kupuješ kot celoto ... in če RENAULT praktično ne lansira novega vozila brez najvišje ocene za varnost je LOGAN, kot njihov izdelek "pod nivojem" glede varnost - to mimogrede poudarja sama tovarna - ker na veliko oglašuje in poudarja njihovo preostalo prodajno paleto kot "naj" glede varnosti

- govorit o varnosti LOGANA je itak bedarija - osnovna verzija ti ne nudi niti sopotnikove varnostne blazine serijsko - moraš jo doplačat, tako kot kovinsko barvo - oba dodatka pa sta tudi edina možna pri osnovni verziji - kot bi se vrnili v čase ZASTAVE :jao:
Sploh pa - če hočeš LOGAN vsaj z danes najnujnešim ali osnovnimi dodatki (ABS, klima ... ) opremit plačaš prek 2 mio SIT - da ti za približno enak denar FIAT ponudi sodoben PUNTO, ki ima 5 zvezdic, ABS-, klimo ... in še cel kup ostale opreme ... je govorit o "šasiji primerni cenovnemu razredu" ena sama bedarija, sploh pa če se zaveš, da je tudi na splošno glede ostalih lastnosti PUNTO veliko boljši - proti njemu je LOGAN milo rečeno "kamena doba".

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 19, 2006 6:29 pm

Jst pa "ne hvala" - meni osebno je kupovanje LOGAN-a milo rečeno - metanje denarja skozi okno, po obliki pa je itak spaka, da je ni večje

Recimo FIAT PUNTO - dobiš ga za omenjeno vsoto, in je v vseh pogledih boljši ... predvsem je veliko boljši občutek za volanom

LP
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica To sep 19, 2006 7:19 pm

@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To sep 19, 2006 7:56 pm

lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...


LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To sep 19, 2006 8:56 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...


LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.

LP

puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica To sep 19, 2006 10:28 pm

Brezveze izgubljat besede..... :roll: če potem pogledaš Fiat Albeo potem lahko rečeš da je to muzejsko vozilo saj je dejansko narejena na osnovi prvega Punta (ali Palija) da ovarnosti prvega punta negovorimo :roll: Bolje da ne načenjam novega razglabljanja... :roll:
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr sep 20, 2006 4:34 am

kljukec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...


LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.

LP

puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp


http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... jet+(75+KM)++5v+ACTIVE

5 vrat, 1,3 M-jet - 75, ročna klima .... pa precej ostale opreme, ki jo je v skupnem seštevku več kot v LOGAN-u (nekatere ne dobiš v LOGANU) niti z doplačilom

PUNTO je v primerajvi za ilustracijo koliko je "low budget" LOGAN v resnici "poceni" oz "cenovno ugoden" ali na kratko "low budget" : sodoben EU avto

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr sep 20, 2006 8:16 am

Mojster Miha je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...

LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.

LP

puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp


http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... jet+(75+KM)++5v+ACTIVE

5 vrat, 1,3 M-jet - 75, ročna klima .... pa precej ostale opreme, ki jo je v skupnem seštevku več kot v LOGAN-u (nekatere ne dobiš v LOGANU) niti z doplačilom

PUNTO je v primerajvi za ilustracijo koliko je "low budget" LOGAN v resnici "poceni" oz "cenovno ugoden" ali na kratko "low budget" : sodoben EU avto

LP

kaj bi rad dokazal da je 500k razlike- za ta denar lahko dokupiš klimo pa še ti ostane ;)
jst ne preferiram low budget avta- vendar mislim da je za družino mnogo bolj primeren ker je preprosto večji ;)
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr sep 20, 2006 5:21 pm

kljukec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost..... :roll:

Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...

LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.

LP

puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp


http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... jet+(75+KM)++5v+ACTIVE

5 vrat, 1,3 M-jet - 75, ročna klima .... pa precej ostale opreme, ki jo je v skupnem seštevku več kot v LOGAN-u (nekatere ne dobiš v LOGANU) niti z doplačilom

PUNTO je v primerajvi za ilustracijo koliko je "low budget" LOGAN v resnici "poceni" oz "cenovno ugoden" ali na kratko "low budget" : sodoben EU avto

LP

kaj bi rad dokazal da je 500k razlike- za ta denar lahko dokupiš klimo pa še ti ostane ;)
jst ne preferiram low budget avta- vendar mislim da je za družino mnogo bolj primeren ker je preprosto večji ;)
lp


Ne delaj se bučmana - poglej si na spletne strani prodajalcev pa si razjasni, kaj pri katerem dobiš, predvsem pa za koliko

Preprosto večji ??? 20 cm večja dolžina LOGANA še ne pomeni praktičnosti in uporabnosti - je daleč od tega kar ponuja 5 vratna kombi limuzina. Svetujem ti testno vožnjo in primerjaj !

Da ne nadaljujem s tem LOGAN-om - zame je avto glede na to kar ponuja zgolj odločno predrag - predvsem napram sodobnemu EU avtu (kot je npr. GRANDE PUNTO).

Kot dober, predvsem pa ugoden družinski avto bi bil zame LOGAN v karavanski različici - če bi vgrajevati močnejši 1,5 DCI 85 agregat in bi najnujnejšo opremo (klima, ABS, cent. zaklepanje, el pomik stekel ... ) ponudili za okrog 2 mio SIT. Za tak denar mu bistveno lažje oprostiš grdo obliko (moje mnenje - nekomu drugemu je lahko všeč), pomanjkljivo varnost, znotraj nekakovostno plastiko in še kaj.

LP
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr sep 20, 2006 5:53 pm

aktualno opel corso z 1.2 80 ps motorjem in 5 vrati in vso opremo dobis za 2.4 miljone...je manjsa ampak velikoooo boljsi avto od logana...logan je vsaj za 500k predrag da bi bil vsaj pogojno konkurencen.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov