




Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel
LP
lebica je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel
LP
Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006.Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.
Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.
Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel
LP
Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006.Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.
Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.
Dej se navadit brat bučman
Govora je o LOGANU, ki je danes akutalen, in je glede varnosti na stopnji MEGANA prve generacije - posledično z varnostnega vidika zastarel (LOGAN) toliko kolikor je minilo od časov, ko je bil MEGANE lansiran na tržišče
LP
lebica je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Misliš, da bi z vsemi naštetimi dodatki pridobili toliko, da bi dosegli 5 zvezdic - jst dvomim - posebno če primerjaš z aktualnim MEGANOM. LOGAN je s tega vidika bliže MEGANU prve generacije - torej nekje desetletje "zadaj" oz zastarel
LP
Pa nemi govort da je Megane 1 zastare oz desetletje zadaj v varnosti....Če pogledaš Audi-ja A3 ki je bil lansiran na tržišče leta 2003 (takrat je bil testiran) in ga še danes prodajajo se lahko malo zamisliš kako to da je megan ki je prišel na tržišče konec leta 1995 bolj varen kot Audi A3 letnika 2006.Pa da nenaštevam drugih znamk in avtomobilov.... no toliko učenjaki....in negovort neumnosti da je nkaj zastarelo..zastarelo je takrat kadar vgrajena tehnika ni več konkurenčna...ampak Meganova je.
Glede Logana pa lahko rečem da je avto dovolj varen za uporabo in za ceno ki jo ima logan nedobiš bolj varnrga novega avtomobila iste velikosti.
Dej se navadit brat bučman
Govora je o LOGANU, ki je danes akutalen, in je glede varnosti na stopnji MEGANA prve generacije - posledično z varnostnega vidika zastarel (LOGAN) toliko kolikor je minilo od časov, ko je bil MEGANE lansiran na tržišče
LP
Tisi tud en bučman![]()
Glih to ti hočem povedat da tehnika varnosti ki je bila v meganu leta 95 tudi danes ni zastarela ker nekatere znamke še danes niso prišle do te stopnje varnosti kot jo je imel Megane pred 10 leti in te varnostni elementi so sedaj vgrajeni v Logana to pa je varnostni sistem SRP 2 ki se ga šedanes vgrajuje v Clio 2 ....Twingo...Kangoo...
In pri loganovi varnosti ne igrajo ključni pomen varnostni elementi ampak sama šasija, ki je primerna cenovnemu razredu vozila....poglej si Chrvolet Aveo ki je nekje rang Logana .... in potem sklepaš koliko ma Aveo "zastarel sistem"
lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost.....![]()
Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost.....![]()
Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.
LP
kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost.....![]()
Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.
LP
puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp
Mojster Miha je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost.....![]()
Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.
LP
puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... jet+(75+KM)++5v+ACTIVE
5 vrat, 1,3 M-jet - 75, ročna klima .... pa precej ostale opreme, ki jo je v skupnem seštevku več kot v LOGAN-u (nekatere ne dobiš v LOGANU) niti z doplačilom
PUNTO je v primerajvi za ilustracijo koliko je "low budget" LOGAN v resnici "poceni" oz "cenovno ugoden" ali na kratko "low budget" : sodoben EU avto
LP
kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:lebica je napisal/-a:@MojsterMiha
Poglej če človek nabavi recimo Puntota 1.2 (65 km) z osnovno opremo Yung da zanj 2.186.000 sit, če nabaviš Logana 1.5 Dci (70 km) z maxsimalno opremo pa odšteješ zanj 2.255.000 sit in če gledaš z vidika družine (ne pa iz stališča 20 letnega mulca, ki še neve kako se denar služi ko imaš otroke) ki potrebuje zadosti velik avto, ki ima hkrati dovolj zmogljiv in varčen motor za vsakodnevne potrebe, povrhu pa ima klimo in vse dodatke ki jih premore različica z vso opremo, se človek upraša kaj je sploh bolj pomembno oblika ali uporabnost.....![]()
Šasija Logana (tudi oblika) je pač prilagojena zmogljivostim tovarne v Romuniji, saj za bolj specifišne in moderne oblike potrebuješ bolj zmogljive štance in vse ostale stroje....zato ima lahko avto tako ceno... in tudi varnost je nekoliko slabša ampak še vedno v mejah ki niso kritične ...
LOGAN 1,5 DCI velja v osnovni različici 2,135 mio SIT - nima pa še ABS-a, klime, doplačati moraš sopotnikovo varnostno blazino ... in še bi se dalo naštevat. Tudi tvoja "max oprema" za omenjeno vsoto 2,255 mio SIT ne vsebuje ABS-a, klime, sopotnikove varnostne blazine ... z samo temi dodatki si na ceni 2,5 mio SIT
PUNTO z zmogljivejšim (več moči + navora) dizelskim agregatom + več opreme velja okrog 300 tisočakov več - da je uporabnejši za družino (5 vrat + deljiva zadnja klop : 4 vrata) nima smisla izgubljat besed, da sediš bolje spredaj kot zadaj ti svetujem, da se prepriačaš s testom FIAT-a ... kot tudi to, da ima boljše vozne lastnosti in je tudi s tega vidika (poleg občutno boljšega rezultata pri preizkusnih trkih) varnejši - verjetno tudi slednje pri prevozu družine nekaj pomeni.
Z mojega stališča je novi PUNTO tudi z vidika družinskega vozila oz družinskih potreb veliko boljša izbira - in povsem upraviči doplačilo.
LP
puntota z 1.3 75km dizlom ne dobiš za 2.8 mio vsaj 5v z klimo ne- govorim za polno ceno
dacio pa dobis za 2.5 mio -polna cena
pa recimo da je ''le'' 300.000 razlike- na tem forumu so to res samo 4 gume s feltnami- sam drgač je pa to kar 12% več
nč ne rečem jst bi raj vzel puteka sam za družino z malo denarja pa to ni slaba opcija- saj je v avtu veliko prostora + relativno velik prtljažnik- pa čeprav je 4 vraten
jst tko al tko ne vem od kje ste vzel putnota za primerjavo- od fiata lahko vzamete le palia, vse ostalo je predrago glede na velikost-seveda tud premoderno zato dražje
zavedat se morte da to ni avto, ki bi vzbujal emocije ampak prevozno sredstvo, kar pa avto v končni fazi tud je
lp
http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprim ... jet+(75+KM)++5v+ACTIVE
5 vrat, 1,3 M-jet - 75, ročna klima .... pa precej ostale opreme, ki jo je v skupnem seštevku več kot v LOGAN-u (nekatere ne dobiš v LOGANU) niti z doplačilom
PUNTO je v primerajvi za ilustracijo koliko je "low budget" LOGAN v resnici "poceni" oz "cenovno ugoden" ali na kratko "low budget" : sodoben EU avto
LP
kaj bi rad dokazal da je 500k razlike- za ta denar lahko dokupiš klimo pa še ti ostane
jst ne preferiram low budget avta- vendar mislim da je za družino mnogo bolj primeren ker je preprosto večji![]()
lp
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov